Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення коронароангіографії та первинного стентування судин серця хворим на гострий коронарний синдром у мешканців Сумської області
Очікувана вартість
3 028 000,00 UAH
UA-2018-08-16-000799-b 2e1207db7d564dc3935bd28228a81149
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кравченко Ольга Павлівна

+380542663430 economcardio@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Сумської обласної ради "Сумський обласний кардіологічний диспансер"
Код ЄДРПОУ: 03568362
Місцезнаходження: 40031, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Ковпака, 30
Контактна особа: Кравченко Ольга Павлівна
+380542663430
economcardio@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двократна відміна тендера через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, визначених у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2018 11:36
Оскарження наміру укласти договір: 27 серпня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130 послуга
Послуги з проведення коронароангіографії у хворих на гострий коронарний синдром у мешканців Сумської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40031, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Ковпака, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 85120000-6 — Лікарська практика та супутні послуги
115 послуга
Послуги з проведення первинного стентування судин серця у хворих на гострий коронарний синдром у мешканців Сумської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40031, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Ковпака, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 85120000-6 — Лікарська практика та супутні послуги

Тендерна документація

16 серпня 2018 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2018 11:25
Додаток 4.docx
16 серпня 2018 11:25
Додаток 3.docx
16 серпня 2018 11:25
Додаток 2.docx
16 серпня 2018 11:25
Додаток 1.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬФА-МЕДИКА"
#38576693
Переможець 3 025 412,00
UAH
16 серпня 2018 11:36

Документи

16 серпня 2018 11:36
Електронний підпис
16 серпня 2018 11:35
рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2018 11:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА-МЕДИКА"
#38576693
3 025 412,00
UAH
Документи

Документи

16 серпня 2018 11:36
Електронний підпис
16 серпня 2018 11:35
рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 08:36
Електронний підпис укладений
20 листопада 2018 10:25
ДУ 2 від 20.11.2018 Альфа-Медика.pdf зміни до договору
20 листопада 2018 10:02
Електронний підпис укладений
27 вересня 2018 15:30
ДУ 1 від 27.09.2018 Альфа-Медика.pdf зміни до договору
27 вересня 2018 15:26
Електронний підпис укладений
27 серпня 2018 07:59
договір укладений
27 серпня 2018 07:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 414 464,53
UAH