Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Різні послуги, пов’язані з діловою сферою - код за ДК 021:2015 – 79990000-0 (Палітурні роботи, архівування)
Очікувана вартість
195 325,00 UAH
UA-2018-08-15-002707-b ● c24df5dd80ea44b0bd8839efd14e7ce7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Антимонопольний комітет України |
Код ЄДРПОУ: | 00032767 |
Вебсайт: | http://www.amc.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ МИТРОПОЛИТА ВАСИЛЯ ЛИПКІВСЬКОГО, будинок 45 |
Контактна особа: |
Ющенко Людмила 0442516048 iushchenko@amcu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2018 18:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 серпня 2018 23:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2018 13:55 |
Очікувана вартість: | 195 325,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 976,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1150 шт
Палітурні роботи, архівування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, Київська обл., Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 серпня 2018 18:26 |
Документація - архівні послуги.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення технічного завдання
Дата подання: 21 серпня 2018 16:20
Дата відповіді: 22 серпня 2018 18:05
Добрий день!
Чи погоджені описи за попередній період ЕПК ЦДАВО?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Описи погоджені з ЕПК ЦДАВО включно до 2012 року.
Договір ЦДАВО
Дата подання: 21 серпня 2018 16:27
Дата відповіді: 22 серпня 2018 18:04
Замовником зазначено вимоги: "Виконавець повинен надати документи підтверджуючі надання послуг у державних органах (копію Договору про надання послуг, описи справ затверджені експертно-перевірною комісією Центрального державного архіву вищих органів влади та управління України (далі - ЦДАВО України тощо)".
Питання: Яким нормативно правовим актами України передбачено необхідність підписання договору з ЦДАВО та право організації укладати такі договори з приватними компаніями враховуючи: "припис частини другої статті 16 Закону про публічні закупівлі, що дає право Замовнику установлювати один або кілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Якщо ті чи ті документи не передбачені законодавством для учасників — юридичних чи фізичних осіб, у т. ч. фізосіб -підприємців, їх не потрібно подавати у складі тендерної пропозиції. Звідси маємо висновок: якщо учасник у складі тендерної пропозиції не подав документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних чи фізичних осіб, у т. ч. фізосіб-підприємців, це в жодному разі не зможе стати підставою для її відхилення Замовником"?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання. У своїй вимозі щодо підтверджуючих документів, Замовник має на увазі копію Договору про надання послуг у державних органах, а не Договір з ЦДАВО. Стосовно описів справ Замовник має бути впевненим, що описи будуть затверджені ЕПК ЦДАВО (тобто описи будуть складені відповідно до розділу VII Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях затверджених наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015 р. № 1000/5).
У своїх вимогах Замовник хоче бути впевненим, що Виконавець має досвід з опрацювання документів державних органів та підчас передачі на постійне зберігання документів до ЦДАВО, у Замовника не виникнуть ніяких питань та проблем щодо формування справ, оформлення описів тощо.
У своїх вимогах Замовник хоче бути впевненим, що Виконавець має досвід з опрацювання документів державних органів та підчас передачі на постійне зберігання документів до ЦДАВО, у Замовника не виникнуть ніяких питань та проблем щодо формування справ, оформлення описів тощо.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 вересня 2018 14:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС" |
136 699,00
UAH
|
84 950,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ЮАФ" |
152 780,00
UAH
|
85 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП Михайлов Олексій Вікторович |
195 309,42
UAH
|
95 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП Семенюк Катерина Василівна |
185 000,00
UAH
|
136 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС" #40173191 |
Переможець |
84 950,00
UAH
|
07 вересня 2018 16:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Дод.угода 2 до договору №80 (1).pdf | зміни до договору |
11 грудня 2018 17:46
|
додугода архів (1).pdf | зміни до договору |
30 листопада 2018 17:26
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2018 17:26
|
Договір 80 архівація.pdf | укладений |
21 вересня 2018 14:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлено технічну описку |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 80 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено термін дії виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 80 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |