Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Трансформатори напруги та струму для ВП ХАЕС, ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС
Voltage and current transformers for KhNPP and ZNPP and SUNPP
Voltage and current transformers for KhNPP and ZNPP and SUNPP
Очікувана вартість
16 808 929,93 UAH
UA-2018-08-16-000824-b ● 4be8b790305240fca27331e5ca36be6d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Контактна особа: |
Спасібо Ганна +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | SE NNEGC “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Spasibo Hanna +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2018 11:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2018 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2018 11:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2018 12:54 |
Очікувана вартість: | 16 808 929,93 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 84 044,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 168089.29 UAH |
Publication date: | 16 серпня 2018 11:31 |
Enquiries until: | 28 жовтня 2018 11:00 |
Complaints submission until: | до 03 листопада 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 листопада 2018 11:00 |
Information
Estimated total value: | 16 808 930 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 84 045 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 од.
Трансформатори напруги та струму для ВП ХАЕС, ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31170000-8 — Трансформатори
Voltage and current transformers for KhNPP and ZNPP and SUNPP
CPV: 31170000-8
Період постачання:
по 31 липня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2018 14:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||||||||||||||
30 жовтня 2018 14:01 |
5844-ТД-9.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||
30 жовтня 2018 14:01 |
5844-перелік ЗТД-9.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||
23 жовтня 2018 14:00 |
Додаток 3 -Проект договору-8.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||
23 жовтня 2018 14:00 |
5844-перелік ЗТД-8.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||
17 жовтня 2018 14:14 |
5844-перелік ЗТД-7.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||
11 жовтня 2018 14:43 |
Додаток 2 - інформ про тех характ -6.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||
11 жовтня 2018 14:43 |
5844-перелік ЗТД-6.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||
08 жовтня 2018 16:08 |
5844-перелік ЗТД-5.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||
02 жовтня 2018 13:43 |
5844-перелік ЗТД-4.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||
25 вересня 2018 10:22 |
Додаток 6 - митні платежі-3.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||
25 вересня 2018 10:22 |
Додаток 1 - тенд пропоз цінова-3.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||
25 вересня 2018 10:22 |
Додаток 9 - Опитувальний аркуш ХАЕС-3.pdf
|
||||||||||||||||||||||||||||||
25 вересня 2018 10:22 |
Додаток 8 до ТД ТВтаУП-3.pdf
|
||||||||||||||||||||||||||||||
25 вересня 2018 10:22 |
5844-перелік ЗТД-3.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||
18 вересня 2018 15:17 |
5844-перелік ЗТД-2.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||
12 вересня 2018 14:49 |
5844-перелік ЗТД-1.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||
16 серпня 2018 11:28 |
Додаток 4 - ТТ.pdf
|
||||||||||||||||||||||||||||||
16 серпня 2018 11:28 |
Додаток 7 - мат-тех база.DOCX
|
||||||||||||||||||||||||||||||
16 серпня 2018 11:28 |
Додаток 5 - досвід виконання.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||
16 серпня 2018 11:28 |
Витяг 5844.pdf
|
||||||||||||||||||||||||||||||
16 серпня 2018 11:28 |
5844-оголошення англійською.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Терміни поставки
Дата подання: 23 серпня 2018 17:15
Дата відповіді: 11 вересня 2018 11:10
Звертаємо Вашу увагу на те, що зазначені в тендерній документації терміни поставки нереальні. З врахуванням запланованого терміну проведення аукціону (24.10.2018 р.) та вимог Закону України щодо строків розгляду пропозицій і оскарження прийнятих за результатами торгів рішень, договір поставки з переможцем торгів може бути підписаний не раніше як наприкінці листопада 2018 р., заданий строк поставки становить від декількох днів до максимум двох тижнів.
З огляду на високий клас напруги і у багатьох відношеннях специфічні вимоги замовника, технологічно та логістично необхідний строк для узгодження технічних специфікацій і креслень з замовником, виготовлення, випробування і доставку на підстанції заданої кількості обладнання буде складати не менше 9 місяців. Тому просимо продовжити термін поставки для всього обсягу замовлення до 30.09.2019 р.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):
"Виходячи з прогнозованих термінів виведення в ремонт обладнання ВРП-750/330 кВ головної схеми видачі потужності ВП ХАЕС в 2019 році, під час яких необхідно розпочати заміну обладнання, поставка на ВП ХАЕС трансформаторів напруги повинна бути виконана в термін до 30.04.2019.
За результатами розгляду зазначеного звернення ВП ЗАЕС не погоджує перенос строку постачання трансформаторів напруги".
"Виходячи з прогнозованих термінів виведення в ремонт обладнання ВРП-750/330 кВ головної схеми видачі потужності ВП ХАЕС в 2019 році, під час яких необхідно розпочати заміну обладнання, поставка на ВП ХАЕС трансформаторів напруги повинна бути виконана в термін до 30.04.2019.
За результатами розгляду зазначеного звернення ВП ЗАЕС не погоджує перенос строку постачання трансформаторів напруги".
Термін поставки
Дата подання: 02 вересня 2018 20:43
Дата відповіді: 11 вересня 2018 11:11
Звертаємо Вашу увагу на те, що зазначені в тендерній документації терміни поставки нереальні. З врахуванням запланованого терміну проведення аукціону (24.10.2018 р.) та вимог Закону України щодо строків розгляду пропозицій і оскарження прийнятих за результатами торгів рішень, договір поставки з переможцем торгів може бути підписаний не раніше як наприкінці листопада 2018 р., заданий строк поставки становить від декількох днів до максимум двох тижнів. З огляду на високий клас напруги і у багатьох відношеннях специфічні вимоги замовника, технологічно та логістично необхідний строк для узгодження технічних специфікацій і креслень з замовником, виготовлення, випробування і доставку на підстанції заданої кількості обладнання буде складати не менше 9 місяців. Тому просимо продовжити термін поставки для всього обсягу замовлення до 30.09.2019 р.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):
"Виходячи з прогнозованих термінів виведення в ремонт обладнання ВРП-750/330 кВ головної схеми видачі потужності ВП ХАЕС в 2019 році, під час яких необхідно розпочати заміну обладнання, поставка на ВП ХАЕС трансформаторів напруги повинна бути виконана в термін до 30.04.2019.
За результатами розгляду зазначеного звернення ВП ЗАЕС не погоджує перенос строку постачання трансформаторів напруги".
"Виходячи з прогнозованих термінів виведення в ремонт обладнання ВРП-750/330 кВ головної схеми видачі потужності ВП ХАЕС в 2019 році, під час яких необхідно розпочати заміну обладнання, поставка на ВП ХАЕС трансформаторів напруги повинна бути виконана в термін до 30.04.2019.
За результатами розгляду зазначеного звернення ВП ЗАЕС не погоджує перенос строку постачання трансформаторів напруги".
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-08-16-000824-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНА ФІРМА "ЕЛІЗ", Код ЄДРПОУ:38521005
Дата подання: 05 вересня 2018 20:42
Декларація про відповідність "Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання"
Декларація про відповідність не може бути надана окремим документом, так як Згідно з п 4 Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженногот постановою КМУ від 16.12.2015 №1077: ДІЯ ТЕХНІЧНОГО РЕГЛАМЕНТУ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ "у разі коли для певного обладнання суттєві вимоги були повністю або частково визначені в інших технічних регламентах, цей Технічний регламент не застосовується до цього обладнання стосовно таких вимог з дня набрання чинності зазначеними технічними регламентами".
Трансформатори напруги занесенні до переліку ЗВТ, на які поширюється дія "Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки".
Розгорнути
Згорнути
Трансформатори напруги занесенні до переліку ЗВТ, на які поширюється дія "Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2018 10:33
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):
Трансформатори напруги не підлягають під дію «Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки».
Учасник торгів має надати декларацію з електромагнітної сумісності".
Трансформатори напруги не підлягають під дію «Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки».
Учасник торгів має надати декларацію з електромагнітної сумісності".
Номер вимоги: UA-2018-08-16-000824-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: Виробничо-комерційне товариство з обмеженою відповідальністью "МІМ", Код ЄДРПОУ:16459344
Дата подання: 08 вересня 2018 09:54
Умови розрахунків
Просимо внести наступні зміни в умови розрахунків: «Оплата за поставлену Продукцію здійснюється наступним шляхом: – авансовий платіж у розмірі 50% від загальної вартості Продукції проводиться Покупцем протягом 15 днів після укладання Договору шляхом перерахування коштів, за умови надання банківської гарантії згідно наступних вимог: 1. банківською гарантією забезпечується повернення Постачальником на користь Покупця авансового платежу, у випадку не виконання Постачальником умов контракту; 2. банківська гарантія надається Постачальником на користь Покупця до моменту здійснення авансового платежу; 3. розмір банківської гарантії має покривати всю суму попередньої оплати (авансового платежу), що передбачена Контрактом; 4. банківська гарантія буде надана банком, за винятком банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішення Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України; 5. банківська гарантія може бути видана банком-нерезидентом, що має інвестиційний рейтинг, підтверджений такими провідними світовими рейтинговими агентствами (компаніями), як Standard&Poor's, Moody's Investors Service та Fitch IBCА (https://bank.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=123595); 6. банківська гарантія має містити безвідкличне зобов’язання банку перед Покупцем сплатити протягом 5 робочих днів після отримання вимоги Покупця, направленої шляхом SWIFT повідомлення на адресу банку, яке стверджуватиме, що принципал (Постачальник) порушив свої зобов’язання щодо повернення авансового платежу без заперечень та спорів зі сторони банку, не висуваючи вимог щодо надання доказів, підстав або причин такої вимоги, або суми, зазначеної в ній; 7. строк дії банківської гарантії має бути визначений, як «до повного виконання зобов’язань Постачальника у відношенні поставки Продукції плюс 45 календарних днів». Банківська гарантія буде повернена Постачальнику після повного виконання умов Договору поставки в частині поставки товарів. Форма, зміст та умови надання банківської гарантії узгоджується при укладанні договору; 8. Постачальник бере на себе всі витрати, пов’язані з наданням відповідної банківської гарантії.» - інші 50% що залишилися сплачуються шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву. Форма акредитиву має відповідати вимогам Уніфікованих правил та звичаїв для документарних акредитивів – UCP 600. Акредитив відкривається протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати укладення Контракту на суму 50% вартості Продукції. Строк дії акредитиву – 12 місяців від дати відкриття акредитиву. Покупець відкриває на користь Постачальника документарний безвідкличний покритий непідтверджений акредитив з депонуванням коштів в ПАТ “Державний експортно-імпортний банк України” в розмірі 50% вартості партії продукції, що поставляється згідно умов Контракту. Оплата грошових коштів з акредитиву має сплачуватися по факту відвантаження продукції (або партії продукції), на підставі наступних документів: - рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (або вартість партії Продукції) (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії; - пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; - транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії. Скановані копії зазначених документів Постачальник зобов’язаний направити Покупцю електронною поштою одночасно із поданням таких документів у виконуючий (авізуючий) банк. Усі банківські комісії та витрати у країні Покупця, відносяться на рахунок Покупця, всі банківські комісії та витрати у країні-Постачальника, відносяться на рахунок Постачальника. Банківські витрати за внесення змін до акредитиву здійснюються за рахунок тієї сторони, чиї дії зумовили необхідність таких змін. При цьому, якщо внесення змін до акредитиву буде здійснюватися з ініціативи або з вини Постачальника, Постачальник зобов’язаний їх відшкодувати протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання відповідної письмової вимоги від Покупця.
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 02 жовтня 2018 14:32
Причина: скасована участь
Номер вимоги: UA-2018-08-16-000824-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Виробничо-комерційне товариство з обмеженою відповідальністью "МІМ", Код ЄДРПОУ:16459344
Дата подання: 08 вересня 2018 10:40
Умови постачання
Уважно вивчивши вимоги тендерної документації пропонуємо для оптимізації витрат і строків виготовлення продукції змінити розподіл по тендерам і лотам з врахуванням слідуючих критеріїв
- Робоча напруга
- Строки виготовлення
- Замовник
Скасувати тендера UA-2018-08-16-000850-b, UA-2018-08-16-000824-b, UA-2018-08-16-000120-c у зв’язку з уточненнями технічних вимог до проведення торгів та умов фінансування.
Сформувати нові закупівлі
Тендер 1 строк виготовлення 2018р, трансформатори струму 330кВ + 750кВ, трансформатори напруги 330кВ + 750кВ для ВП РАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП ЗАЕС з уточненими умовами фінансування і опитувальними аркушами
Тендер 2 строк виготовлення 2019р , трансформатори струму 330кВ + 750кВ, трансформатори напруги 330кВ + 750кВ для ВП ХАЕС з уточненими умовами фінансування і опитувальними аркушами
Розгорнути
Згорнути
- Робоча напруга
- Строки виготовлення
- Замовник
Скасувати тендера UA-2018-08-16-000850-b, UA-2018-08-16-000824-b, UA-2018-08-16-000120-c у зв’язку з уточненнями технічних вимог до проведення торгів та умов фінансування.
Сформувати нові закупівлі
Тендер 1 строк виготовлення 2018р, трансформатори струму 330кВ + 750кВ, трансформатори напруги 330кВ + 750кВ для ВП РАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП ЗАЕС з уточненими умовами фінансування і опитувальними аркушами
Тендер 2 строк виготовлення 2019р , трансформатори струму 330кВ + 750кВ, трансформатори напруги 330кВ + 750кВ для ВП ХАЕС з уточненими умовами фінансування і опитувальними аркушами
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2018 10:34
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):
Скасування тендерів неможливе через встановлені терміни виконання заходу."
Скасування тендерів неможливе через встановлені терміни виконання заходу."
Номер вимоги: UA-2018-08-16-000824-b.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕНПРОМ", Код ЄДРПОУ:32551034
Дата подання: 02 жовтня 2018 14:30
Вимога щодо терміну постачання продукції та умов розрахунків
Компанія «Koncar instrument transformers inc» планує прийняти участь у торгах, є нерезидентом України, європейським виробником трансформаторів, - юридичною особою за законодавством республіки Хорватія. 1. З огляду на тривалий термін процедури торгів (передкваліфікація, терміни оскарження і т.п.) договір на постачання продукції може бути укладений не раніше грудня 2018 року. Звичайним терміном для виробництва замовленного обладнання є 6-7 місяцев з моменту укладання договору (розміщення замовлення). У зв'язку з цим просимо Вас встановити термін виробництва і постачання продукції до 31.07.2019 року. 2.Просимо включити в контракт наступні умови розрахунків: «Оплата за поставлену Продукцію здійснюється наступним шляхом: – авансовий платіж у розмірі 50% від загальної вартості Продукції проводиться Покупцем протягом 20 днів після укладання Договору, але не пізніше 30 січня 2019 року шляхом перерахування коштів, за умови надання банківської гарантії згідно наступних вимог: 1.банківською гарантією забезпечується повернення Постачальником на користь Покупця авансового платежу, у випадку не виконання Постачальником умов контракту; 2.банківська гарантія надається Постачальником на користь Покупця до моменту здійснення авансового платежу; 3. розмір банківської гарантії має покривати всю суму попередньої оплати (авансового платежу), що передбачена Контрактом; 4.банківська гарантія буде надана банком, за винятком банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішення Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України; 5.банківська гарантія може бути видана банком-нерезидентом, що має інвестиційний рейтинг, підтверджений такими провідними світовими рейтинговими агентствами (компаніями), як Standard&Poor's, Moody's Investors Service та Fitch IBCА (https://bank.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=123595); 6.банківська гарантія має містити безвідкличне зобов’язання банку перед Покупцем сплатити протягом 5 робочих днів після отримання вимоги Покупця, направленої шляхом SWIFT повідомлення на адресу банку, яке стверджуватиме, що принципал (Постачальник) порушив свої зобов’язання щодо повернення авансового платежу без заперечень та спорів зі сторони банку, не висуваючи вимог щодо надання доказів, підстав або причин такої вимоги, або суми, зазначеної в ній; 7. строк дії банківської гарантії має бути визначений, як «до повного виконання зобов’язань Постачальника у відношенні поставки Продукції плюс 45 календарних днів». Банківська гарантія буде повернена Постачальнику після повного виконання умов Договору поставки в частині поставки товарів. Форма, зміст та умови надання банківської гарантії узгоджується при укладанні договору; 8. Постачальник бере на себе всі витрати, пов’язані з наданням відповідної банківської гарантії.» - інші 50% що залишилися сплачуються шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву. Форма акредитиву має відповідати вимогам Уніфікованих правил та звичаїв для документарних акредитивів – UCP 600. Акредитив відкривається протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати укладення Контракту, але не пізніше 30 січня 2019 року на суму 50% вартості Продукції. Строк дії акредитиву – 12 місяців від дати відкриття акредитиву. Покупець відкриває на користь Постачальника документарний безвідкличний покритий непідтверджений акредитив з депонуванням коштів в ПАТ “Державний експортно-імпортний банк України” в розмірі 50% вартості партії продукції, що поставляється згідно умов Контракту. Оплата грошових коштів з акредитиву має сплачуватися по факту відвантаження продукції (або партії продукції), на підставі наступних документів: - рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (або вартість партії Продукції) (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії; - пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; - транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії. Скановані копії зазначених документів Постачальник зобов’язаний направити Покупцю електронною поштою одночасно із поданням таких документів у виконуючий (авізуючий) банк. Усі банківські комісії та витрати у країні Покупця, відносяться на рахунок Покупця, всі банківські комісії та витрати у країні-Постачальника, відносяться на рахунок Постачальника. Банківські витрати за внесення змін до акредитиву здійснюються за рахунок тієї сторони, чиї дії зумовили необхідність таких змін. При цьому, якщо внесення змін до акредитиву буде здійснюватися з ініціативи або з вини Постачальника, Постачальник зобов’язаний їх відшкодувати протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання відповідної письмової вимоги
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 жовтня 2018 14:02
Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" 23.10.2018 внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 20 листопада 2018
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "УКРТРАНСЕНЕРГО" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
IEC Industrie Export GmbH | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2018 13:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
IEC Industrie Export GmbH |
16 808 929,93
UAH з ПДВ
|
16 640 839,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "УКРТРАНСЕНЕРГО" |
16 747 608,00
UAH з ПДВ
|
16 663 560,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
IEC Industrie Export GmbH #45907 |
Переможець |
16 640 839,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2018 13:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2019 15:56
|
Додаткова угода №1 від 05.11.2019 (1).pdf | зміни до договору |
05 листопада 2019 15:55
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2018 12:25
|
53-129-01-18-01687.pdf | укладений |
18 грудня 2018 12:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди була обрана причина внесення змін в розділ IV до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі». |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-18-01687 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |