Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Трансформатори напруги для ВП ЮУАЕС
Voltage transformers for SUNPP
Voltage transformers for SUNPP
Очікувана вартість
6 912 000,00 UAH
UA-2018-08-16-000850-b ● 50b9b2fcb013438490c91cf5d26a5b9e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Контактна особа: |
Спасібо Ганна +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | SE NNEGC “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Spasibo Hanna +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2018 11:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2018 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2018 11:00 |
Очікувана вартість: | 6 912 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 560,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 69120 UAH |
Publication date: | 16 серпня 2018 11:36 |
Enquiries until: | 23 жовтня 2018 11:00 |
Complaints submission until: | до 29 жовтня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 листопада 2018 11:00 |
Information
Estimated total value: | 6 912 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 34 560 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 од.
Трансформатори напруги для ВП ЮУАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31170000-8 — Трансформатори
Voltage transformers for SUNPP
CPV: 31170000-8
Період постачання:
по 31 травня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2018 12:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||||||||||||||
25 жовтня 2018 12:13 |
5845-ТД-10.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||
25 жовтня 2018 12:13 |
Додаток 3 Проект договора-10.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||
25 жовтня 2018 12:13 |
5845 - перелік ЗТД - 10.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||
23 жовтня 2018 13:56 |
5845 - перелік ЗТД - 9.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||
17 жовтня 2018 14:24 |
5845 - перелік ЗТД - 8.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||
11 жовтня 2018 14:46 |
Додаток 2 - інформ про тех характ 7.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||
11 жовтня 2018 14:46 |
5845 - перелік ЗТД - 7.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||
04 жовтня 2018 11:59 |
5845 - перелік ЗТД - 6.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||
27 вересня 2018 13:45 |
5845 - перелік ЗТД - 5.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||
25 вересня 2018 09:47 |
Опитувальний аркуш Додаток 5 до ТД-4.pdf
|
||||||||||||||||||||||||||||||
25 вересня 2018 09:47 |
5845 - перелік ЗТД - 4.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||
18 вересня 2018 15:54 |
5845 - перелік ЗТД - 3.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||
12 вересня 2018 14:45 |
5845 - перелік ЗТД - 2.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||
06 вересня 2018 13:17 |
5845 - перелік ЗТД - 1.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||
06 вересня 2018 13:17 |
Додаток 4 ТВтаУП зі змінами №1-1.pdf
|
||||||||||||||||||||||||||||||
16 серпня 2018 11:33 |
Додаток 8 - мат-тех база.DOCX
|
||||||||||||||||||||||||||||||
16 серпня 2018 11:33 |
Додаток 7 - митні платежі.pdf
|
||||||||||||||||||||||||||||||
16 серпня 2018 11:33 |
Додаток 6 - досвід виконання.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||
16 серпня 2018 11:33 |
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||
16 серпня 2018 11:33 |
Витяг 5845.pdf
|
||||||||||||||||||||||||||||||
16 серпня 2018 11:33 |
5845-оголошення англійською.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Термін поставки
Дата подання: 23 серпня 2018 17:19
Дата відповіді: 05 вересня 2018 15:41
Звертаємо Вашу увагу на те, що зазначений в тендерній документації термін поставки нереальний. З врахуванням запланованого терміну проведення аукціону (24.10.2018 р.) та вимог Закону України щодо строків розгляду пропозицій і оскарження прийнятих за результатами торгів рішень, договір поставки з переможцем торгів може бути підписаний не раніше як наприкінці листопада 2018 р., заданий строк поставки становить не більше двох тижнів.
З огляду на високий клас напруги і у багатьох відношеннях специфічні вимоги замовника, технологічно та логістично необхідний строк для узгодження технічних специфікацій і креслень з замовником, виготовлення, випробування і доставку на підстанцію заданої кількості обладнання буде складати не менше 9 місяців. Тому просимо продовжити термін поставки для всього обсягу замовлення до 30.09.2019 р.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкокмплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):
- Враховуючи графік проведення ремонтів головної схеми видачі потужності ВП ЮУАЕС та необґрунтованість твердження потенційного учасника торгів щодо технологічного терміну виготовлення, перенесення терміну постачання на 9 місяців не можливе.
- Враховуючи графік проведення ремонтів головної схеми видачі потужності ВП ЮУАЕС та необґрунтованість твердження потенційного учасника торгів щодо технологічного терміну виготовлення, перенесення терміну постачання на 9 місяців не можливе.
Технічна специфікація трансформатора напруги
Дата подання: 27 серпня 2018 10:16
Дата відповіді: 05 вересня 2018 15:42
"Технічними вимогами та умовами постачання" (документ ТТ-П.0.03.022-16) передбачається два можливих варіанта Технічної специфікації - згідно з Табл. 5.1 (ємність трансформатора від 4700 пФ до 5200 пФ) або згідно з Табл. 5.2 (ємність трансформатора від 7000 пФ до 7100 пФ). Просимо уточнити, якому з двох варіантів повинні відповідати трансформатори напруги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкокмплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):
- Трансформатори напруги повинні відповідати таблиці 5.1 ТТ-П.0.03.022-16, як це і зазначено в Додатку 5 до ТД.
- Трансформатори напруги повинні відповідати таблиці 5.1 ТТ-П.0.03.022-16, як це і зазначено в Додатку 5 до ТД.
Термін поставки
Дата подання: 02 вересня 2018 20:45
Дата відповіді: 05 вересня 2018 15:43
Звертаємо Вашу увагу на те, що зазначені в тендерній документації терміни поставки нереальні. З врахуванням запланованого терміну проведення аукціону (24.10.2018 р.) та вимог Закону України щодо строків розгляду пропозицій і оскарження прийнятих за результатами торгів рішень, договір поставки з переможцем торгів може бути підписаний не раніше як наприкінці листопада 2018 р., заданий строк поставки становить від декількох днів до максимум двох тижнів. З огляду на високий клас напруги і у багатьох відношеннях специфічні вимоги замовника, технологічно та логістично необхідний строк для узгодження технічних специфікацій і креслень з замовником, виготовлення, випробування і доставку на підстанції заданої кількості обладнання буде складати не менше 9 місяців. Тому просимо продовжити термін поставки для всього обсягу замовлення до 30.09.2019 р.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкокмплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):
- Враховуючі графік проведення ремонтів головної схеми видачі потужності ВП ЮУАЕС та необґрунтованість твердження потенційного учасника торгів щодо технологічного терміну виготовлення, перенесення терміну постачання на 9 місяців не можливе.
- Враховуючі графік проведення ремонтів головної схеми видачі потужності ВП ЮУАЕС та необґрунтованість твердження потенційного учасника торгів щодо технологічного терміну виготовлення, перенесення терміну постачання на 9 місяців не можливе.
Технічні вимоги
Дата подання: 08 вересня 2018 10:51
Дата відповіді: 25 вересня 2018 10:00
Декларація про відповідність не може бути надана окремим документом, так як Згідно з п 4 Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженногот постановою КМУ від 16.12.2015 №1077: ДІЯ ТЕХНІЧНОГО РЕГЛАМЕНТУ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ "у разі коли для певного обладнання суттєві вимоги були повністю або частково визначені в інших технічних регламентах, цей Технічний регламент не застосовується до цього обладнання стосовно таких вимог з дня набрання чинності зазначеними технічними регламентами". Трансформатори напруги занесенні до переліку ЗВТ, на які поширюється дія "Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкокмплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):Трансформатори напруги не підлягають під дію «Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки».
Учасник торгів має надати декларацію з електромагнітної сумісності.
Учасник торгів має надати декларацію з електромагнітної сумісності.
Умови оплати
Дата подання: 27 вересня 2018 16:24
Дата відповіді: 26 жовтня 2018 09:27
Ми є вітчизняним виробником трансформаторного обладнання. Просимо внести зміни в п. 2 Частини V ТД, доповнивши таким варіантом умов оплати: 100% вартості продукції по лоту 1, 4 оплачуються шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитива. Форма акредитива повинна відповідати Уніфікованим правилам і звичаям для документарних акредитивів - UCP 600. Акредитив відкривається після укладення договору в термін до 25.01.2019. Термін дії акредитива - 12 місяців від дати відкриття акредитива.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі *ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):
"Дане питання не має відношення до закупівлі, оскільки відсутній поділ на лоти".
"Дане питання не має відношення до закупівлі, оскільки відсутній поділ на лоти".
Умови оплати
Дата подання: 27 вересня 2018 17:13
Дата відповіді: 25 жовтня 2018 12:16
Ми є вітчизняним виробником трансформаторного обладнання. Просимо внести зміни в п. 2 Частини V ТД, доповнивши таким варіантом умов оплати: 100% вартості продукції оплачуэться шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитива. Форма акредитива повинна відповідати Уніфікованим правилам і звичаям для документарних акредитивів - UCP 600. Акредитив відкривається після укладення договору в термін до 25.01.2019. Термін дії акредитива - 12 місяців від дати відкриття акредитива.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" 25.10.2018 внесені відповідні зміни до тендерної документа
Установка нерухомого контакта заземлювача
Дата подання: 28 вересня 2018 10:54
Дата відповіді: 08 жовтня 2018 09:56
Просимо уточнити вимоги до установки нерухомого контакта заземлювача (місце установки на трансформаторі, спосіб кріплення, креслення)
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):
"Внесення змін недоцільно.
Нерухомий контакт заземлювача встановлений у верхній частині «на голові» трансформатора напруги.
Виробник на свій розсуд виконує кріплення контакту заземлювача ЗР-500-1У (за своїми кресленнями) до трансформатора напруги, обов’язково забезпечивши при цьому можливість регулювання відстані нерухомого контакту від осі ТН до осі рухомого контакту".
"Внесення змін недоцільно.
Нерухомий контакт заземлювача встановлений у верхній частині «на голові» трансформатора напруги.
Виробник на свій розсуд виконує кріплення контакту заземлювача ЗР-500-1У (за своїми кресленнями) до трансформатора напруги, обов’язково забезпечивши при цьому можливість регулювання відстані нерухомого контакту від осі ТН до осі рухомого контакту".
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-08-16-000850-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: Виробничо-комерційне товариство з обмеженою відповідальністью "МІМ", Код ЄДРПОУ:16459344
Дата подання: 08 вересня 2018 09:52
Умови розрахунків
Просимо внести наступні зміни в умови розрахунків: «Оплата за поставлену Продукцію здійснюється наступним шляхом: – авансовий платіж у розмірі 50% від загальної вартості Продукції проводиться Покупцем протягом 15 днів після укладання Договору шляхом перерахування коштів, за умови надання банківської гарантії згідно наступних вимог:
1. банківською гарантією забезпечується повернення Постачальником на користь Покупця авансового платежу, у випадку не виконання Постачальником умов контракту; 2. банківська гарантія надається Постачальником на користь Покупця до моменту здійснення авансового платежу;
3. розмір банківської гарантії має покривати всю суму попередньої оплати (авансового платежу), що передбачена Контрактом;
4. банківська гарантія буде надана банком, за винятком банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішення Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України;
5. банківська гарантія може бути видана банком-нерезидентом, що має інвестиційний рейтинг, підтверджений такими провідними світовими рейтинговими агентствами (компаніями), як Standard&Poor's, Moody's Investors Service та Fitch IBCА (https://bank.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=123595);
6. банківська гарантія має містити безвідкличне зобов’язання банку перед Покупцем сплатити протягом 5 робочих днів після отримання вимоги Покупця, направленої шляхом SWIFT повідомлення на адресу банку, яке стверджуватиме, що принципал (Постачальник) порушив свої зобов’язання щодо повернення авансового платежу без заперечень та спорів зі сторони банку, не висуваючи вимог щодо надання доказів, підстав або причин такої вимоги, або суми, зазначеної в ній;
7. строк дії банківської гарантії має бути визначений, як «до повного виконання зобов’язань Постачальника у відношенні поставки Продукції плюс 45 календарних днів». Банківська гарантія буде повернена Постачальнику після повного виконання умов Договору поставки в частині поставки товарів. Форма, зміст та умови надання банківської гарантії узгоджується при укладанні договору; 8. Постачальник бере на себе всі витрати, пов’язані з наданням відповідної банківської гарантії.»
- залишок у розмірі 50% сплачуються шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву. Форма акредитиву має відповідати вимогам Уніфікованих правил та звичаїв для документарних акредитивів – UCP 600. Акредитив відкривається протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати укладення Контракту на суму 50% вартості Продукції. Строк дії акредитиву – 12 місяців від дати відкриття акредитиву. Покупець відкриває на користь Постачальника документарний безвідкличний покритий непідтверджений акредитив з депонуванням коштів в ПАТ “Державний експортно-імпортний банк України” в розмірі 50% вартості партії продукції, що поставляється згідно умов Контракту. Оплата грошових коштів з акредитиву має сплачуватися по факту відвантаження продукції (або партії продукції), на підставі наступних документів: - рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (або вартість партії Продукції) (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії; - пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; - транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії. Скановані копії зазначених документів Постачальник зобов’язаний направити Покупцю електронною поштою одночасно із поданням таких документів у виконуючий (авізуючий) банк.
Усі банківські комісії та витрати у країні Покупця, відносяться на рахунок Покупця, всі банківські комісії та витрати у країні-Постачальника, відносяться на рахунок Постачальника. Банківські витрати за внесення змін до акредитиву здійснюються за рахунок тієї сторони, чиї дії зумовили необхідність таких змін. При цьому, якщо внесення змін до акредитиву буде здійснюватися з ініціативи або з вини Постачальника, Постачальник зобов’язаний їх відшкодувати протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання відповідної письмової вимоги від Покупця.
Розгорнути
Згорнути
1. банківською гарантією забезпечується повернення Постачальником на користь Покупця авансового платежу, у випадку не виконання Постачальником умов контракту; 2. банківська гарантія надається Постачальником на користь Покупця до моменту здійснення авансового платежу;
3. розмір банківської гарантії має покривати всю суму попередньої оплати (авансового платежу), що передбачена Контрактом;
4. банківська гарантія буде надана банком, за винятком банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішення Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України;
5. банківська гарантія може бути видана банком-нерезидентом, що має інвестиційний рейтинг, підтверджений такими провідними світовими рейтинговими агентствами (компаніями), як Standard&Poor's, Moody's Investors Service та Fitch IBCА (https://bank.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=123595);
6. банківська гарантія має містити безвідкличне зобов’язання банку перед Покупцем сплатити протягом 5 робочих днів після отримання вимоги Покупця, направленої шляхом SWIFT повідомлення на адресу банку, яке стверджуватиме, що принципал (Постачальник) порушив свої зобов’язання щодо повернення авансового платежу без заперечень та спорів зі сторони банку, не висуваючи вимог щодо надання доказів, підстав або причин такої вимоги, або суми, зазначеної в ній;
7. строк дії банківської гарантії має бути визначений, як «до повного виконання зобов’язань Постачальника у відношенні поставки Продукції плюс 45 календарних днів». Банківська гарантія буде повернена Постачальнику після повного виконання умов Договору поставки в частині поставки товарів. Форма, зміст та умови надання банківської гарантії узгоджується при укладанні договору; 8. Постачальник бере на себе всі витрати, пов’язані з наданням відповідної банківської гарантії.»
- залишок у розмірі 50% сплачуються шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву. Форма акредитиву має відповідати вимогам Уніфікованих правил та звичаїв для документарних акредитивів – UCP 600. Акредитив відкривається протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати укладення Контракту на суму 50% вартості Продукції. Строк дії акредитиву – 12 місяців від дати відкриття акредитиву. Покупець відкриває на користь Постачальника документарний безвідкличний покритий непідтверджений акредитив з депонуванням коштів в ПАТ “Державний експортно-імпортний банк України” в розмірі 50% вартості партії продукції, що поставляється згідно умов Контракту. Оплата грошових коштів з акредитиву має сплачуватися по факту відвантаження продукції (або партії продукції), на підставі наступних документів: - рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (або вартість партії Продукції) (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії; - пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; - транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії. Скановані копії зазначених документів Постачальник зобов’язаний направити Покупцю електронною поштою одночасно із поданням таких документів у виконуючий (авізуючий) банк.
Усі банківські комісії та витрати у країні Покупця, відносяться на рахунок Покупця, всі банківські комісії та витрати у країні-Постачальника, відносяться на рахунок Постачальника. Банківські витрати за внесення змін до акредитиву здійснюються за рахунок тієї сторони, чиї дії зумовили необхідність таких змін. При цьому, якщо внесення змін до акредитиву буде здійснюватися з ініціативи або з вини Постачальника, Постачальник зобов’язаний їх відшкодувати протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання відповідної письмової вимоги від Покупця.
Скасована
Дата: 27 вересня 2018 16:10
Причина: Отказ от участия
Номер вимоги: UA-2018-08-16-000850-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: Виробничо-комерційне товариство з обмеженою відповідальністью "МІМ", Код ЄДРПОУ:16459344
Дата подання: 08 вересня 2018 10:39
Формування умов закупівлі
Уважно вивчивши вимоги тендерної документації пропонуємо для оптимізації витрат і строків виготовлення продукції змінити розподіл по тендерам і лотам з врахуванням слідуючих критеріїв
- Робоча напруга
- Строки виготовлення
- Замовник
Скасувати тендера UA-2018-08-16-000850-b, UA-2018-08-16-000824-b, UA-2018-08-16-000120-c у зв’язку з уточненнями технічних вимог до проведення торгів та умов фінансування.
Сформувати нові закупівлі
Тендер 1 строк виготовлення 2018р, трансформатори струму 330кВ + 750кВ, трансформатори напруги 330кВ + 750кВ для ВП РАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП ЗАЕС з уточненими умовами фінансування і опитувальними аркушами
Тендер 2 строк виготовлення 2019р , трансформатори струму 330кВ + 750кВ, трансформатори напруги 330кВ + 750кВ для ВП ХАЕС з уточненими умовами фінансування і опитувальними аркушами
Розгорнути
Згорнути
- Робоча напруга
- Строки виготовлення
- Замовник
Скасувати тендера UA-2018-08-16-000850-b, UA-2018-08-16-000824-b, UA-2018-08-16-000120-c у зв’язку з уточненнями технічних вимог до проведення торгів та умов фінансування.
Сформувати нові закупівлі
Тендер 1 строк виготовлення 2018р, трансформатори струму 330кВ + 750кВ, трансформатори напруги 330кВ + 750кВ для ВП РАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП ЗАЕС з уточненими умовами фінансування і опитувальними аркушами
Тендер 2 строк виготовлення 2019р , трансформатори струму 330кВ + 750кВ, трансформатори напруги 330кВ + 750кВ для ВП ХАЕС з уточненими умовами фінансування і опитувальними аркушами
Скасована
Дата: 27 вересня 2018 18:41
Причина: Відміна участі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2018 10:02
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкокмплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):Скасування тендерів неможливе через встановлені терміни виконання заходу
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 28 листопада 2018
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "АЛВІН" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Дочірнє підприємство 3 100%-ою іноземною інвестицією "Сіменс Україна" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНА ФІРМА "ЕЛІЗ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРО" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "АЛАМАК" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
28 листопада 2018 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій