Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них ( крісла для залів засідань різні)
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2018-08-15-002269-b 1c70c482195d4011bbeabb07cf229600
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петро Панченко

+380989785406 dibrova29@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дібрівська сільська рада Роменського району Сумської області
Код ЄДРПОУ: 04391173
Місцезнаходження: 42032, Україна , Сумська обл., Роменський район, селище Діброва, вул. САДОВА, 7
Контактна особа: Петро Панченко
+380989785406
dibrova29@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2018 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2018 18:00
Початок аукціону: 31 серпня 2018 15:55
Очікувана вартість: 260 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них ( крісла для залів засідань різні)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
ДК 021:2015-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них ( крісла для залів засідань різні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42032, Україна, Сумська область, Діброва, Садова 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 серпня 2018 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2018 11:32
ТД 15.08.2018 (зі змінами від 23.08.18).doc
23 серпня 2018 11:32
ПРОТОКОЛ 11.jpg
23 серпня 2018 11:32
ПРОТОКОЛ 11(2).jpg
20 серпня 2018 08:50
ПОЯСНЕННЯ 1.docx
17 серпня 2018 15:52
протокол 10.jpg
17 серпня 2018 15:52
протокол 10(2).jpg
15 серпня 2018 16:29
протокол 9(2).jpg
15 серпня 2018 16:29
протокол 9.jpg
15 серпня 2018 16:29
технічна документація.jpg
23 серпня 2018 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2018 08:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2018 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2018 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2018 11:32
ТД 15.08.2018 (зі змінами від 23.08.18).doc
17 серпня 2018 15:52
ТД 15.08.2018 (2).doc
15 серпня 2018 16:29
ТД 15.08.2018 (1).doc
23 серпня 2018 11:32
ПРОТОКОЛ 11.jpg
23 серпня 2018 11:32
ПРОТОКОЛ 11(2).jpg
20 серпня 2018 08:50
ПОЯСНЕННЯ 1.docx
17 серпня 2018 15:52
протокол 10.jpg
17 серпня 2018 15:52
протокол 10(2).jpg
15 серпня 2018 16:29
протокол 9(2).jpg
15 серпня 2018 16:29
протокол 9.jpg
15 серпня 2018 16:29
технічна документація.jpg

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

до забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 16 серпня 2018 10:43
Дата відповіді: 17 серпня 2018 15:56
Доброго дня! Згідно абзацу 3 частини 1 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі" №922-VIII від 25.12.2015р. розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 3 відсотки очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю товару. При розрахунку розміру забезпечення тендерної пропозиції вашої закупівлі розмір забезпечення тендерної пропозиції повинен становити не більше 7800,00 грн., але ж ніяк не 9000,00 грн. У зв'язку з цим просимо привести вашу тендерну документацію у відповідність до вимог Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку з надходженням питання від 16.08.2018р. для здійснення закупівлі, очікувана вартість якої становить 260 000,00 грн. та внесення змін до тендерної документації закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (крісла для залів засідань різні), згідно абзацу 3 частини статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року про розмір забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 3% очікуваної вартості закупівлі, тому внести зміни до тендерної документації, а саме змінити в тендерній документації фразу: «у сумі 9000» та замінити її фразою: «у сумі 7800».
до забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 17 серпня 2018 16:23
Дата відповіді: 20 серпня 2018 08:53
Доброго дня! Ви внесли зміни до тендерної документації на зазначили розмір забезпечення тендерної пропозиції 7800,00 грн. Але ж в оголошенні про проведення закупівлі зазначено загальний розмір забезпечення тендерних пропозицій - 9000,00, що суперечить умовам тендерної документації. Просимо привести документи у відповідність до вимог Закону та зазначити в оголошенні правильний розмір забезпечення тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ПОЯСНЕННЯ
Дібрівський комітет з конкурсних торгів Роменського району Сумської області надає пояснення в тім, що під час завантаження протоколу №10 від 17.08.18 «Про зміни до тендерної документації , щодо тендерного забезпечення» була допущена технічна помилка, де в технічній документації суму змінено, а в оголошенні залишилась сума не відредагована, тому 20.08.2018 року в оголошенні відредагували суму тендерного забезпечення з суми 9000,00 на суму 7800,00. Підстава для внесення змін є протокол № 10 від 17.08.2018 року.
Дібрівська комісія з конкурсних торгів

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-15-002269-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПОНОМАРЕНКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА, Код ЄДРПОУ:2869611587
Дата подання: 20 серпня 2018 11:21
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації Замовника
ПЕРШЕ. Відповідно до тендерної документації предметом закупівлі є Код ДК 021:2015 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (крісла для залів засідань РІЗНІ). У Додатку №3 тендерної документації Замовником надано кольорове зображення та технічне креслення самих крісел, а також перелік та опис цього товару.
Звертаємо увагу Замовника, що згідно Вашої вимоги «Зовнішній вигляд повинен чітко відповідати зображенню та схемі на малюнку» є неможливим у зв’язку з тим, що надані вищевказані вимоги суперечать один одному, саме необхідно внести зміни до назви предмету закупівлі та залишити один із малюнків АБО додати до описової частини технічний опис і до іншого малюнку та внести відповідні уточнення по предмету щодо кількості одного виду крісел та щодо кількості другого виду крісел.



ДРУГЕ. Відповідно до Додатку №3 тендерної документації Замовник вимагає «З метою підтвердження надійності, якості та відповідності товару вимогам технічного завдання цієї документації учасник, пропозиція якого за результатами аукціону визнана найбільш економічно вигідною повинен протягом 2 (двох) робочих днів забезпечити надання замовнику торгів зразка товару».
Вимагаємо до даного абзацу також внести зміни та викласти у такій редакції «З метою підтвердження надійності, якості та відповідності товару вимогам технічного завдання цієї документації учасник-переможець, пропозиція якого за результатами аукціону визнана Замовником найбільш економічно вигідною повинен протягом 2 (двох) робочих днів забезпечити надання Замовнику торгів зразка товару у кількості _____ шт. (Замовник вказує на свій розсуд) за адресою: вул. Садова, б.6 с-ще Діброва Роменського району Сумської області, а з дня прийняття рішення про намір укласти договір Учасник – переможець надає кількісну різницю крісел.»
Додатково звертаємо особливу увагу Замовника на практику винесення Рішень Антимонопольним комітетом України (далі – АМКУ) щодо вимог Замовників надавати зразки предмету закупівлі до моменту оголошення переможця торгів. Так, АМКУ приймає до розгляду відповідні скарги учасників-скаржників торгів та приймає рішення на їх користь із встановлення порушень процедури закупівлі Замовником та наголошує на наступному: «Оскільки Замовник не є фахівцем та не має відповідних повноважень, обладнання, спеціалістів тощо в галузі надання висновків щодо відповідності якісних або технічних характеристик предмету закупівлі вимогам Документації або ж будь-яким іншим вимогам, встановленим нормами законодавства, то позитивний відгук невідомого підрозділу Замовника не може вважатись належним доказом відповідності або ж не відповідності якості товару вимогам Документації. Одночасно, при формуванні такого висновку навіть не забезпечена можливість присутності представника учасника. Зазначення у Документації такої можливості надає Замовнику необмежених прав щодо вибору переможця процедури закупівлі виключно на власний розсуд, незалежно від запропонованої ціни пропозиції, в той час як виключно ціна є єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції.»
Факт того, що «Замовник не є фахівцем та не має відповідних повноважень, обладнання, спеціалістів тощо в галузі надання висновків щодо відповідності якісних або технічних характеристик предмету закупівлі вимогам Документації або ж будь-яким іншим вимогам, встановленим нормами законодавства…» підтверджується наданням некоректних вимог Додатку 3 тендерної документації.



ТРЕТЄ. Відповідно до Додатку №3 тендерної документації Замовник по тексту неодноразово звертає увагу учасників щодо дотримання вимог чинного законодавства України до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. При цьому в супереч цій вимозі встановлює дискримінуючі умови відносно дилерів (не виробників товару), а саме в обов’язковому порядку вимагає надати у складі своєї тендерної пропозиції «…скановану копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» або скановану копію сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування виробника товару».
Відповідно до вимог чинного законодавства України та щодо уникнення будь-яких дискримінаційних дій щодо учасників (в незалежності від того є вони виробниками чи ні) вимагаємо викласти даний абзац у такому ж форматі, як і вимогу до учасника – виробника товару, а саме: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник МОЖЕ надати у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи: 1) копію чинного на дату розкриття тендерних пропозицій сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», засвідчену підписом уповноваженої особи виробника та печаткою або 2) копію чинного на дату розкриття тендерних пропозицій сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», засвідчену підписом уповноваженої особи виробника та печаткою (У РАЗІ НАЯВНОСТІ)».
Додатково звертаємо увагу Замовника на той факт, що на теперішній час в Україні чинним законодавством не передбачено обов’язкової сертифікації на даний предмет закупівлі. Вищевказані сертифікати обов’язкові до пред’явлення лише при ЕКСПОРТІ товару за межі України.
Мінекономрозвитку України у своєму Листі «Щодо втрати чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» від 12.01.18 р. № 3433-06/1382-07 роз’яснило, як діятиме система сертифікації у 2018 р. у зв’язку з переходом до європейських стандартів.
Нагадаємо: із 01.01.18р. утратив чинність Декрет КМУ «Про стандартизацію і сертифікацію» від 10.05.93 р. № 46-93. У зв’язку із цим Мінекономрозвитку у своєму листі зробило такі висновки:
1. З 01.01.18 р. відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації.
2. Документи, видані призначеними органами із сертифікації, діятимуть не пізніше ніж до 01.01.19 р.
Таку дату вказано економічним відомством неспроста. Це пов’язано з тим, що у Верховній Раді України зареєстровано проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо технічних регламентів та оцінки відповідності» (реєстраційний № 6235 від 11.04.17 р.). Він передбачає, що сертифікати відповідності продукції та послуг, сертифікати на систему управління й персонал, а також свідоцтва про визнання відповідності, видані в державній системі сертифікації, є чинними до закінчення терміну їх дії, але не пізніше 1 січня 2019 р., якщо іншого не передбачено технічними регламентами, дія яких поширюється на відповідну продукцію.
3. Знак відповідності державної системи сертифікації можна використовувати лише стосовно продукції, на яку є чинними документи, видані до 01.01.18 р., форма якого, а також правила й умови його нанесення мають бути визначені у відповідних ліцензійних угодах, укладених між органами із сертифікації та заявниками на сертифікацію.
4. У Реєстрі державної системи сертифікації містяться відомості, унесені лише до 29.12.17р. включно. При цьому, якщо за результатами проведення технічних наглядів за сертифікованою продукцією, послугами, системами управління, атестованими виробництвами органи із сертифікації прийматимуть відповідні рішення щодо анулювання, призупинення чи поновлення дії документів державної системи сертифікації, виданих до 29.12.17 р. включно, вони мають за запитами заінтересованих сторін надавати інформацію про актуальний статус цих документів.
Тобто, на сьогоднішній день учасники торгів зобов’язані підтверджувати якість товарів, що виготовляють лише на підставі ВИСНОВКІВ ДЕРЖАВНОЇ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ, що не суперечить вимогам чинного законодавства України.



ЧЕТВЕРТЕ. Відповідно до пункту 5. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи передбачені (Додатком 2 даної Документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону.
У самому ж Додатку 2 тендерної документації вказано, що Переможець торгів на виконання вимоги статті 17 Закону повинен надати інформацію, викладену нижче, а саме по пунктам 2, 5, 6 частини першої та по частині другій ст. 17 Закону.
Вимагаємо все ж таки конкретизувати, по яким саме пунктам частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможцю необхідно підтвердити відсутність даних підстав.



На підставі всього вищенаведеного та відповідно до вимог діючого законодавства України вимагаємо прийняти дану вимогу до розгляду та внести відповідні зміни до тендерної документації Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 серпня 2018 11:22
1. внести зміни до назви предмету закупівлі та додати до описової частини технічний опис і до іншого малюнка;
2. внести зміни до Додатку 3 щодо кількості штук зразка товару визнаного за результатами аукціону, а саме учасник-переможець повинен протягом 2 (двох) робочих днів забезпечити надання Замовнику торгів зразка товару у кількості 2 (двох) штук.
3. Внести зміни до п. 2.1 Додатку 3 та викласти його у такій редакції: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник може надати у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи: копію чинного на дату розкриття тендерних пропозицій сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», засвідчену підписом уповноваженої особи виробника та печаткою (у разі наявності) або копію чинного на дату розкриття тендерних пропозицій сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», засвідчену підписом уповноваженої особи виробника та печаткою (у разі наявності печатки)».
4. Пункт 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону доповнити наступним текстом: « визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».

Документи

23 серпня 2018 11:22
ПРОТОКОЛ 11.jpg
23 серпня 2018 11:22
ПРОТОКОЛ 11(2).jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2018 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” 249 352,20
UAH з ПДВ
249 352,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра" 260 000,00
UAH з ПДВ
260 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2018 09:44
Довідка МВС від переможця
05 вересня 2018 09:42
Довідка від переможця
30 серпня 2018 10:37
Електронний підпис
30 серпня 2018 10:35
Банківська гарантія.rar
30 серпня 2018 10:35
Інші документи.pdf
30 серпня 2018 10:35
Проект договора.pdf
30 серпня 2018 10:35
Документи ст 16.pdf
30 серпня 2018 10:35
Довідка ст.17.pdf
30 серпня 2018 10:35
Витяг з ЄДР на 27.08.2018р..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”

ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”
#25464410
Переможець 249 352,20
UAH з ПДВ
04 вересня 2018 10:58

Документи

04 вересня 2018 10:58
Електронний підпис
04 вересня 2018 10:57
протокол 12(3).jpg
04 вересня 2018 10:57
протокол 12(2).jpg
04 вересня 2018 10:57
протокол 12 (1).jpg
31 серпня 2018 16:17
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2018 10:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”
#25464410
249 352,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 вересня 2018 10:58
Електронний підпис
04 вересня 2018 10:57
протокол 12(3).jpg
04 вересня 2018 10:57
протокол 12(2).jpg
04 вересня 2018 10:57
протокол 12 (1).jpg
31 серпня 2018 16:17
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 вересня 2018 12:49
005.jpg укладений
17 вересня 2018 12:47
004.jpg укладений
17 вересня 2018 12:47
003.jpg укладений
17 вересня 2018 12:47
002.jpg укладений
17 вересня 2018 12:47
001.jpg укладений
17 вересня 2018 12:47