Вимикачі елегазові 750кВ для ВП ЗАЕС, ВП ХАЕС
SF circuit breakers 750 kV for ZNPP, KhNPP
Очікувана вартість
77 034 047,23 UAH
UA-2018-08-16-000070-a c5352bdc8fb24147b5be8470e51e1ce4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт замовника: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження замовника: 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа замовника: Лобода Вікторія Олексіївна
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Категорія замовника: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: SE NNEGC “Energoatom”
National ID: 24584661
Contact point: Spasibo Hanna
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 серпня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2018 11:00
Очікувана вартість: 77 034 047,23 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 770 340,47 UAH
Publication date: 16 серпня 2018 09:51
Enquiries until: 20 листопада 2018 11:00
Complaints submission until: до 26 листопада 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 листопада 2018 11:00

Information

Estimated total value: 77 034 047 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
лот 1 - вимикачі елегазові 750кВ для ВП ЗАЕС – 2 од.; лот 2 - вимикачі елегазові 750кВ для ВП ХАЕС – 2 од.
lot 1- SF circuit breakers 750 kV for ZNPP- 2 pieces; lot 2- SF circuit breakers 750 kV for KhNPP- 2 pieces

Документація

Тендерна документація

22 листопада 2018 12:18
Електронний цифровий підпис
22 листопада 2018 12:18
Додаток 3 - Проект договору -12.docx
22 листопада 2018 12:18
ТД -5835-12.doc
22 листопада 2018 12:18
5835-перелік ЗТД-12.doc
13 листопада 2018 16:20
Додаток 2 - інформ про тех характ-11.docx
13 листопада 2018 16:20
5835-перелік ЗТД-11.doc
06 листопада 2018 13:24
5835-перелік ЗТД-10.doc
01 листопада 2018 12:01
5835-перелік ЗТД-9.doc
30 жовтня 2018 14:31
5835-перелік ЗТД-8.doc
25 жовтня 2018 12:16
5835-перелік ЗТД-7.doc
11 жовтня 2018 14:41
5835-перелік ЗТД-6.doc
04 жовтня 2018 11:47
5835-перелік ЗТД-5.doc
02 жовтня 2018 14:05
Додаток 12-4.tif
02 жовтня 2018 14:05
Додаток 13-4.tif
02 жовтня 2018 14:05
Додаток 11-4.tif
02 жовтня 2018 14:05
Додаток 1 - тенд пропоз цінова-4.docx
02 жовтня 2018 14:05
5835-перелік ЗТД-4.doc
27 вересня 2018 12:23
5835-перелік ЗТД-3.doc
18 вересня 2018 15:22
5835-перелік ЗТД-2.doc
12 вересня 2018 14:51
5835-перелік ЗТД-1.doc
16 серпня 2018 09:48
Додаток 4 - ТТ.pdf
16 серпня 2018 09:48
Додаток 10 - мат-тех база.DOCX
16 серпня 2018 09:48
Додаток 9 - митні платежі.pdf
16 серпня 2018 09:48
Додаток 8 - досвід виконання.docx
16 серпня 2018 09:48
Додаток 7 - ОЛ.pdf
16 серпня 2018 09:48
Додаток 6 - ОЛ.pdf
16 серпня 2018 09:48
Додаток 5 - ОЛ.pdf
16 серпня 2018 09:48
Витяг-5835-15.08.2018.pdf
16 серпня 2018 09:48
5835 - procurement notice.docx
22 листопада 2018 12:18
Електронний цифровий підпис
13 листопада 2018 16:37
Електронний цифровий підпис
13 листопада 2018 16:21
Електронний цифровий підпис
06 листопада 2018 13:26
Електронний цифровий підпис
01 листопада 2018 12:02
Електронний цифровий підпис
30 жовтня 2018 14:31
Електронний цифровий підпис
25 жовтня 2018 12:16
Електронний цифровий підпис
11 жовтня 2018 14:41
Електронний цифровий підпис
04 жовтня 2018 11:47
Електронний цифровий підпис
02 жовтня 2018 14:05
Електронний цифровий підпис
27 вересня 2018 12:23
Електронний цифровий підпис
18 вересня 2018 16:55
Електронний цифровий підпис
18 вересня 2018 15:51
Електронний цифровий підпис
18 вересня 2018 15:22
Електронний цифровий підпис
12 вересня 2018 14:51
Електронний цифровий підпис
16 серпня 2018 09:49
Електронний цифровий підпис
22 листопада 2018 12:18
Додаток 3 - Проект договору -12.docx
16 серпня 2018 09:48
Додаток 3 - проект договору.pdf
22 листопада 2018 12:18
ТД -5835-12.doc
13 листопада 2018 16:20
ТД -5835-11.doc
06 листопада 2018 13:24
ТД -5835-10.doc
01 листопада 2018 12:01
ТД -5835-9.doc
30 жовтня 2018 14:31
ТД -5835-8.doc
25 жовтня 2018 12:16
ТД -5835-7.doc
11 жовтня 2018 14:41
ТД -5835-6.doc
04 жовтня 2018 11:47
ТД -5835-5.doc
02 жовтня 2018 14:05
ТД -5835-4.doc
27 вересня 2018 12:23
ТД -5835-3.doc
18 вересня 2018 15:22
ТД -5835-2.doc
12 вересня 2018 14:51
ТД -5835-1.doc
16 серпня 2018 09:48
ТД -5835.doc
22 листопада 2018 12:18
5835-перелік ЗТД-12.doc
13 листопада 2018 16:20
Додаток 2 - інформ про тех характ-11.docx
02 жовтня 2018 14:05
Додаток 2 - інформ про тех характ-4.docx
16 серпня 2018 09:48
Додаток 2 - інформ про тех характ.docx
13 листопада 2018 16:20
5835-перелік ЗТД-11.doc
06 листопада 2018 13:24
5835-перелік ЗТД-10.doc
01 листопада 2018 12:01
5835-перелік ЗТД-9.doc
30 жовтня 2018 14:31
5835-перелік ЗТД-8.doc
25 жовтня 2018 12:16
5835-перелік ЗТД-7.doc
11 жовтня 2018 14:41
5835-перелік ЗТД-6.doc
04 жовтня 2018 11:47
5835-перелік ЗТД-5.doc
02 жовтня 2018 14:05
Додаток 12-4.tif
02 жовтня 2018 14:05
Додаток 13-4.tif
02 жовтня 2018 14:05
Додаток 11-4.tif
02 жовтня 2018 14:05
Додаток 1 - тенд пропоз цінова-4.docx
16 серпня 2018 09:48
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
02 жовтня 2018 14:05
5835-перелік ЗТД-4.doc
27 вересня 2018 12:23
5835-перелік ЗТД-3.doc
18 вересня 2018 15:22
5835-перелік ЗТД-2.doc
12 вересня 2018 14:51
5835-перелік ЗТД-1.doc
16 серпня 2018 09:48
Додаток 4 - ТТ.pdf
16 серпня 2018 09:48
Додаток 10 - мат-тех база.DOCX
16 серпня 2018 09:48
Додаток 9 - митні платежі.pdf
16 серпня 2018 09:48
Додаток 8 - досвід виконання.docx
16 серпня 2018 09:48
Додаток 7 - ОЛ.pdf
16 серпня 2018 09:48
Додаток 6 - ОЛ.pdf
16 серпня 2018 09:48
Додаток 5 - ОЛ.pdf
16 серпня 2018 09:48
Витяг-5835-15.08.2018.pdf
16 серпня 2018 09:48
5835 - procurement notice.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Температура довкілля
Дата подання: 05 вересня 2018 17:16
Дата відповіді: 02 жовтня 2018 14:37
Шановній Замовник, згідно вимог зазначених у Додатку 4 - ТД, п.5.6.1, таблиця 4, мінімальна температура повітря при якій мають працювати вимикачі 750 кВ - мінус 50С. Що не відповідає чинним в Україні нормам, котрі вказані в ПУЕ-2017 (Рисунок 2.5.7 – Карта районування території України за мінімальною температурою повітря). Згідно цих норм територіальне розташування ОРУ-750 кВ ВП ЗАЕС та ВП ХАЕС, на яких планується установка вимикачів, відноситься до районів 6 (-34С) та 7 (-36С) відповідно. Для того щоб виробники вимикачів змогли запропонувати найбільш економічно вигідну пропозицію, просимо внести відповідні зміни в ТД, для гармонізації цих вимог з чинними нормами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкокмплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):Відповідно до ГОСТ 15150 (табл. 3 ГОСТ 15150-69 та кліматичного виконання У, з урахуванням примітки) нижня межа температури навколишнього повітря встановлюється мінус 40°С.
Касательно предвключающих резисторов
Дата подання: 07 вересня 2018 16:31
Дата відповіді: 02 жовтня 2018 14:48
В тендерной документации не указано необходимость наличия предвключающих резисторов в конструкции выключателей 750 кВ. Выполнялся ли анализ необходимости наличия предвключаемых резисторов? Также просим уточнить необходимость включения резисторов в комплект поставки, а также указать их характеристики и внести соответствующие измнения в ТД
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкокмплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"): Для схеми ВРП-750 кВ ВП ХАЕС та ВП ЗАЕС встановлення резисторів предвключення на вимикачах 750 кВ проектом непередбачено.
У разі якщо запропоновані учасником торгів вимикачі відповідатимуть технічним вимогам і умовам постачання лише з резисторами предвключення, то вони повинні входити в поставку разом з вимикачем.
Отчет о выполнении проектно-конструкторской работы
Дата подання: 07 вересня 2018 16:32
Дата відповіді: 02 жовтня 2018 14:47
Согласно тендерной документации поставщик оборудования должен предоставить отчет о выполнении проектно-конструкторской работы, расчетов и анализов по проекту. Просим разъяснить перечень и объем проектных работ, расчетов и анализов, которые необходимо предоставить во время заводских испытаний и поставки выключателей 750 кВ и внести соответствующие изменения в ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкокмплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):Учасник торгів повинен виконати оцінку запропонованого обладнання на відповідність технічним вимогам. При цьому повинен проаналізувати всі параметри і характеристики обладнання в тому числі і проектно-конструкторську документацію заводу-виробника, результати приймально-здавальних випробувань, розрахунки самого вимикача на відповідність вимогам розділу 2 і 5 технічних вимог і умов постачання про що надати звіт.
Система мониторинга
Дата подання: 07 вересня 2018 16:34
Дата відповіді: 02 жовтня 2018 14:45
Согласно тендерной документации на поставку выключателей 750 кВ в комплект поставки оборудования должна входить комплексная система мониторинга состояния выключателей. Какие параметры должна контролировать упомянутая система и должны ли входить в комплект поставки оборудования датчики необходимые для измерения и регистрации параметров выключателей? Просим дать ответ и внести соответствующие изменения в ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкокмплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"): Згідно ТД (опитувальні листи - Додатки 5, 6, 7 до ТД) система моніторингу не входить до комплекту поставки.
пристрій синхронізації
Дата подання: 07 вересня 2018 16:45
Дата відповіді: 02 жовтня 2018 14:43
в Додатку 2 до «ТД» в таблиці «Інформація про технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі», п. 2 вказаний конкретний тип пристрою синхронізації RPH2-2SIAO, що є неприпустимим. Просимо надати технічні характеристики пристрою синхронізації RPH2-2SIAO, та виключити посилання на конкретний тип.
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкокмплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):Вимикач 750 кВ завод виробник повинен укомплектувати синхронізатором, який повинен здійснювати операції включення і відключення по напрузі енергосистеми (систем шин 750 кВ) та мати номінальну напругу 220 В постійного струму.


Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" від 02.10.2018 були внесені відповідні зміни до тендерної документації (тендерну документацію доповнено додатком 11)
конфігурація ВРП
Дата подання: 07 вересня 2018 16:49
Дата відповіді: 02 жовтня 2018 14:40
Просимо надати вичерпну інформацію, щодо конфігурації ВРП 750 кВ та приєднань на яких мають бути розміщені елегазові вимикачі 750 кВ кожної з АЕС для правильного, технічно обґрунтованого вибору конфігурації кожного вимикача, аби цілком виключити можливість аварійного відключення приєднань з непоправним пошкодженням обладнання, втратою генеруючих потужностей АЕС і великих матеріальних збитків.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" від 02.10.2018 були внесені відповідні зміни до тендерної документації (тендерну документацію доповнено додатками 11, 12, 13).
Звертаємо увагу учасників торгів що предмет закупівлі має бути уніфікованим, тому Замовник не буде оцінювати пропозиції надані на торги якщо конфігурація вимикачів буде відрізнятись від вимог що наведені у ТВ та УП.
Условия оплаты
Дата подання: 19 вересня 2018 16:49
Дата відповіді: 22 листопада 2018 12:21
Просим рассмотреть возможность внести изменения в п. 2 Части V ТД, дополнив следующим вариантом условий оплаты: “100% стоимости продукции оплачиваются путем открытия документарного покрытого безотзывного неподтвержденного аккредитива. Форма аккредитива должна соответствовать Унифицированным правилам и обычаям для документарных аккредитивов – UCP 600. Аккредитив открывается после заключения договора в срок до 25.01.2019. Срок действия аккредитива – 12 месяцев от даты открытия аккредитива.”
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" від 22.11.2018 були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Условия оплаты
Дата подання: 05 жовтня 2018 13:36
Дата відповіді: 22 листопада 2018 12:24
Являясь производителем элегазовых выключателей, имеем техническую возможность поставить продукцию, отнесенную к Лоту 1, до 31.12.18 при условии пересмотра условий оплаты, указанных в п. 2 Части V ТД. Уточняя наш вопрос от 19.09.18, 16:49, просим предусмотреть следующие условия оплаты для Лота 1: "100% стоимости продукции оплачиваются путем открытия документарного покрытого безотзывного неподтвержденного аккредитива. Форма аккредитива должна соответствовать Унифицированным правилам и обычаям для документарных аккредитивов – UCP 600. Аккредитив открывается после заключения договора в срок до 25.01.2019. Срок действия аккредитива – 12 месяцев от даты открытия аккредитива."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" від 22.11.2018 були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Додаток 6 Опитувальний лист Таблиця 3 п.2.9.
Дата подання: 19 листопада 2018 10:18
Дата відповіді: 22 листопада 2018 16:57
Чи можливо надати більш детальне роз'яснення наступної вимоги ТТ: Додаток 6 Опитувальний лист Таблиця 3 п.2.9. Пристрій дистанційного керування та контролю стану вимикача? Та надати вимоги щодо технічних характеристик даного пристрою?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект"): Учасники торгів мають керуватися тим, що вимикач повинен поставлятися комплектно з агрегатною шафою виготовленою за конструкторською документацією заводу виробника вимикача. Шафа має комплектуватись заводською схемою увімкнення вимикача та його захистом від багатократних увімкнень та захистом від не переключення фаз.
Схеми управління вимикачем — постійна напруга 220 В.
Схема заводу пружин і обігріву — змінна напруга 220 В.
Учасник торгів повинен мати достатньо кваліфікації, щоб укомплектувати шафу для забезпечення функцій вказаних в Таблиці 3 п.2.9
ізолюючий газ
Дата подання: 19 листопада 2018 10:26
Дата відповіді: 22 листопада 2018 16:58
У вимогах ТТ зазначено, що суміш газів може використовуватися в якості ізолюючого газу. Чи є конткретні вимоги, яка саме суміш газів може бути, а яка відовідно вимог Замовника не може бути використана?
Відповідь: ідповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект"): Внесення змін не доцільно.
Вимоги до комплектування вимикачів елегазом або сумішшю газів приймаються виробником на основі вимог п. 5.6 ТВтаУП ТТ-П.0.03.024-16 з урахуванням кліматичного виконання та внутрішнього тиску газу (суміші газів).
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-16-000070-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИСОКОВОЛЬТНА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:39283348
Дата подання: 20 вересня 2018 19:22
Разделение закупки на лоты
Уважаемый Заказчик! Обращаем Ваше внимание, что в связи с большим объемом закупаемой продукции, различиями в тех. требованиях на выключатели в зависимости от станции, территориальной удаленностью мест поставки друг от друга, а также, отсутствием аванса за поставляемую продукцию, совершить поставку оборудования в полном объеме одним производителем/поставщиком в указанные сроки не представляется возможным. Для расширения круга потенциальных участников и недопущения срыва торгов, просим разделить данную закупку на лоты и внести соответствующие изменения в ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 жовтня 2018 14:49
Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" від 02.10.2018 були внесені відповідні зміни до тендерної документації (у тому числі поділ предмета закупівлі на лоти)
Номер вимоги: UA-2018-08-16-000070-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "КИЇВЕНЕРГОПРОМ", Код ЄДРПОУ:33236493
Дата подання: 05 жовтня 2018 16:16
Зміни умов оплати
Ми, як офіційний представник заводу-виробника елегазових вимикачів, маємо намір прийняти участь у Лоті №2 даних торгів. Поставка продукції у зазначені Вами строки можлива лише за умови перегляду умов розрахунків, вказаних в п. 2 Частини V ТД. Просимо розглянути можливість внесення змін до умов оплати для Лоту №2, а саме : "100% вартості продукції оплачуються шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитива. Форма акредитива повинна відповідати Уніфікованим правилам і звичаям для документарних акредитивів - UCP 600. Акредитив відкривається протягом 20 робочих днів від дати укладення договору. Термін дії акредитива - 12 місяців від дати відкриття акредитива. "
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 листопада 2018 12:27
Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" від 22.11.2018 були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-08-16-000070-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "VJ TRGOVINA IN STORITVE, D.O.O.", Код ЄДРПОУ:6588387000
Дата подання: 06 жовтня 2018 10:31
Очікувана вартість предмету закупівлі за Лотом №2
Наша компанія є офіційним представником провідного європейського виробника електричної апаратури у тому числі елегазових вимикачів, разом з яким ми зацікавлені взяти участь у конкурсних торгах на закупівлю за темою: «ДК 021:2015 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Вимикачі елегазові 750кВ для ВП ЗАЕС, ВП ХАЕС: лот 1 - вимикачі елегазові 750кВ для ВП ЗАЕС – 2 од.; лот 2 - вимикачі елегазові 750кВ для ВП ХАЕС – 2 од.)», ідентифікатор закупівлі: UA-2018-08-16-000070-a.
Виходячи із тендерної документації та додатків до нeї, видно, що закуповуються 4 одиниці вимикачів елегазових, по 2 одиниці для ВП ХАЕС та ВП ЗАЕС. Далі були внесені зміни, у яких Специфікацію до конкурсних торгів було поділено на два Лоти: лот № 1 - вимикачі елегазові 750кВ для ВП ЗАЕС – 2 од.; лот № 2 - вимикачі елегазові 750кВ для ВП ХАЕС – 2 од.. Крім того, була розділена і очікувана вартість закупівлі по Лотам. Після поділення видно, що очікувана вартість вимикачів елегазових по Лоту № 2 встановлена неактуальна, оскільки:
- очікувана вартість по Лоту № 2 для ВП ХАЕС встановлена значно ніж очікувана вартість по Лоту №1 для ВП ЗАЕС;
- оба вимикача елегазових для ВП ЗАЕС за вимогами ТД та ТВ повинні бути укомплектовані синхронізатором у стандартній комплектації;
- один з вимикачів елегазових для ВП ХАЕС повинен бути укомплектован синхронизатором у стандартній комплектації, а другий повинен бути укомплектован синхронизатором, який має здійснювати операції включення і відключення по напрузі енергосистеми (систем шин 750 кВ) та мати номінальну напругу 220 В постійного струму (типу RPH2-2SIAO), однак вартість та встановлення цього синхронизатора значно вище стандартного.

Виходячи з вищеприведенного, очікувана вартість Лоту № 2 була встановлена некорректно та має бути вищою від очікуваної вартості за Лотом №, приблизно на 10-15%, у зв’язку з необхідністю встановлення на один з вимикачів елегазових синхронизатора типу RPH2-2SIAO.
Саме тому, керуючись своїми правами, як учасника закупівлі, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та умов ТД, наша компанія звертається до Замовника з проханням розгянути можливість внесення змін в умови проведення закупівлі, такі як:
Провести повторний моніторинг цін та збільшити очікувану вартість предмета закупівлі за Лотом №2. Оскільки на сьогоднішній день встановлена очікувана вартість Лоту №2 є неккоректною, що унеможливлює нашій компанії прийняти участь у зазначених торгах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 листопада 2018 16:31
Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" 13.11.2018 внесено зміни до тендерної документації та змінена очікувана вартість закупівлі за лотом № 2.
Номер вимоги: UA-2018-08-16-000070-a.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "VJ TRGOVINA IN STORITVE, D.O.O.", Код ЄДРПОУ:6588387000
Дата подання: 06 жовтня 2018 10:35
Очікувана вартість предмета закупівлі за Лотом №2
Наша компанія є офіційним представником провідного європейського виробника електричної апаратури у тому числі елегазових вимикачів, разом з яким ми зацікавлені взяти участь у конкурсних торгах на закупівлю за темою: «ДК 021:2015 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Вимикачі елегазові 750кВ для ВП ЗАЕС, ВП ХАЕС: лот 1 - вимикачі елегазові 750кВ для ВП ЗАЕС – 2 од.; лот 2 - вимикачі елегазові 750кВ для ВП ХАЕС – 2 од.)», ідентифікатор закупівлі: UA-2018-08-16-000070-a. Виходячи із тендерної документації та додатків до нeї, видно, що закуповуються 4 одиниці вимикачів елегазових, по 2 одиниці для ВП ХАЕС та ВП ЗАЕС. Далі були внесені зміни, у яких Специфікацію до конкурсних торгів було поділено на два Лоти: лот № 1 - вимикачі елегазові 750кВ для ВП ЗАЕС – 2 од.; лот № 2 - вимикачі елегазові 750кВ для ВП ХАЕС – 2 од.. Крім того, була розділена і очікувана вартість закупівлі по Лотам. Після поділення видно, що очікувана вартість вимикачів елегазових по Лоту № 2 встановлена неактуальна, оскільки: - очікувана вартість по Лоту № 2 для ВП ХАЕС встановлена значно ніж очікувана вартість по Лоту №1 для ВП ЗАЕС; - оба вимикача елегазових для ВП ЗАЕС за вимогами ТД та ТВ повинні бути укомплектовані синхронізатором у стандартній комплектації; - один з вимикачів елегазових для ВП ХАЕС повинен бути укомплектован синхронизатором у стандартній комплектації, а другий повинен бути укомплектован синхронизатором, який має здійснювати операції включення і відключення по напрузі енергосистеми (систем шин 750 кВ) та мати номінальну напругу 220 В постійного струму (типу RPH2-2SIAO), однак вартість та встановлення цього синхронизатора значно вище стандартного. Виходячи з вищеприведенного, очікувана вартість Лоту № 2 була встановлена некорректно та має бути вищою від очікуваної вартості за Лотом №, приблизно на 10-15%, у зв’язку з необхідністю встановлення на один з вимикачів елегазових синхронизатора типу RPH2-2SIAO. Саме тому, керуючись своїми правами, як учасника закупівлі, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та умов ТД, наша компанія звертається до Замовника з проханням розгянути можливість внесення змін в умови проведення закупівлі, такі як: Провести повторний моніторинг цін та збільшити очікувану вартість предмета закупівлі за Лотом №2. Оскільки на сьогоднішній день встановлена очікувана вартість Лоту №2 є неккоректною, що унеможливлює нашій компанії прийняти участь у зазначених торгах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 листопада 2018 16:32
Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" 13.11.2018 внесено зміни до тендерної документації та змінена очікувана вартість закупівлі за лотом № 2.
Номер вимоги: UA-2018-08-16-000070-a.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОФАРФОР 2000", Код ЄДРПОУ:34729004
Дата подання: 16 листопада 2018 16:12
Щодо внесення змін до проекту договора
Шановні панове! Наше підприємство має намір прийняти участь у цьому тендері, як офіційний і уповноважений представник відомого європейського виробника елегазових вимикачів, що є предметом закупівлі даних торгів. Користуючись нагодою, висловлюємо Вам свою повагу та звертаємо Вашу увагу, що перед європейськими виробниками обладнання для атомних електростанцій наразі дуже гостро стоїть питання забезпечення відповідальності в області ядерної енергії та на сьогоднішній день в цій сфері діє низка міжнародних угод.

Зважаючи на те, що врегулювання правових відносин з цього питання, закріплене у договірному порядку, сприятиме підвищенню ядерної безпеки і більш ефективній співпраці у цій життєво важливій галузі, просимо Вас внести зміни до проекту договору (Додаток №3 до ТД), доповнивши його Додатком А - ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ В ОБЛАСТІ ЯДЕРНОЇ ЕНЕРГІЇ (Додаток А - додається, див. файл у вкладенні).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2018 16:51
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект"): Внесення змін не доцільно.
Відповідальність сторін при реалізації постачання вимикачів за даними торгами наведено у Додатку № 4 до ТД розділ 4 «Технічні вимоги та умови постачання. Високовольтні вимикачі 750 кВ» ТТ-П.0.03.024-16.
Учасник торгів має керуватися вимогами тендерної документації та ТВтаУП.

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-21-000027 ● b942a4a8374c4f4a99f77e2b7b1c9581
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-20
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-22 09:45:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.11.2019 № 335

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.11.2019 № 335
Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2018-08-16-000070-a 16.08.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі. Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Вимикачі елегазові 750кВ для ВП ЗАЕС, ВП ХАЕС: лот 1 - вимикачі елегазові 750кВ для ВП ЗАЕС – 2 од.; лот 2 - вимикачі елегазові 750кВ для ВП ХАЕС – 2 од.) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-08-16-000070-a], оприлюдненого в електронній системі закупівель 06.12.2019. У пункті 1 констатуючої частини висновку Держаудитслужби України зазначено, що «на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 05.09.2018, 07.09.2018, 19.09.2018, 05.10.2018 Замовник оприлюднив роз’яснення 02.10.2018, 02.10.2018, 22.11.2018, 22.11.2018 відповідно, чим порушив вимогу частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Крім того, Замовник, з перевищенням терміну (три робочих дні), в електронній системі закупівель оприлюднив 02.10.2018, 22.11.2018, 13.11.2018 і 22.11.2018 роз’яснення на звернення щодо вимог про усунення порушення 20.09.2018, 05.10.2018, 06.10.2018 та 16.11.2018 відповідно, чим порушив вимогу частини першої статті 23 Закону». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. Звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та з вимогами щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі (далі – звернення), що надійшли через електронну систему закупівель під час проведення зазначеної процедури закупівлі на поставку продукції несерійного виробництва, стосувалися перегляду умов оплати, поділу предмета закупівлі на окремі лоти, збільшення очікуваної вартості предмета закупівлі, внесення змін до проекту договору на закупівлю, технічних вимог, визначених у тендерній документації. З огляду на значну кількість та змістовну складову звернень підготовка роз’яснень потребувала залучення фахівців замовника, в тому числі з технічних питань. Крім того, за результатами розгляду частини зазначених звернень замовником були прийняті рішення про необхідність внесення змін до тендерної документації. Підготовка змін до тендерної документації та роз’яснень на звернення передбачала їх узгодження з кінцевими споживачами – ВП «Запорізька АЕС», ВП «Хмельницька АЕС» та потребувала додаткового часу на опрацювання. Згідно з абзацом 3 частини 2 статті 23 Закону у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Дотримуючись вищезазначеного положення Закону та таких основних принципів здійснення закупівлі як недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, замовником 12.09.2018, 18.09.2018, 27.09.2018, 02.10.2018, 04.10.2018, 11.10.2018, 25.10.2018, 30.10.2018, 01.11.2018, 06.11.2018 та 13.11.2018 були внесені зміни до тендерної документації в частині продовження строку подання тендерних пропозицій до 21.09.2018, 01.10.2018, 05.10.2018, 10.10.2018, 16.10.2018, 29.10.2018, 02.11.2018, 07.11.2018, 09.11.2018, 15.11.2018 та 29.11.2018 відповідно. Зміни до ТД були внесені та оприлюднені у встановленому Законом порядку. Такі рішення та дії замовника жодним чином не обмежили прав учасників процедури закупівлі, не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі, не були предметом оскарження. Таким чином, замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель.

2019-12-11 12:04:25

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 06 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 21 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ", 24584661, Україна, Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
  2. Інформація про предмет закупівлі: вимикачі елегазові 750кВ для ВП ХАЕС, 77034047.23UAH, 31210000-1, ДК021, 2, од.
  3. Інформація про оприлюднення: c5352bdc8fb24147b5be8470e51e1ce4, 2018-08-16
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 22 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 15.08.2018, тендерні пропозиції ПП «Електрофарфор 2020» (лот 1), EccentriCITY INVEST s.r.o. (лот 1), ТОВ «Сіті Соул» (лот 1,2) , Universal Baltic Group OÜ (лот 1, 2), SIA «Zodiak Plus» (лот 2), ТОВ «VJ TRGOVINA IN STORITVE, D.O.O.» (лот 2), протокол розгляду тендерних пропозицій від 06.12.2018 № 5835, протокол визначення переможця торгів на закупівлю від 13.12.2018 № 5835, звернення про надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення до неї змін, вимоги про усунення порушень, повідомлення про намір укласти договір, контракт від 02.01.2019 № 53-129-01-19-01725 (лот 1) (далі – Контракт), додаткова угода до Контракту від 12.11.2019 № 1, контракт від 02.01.2019 № 53-129-01-19-01724 (лот 2) (далі – Контракт 2), додаткова угода до Контракту 2 від 18.11.2019 № 1. За результатами моніторингу установлено, що на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 05.09.2018, 07.09.2018, 19.09.2018, 05.10.2018 Замовник оприлюднив роз’яснення 02.10.2018, 02.10.2018, 22.11.2018, 22.11.2018 відповідно, чим порушив вимогу частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Крім того, Замовник, з перевищенням терміну (три робочих дні), в електронній системі закупівель оприлюднив 02.10.2018, 22.11.2018, 13.11.2018 і 22.11.2018 роз’яснення на звернення щодо вимог про усунення порушення 20.09.2018, 05.10.2018, 06.10.2018 та 16.11.2018 відповідно, чим порушив вимогу частини першої статті 23 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 39 000 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 39 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 390 000,00 UAH


Title: lot 1.
Current status: Complete
Estimated total value: 39 000 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 39 000,00 UAH including VAT
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 390 000,00 UAH

Аукціон

Початок: 12 грудня 2018 11:47
Auction planned date: 12 грудня 2018 11:47
Закінчення: 12 грудня 2018 12:20
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 од.
Вимикачі елегазові 750кВ для ВП ЗАЕС
ДК 021:2015: 31210000-1 — Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Доставка: Україна, Відповідно до документації,
Дата доставки: 30 вересня 2019

SF circuit breakers 750 kV for ZNPP
CPV: 31210000-1

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Запитання до процедури

Стосовно результатів випробувань з електромагнітної сумісності
Дата подання: 16 листопада 2018 16:15
Дата відповіді: 22 листопада 2018 16:54
Шановний Замовнику! Відповідно до п. 10.1 Розділу 10 ТВ та УП електромагнітна сумісність (завадостійкість і рівень випромінюваних перешкод) вимикача повинна підтверджуватися результатами випробувань та декларацією про відповідність "Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання", які подаються в складі тендерної пропозиції учасника. В той же час, відповідно до ДОДАТКУ А "ДОКУМЕНТАЦІЯ, ЯКА ПЕРЕДАЄТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ВІДПОВІДНО ДО ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ТА УМОВ ПОСТАЧАННЯ" учасник, разом з тендерною пропозицією надає лише вищезазначену Декларацію (п.7 Таблиці ДОДАТКУ А) та не зазначена необхідність надання саме результатів випробувань з електромагнітної сумісності. Просимо надати роз’яснення з цього питання, конкретизувати вимоги та усунути дане протиріччя.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект"): Внесення змін до ТВтаУП не доцільно.
Підтвердження відповідності учасником торгів товару, вимогам з електромагнітної сумісності достатньо викладені у п.10.1 розділу 10 Додатка 4 до ТД «Технічні вимоги та умови постачання. Високовольтні вимикачі 750 кВ» ТТ-П.0.03.024-16.
Учасник торгів має керуватися вимогами п.10.1. розділу 10 Додатка 4 до ТД «Технічні вимоги та умови постачання. Високовольтні вимикачі 750 кВ» ТТ-П.0.03.024-16.
Щодо надання підтверджуючих документів
Дата подання: 16 листопада 2018 16:16
Дата відповіді: 22 листопада 2018 16:55
Просимо надати вичерпну інформацію з наступного питання: у випадку якщо конструкція запропонованого обладнання не містить електронних компонентів, а крім того, ГОСТ 687-78 "Выключатели переменного тока на напряжение свыше 1000 В. Общие технические условия", який на сьогоднішній день діє на території України, також не передбачає вимоги і методи випробувань на електромагнітну сумісність елегазових вимикачів. Які документи слід подавати учаснику у складі тендерної пропозиції, замість відповідних протоколів випробувань?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект"): Підтвердження відповідності учасником торгів товару, вимогам з електромагнітної сумісності достатньо викладені у п.10.1 розділу 10 Додатка 4 до ТД «Технічні вимоги та умови постачання. Високовольтні вимикачі 750 кВ» ТТ-П.0.03.024-16.
Учасник торгів має керуватися вимогами п.10.1. розділу 10 Додатка 4 до ТД «Технічні вимоги та умови постачання. Високовольтні вимикачі 750 кВ» ТТ-П.0.03.024-16.
Стосовно навчання персоналу
Дата подання: 16 листопада 2018 16:17
Дата відповіді: 22 листопада 2018 16:56
Відповідно до Розділу 16 ТВ та УП необхідність навчання персоналу визначається Замовником у додатку Б. Згідно з вимогами додатку Б - замовник повинен вказати необхідність виконання робіт з технічного навчання персоналу Постачальником (виробником устаткування) та вказати кількість персоналу та годин навчання. В той же час, у Додатку №5 до ТД "Опитувальний лист до технічних вимог та умов постачання ТТ-П.0.03.024-16 Елегазового вимикача 750 кВ з пружинним приводом для ВП "Запорізька АЕС" зазначена вимога щодо необхідності навчання персоналу. В цьому випадку, просимо вказати кількість персоналу та годин навчання і внести відповідні зміни до Додатку №5.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект"): Надаємо наступну інформацію:
• Учасник торгів в своїй пропозиції має надати підтвердження щодо навчання персоналу Замовника
• Кількість персоналу для навчання – 73.
• Кількість годин навчання – 20
• (4 години – особливості роботи під робочою напругою (режими роботи, захист), 16 годин – особливості конструкції, технічне обслуговування, ремонт).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-16-000070-a.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОФАРФОР 2000", Код ЄДРПОУ:34729004
Дата подання: 16 листопада 2018 16:12
Щодо внесення змін до проекту договора
Шановні панове! Наше підприємство має намір прийняти участь у цьому тендері, як офіційний і уповноважений представник відомого європейського виробника елегазових вимикачів, що є предметом закупівлі даних торгів. Користуючись нагодою, висловлюємо Вам свою повагу та звертаємо Вашу увагу, що перед європейськими виробниками обладнання для атомних електростанцій наразі дуже гостро стоїть питання забезпечення відповідальності в області ядерної енергії та на сьогоднішній день в цій сфері діє низка міжнародних угод.

Зважаючи на те, що врегулювання правових відносин з цього питання, закріплене у договірному порядку, сприятиме підвищенню ядерної безпеки і більш ефективній співпраці у цій життєво важливій галузі, просимо Вас внести зміни до проекту договору (Додаток №3 до ТД), доповнивши його Додатком А - ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ В ОБЛАСТІ ЯДЕРНОЇ ЕНЕРГІЇ (Додаток А - додається, див. файл у вкладенні).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2018 16:51
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект"): Внесення змін не доцільно.
Відповідальність сторін при реалізації постачання вимикачів за даними торгами наведено у Додатку № 4 до ТД розділ 4 «Технічні вимоги та умови постачання. Високовольтні вимикачі 750 кВ» ТТ-П.0.03.024-16.
Учасник торгів має керуватися вимогами тендерної документації та ТВтаУП.

Документи подані скаржником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 06 грудня 2018
UA-2018-08-16-000070-ac5352bdc8fb24147b5be8470e51e1ce4
Найменування замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження замовника: 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Учасник Документи Рішення
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОФАРФОР 2000" Документи
Допущено до аукціону
Документи
EccentriCITY INVEST s.r.o. Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ СІТІ СОУЛ Документи
Допущено до аукціону
Документи
Universal Baltic Group OÜ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

30 листопада 2018 11:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
06 грудня 2018 16:01
sign.p7s

Публічні документи

30 листопада 2018 08:29
sign.p7s
30 листопада 2018 08:29
sign.p7s
29 листопада 2018 19:42
Лист-відгук_РФ.pdf
29 листопада 2018 18:05
Технічна частина.pdf
29 листопада 2018 18:05
Кваліфікаційна частина.pdf
29 листопада 2018 18:04
Договір з ЄСА.pdf

Документи

06 грудня 2018 16:02
sign.p7s

Публічні документи

30 листопада 2018 08:55
Додаток 1 - ТП.pdf
29 листопада 2018 20:47
Додаток 2.pdf
29 листопада 2018 20:47
Technical Specification GRIDSSAS001-A 2018.pdf
29 листопада 2018 20:47
technical documents.pdf
29 листопада 2018 20:47
qualification documents.pdf
29 листопада 2018 20:47
Договір страхування.pdf

Документи

30 листопада 2018 11:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
06 грудня 2018 16:03
sign.p7s

Публічні документи

30 листопада 2018 10:22
sign.p7s
30 листопада 2018 10:22
sign.p7s
30 листопада 2018 10:21
Лот 1. Платіжне доручення.pdf
30 листопада 2018 10:21
СIТI-СОУЛ 31.pdf.rar
30 листопада 2018 10:21
Лот1. Комплект постачання.pdf
30 листопада 2018 10:21
Лот 1. Додаток 1 . Цінова.pdf
30 листопада 2018 10:21
ISO 9001.pdf
30 листопада 2018 10:21
Листи-відгуки.pdf
30 листопада 2018 10:21
Референс лист.pdf
30 листопада 2018 10:21
Довіреність Гензель.pdf
30 листопада 2018 10:21
Настанова з експлуатації.pdf
30 листопада 2018 10:21
Стосовно ЕМС.pdf
30 листопада 2018 10:21
Креслення.pdf
30 листопада 2018 10:21
Страхова гарантія. Договір.pdf
30 листопада 2018 10:21
Субагентський договір.pdf
30 листопада 2018 10:20
Повноваження директора.pdf
30 листопада 2018 10:20
Довідки.pdf

Документи

06 грудня 2018 16:04
sign.p7s

Публічні документи

18 грудня 2018 14:56
Документи UBG (лот 1).pdf.p7s
18 грудня 2018 11:46
Документи UBG (лот 1).pdf
18 грудня 2018 11:15
Документи UBG (лот 1).pdf
18 грудня 2018 10:57
sign.p7s
18 грудня 2018 10:53
Документи UBG (лот 1).pdf
30 листопада 2018 10:35
sign.p7s
30 листопада 2018 10:35
sign.p7s
30 листопада 2018 10:24
Технічна частина.rar
30 листопада 2018 10:24
Кваліфікаційна частина.rar
30 листопада 2018 10:24
UBG_лот1_1063500.pdf.p7s
30 листопада 2018 10:24
Чек (Лот-1).pdf
30 листопада 2018 10:24
Цінова (додаток 1) (Лот-1).pdf
30 листопада 2018 10:24
Технічна (додаток 2) (Лот-1).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2018 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СІТІ СОУЛ 38 994 000,00
UAH з ПДВ
38 994 000,00
UAH з ПДВ
Документи
EccentriCITY INVEST s.r.o. 38 960 254,32
UAH з ПДВ
38 799 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОФАРФОР 2000" 38 976 000,00
UAH з ПДВ
38 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Universal Baltic Group OÜ 38 640 102,15
UAH з ПДВ
38 640 102,15
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2018 10:22
sign.p7s
30 листопада 2018 10:22
sign.p7s
30 листопада 2018 10:21
Лот 1. Платіжне доручення.pdf
30 листопада 2018 10:21
СIТI-СОУЛ 31.pdf.rar
30 листопада 2018 10:21
Лот1. Комплект постачання.pdf
30 листопада 2018 10:21
Лот 1. Додаток 1 . Цінова.pdf
30 листопада 2018 10:21
ISO 9001.pdf
30 листопада 2018 10:21
Листи-відгуки.pdf
30 листопада 2018 10:21
Референс лист.pdf
30 листопада 2018 10:21
Довіреність Гензель.pdf
30 листопада 2018 10:21
Настанова з експлуатації.pdf
30 листопада 2018 10:21
Стосовно ЕМС.pdf
30 листопада 2018 10:21
Креслення.pdf
30 листопада 2018 10:21
Страхова гарантія. Договір.pdf
30 листопада 2018 10:21
Субагентський договір.pdf
30 листопада 2018 10:20
Повноваження директора.pdf
30 листопада 2018 10:20
Довідки.pdf

Публічні документи

30 листопада 2018 08:55
Додаток 1 - ТП.pdf
29 листопада 2018 20:47
Додаток 2.pdf
29 листопада 2018 20:47
Technical Specification GRIDSSAS001-A 2018.pdf
29 листопада 2018 20:47
technical documents.pdf
29 листопада 2018 20:47
qualification documents.pdf
29 листопада 2018 20:47
Договір страхування.pdf

Публічні документи

30 листопада 2018 08:29
sign.p7s
30 листопада 2018 08:29
sign.p7s
29 листопада 2018 19:42
Лист-відгук_РФ.pdf
29 листопада 2018 18:05
Технічна частина.pdf
29 листопада 2018 18:05
Кваліфікаційна частина.pdf
29 листопада 2018 18:04
Договір з ЄСА.pdf

Публічні документи

18 грудня 2018 14:56
Документи UBG (лот 1).pdf.p7s
18 грудня 2018 11:46
Документи UBG (лот 1).pdf
18 грудня 2018 11:15
Документи UBG (лот 1).pdf
18 грудня 2018 10:57
sign.p7s
18 грудня 2018 10:53
Документи UBG (лот 1).pdf
30 листопада 2018 10:35
sign.p7s
30 листопада 2018 10:35
sign.p7s
30 листопада 2018 10:24
Технічна частина.rar
30 листопада 2018 10:24
Кваліфікаційна частина.rar
30 листопада 2018 10:24
UBG_лот1_1063500.pdf.p7s
30 листопада 2018 10:24
Чек (Лот-1).pdf
30 листопада 2018 10:24
Цінова (додаток 1) (Лот-1).pdf
30 листопада 2018 10:24
Технічна (додаток 2) (Лот-1).pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Universal Baltic Group OÜ
#14481718
Переможець 38 640 102,15
UAH з ПДВ
13 грудня 2018 14:25

Документи

13 грудня 2018 14:25
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2018 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Universal Baltic Group OÜ
#14481718
38 640 102,15
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2018 14:25
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
04 січня 2019 10:01
договір лот 1 - 53-129-01-19-01725.pdf укладений
04 січня 2019 10:00
sign.p7s зміни до договору
14 січня 2020 16:18
Додаткова угода 2 до дог. 53-129-01-19-01725 (1).pdf зміни до договору
14 січня 2020 16:18
sign.p7s зміни до договору
12 листопада 2019 18:58
Додаткова угода 1 до дог. 53-129-01-19-01725 (1).pdf зміни до договору
12 листопада 2019 18:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо внесення змін до договору у розділ IV Порядок здійснення оплати у новій редакції була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-19-01725
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо викладення в п.5.6 четвертого маркеру Контракту була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-19-01725
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку