Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Різні послуги, пов’язані з діловою сферою - код за ДК 021:2015 – 79990000-0 (Палітурні роботи, архівування)
Очікувана вартість
195 325,00 UAH
UA-2018-08-15-002707-b c24df5dd80ea44b0bd8839efd14e7ce7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ющенко Людмила

0442516048 iushchenko@amcu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Антимонопольний комітет України
Код ЄДРПОУ: 00032767
Вебсайт: http://www.amc.gov.ua
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ МИТРОПОЛИТА ВАСИЛЯ ЛИПКІВСЬКОГО, будинок 45
Контактна особа: Ющенко Людмила
0442516048
iushchenko@amcu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2018 18:27
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2018 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2018 10:00
Початок аукціону: 04 вересня 2018 13:55
Очікувана вартість: 195 325,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 976,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1150 шт
Палітурні роботи, архівування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська обл., Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення технічного завдання
Дата подання: 21 серпня 2018 16:20
Дата відповіді: 22 серпня 2018 18:05
Добрий день! Чи погоджені описи за попередній період ЕПК ЦДАВО?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Описи погоджені з ЕПК ЦДАВО включно до 2012 року.
Договір ЦДАВО
Дата подання: 21 серпня 2018 16:27
Дата відповіді: 22 серпня 2018 18:04
Замовником зазначено вимоги: "Виконавець повинен надати документи підтверджуючі надання послуг у державних органах (копію Договору про надання послуг, описи справ затверджені експертно-перевірною комісією Центрального державного архіву вищих органів влади та управління України (далі - ЦДАВО України тощо)". Питання: Яким нормативно правовим актами України передбачено необхідність підписання договору з ЦДАВО та право організації укладати такі договори з приватними компаніями враховуючи: "припис частини другої статті 16 Закону про публічні закупівлі, що дає право Замовнику установлювати один або кілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Якщо ті чи ті документи не передбачені законодавством для учасників — юридичних чи фізичних осіб, у т. ч. фізосіб -підприємців, їх не потрібно подавати у складі тендерної пропозиції. Звідси маємо висновок: якщо учасник у складі тендерної пропозиції не подав документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних чи фізичних осіб, у т. ч. фізосіб-підприємців, це в жодному разі не зможе стати підставою для її відхилення Замовником"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання. У своїй вимозі щодо підтверджуючих документів, Замовник має на увазі копію Договору про надання послуг у державних органах, а не Договір з ЦДАВО. Стосовно описів справ Замовник має бути впевненим, що описи будуть затверджені ЕПК ЦДАВО (тобто описи будуть складені відповідно до розділу VII Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях затверджених наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015 р. № 1000/5).
У своїх вимогах Замовник хоче бути впевненим, що Виконавець має досвід з опрацювання документів державних органів та підчас передачі на постійне зберігання документів до ЦДАВО, у Замовника не виникнуть ніяких питань та проблем щодо формування справ, оформлення описів тощо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2018 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС" 136 699,00
UAH
84 950,00
UAH
Документи
ТОВ "ЮАФ" 152 780,00
UAH
85 000,00
UAH
Документи
ФОП Михайлов Олексій Вікторович 195 309,42
UAH
95 000,00
UAH
Документи
ФОП Семенюк Катерина Василівна 185 000,00
UAH
136 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

06 вересня 2018 18:37
КП-1 (2).pdf
06 вересня 2018 18:37
КП-1 (1).pdf
31 серпня 2018 17:06
ЕПК.rar
31 серпня 2018 17:06
Договора_Досвід.rar
31 серпня 2018 17:06
УстДокти.rar
31 серпня 2018 17:06
0008.pdf
31 серпня 2018 17:06
0007.pdf
31 серпня 2018 17:06
0006.pdf
31 серпня 2018 17:06
0005.pdf
31 серпня 2018 17:06
0004.pdf
31 серпня 2018 17:06
0003.pdf
31 серпня 2018 17:06
0002.pdf
31 серпня 2018 17:06
0001.pdf

Публічні документи

23 серпня 2018 19:33
установчі.rar
23 серпня 2018 19:33
Статут.rar
23 серпня 2018 19:33
пропозиція.rar

Публічні документи

31 серпня 2018 13:52
СканДог МФУ.pdf
31 серпня 2018 13:52
СканДог СУВРУ.pdf
31 серпня 2018 13:52
ДОГОВІР О.В. Михайлов.doc
31 серпня 2018 13:52
виписка.pdf
31 серпня 2018 13:52
ИНД.КоД.pdf
31 серпня 2018 13:52
СканДог ФдмУ.pdf
31 серпня 2018 13:52
ДоКуМеНтИ О.В - 0007.pdf
31 серпня 2018 13:52
ДоКуМеНтИ О.В - 0006.pdf
31 серпня 2018 13:52
ДоКуМеНтИ О.В - 0005.pdf
31 серпня 2018 13:52
ДоКуМеНтИ О.В - 0004.pdf
31 серпня 2018 13:52
ДоКуМеНтИ О.В - 0003.pdf
31 серпня 2018 13:52
ДоКуМеНтИ О.В - 0002.pdf
31 серпня 2018 13:52
ДоКуМеНтИ О.В - 0001.pdf
31 серпня 2018 13:52
Untitled.FR12 - 0002.pdf
31 серпня 2018 13:52
Untitled.FR12 - 0001.pdf

Публічні документи

29 серпня 2018 09:45
Довідки.rar
29 серпня 2018 09:45
док. уст. рек.листи.rar
29 серпня 2018 09:45
витяг.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС"

ТОВ "ЮАФ"

ФОП Михайлов Олексій Вікторович

ФОП Семенюк Катерина Василівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС"
#40173191
Переможець 84 950,00
UAH
07 вересня 2018 16:20

Документи

07 вересня 2018 16:20
Витяг протокол 29 (3)023.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2018 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС"
#40173191
84 950,00
UAH
Документи

Документи

07 вересня 2018 16:20
Витяг протокол 29 (3)023.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дод.угода 2 до договору №80 (1).pdf зміни до договору
11 грудня 2018 17:46
додугода архів (1).pdf зміни до договору
30 листопада 2018 17:26
Електронний підпис укладений
30 листопада 2018 17:26
Договір 80 архівація.pdf укладений
21 вересня 2018 14:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлено технічну описку
Номер договору про закупівлю: 80
Договір:
Номер додаткової угоди: 80
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено термін дії виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 80
Договір:
Номер додаткової угоди: 80
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 84 950,00
UAH