Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Організація залізничного пасажирського сполучення м. Київ - Міжнародний аеропорт «Бориспіль». Обладнання колійного поста 19 км перегону Г.Кірпи – Бориспіль мікропроцесорною централізацією та пристроями зв’язку.Дообладнання об’єкта пристроями зв’язку
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2018-08-15-002651-b 08021b034d7640e8afa413aeeba75734
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Служба організації закупівель

+380443096909
+380443096906
+380443096911
+380443096929
+380443096910
sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Служба організації закупівель
+380443096909,+380443096906,+380443096911,+380443096929,+380443096910
sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2018 17:53
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2018 19:00
Початок аукціону: 31 серпня 2018 13:54
Очікувана вартість: 2 500 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Організація залізничного пасажирського сполучення м. Київ - Міжнародний аеропорт «Бориспіль». Обладнання колійного поста 19 км перегону Г.Кірпи – Бориспіль мікропроцесорною централізацією та пристроями зв’язку.Дообладнання об’єкта пристроями зв’язку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08320, Україна, Київська область, Дільниця залізничної колії між 19км ПК8 дільниці Георгія Кірпи – Бориспіль на перетині автомагістралі М-03 (Е-40) на ділянці Київ-Бориспіль, Дільниця залізничної колії між 19км ПК8 дільниці Георгія Кірпи – Бориспіль на перетині автомагістралі М-03 (Е-40) на ділянці Київ-Бориспіль
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 серпня 2018  —  23 жовтня 2018
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2018 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2018 17:53
Додаток №8 - Локальні кошториси.rДодаток №8 - Локальні кошториси (1).rar
15 серпня 2018 17:53
Додаток 7 (1).7z
15 серпня 2018 17:53
ТД_15.08.2018).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-16-000023 ● ce95638187344c16b5e94be710c0f03e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2019 17:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ


16.04.2019 № 82
Київ


Про початок моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.




Начальник О. КАРАБАНОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.04.2019 № 82

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2018-08-15-002651-b 15.08.2018
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-24 14:57:57

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу будівництва трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-08-15-002651-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
1. Згідно з п. 18.1 договір діє до 31.12.2018, а в частині розрахунків – до повного виконання. Чому в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro не опубліковано повідомлень про внесення змін до договору та/або звіт про виконання договору?
2. За яких документально підтверджених об’єктивних обставин виникла потреба продовжити договір від 17.09.2018 № ПЗ/Ш-181442/НЮ додатковою угодою від 28.11.2018 № ПЗ/Ш-181442/НЮ-д-1?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-26 15:38:04

Пояснення Замовника до Запиту Державної аудиторської служби України

1. Додаткову угоду від 28.11.2018 № ПЗ/Ш-181442/НЮ-д-1 до договору від 17.09.2018 № ПЗ/Ш-181442/НЮ було опубліковано у визначений Законом «Про публічні закупівлі» строк. Повідомлення оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro в розділі «Зміни до договору» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-08-15-002651-b).
Звіт про виконання умов договору не оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro у зв’язку з тим, що станом на 24.04.2019 р. ще не здійснено розрахунок з ТОВ «ТТЦ МАРКОНИ».

2. Договір на виконання робіт «Організація залізничного пасажирського сполучення м. Київ - Міжнародний аеропорт «Бориспіль». Обладнання колійного поста 19 км перегону Г.Кірпи – Бориспіль мікропроцесорною централізацією та пристроями зв’язку. Дообладнання об’єкта пристроями зв’язку» № ПЗ/Ш-181442/НЮ було укладено 17.09.2018 року. Згідно з умовами договору строк виконання робіт - до 23.10.2018 року. 23 жовтня 2018 року на адресу Замовника надійшов лист №1023-01 від ТОВ «ТЦЦ МАРКОНІ» (Виконавець по договору), в якому останній зазначав, що в зв’язку з тим, що станом на 23.10.2018р. не закінчено монтаж даху на платформі Аеропорту, не можливо розпочати роботи по встановленню інформаційних табло, гучномовного оповіщення, камер відеоспостереження та налагодження систем.
Розглянувши вищезазначений лист та беручи до уваги обставини, що склалися (не закінчено монтаж даху на платформі Аеропорту), було прийнято рішення про укладання додаткової угоди до договору на подовження терміну його дії та виконання робіт без зміни вартості до 30 листопада 2018 року. Копія листа додається.
Керуючись положеннями п. 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 – VIII (далі – Закон) надаємо обґрунтовані пояснення.
Замовником продовжено строк дії договору та виконання зобов’язань на підставі ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі».
Оскільки Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення поняття «документально підтверджених об’єктивних обставин» та переліку документів, що їх підтверджують, вважаємо лист від ТОВ «ТЦЦ МАРКОНІ» документом, в якому зазначено об’єктивні обставини для продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг.
Зазначена позиція Замовника підтверджується листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю» від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 в якому зазначено наступне: «…форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства».
Таким чином, під час продовження строку дії договору та виконання зобов’язань Замовником дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-05-11 09:21:36

Заперечення Замовника до Висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі

Заперечення Замовника до Висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі

08 травня 2019 року в електронній системі закупівель оприлюднений Висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі «Організація залізничного пасажирського сполучення м. Київ - Міжнародний аеропорт «Бориспіль». Обладнання колійного поста 19 км перегону Г.Кірпи – Бориспіль мікропроцесорною централізацією та пристроями зв’язку. Дообладнання об’єкта пристроями зв’язку» номер ID оголошення: UA-2018-08-15-002651-b (далі ‒ Висновок).
Керуючись положеннями п. 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 – VIII (далі – Закон) надаємо обґрунтовані заперечення щодо Висновку в частині «внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод)» з огляду на наступне.
Замовником продовжено строк дії договору на підставі ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі».
Потрібно зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення поняття «документально підтверджених об’єктивних обставин» та переліку документів, що їх підтверджують, а тому твердження Державної аудиторської служби України про те, що «лист Переможця, на який посилається Замовник у своїх поясненнях, не є документально підтвердженою об’єктивною обставиною для продовження строку дії договору» на думку Замовника є необґрунтованим. Лист від ТОВ «ТТЦ Марконі» є документом, в якому зазначено об’єктивні обставини для продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Таким чином, під час продовження строку дії договору та виконання зобов’язань Замовником у повному обсязі дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначена позиція Замовника підтверджується листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю» від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 в якому зазначено наступне: «…форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства».

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Державної аудиторської служби України від 08.05.2019 Зауваження Державної аудиторської служби України щодо порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу на даний час Замовником повністю усунене шляхом оприлюднення додатків до договору № ПЗ/Ш-181442/НЮ та до додаткової угоди № 3 (договірна ціна, проектно-кошторисна документація), що є невід’ємною його частиною на закупівлю «Організація залізничного пасажирського сполучення м. Київ - Міжнародний аеропорт «Бориспіль». Обладнання колійного поста 19 км перегону Г.Кірпи – Бориспіль мікропроцесорною централізацією та пристроями зв’язку. Дообладнання об’єкта пристроями зв’язку» номер ID оголошення: UA-2018-08-15-002651-b. Враховуючи вищевикладене, Замовником повністю усунене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Державної аудиторської служби України від 08.05.2019 по закупівлі «Організація залізничного пасажирського сполучення м. Київ - Міжнародний аеропорт «Бориспіль». Обладнання колійного поста 19 км перегону Г.Кірпи – Бориспіль мікропроцесорною централізацією та пристроями зв’язку. Дообладнання об’єкта пристроями зв’язку» номер ID оголошення: UA-2018-08-15-002651-b.

2019-05-11 09:48:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2018 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТЦ МАРКОНІ" 2 481 761,00
UAH
2 481 761,00
UAH
Документи
ТОВ "ВФ "ІНВЕКС ТЕЛЕКОМ" 2 499 993,00
UAH
2 499 993,00
UAH
Документи

Публічні документи

30 серпня 2018 15:33
18_Dozvil_CSH_ttc_otz.pdf
30 серпня 2018 15:33
17_Smety_sig.pdf
30 серпня 2018 15:33
16_Dovydka_subpidriadnyki.pdf
30 серпня 2018 15:33
15_Захист довкілля.pdf
30 серпня 2018 15:33
14_Garantiya_zmin_PKD.pdf
30 серпня 2018 15:33
13_Vidpovidnist_vimogam.pdf
30 серпня 2018 15:33
12_zgoda umovy dogovoru (1).pdf
30 серпня 2018 15:33
11_Proekt_Dogovoru.pdf
30 серпня 2018 15:33
10_act_vykonannia_nalog_dog.pdf
30 серпня 2018 15:33
10_ЦЗВ-07-08516-01.pdf- (1).pdf
30 серпня 2018 15:33
09_vidguk_Odessa.pdf
30 серпня 2018 15:33
08_Dosvid_dogovoriv.pdf
30 серпня 2018 15:33
07_Лист для клієнтів.7z
30 серпня 2018 15:33
07_Довіреність Фролова.7z
30 серпня 2018 15:33
07_Банківська ліцензія.7z
30 серпня 2018 15:33
07_5368-18.7z
30 серпня 2018 15:33
06_lyst zgoda.pdf
30 серпня 2018 15:33
05_statut.pdf
30 серпня 2018 15:33
04_80_Protocol_ tender_NEW.pdf
30 серпня 2018 15:33
04_70_Protokol RK2018_NEW.pdf
30 серпня 2018 15:33
04_3_dozvil_na_pracu_upto_20190608.pdf
30 серпня 2018 15:33
04_2_protocol_dyrector.pdf
30 серпня 2018 15:33
04_1_nakaz_dyrector.pdf
30 серпня 2018 15:33
02_article 17.pdf

Публічні документи

30 серпня 2018 15:34
Договор.pdf
30 серпня 2018 15:34
r_178_1_ПД_КБ3а.pdf
30 серпня 2018 15:34
статут-свідоцтво .pdf
30 серпня 2018 15:34
Приказ про директора.pdf
30 серпня 2018 15:34
Лист згода.pdf
30 серпня 2018 15:34
Кошторис.pdf
30 серпня 2018 15:34
Додаток 3 ДОВІДКА.pdf
30 серпня 2018 15:34
Договір 21-0209-17 (2).pdf
30 серпня 2018 15:34
гарантія_змін.pdf
30 серпня 2018 15:34
Відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТЦ МАРКОНІ"

ТОВ "ВФ "ІНВЕКС ТЕЛЕКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТЦ МАРКОНІ"
#36386266
Переможець 2 481 761,00
UAH
04 вересня 2018 16:54

Документи

04 вересня 2018 16:54
Електронний підпис
04 вересня 2018 16:25
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2018 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТЦ МАРКОНІ"
#36386266
2 481 761,00
UAH
Документи

Документи

04 вересня 2018 16:54
Електронний підпис
04 вересня 2018 16:25
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 червня 2022 11:19
Електронний підпис зміни до договору
11 травня 2019 09:45
додатки до ду 3.PDF укладений
11 травня 2019 09:44
додатки до ду 3 (3).PDF укладений
11 травня 2019 09:44
додатки до ду 3 (2).PDF укладений
11 травня 2019 09:44
додатки до договору.PDF укладений
11 травня 2019 09:44
додатки до договору 2.PDF укладений
11 травня 2019 09:44
додатки до договору 2.PDF зміни до договору
11 травня 2019 09:43
додатки до договору.PDF зміни до договору
11 травня 2019 09:43
додатки до ду 3 (2).PDF зміни до договору
11 травня 2019 09:43
додатки до ду 3 (3).PDF зміни до договору
11 травня 2019 09:43
додатки до ду 3.PDF зміни до договору
11 травня 2019 09:43
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2018 10:57
ДУ№3 Марконі.pdf зміни до договору
30 грудня 2018 10:56
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2018 09:49
Додп угода №2 Марконі.pdf зміни до договору
30 грудня 2018 09:47
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2018 09:19
ДУ Маркони.pdf зміни до договору
29 листопада 2018 09:16
Електронний підпис укладений
18 вересня 2018 13:18
Договір з Марконі зареєстрований.pdf укладений
18 вересня 2018 13:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо Передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ПЗ/Ш-181442/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/Ш-181442/НЮ-Д-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: ПЗ/Ш-181442/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/Ш-181442/НЮ-l-2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ПЗ/Ш-181442/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/Ш-181442/НЮ-д-3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ПЗ/Ш-181442/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/Ш-181442/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 481 761,00
UAH