Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

фармацевтична продукція - 2 лоти
Очікувана вартість
236 950,00 UAH
UA-2018-08-16-000440-c ef30874e698c4ba686551673987e5602
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Добриця Неоліна Матвіївна

+380612222120 aleck.zp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Комунальна установа «Спеціалізоване територіальне медичне об’єднання « Дитинство» Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 26338955
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, м.Запоріжжя, пр.Леніна 70
Контактна особа: Добриця Неоліна Матвіївна
+380612222120
aleck.zp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2018 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2018 15:09
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2018 15:09
Очікувана вартість: 236 950,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

16 серпня 2018 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2018 15:05
ТД ліки 2 лоти 16.08.2018.docx
16 серпня 2018 15:05
ТД лыки 2 лоти 16.08.2018.docx
16 серпня 2018 15:05
ОГОЛОШЕННЯ ліки 2 лоти.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лікарські засоби різні
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 163 950,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 820,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 вересня 2018 14:15
Закінчення: 10 вересня 2018 14:36
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

8 measures.name.symbol
лікарські засоби різні
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Соборний/ вул.Дніпровська/ вул. Олександрівська, буд.70/21/47
Дата доставки: 01 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2018 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Бізнес Центр Фармація" 163 924,07
UAH з ПДВ
163 924,07
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР" 163 949,59
UAH з ПДВ
163 949,59
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2018 11:59
документи переможця
11 вересня 2018 14:32
Проект договору
11 вересня 2018 14:31
Оновлена ЦП
06 вересня 2018 12:11
ТОВ БЦФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Бізнес Центр Фармація"

ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Бізнес Центр Фармація"
#30177378
Переможець 163 924,07
UAH з ПДВ
11 вересня 2018 09:34

Документи

11 вересня 2018 09:34
Електронний підпис
11 вересня 2018 09:30
Протокол розгляду
10 вересня 2018 14:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2018 09:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Бізнес Центр Фармація"
#30177378
163 924,07
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 вересня 2018 09:34
Електронний підпис
11 вересня 2018 09:30
Протокол розгляду
10 вересня 2018 14:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 10:53
Додаткова угода Бізнес центр Фармація.pdf зміни до договору
07 листопада 2018 14:56
Додаткова угода Бізнес центр Фармація.pdf зміни до договору
07 листопада 2018 14:49
Угода Бізнес Центр Фармація.pdf зміни до договору
29 жовтня 2018 08:28
Електронний підпис укладений
24 вересня 2018 08:14
Додаткова угода зміни до договору
24 вересня 2018 08:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення вартості за одиницю товару окремих лікарських засобів
Номер договору про закупівлю: 55Т/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 55Т/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): вирішили: 1. Внести зміни в пункт 4.1. договору, виклавши його в наступній редакції: «4.1. Ціна Договору становить: 161 593,18 грн. (Сто шістдесят одна тисяча п’ятсот дев’яносСторони договору, керуючись п.п.2 та п.п.5 пункту 4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п.2 та п.п. 5 пункту 10.1. вказаного договору, дійщли згоди про зменшення вартості за одиницю виміру окремих лікарських засобів, шо поставляються відповідно до умов вказаного договору (позиції 2 та 8 Специфікації №2 до договору), і про зменшення ціни договору на 3,22 гривні. ■“ На підставі викладеного. Сторонито три гривні 18 копійок), в т.ч. числі ПДВ 7% - 10571,52 гривень (десять тисяч п’ятсот сімдесят одна гривня 52 копійки)». 2. Внести зміни до специфікації №2 (Додаток №2) до договору про закупівлю товару за державні кошти № 55 Т/18 від 24.09. 2018 р. та викласти її в новій редакції за №3 (додаток №3 до договору), що додається.
Номер договору про закупівлю: 55Т/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 55Т/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони договору, керуючись п.п.2 та п.п.5 пункту 4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п.2 та п.п. 5 пункту 10.1. вказаного договору, дійщли згоди про зменшення вартості за одиницю виміру окремих лікарських засобів, шо поставляються відповідно до умов вказаного договору (позиції 2 та 8 Специфікації №2 до договору), і про зменшення ціни договору на 3,22 гривні. ■“ На підставі викладеного. Сторони вирішили: 1. Внести зміни в пункт 4.1. договору, виклавши його в наступній редакції: «4.1. Ціна Договору становить: 161 593,18 грн. (Сто шістдесят одна тисяча п’ятсот дев’яносто три гривні 18 копійок), в т.ч. числі ПДВ 7% - 10571,52 гривень (десять тисяч п’ятсот сімдесят одна гривня 52 копійки)». 2. Внести зміни до специфікації №2 (Додаток №2) до договору про закупівлю товару за державні кошти № 55 Т/18 від 24.09. 2018 р. та викласти її в новій редакції за №3 (додаток №3 до договору), що додається.
Номер договору про закупівлю: 55Т/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 55Т/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 163 924,07
UAH з ПДВ