Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (меблі для НУШ)
Очікувана вартість
602 000,00 UAH
UA-2018-08-16-000211-c dd2d9119fc444cd09737c5c2b012d395
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельниченко Катерина Володимирівна

0459454067 tendersecretaryobmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Броварської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143838
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., БРОВАРИ, м. Бровари, вул. Гагаріна, 18
Контактна особа: Мельниченко Катерина Володимирівна
0459454067
tendersecretaryobmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2018 11:48
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2018 12:00
Початок аукціону: 03 вересня 2018 15:52
Очікувана вартість: 602 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 010,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18060 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (меблі для НУШ)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75 шт.
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (меблі для НУШ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, БРОВАРИ, заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2018  —  15 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по технічному завданню на предмет закупівлі
Дата подання: 20 серпня 2018 16:47
Дата відповіді: 22 серпня 2018 13:33
Для проведення більш точних розрахунків вартості предмета закупівлі, просимо Вас надати креслення або ескізи на вироби, що являються предметом чинної закупівлі
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до п.3. ч.2. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Тендерна документація по предмету закупівлі код ДК 021:2015 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (меблі для НУШ) містить детальний опис товару у тому числі вказані розміри товару, що закуповується, його технічні та якісні характеристики, що є достатнім для проведення більш точних розрахунків предмета закупівлі. Дякуємо за Ваше звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2018 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РІН КОНСАЛТ 597 500,00
UAH з ПДВ
597 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ПРАКТІКАЛ» 602 000,00
UAH з ПДВ
602 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2018 16:53
1. Тендерна пропозиція.pdf
30 серпня 2018 16:53
Сертефікати1.rar
30 серпня 2018 16:53
БГ 140.rar

Публічні документи

30 серпня 2018 18:49
Столи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РІН КОНСАЛТ

ПРАКТІКАЛ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РІН КОНСАЛТ
#38747802
Переможець 597 500,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2018 12:47

Документи

10 вересня 2018 12:47
Електронний підпис
10 вересня 2018 12:46
Протокол 416.pdf
03 вересня 2018 16:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2018 12:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РІН КОНСАЛТ
#38747802
597 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 вересня 2018 12:47
Електронний підпис
10 вересня 2018 12:46
Протокол 416.pdf
03 вересня 2018 16:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2019 17:22
Електронний підпис укладений
21 вересня 2018 14:22
Договір 917.pdf укладений
21 вересня 2018 14:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 597 500,00
UAH з ПДВ