Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"МОЛОКО" за кодом ДК 021:2015: 15510000-6
Очікувана вартість
142 500,00 UAH
UA-2018-08-15-002446-b ab28171bc9ec4d509271b0ce523f1881
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Володимирович Шевченко

+380532590425 gorbanivka1991@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці"
Код ЄДРПОУ: 13962350
Місцезнаходження: 38751, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
Контактна особа: Сергій Володимирович Шевченко
+380532590425
gorbanivka1991@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2018 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2018 15:00
Початок аукціону: 03 вересня 2018 13:06
Очікувана вартість: 142 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Молоко рідинне, оброблене 2,5 % у пакетах.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9500 кілограм
Молоко рідинне, оброблене 2,5 %
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38751, Україна, Полтавська область, м.Полтава, Сільськогосподарська,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2018 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2018 16:55
ТД Молоко 15.08.18.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2018 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 117 990,00
UAH з ПДВ
113 905,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Лідія 117 990,00
UAH з ПДВ
114 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 141 360,00
UAH з ПДВ
141 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2018 13:43
цінова за результатом.pdf
31 серпня 2018 08:13
доки.part2.rar
31 серпня 2018 08:13
доки.part1.rar

Публічні документи

Публічні документи

31 серпня 2018 11:22
Пропозиція молоко.part2.rar
31 серпня 2018 11:22
Пропозиція молоко.part1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

ТОВ Лідія

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
Переможець 113 905,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2018 14:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

20 вересня 2018 14:49
Електронний підпис
20 вересня 2018 14:48
ріш 304.pdf
07 вересня 2018 15:45
Електронний підпис
07 вересня 2018 15:43
Рішення 280.pdf
03 вересня 2018 13:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2018 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
113 905,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 вересня 2018 14:49
Електронний підпис
20 вересня 2018 14:48
ріш 304.pdf
07 вересня 2018 15:45
Електронний підпис
07 вересня 2018 15:43
Рішення 280.pdf
03 вересня 2018 13:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2019 08:07
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2019 16:20
Дод уг 5 молоко.pdf зміни до договору
10 січня 2019 16:19
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 14:12
Дод уг 4 молоко.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 14:12
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 13:40
Дод уг 3 молоко.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 13:40
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2018 15:49
Дод уг 2(молоко).pdf зміни до договору
31 жовтня 2018 15:48
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2018 16:45
дод 1-655.pdf зміни до договору
08 жовтня 2018 16:44
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2018 13:32
Дог 655 молоко.pdf укладений
01 жовтня 2018 13:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі Керуючись п.2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII, сторони дійшли згоди щодо підвищення цін за одиницю товару по договору № 655 від «01» жовтня 2018 р. на закупівлю товару за кодом «Молоко та вершки» ДК 021:2015: 15510000-6 (Молоко рідинне, оброблене 2,5 %). Ціна за одиницю товару, викладена в Специфікації договору, з 08.10.2018 року буде наступною: - молоко рідинне, оброблене 2,5 % у пакетах – 13,18 грн. Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівель: - молоко рідинне, оброблене 2,5 % у пакетах до 8687,405 кг.; Залишити без змін п.3.3 Договору: «Ціна цього Договору становить 113905,00 грн. (сто тринадцять тисяч дев’ятсот п’ять грн. 00 коп.) в тому числі ПДВ складає 18984,17 грн. та може бути зменшена в залежності від реального фінансування Замовника.
Номер договору про закупівлю: 655
Договір:
Номер додаткової угоди: 655
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII, сторони дійшли згоди щодо підвищення цін за одиницю товару по договору № 655 від «01» жовтня 2018 р. на закупівлю товару за кодом «Молоко та вершки» ДК 021:2015: 15510000-6 (Молоко рідинне, оброблене 2,5 %). Ціна за одиницю товару, викладена в Специфікації договору, з 01.11.2018 року буде наступною: - молоко рідинне, оброблене 2,5 % у пакетах – 14,49 грн. Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівель: - молоко рідинне, оброблене 2,5 % у пакетах до 8074,679 кг.; Залишити без змін п.3.3 Договору: «Ціна цього Договору становить 113905,00 грн. (сто тринадцять тисяч дев’ятсот п’ять грн. 00 коп.) в тому числі ПДВ складає 18984,17 грн. та може бути зменшена в залежності від реального фінансування Замовника.
Номер договору про закупівлю: 655
Договір:
Номер додаткової угоди: 655
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 655
Договір:
Номер додаткової угоди: 655
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 655
Договір:
Номер додаткової угоди: 655
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 655
Договір:
Номер додаткової угоди: 655
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 99 042,91
UAH з ПДВ