Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір формату А-4
Очікувана вартість
59 680,00 UAH
UA-2018-08-16-000708-c bb4b8a057ff04640915811ea26a2d856
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Созінова Людмила Василівна

+380482492603 appeal_court2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Апеляційний суд Одеської області
Код ЄДРПОУ: 02892913
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, вул Івана та Юрія Лип,24-а
Контактна особа: Созінова Людмила Василівна
+380482492603
appeal_court2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2018 17:54
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2018 12:00
Очікувана вартість: 59 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 298,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
620 пач
Папір формату А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Івана та Юрія Лип, 24-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2018 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2018 17:55
дод 4 до тенд док папір.pdf
16 серпня 2018 17:55
дод 3 до тенд док папір.pdf
16 серпня 2018 17:55
дод 2 до тенд док папір.pdf
16 серпня 2018 17:55
Додаток 5.docx
16 серпня 2018 17:55
дод 6 до тенд док папір.pdf
16 серпня 2018 17:55
дод 1 до тенд док папір.pdf
16 серпня 2018 17:55
дод 5 до тенд док ппір.pdf
16 серпня 2018 17:55
тендерна документація папір.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-16-000708-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 20 серпня 2018 16:46
Технічні показники предмету закупівлі
Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» має намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2018-08-16-000708-с на закупівлю Паперу формату А4, де Замовником виступає Апеляційний суд Одеської області.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2018-08-16-000708-с нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу для друку формату А4 були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показники товщина mm/1000 (ISO 534) 106, щільність: від 80 g/m2 (ISO 536) . Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
ТОВ «Український папір» просить Вас виключити дискримінаційні параметр до паперу формату А4 жорсткість MD mN (ISO 2493-1) від 125, або змінити метод вимірювання (ISO 5629) з показником 0,47 та змінити показники товщина mm/1000 (ISO 534) 104+3, щільність: 80+3 g/m2 (ISO 536) для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2018 15:37
Шановний Учасник! Тендерним комітетом Апеляційного суду Одеської області було уважно розглянуто Вашу вимогу про усунення порушення до процедури відкритих торгів за номером UA-2018-08-16-000708-с.
З приводу чого повідомляємо Вам наступне, Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно з п.3 ч.2 ст.22 Закону, Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Згідно з ст.3 Закону, публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
По-перше, замовник самостійно визначає необхідний йому предмет закупівлі, а також визначає інформацію щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
По-друге, на виконання цитованих вимог Закону, а також з метою недопущення будь-якої дискримінації учасників та забезпечення добросовісної конкуренції, Замовником, у технічних вимогах до предмету закупівлі, які визначені Додатком 3 до Тендерної документації, використовується формулювання «від…», яке гарантує, що Замовником будуть розглядатися пропозиції, від самостійно визначеного Замовником для своїх потреб мінімального показника і вище.
Вживання такої конструкції дає змогу Замовнику провести закупівлю з найбільшою економією та ефективністю, при цьому не звужуючи коло можливих Учасників.
По-третє, Замовник є державною установою якому, враховуючи специфіку роботи, необхідна значна кількість якісного паперу. Тому, Замовником встановлені вимоги до предмету закупівлі, які відповідають характеристикам паперу класу «від В+», що необхідний Замовнику. Зміна параметрів паперу формату А4 на запропоновані Вами, призведе до зміни класу паперу від «B+», необхідного Замовнику, до паперу нижчої якості та класу, що є неприйнятним.
Дякуємо за Ваше звернення, сподіваємося на подальшу співпрацю!

Документи

23 серпня 2018 15:37
Відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2018 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 53 865,60
UAH з ПДВ
53 865,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2018 11:57
Справка с банка29.08.2018.pdf
04 вересня 2018 11:57
УСТАВНЫЕ.7z
04 вересня 2018 11:57
Лист -договір - згода.pdf
04 вересня 2018 11:57
Додаток 3 - ТХ.pdf
04 вересня 2018 11:57
Довідка ст.17.pdf
04 вересня 2018 11:57
Відомості про Учасника.pdf
04 вересня 2018 11:57
Відгук.pdf
04 вересня 2018 11:57
Аналог. договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

Інформація про відміну

Дата відміни
04 вересня 2018 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій