Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт в Окружному опорному закладі «Борівська ЗОШ I-III ступенів №1 Борівської районної ради Харківської області ім. Героя Радянського Союзу В.С.Колісника»
Очікувана вартість
31 389 687,60 UAH
UA-2018-08-16-000483-c 5624f94fe7684e5ebe9704752205dc43
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Татарова Олена

380575961509 rvoborova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Борівської районної державної адміністрації Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146423
Місцезнаходження: 63801, Україна , Харкiвська обл., БОРОВА, вул. Центральна,буд.1
Контактна особа: Татарова Олена
380575961509
rvoborova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2018 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2018 15:00
Початок аукціону: 04 вересня 2018 15:10
Очікувана вартість: 31 389 687,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 156 948,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 156000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт в Окружному опорному закладі «Борівська ЗОШ I-III ступенів №1 Борівської районної ради Харківської області ім. Героя Радянського Союзу В.С.Колісника»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт в Окружному опорному закладі «Борівська ЗОШ I-III ступенів №1 Борівської районної ради Харківської області ім. Героя Радянського Союзу В.С.Колісника»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63801, Україна, Харкiвська область, БОРОВА, вул.Миру, буд.23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2018 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2018 10:00
Перелік змін 17.08.18-1.docx
17 серпня 2018 10:00
ТД ремонт ООЗ Борова 17.08.docx
16 серпня 2018 15:28
Проект договору .doc
17 серпня 2018 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2018 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2018 10:00
Перелік змін 17.08.18-1.docx
17 серпня 2018 10:00
ТД ремонт ООЗ Борова 17.08.docx
16 серпня 2018 15:28
ТД ремонт ООЗ Борова.docx
16 серпня 2018 15:28
Проект договору .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-16-000483-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНДІГО ГРУП", Код ЄДРПОУ:35408021
Дата подання: 06 вересня 2018 16:58
Повідомлення про порушення Учасником ПП "ЕНЕРГОМИР" вимог тендерної документації
Відділу освіти Борівської районної державної адміністрації Харківської області 63801, Харківська область, Борівський район, смт. Борова, вул. Центральна, буд.1

Повідомляємо про порушення Учасником ПП "ЕНЕРГОМИР" вимог тендерної документації.

1. Відповідно п.п. 1.1. додатку 1 тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям учасник повинен надати Довідку, складену по формі Таблиці №1, за підписом уповноваженої особи учасника, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Зазначена, довідка має містити інформацію, щодо наявності обладнання, машин та механізмів які будуть залучені до виконання робіт за предметом закупівлі згідно складових договірної ціни Учасника для забезпечення виконання вимог зазначених у технічному завданні.
У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці із наданням документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою (копії договорів на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально – технічною базою).
Документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт надається по кожному пункту, зазначеному у довідці.
Таким чином, учасники тендеру, виходячи з вимог Замовника, повинні надати довідку з інформацією про наявність та забезпеченість обладнанням та матеріально-технічною базою, які будуть використовуватись при виконанні вимог зазначених у технічному завданні.
Учасник тендеру ПП "ЕНЕРГОМИР" надав довідку «Про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічною бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі», в якій відсутні дані про власний або орендований транспорт, яким згідно відомості ресурсів (наданої у складі тендерної пропозиції), учасник планує перевозити сміття до 15 км.
Слід наголосити, що відсутність даних про наявність транспорту також порушує вимоги п. 6.1. «Проекту договору», а саме «Закупівля, замовлення, охорона і подача на об’єкт матеріалів, конструкцій та інших матеріальних ресурсів, необхідних для виконання робіт, здійснюється силами та за рахунок Генерального підрядника».
Крім того, в довідці відсутня будь яка інформація про матеріально-технічну базу, що свідчить про невідповідність Учасника кваліфікаційним критеріям.
2. У відомості ресурсів передбачена оплата труда робітникам зайнятиx керуванням транспортом при перевезенні сміття та грунту. Але, довідка про наявність працівників не містить даних про працівників, які мають право керувати автотранспортним засобом, що свідчить про невідповідність Учасника кваліфікаційним критеріям.
3. Відповідно пп.2.1. Додатку 1 тендерної документації учасником повинна надаватися Довідка, складена по формі Таблиці № 2, за підписом уповноваженої особи учасника, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає копію штатного розпису та/або копії цивільно-правових угод.
В довідці Учасника, про наявність працівників, перелічені працівники, яких не достатньо для виконання робіт зазначених у технічному завданні тендерної документації. Зокрема для виконання малярних, електричних, сантехнічних і т.д. робіт, що свідчить про невідповідність Учасника кваліфікаційним критеріям.
4. Відповідно до п.3.1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасники повинні були надати: « письмової згоди на використання персональних даних осіб, якщо у тендерній пропозиції Учасника міститься будь-яка інформація, яка підпадає під визначення «персональні дані» у відповідності до Закону України «Про захист персональних даних» за формою викладеної у Додатку 4, де приміткою зазначено, що Лист – згода надається щодо кожної особи, персональні дані якої використовуються у тендерній пропозиції.
Учасник ПП "ЕНЕРГОМИР" в складі своєї пропозиції надав лише лист згоду на обробку персональних дариних директора Лучанінова М.О., а лист згоди головного інженера Лучаніновій К.П, інденера-кошторисника Задніпровській Д.С., начальника виробничою дільниці Сокол В.В., електрогазозварника 3го розряду Цеховського О.С., електрогазозварника 4го розряду Величко В.В., слюсаря 3 розряду Ляшенко І.С., слюсаря 4 розряду Токаренко С.Л. не надав, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації Замовника.
5. Відповідно до п.1.3. додатку 1 Учасники в складі своєї тендерної пропозиції повинні були надати: Довідку, складену по формі Таблиці № 3, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання аналогічного договору (договорів).
Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт. які виконувались в закладах охорони здоров'я.
В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати оригінал відгуку від замовника про досвід роботи з учасником та завірені Учасником копії актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в) по кожному договору, зазначеному у довідці
Учасник ПП "ЕНЕРГОМИР" в інформаційній довідці про наявність у Учасника виконання аналогічного договору (договорів) №28/8 від 28.08.2018р. зазначив вартість договору 1396908,00 грн.. В складі тендерної пропозиції Учасника наявні оригінали актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в) загальна вартість яких складає 1396902,00 грн, що не є підтвердження повного виконання договору. Також Учасник ПП "ЕНЕРГОМИР" в складі своєї тендерної пропозиції не надав відгука від Замовника про досвід роботи з учасником, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації Замовника

Таким чином, тендерна пропозиція учасника ПП "ЕНЕРГОМИР" не відповідає тендерній документації Замовника.

Чинним повідомляємо, що у разі невідхилення тендерної пропозиції Учасника, вимушені будемо звернутись зі скаргою до АМКУ та Державної аудиторської служби.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2018 16:10
Шановний учасник! Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) учасник має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання пропозицій звернутись до замовника з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі. Строк подання пропозицій на закупівлю робіт по обєкту "Капітальний ремонт в Окружному опорному закладі "Борівська ЗОШ I-III ступенів №1 Борівської районної ради Харківської області ім. Героя Радянського Союзу В.С. Колісника" сплив 03 вересня 2018 року о 15:00 год.
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону учасник, тендерна пропозиція якого відхилена може звернутись до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини відхилення. Тендерна пропозиція ТОВ "ІНДІГО ГРУП" не розглядалась та не була відхилена.
Виходячи з вище викладеного, Ваша скарга задоволенню не підлягає.

Документи подані скаржником

06 вересня 2018 16:58
Вимога до ТК.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2018 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЕНЕРГОМИР" 25 858 261,00
UAH з ПДВ
25 858 261,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНДІГО ГРУП" 30 260 588,94
UAH з ПДВ
30 260 588,94
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАСАД-СЕРВІС" 30 447 346,36
UAH з ПДВ
30 447 346,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 вересня 2018 15:49
Довідка ПП Енергомир .PDF
12 вересня 2018 15:49
Скан МВС.pdf
03 вересня 2018 14:06
Електронний підпис
03 вересня 2018 14:05
Електронний підпис
03 вересня 2018 14:03
Електронний підпис
03 вересня 2018 14:03
Електронний підпис
03 вересня 2018 14:01
Договір оренди.PDF
03 вересня 2018 14:01
Рахунки 104 106.PDF
03 вересня 2018 14:01
Копія плат документа.PDF.p7s
03 вересня 2018 14:01
Інформаційна довідка.PDF
03 вересня 2018 14:01
Наказ повноваження.PDF
03 вересня 2018 14:01
Копія плат документа.PDF
03 вересня 2018 14:01
Лист згода.PDF
31 серпня 2018 16:42
Електронний підпис
31 серпня 2018 16:41
Акт1_2 _Каменка_.PDF
31 серпня 2018 16:41
ЛК 5-9_ поясн записка.PDF
31 серпня 2018 16:41
Довідки банк.PDF
31 серпня 2018 16:41
Смета архив.rar
31 серпня 2018 16:41
Посвідчення.PDF
31 серпня 2018 16:41
Баланс ПП Енергомир.pdf
31 серпня 2018 16:41
Ліцензійна карта.PDF
31 серпня 2018 16:41
гарант_я 12868-енергомир.rar
31 серпня 2018 16:41
Дозвіл Держпраці.PDF
31 серпня 2018 16:41
Договор+календ план.PDF
31 серпня 2018 16:41
статистика.rar
31 серпня 2018 16:41
ЛК 1-4.PDF
31 серпня 2018 16:41
Лицензия.rar
31 серпня 2018 16:41
Акт 2 _оригинал_.pdf
31 серпня 2018 16:41
Договір страхування.PDF.p7s
31 серпня 2018 16:41
Добр страх.rar
31 серпня 2018 16:41
Акт 1 _оригінал_.PDF
31 серпня 2018 16:41
Витяг 2018.PDF
31 серпня 2018 16:41
Свидоцтво.rar
31 серпня 2018 16:41
Ліцензія ПП Енергомир.PDF
31 серпня 2018 16:41
План фінансування.PDF
31 серпня 2018 16:41
Договір страхування.PDF
31 серпня 2018 16:41
Довідки.PDF

Публічні документи

03 вересня 2018 14:24
Реестр№6Договірна ціна.pdf
03 вересня 2018 14:24
Реестр№8.pdf.p7s
03 вересня 2018 14:24
Реестр№8.pdf
03 вересня 2018 14:24
Реестр№7.pdf.p7s
03 вересня 2018 14:24
Реестр№7.pdf
03 вересня 2018 14:24
Реестр№5.pdf.p7s
03 вересня 2018 14:24
Реестр№5.pdf
03 вересня 2018 14:24
Реестр№4 ПД.pdf.p7s
03 вересня 2018 14:24
Реестр№4 ПД.pdf
03 вересня 2018 14:24
Реестр№3.pdf.p7s
03 вересня 2018 14:24
Реестр№3.pdf
03 вересня 2018 14:24
Реестр№2.pdf.p7s
03 вересня 2018 14:24
Реестр№2.pdf
03 вересня 2018 14:24
Реестр№1.pdf.p7s
03 вересня 2018 14:24
Реестр№1.pdf
03 вересня 2018 14:24
Реестр№0.pdf.p7s
03 вересня 2018 14:24
Реестр№0.pdf
03 вересня 2018 14:24
Платежка Боровское.pdf.p7s
03 вересня 2018 14:24
Платежка Боровское.pdf
03 вересня 2018 14:24
ДОГОВОР СКАН.pdf.p7s
03 вересня 2018 14:24
ДОГОВОР СКАН.pdf
03 вересня 2018 14:24
Гарантия скан.pdf.p7s
03 вересня 2018 14:24
Гарантия скан.pdf
03 вересня 2018 14:24
Свідоцтво.rar
03 вересня 2018 14:24
Правила.rar
03 вересня 2018 14:24
Ліцензія.rar
03 вересня 2018 14:24
Гарантия570.rar

Публічні документи

01 вересня 2018 17:48
Електронний підпис
01 вересня 2018 17:47
тендерної пропозиція.pdf
01 вересня 2018 17:47
платіжне доручення.pdf
01 вересня 2018 17:47
4775_Боровское ЗОШ № 1.sts
01 вересня 2018 17:47
4775_Боровское ЗОШ № 1.bdcu
01 вересня 2018 17:47
16072018.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЕНЕРГОМИР"

ТОВ "ІНДІГО ГРУП"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАСАД-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЕНЕРГОМИР"
#32778154
Переможець 25 858 261,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2018 16:14

Документи

06 вересня 2018 16:12
Електронний підпис
06 вересня 2018 16:11
Протокол (Рішення).pdf
04 вересня 2018 15:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2018 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЕНЕРГОМИР"
#32778154
25 858 261,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 вересня 2018 16:12
Електронний підпис
06 вересня 2018 16:11
Протокол (Рішення).pdf
04 вересня 2018 15:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 квітня 2019 13:38
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
26 квітня 2019 13:38
Електронний підпис укладений
04 січня 2019 15:20
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
04 січня 2019 15:19
Електронний підпис укладений
29 листопада 2018 16:59
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
29 листопада 2018 16:56
Електронний підпис укладений
20 листопада 2018 10:54
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
20 листопада 2018 10:51
Електронний підпис укладений
19 вересня 2018 09:53
Договір №125 від 18.09.18.pdf укладений
19 вересня 2018 09:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, в зв'язку зі зменшенням обсягів фінансування видатків Замовника на 2018 рік.
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML