Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень Нижньо-станівецького психоневрологічного будинку-інтернату в с. Нижні Станівці, Кіцманського району, Чернівецької області із заміною деревяних вікон та дверей на металопластикові склопакети
Очікувана вартість
787 977,00 UAH
UA-2018-08-16-000607-b b999691dc26b436db7976ab65ebaa1e2
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Даниляк

+380506969419 stanivtsi_int@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Нижньо-Станівецький психоневрологічний будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189995
Місцезнаходження: 59357, Україна , Чернівецька обл., Кіцманський р-н, с.Нижні Станівці, вул. Незалежності, 52
Контактна особа: Ганна Даниляк
+380506969419
stanivtsi_int@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2018 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2018 12:00
Початок аукціону: 03 вересня 2018 15:18
Очікувана вартість: 787 977,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,13%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт приміщень Нижньо-станівецького психоневрологічного будинку-інтернату в с. Нижні Станівці, Кіцманського району, Чернівецької області із заміною деревяних вікон та дверей на металопластикові склопакети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59357, Україна, Чернівецька область, Нижні- Станівці, Незалежності, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2018 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2018 10:52
ТД_кап.рем. Нижні- Станівці нова.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-16-000607-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКНАЛЕНД-С", Код ЄДРПОУ:40308105
Дата подання: 10 вересня 2018 08:46
Не відповідніст тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації Замовника
1. Замовник вимагав: Договірна ціна є динамічною в межах кошторису. ТОВ «ЕКСПРІЕЛТСЕРВІС» в листі договірної ціни вказав що ціна є твердою. Відповідно вимога замовника не виконана. Тим паче за невиконання данної вимоги було дискваліфіковано ПП «ВІКНАЛЕНД-С»
2. Згідно вимог ТД розділ VІ п.3 п.п. 6.3.2 - У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнений проект договору. ТОВ «ЕКСПРІЕЛТСЕРВІС» надав заповнений та підписаний проект договору з явними невідповідностями, а саме:
- Пункт 5.1 про терміни виконання. ТОВ «ЕКСПРІЕЛТСЕРВІС» затверджує виконання договору до 31 серпня 2018 року.
- Пункт 58 суперечить пункту 57, а саме ТОВ «ЕКСПРІЕЛТСЕРВІС» чи є платником ПДВ.

Цим ТОВ «ЕКСПРІЕЛТСЕРВІС» надав не правдиву інформацію про можливість виконати договір згідно ним підписаного проекту договору. Відповідно вимога замовника не виконана.

3. Замовник вимагав: календарний графік виконання робіт із зазначенням термінів виконання робіт згідно ТД. ТОВ «ЕКСПРІЕЛТСЕРВІС» вказав терміни виконання до кінця жовтня 2018 року, що протиречить вимагам ТД Замовника ( до 30 вересня 2018 року). Відповідно вимога замовника не виконана. Тим паче, що в проекті договору вказав дату кінця виконання робіт до 31 серпня 2018 рокую

4. Наданий висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи на профіль (дуже важливий документ) не є дійсним, так як його дія була закінчена, і виробник, уже має дійсні сертифікати отримані ним в 2018 року. І інформацію, яку надав ТОВ «ЕКСПРІЕЛТСЕРВІС» про наявність даного матеріалу на складі є суперечливою (так як Учасник не має діючих висновків на продукцію, що є необхідністю для даної продукції). Відповідно вимога замовника не виконана.

5. Наданий сертифікат про відповідність фурнітури для виконання виготовлення матеріалу, не має продовження вимог ТД. Не надано гарантійного листа від поставника даного матеріалу. В переліку «наявності» фурнітури на складі ТОВ «ЕКСПРІЕЛТСЕРВІС» вказана фурнітура іншого виробника. Відповідно вимога замовника не виконана.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2018-08-16-000607-b.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКНАЛЕНД-С", Код ЄДРПОУ:40308105
Дата подання: 10 вересня 2018 09:19
Невідповідність ТП до ТД
Скарга та документи додаються
)
Рішення замовника: Очікується

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-08-16-000607-b.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКНАЛЕНД-С", Код ЄДРПОУ:40308105
Дата подання: 14 вересня 2018 15:46
Не відповідніст тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації Замовника
1. Замовник вимагав: Договірна ціна є динамічною в межах кошторису. ТОВ «ЕКСПРІЕЛТСЕРВІС» в листі договірної ціни вказав що ціна є твердою. Відповідно вимога замовника не виконана. Тим паче за невиконання данної вимоги було дискваліфіковано ПП «ВІКНАЛЕНД-С» 2. Згідно вимог ТД розділ VІ п.3 п.п. 6.3.2 - У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнений проект договору. ТОВ «ЕКСПРІЕЛТСЕРВІС» надав заповнений та підписаний проект договору з явними невідповідностями, а саме: - Пункт 5.1 про терміни виконання. ТОВ «ЕКСПРІЕЛТСЕРВІС» затверджує виконання договору до 31 серпня 2018 року. - Пункт 58 суперечить пункту 57, а саме ТОВ «ЕКСПРІЕЛТСЕРВІС» чи є платником ПДВ. Цим ТОВ «ЕКСПРІЕЛТСЕРВІС» надав не правдиву інформацію про можливість виконати договір згідно ним підписаного проекту договору. Відповідно вимога замовника не виконана. 3. Замовник вимагав: календарний графік виконання робіт із зазначенням термінів виконання робіт згідно ТД. ТОВ «ЕКСПРІЕЛТСЕРВІС» вказав терміни виконання до кінця жовтня 2018 року, що протиречить вимагам ТД Замовника ( до 30 вересня 2018 року). Відповідно вимога замовника не виконана. Тим паче, що в проекті договору вказав дату кінця виконання робіт до 31 серпня 2018 рокую 4. Наданий висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи на профіль (дуже важливий документ) не є дійсним, так як його дія була закінчена, і виробник, уже має дійсні сертифікати отримані ним в 2018 року. І інформацію, яку надав ТОВ «ЕКСПРІЕЛТСЕРВІС» про наявність даного матеріалу на складі є суперечливою (так як Учасник не має діючих висновків на продукцію, що є необхідністю для даної продукції). Відповідно вимога замовника не виконана. 5. Наданий сертифікат про відповідність фурнітури для виконання виготовлення матеріалу, не має продовження вимог ТД. Не надано гарантійного листа від поставника даного матеріалу. В переліку «наявності» фурнітури на складі ТОВ «ЕКСПРІЕЛТСЕРВІС» вказана фурнітура іншого виробника. Відповідно вимога замовника не виконана.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 18.09.2018 № 9599.pdf
Дата публікації: 19 вересня 2018 16:13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2018 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКНАЛЕНД-С" 699 900,00
UAH
686 799,00
UAH
Документи
ФОП "КЛЮЧУК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" 715 000,00
UAH
686 800,00
UAH
Документи
ЕКСПРІЕЛТСЕРВІС 712 866,00
UAH
690 000,00
UAH
Документи
ФОП Главіцький Валерій Анатолійович 769 367,00
UAH
769 367,00
UAH
Документи
Фізична особа-підприємець Стружек Андрій Олеговіч 787 977,00
UAH
787 977,00
UAH
Документи

Публічні документи

31 серпня 2018 09:39
9. Лист-згода.pdf
31 серпня 2018 09:39
8. Декларація..pdf
31 серпня 2018 09:39
5.4. Копія паспорту.pdf
31 серпня 2018 09:38
4.2. Календарний графік.pdf
31 серпня 2018 09:38
10. Статут.pdf
31 серпня 2018 09:38
1. Тендерна пропозиція.pdf
31 серпня 2018 09:38
0. Реєстр.pdf

Публічні документи

31 серпня 2018 11:55
реєстр.jpg
31 серпня 2018 11:55
пропозиція матер (9).jpg
31 серпня 2018 11:55
пропозиція матер (8).jpg
31 серпня 2018 11:55
пропозиція матер (7).jpg
31 серпня 2018 11:55
пропозиція матер (6).jpg
31 серпня 2018 11:55
пропозиція матер (5).jpg
31 серпня 2018 11:55
пропозиція матер (4).jpg
31 серпня 2018 11:55
пропозиція матер (3).jpg
31 серпня 2018 11:55
пропозиція матер (2).jpg
31 серпня 2018 11:55
пропозиція матер (1).jpg
31 серпня 2018 11:55
ст17_2.jpg
31 серпня 2018 11:55
ст 17.jpg
31 серпня 2018 11:55
про надання док.jpg
31 серпня 2018 11:55
повноваж підпис.jpg
31 серпня 2018 11:55
інформація.jpg
31 серпня 2018 11:55
згода на обробку даних.jpg
31 серпня 2018 11:55
захист довк.jpg
31 серпня 2018 11:55
декларація.jpg
31 серпня 2018 11:55
графік.jpg
31 серпня 2018 11:55
відомості про учасн.jpg
31 серпня 2018 11:55
без субпідряду.jpg
31 серпня 2018 11:48
Тендерна пропозиція.jpg
31 серпня 2018 11:48
проект догов_1.jpg
31 серпня 2018 11:48
проект дог5.jpg
31 серпня 2018 11:48
проект дог4.jpg
31 серпня 2018 11:48
проект дог3.jpg
31 серпня 2018 11:48
проект дог2.jpg
31 серпня 2018 11:48
проект дог 7.jpg
31 серпня 2018 11:48
проект дог 6.jpg
31 серпня 2018 11:48
працівники.jpg
31 серпня 2018 11:48
аналогічні договора.jpg
31 серпня 2018 11:48
паспорт 03.jpg
31 серпня 2018 11:48
паспорт 01_02.jpg
31 серпня 2018 11:48
идент.код.jpg

Публічні документи

10 вересня 2018 16:40
Тендерна пропозиція.PDF
10 вересня 2018 16:40
Розрахунки.PDF
10 вересня 2018 16:40
Пояснювальна записка (1).PDF
10 вересня 2018 16:40
Договірна ціна (1).PDF
31 серпня 2018 00:03
Декларація учасника.PDF
31 серпня 2018 00:03
Договірна ціна.PDF
30 серпня 2018 23:44
Пояснювальна записка.PDF
30 серпня 2018 23:44
Розрахунок прибутку.PDF

Публічні документи

30 серпня 2018 19:52
Технічна документація.rar
30 серпня 2018 19:52
Пропозиція- документи.rar

Публічні документи

29 серпня 2018 18:43
Довідка МТЗ.pdf
29 серпня 2018 18:41
Реєстр2.pdf
29 серпня 2018 18:41
Реєстр1.pdf
29 серпня 2018 18:41
Паспорт2.pdf
29 серпня 2018 18:41
Паспорт1.pdf
29 серпня 2018 18:41
Єдиний.pdf
29 серпня 2018 18:41
Перелік робіт.pdf
29 серпня 2018 18:41
Лист-дані.pdf
29 серпня 2018 18:41
Довідка працівники.pdf
29 серпня 2018 18:41
Декларація.pdf
29 серпня 2018 18:40
Довідка МТЗ.pdf
29 серпня 2018 18:40
Дефектний акт.pdf
29 серпня 2018 18:38
Проект пропозиції.pdf
29 серпня 2018 18:38
Проект договору.pdf
29 серпня 2018 18:38
Лист гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКНАЛЕНД-С"

ФОП "КЛЮЧУК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ"

ЕКСПРІЕЛТСЕРВІС

ФОП Главіцький Валерій Анатолійович

ФОП Стружек А.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКНАЛЕНД-С"
#40308105
Відхилено 686 799,00
UAH
06 вересня 2018 21:51
ФОП "КЛЮЧУК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ"
#2272500317
Відхилено 686 800,00
UAH
06 вересня 2018 21:52
ЕКСПРІЕЛТСЕРВІС
#21437126
Переможець 690 000,00
UAH
06 вересня 2018 21:54

Документи

06 вересня 2018 21:51
Електронний підпис
03 вересня 2018 15:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

06 вересня 2018 21:52
Електронний підпис
06 вересня 2018 21:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

06 вересня 2018 21:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2018 21:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЕКСПРІЕЛТСЕРВІС
#21437126
690 000,00
UAH
Документи

Документи

06 вересня 2018 21:54
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 вересня 2018 18:02
Коментар щодо відміни: Прийнято рішення про відміну даної закупівлі для усунення виявлених порушень.
Документи:
15 вересня 2018 18:02
Електронний підпис
15 вересня 2018 18:01
рішення 2.doc