Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Очікувана вартість
1 250 000,00 UAH
UA-2018-08-16-000803-c ● ec4d23ed214c42b180fd898dd7b756d8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління поліції охорони в Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 40109063 |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Гайдара, буд. 8 |
Контактна особа: |
Наталія Титаренко +380957283302,+380442871593 kalinka_2008@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2018 19:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 серпня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 вересня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2018 12:25 |
Очікувана вартість: | 1 250 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Інформація про предмет закупівлі
Предметом даних торгів є послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів: Skoda Oktavia, Skoda Oktavia Tour, Skoda Fabia Combi, Volkswagen Golf, Volkswagen Passat, Hyundai Tucson, Mitsubishi Outlander, Toyota Camry, Toyota Avensis, ГАЗ-322132, ВАЗ-210993, ВАЗ-21099, ВАЗ-21214, Chevrolet Captiva, ЗАЗ -Vida, ЗАЗ-Forza, ЗАЗ-Lanos, ЗАЗ-Sens, Daewoo Lanos, Daewoo Sens, Kia Ceed.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2018 19:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2018 19:04 |
Форма тендерної пропозиції.docx | |
16 серпня 2018 19:04 |
Проект Договору про закупівлю.docx | |
16 серпня 2018 19:04 |
1-Тендерна документац_я 2018.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Перелік автомобілів
Дата подання: 22 серпня 2018 12:18
Дата відповіді: 23 серпня 2018 13:28
В формі специфікації вказано весь перелік автомобілів, але кількість послуг не відповідає, наприклад Skoda вказано 11 одиниць, а в специфікації вказано наприклад заміна масла 2 послуги. Питання по яким номерам кузова автомобілів рахувати послуги.
№ п/п Перелік послуг/запчастин Одиниця виміру Кіль-кість Вартість за одиницю послуги, грн. Вартість за одиницю запчастин, грн. Загальна вартість послуг та запчастин, грн.
Skoda Octavia 1,8 (2004 року випуску) – 2 од. (VIN: TMBBL41V242931098, VIN:TMBBL41U348751268)
Skoda Octavia 1,6 (2001 року випуску) – 1 од. (VIN:TMBDJ01U122550184),
Skoda Octavia 1,6 (2006 року випуску) – 2 од. (VIN: TMBDL41U46B064069,VIN:TMBDK41U37B006958 )
Skoda Octavia 2,0 (2001 року випуску) – 1 од. (VIN:ТМВВЕ414912461481),
Skoda Octavia 2,0 (2004 року випуску) – 1 од. (VIN: TMBDE01U14B012639)
Skoda Octavia Tour 1,8 (2006 року випуску) – 1 од. (VIN: TMBDL41U67B009138)
Skoda Fabia Combi 1,4 (2004 року випуску) – 1од.(VIN:TMBGD46Y85B034447)
Skoda Octavia 1,8 (2006 року випуску) – 2 од. (VIN: TMBDL41U46B064069,VIN:TMBDK41U37B006958 )
1 Заміна оливи та фільтра ДВЗ заміна 2
2 Заміна повітряного фільтра од. 2
3 Заміна паливного фільтра од. 2
4 Заміна фільтра салону од. 2
5 Заміна охолоджуючої рідини заміна 1
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1. Учасник торгів має взяти на обслуговування весь перелік автомобілів вказаний в технічному завданні (Додаток 2). При цьому, кількість послуг (Додаток 3) визначено замовником у відповідності до бюджету даної закупівлі, яка обмежена сумою 1500000,00 грн. з ПДВ. Таким чином, тендерну пропозицію учасник торгів готує орієнтуючись на кількість послуг, вказаних в Додатку 3 тендерної документації.
2. Учасник торгів самостійно обирає методи та підходи до формування своєї цінової пропозиції, в тому числі щодо вартості ціни за одиницю товару та послуги.
Дякуємо за запитання.
1. Учасник торгів має взяти на обслуговування весь перелік автомобілів вказаний в технічному завданні (Додаток 2). При цьому, кількість послуг (Додаток 3) визначено замовником у відповідності до бюджету даної закупівлі, яка обмежена сумою 1500000,00 грн. з ПДВ. Таким чином, тендерну пропозицію учасник торгів готує орієнтуючись на кількість послуг, вказаних в Додатку 3 тендерної документації.
2. Учасник торгів самостійно обирає методи та підходи до формування своєї цінової пропозиції, в тому числі щодо вартості ціни за одиницю товару та послуги.
Дякуємо за запитання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-08-16-000803-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЗАПЧАСТИНА АВТО СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:37880861
Дата подання: 11 вересня 2018 14:24
Оскарження рішення щодо визнання переможцем ФОП Тищук Іван Васильович
Доброго дня. Вивчивши тендерну пропозицію Учасника – ФОП Тищук І.В. звертаємося до Вас з вимогою відмінити ваше рішення, як Замовника про визнання ФОП Тищук І.В. переможцем торгів та відхилити пропозицію даного Учасника як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації з наступних причин:
1) У Документації Замовника (Додаток 1- Кваліфікаційні критерії») однією з вимог встановлено «не менше 1000 кв.м. обслуговуючої площі». На підтвердження учасник ФОП Тищук І.В. надає гарантійний лист-відповідність за даною вимогою кваліфікаційного критерію..
Але надалі, при наданні Учасником ФОП Тищук І.В. нотаріально завіреної копії договору оренди між ФОП Тищук І.В. та ТОВ «Кодар Ділайт» видно, що обслуговуюча площа за адресою обслугвоування автомобілів (с. Святопетрівське, вул. Польова, 166) складає всього лише 360 м2, а не 1000 м2 як вимагається Документацією. Це є свідченням того, що Учасник ФОП Тищук І.В. по-перше, вказав в гарантійному листі інформацію, що не відповідає дійсності, тобто недостовірну інформацію. По – друге, враховуючи вищевикладене, не маючи 1000 кв.м. обслуговуючої площі пропозиція Учасника ФОП Тищук І.В. повинна бути відхилена як така, що не відповідає вимогам Кваліфікаційних критеріїв.
2) Учасник ФОП Тищук І.В. на виконання вимог тендерної документації у Тендерній пропозиції в форматі .jpg по окремим позиціям Специфікації проставив позначку «Х».
Але, у наданому Кошторисі у форматі Excel позначки »Х» за тими ж позиціями відсутні, що призводить до розбіжності між сканованим зразком Специфікації та Специфікацією у форматі Excel, що є порушенням вимог тендерної документації Замовника.
Сподіваємося на Вашу об’єктиву відповідь та реакцію на нашу вимогу. В іншому випадку, в разі відсутності належної, відповідно до вимог законодавства, реакції залишаємо за собою право звернутися до сервісу громадського контролю публічних закупівель – Dozorro задля отримання незалежної оцінки дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
1) У Документації Замовника (Додаток 1- Кваліфікаційні критерії») однією з вимог встановлено «не менше 1000 кв.м. обслуговуючої площі». На підтвердження учасник ФОП Тищук І.В. надає гарантійний лист-відповідність за даною вимогою кваліфікаційного критерію..
Але надалі, при наданні Учасником ФОП Тищук І.В. нотаріально завіреної копії договору оренди між ФОП Тищук І.В. та ТОВ «Кодар Ділайт» видно, що обслуговуюча площа за адресою обслугвоування автомобілів (с. Святопетрівське, вул. Польова, 166) складає всього лише 360 м2, а не 1000 м2 як вимагається Документацією. Це є свідченням того, що Учасник ФОП Тищук І.В. по-перше, вказав в гарантійному листі інформацію, що не відповідає дійсності, тобто недостовірну інформацію. По – друге, враховуючи вищевикладене, не маючи 1000 кв.м. обслуговуючої площі пропозиція Учасника ФОП Тищук І.В. повинна бути відхилена як така, що не відповідає вимогам Кваліфікаційних критеріїв.
2) Учасник ФОП Тищук І.В. на виконання вимог тендерної документації у Тендерній пропозиції в форматі .jpg по окремим позиціям Специфікації проставив позначку «Х».
Але, у наданому Кошторисі у форматі Excel позначки »Х» за тими ж позиціями відсутні, що призводить до розбіжності між сканованим зразком Специфікації та Специфікацією у форматі Excel, що є порушенням вимог тендерної документації Замовника.
Сподіваємося на Вашу об’єктиву відповідь та реакцію на нашу вимогу. В іншому випадку, в разі відсутності належної, відповідно до вимог законодавства, реакції залишаємо за собою право звернутися до сервісу громадського контролю публічних закупівель – Dozorro задля отримання незалежної оцінки дій Замовника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 вересня 2018 11:27
Вимога щодо скасування рішення визнання переможцем ФОП Тищук Іван Васильович задоволена частково
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2018 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Кондальський Едвард Борисович |
1 249 300,00
UAH
|
117 870,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ЗАПЧАСТИНА АВТО СЕРВІС" |
1 178 771,15
UAH
|
1 176 270,00
UAH
|
Документи |
ФОП Тищук Іван Васильович |
1 248 630,00
UAH
|
1 177 777,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кондальський Едвард Борисович #2499116919 |
Відхилено |
117 870,00
UAH
|
05 вересня 2018 17:23
|
ТОВ "ЗАПЧАСТИНА АВТО СЕРВІС" #37880861 |
Відхилено |
1 176 270,00
UAH
|
05 вересня 2018 18:00
|
ФОП Тищук Іван Васильович #3086924399 |
Рішення скасоване |
1 177 777,00
UAH
|
14 вересня 2018 11:13
|
ФОП Тищук Іван Васильович #3086924399 |
Переможець |
1 177 777,00
UAH
|
25 вересня 2018 13:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2019 17:06
|
Звіт про виконання договору.pdf | укладений |
29 травня 2019 17:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2019 18:25
|
Додатковам угода 2.pdf | зміни до договору |
28 березня 2019 18:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2018 13:27
|
Дод.угода до дог. 204.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 13:27
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2018 17:56
|
СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf | укладений |
08 жовтня 2018 17:55
|
Договір з ФОП Тищук І.В..pdf | укладений |
08 жовтня 2018 17:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пролонгація дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 204/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 204/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 204/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 204/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |