Послуги з технічного переоснащення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей
Очікувана вартість
420 272,00 UAH
UA-2018-08-15-001995-b 45d7592f325b44be90a47fe355cb2ad6
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Київська дитяча школа мистецтв №3
Код ЄДРПОУ: 05275368
Місцезнаходження замовника: 02222, Україна , Київська обл., Київ, проспект Маяковського, 39
Контактна особа замовника: Невідома Катерина Степанівна
380445159054
arts3@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2018 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2018 15:00
Початок аукціону: 04 вересня 2018 15:56
Очікувана вартість: 420 272,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 101,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з технічного переоснащення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного переоснащення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, місто Київ, Київ, проспект В. Маяковського, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 вересня 2018  —  31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відсутні умови закупівлі
Дата подання: 16 серпня 2018 13:00
Дата відповіді: 16 серпня 2018 14:50
Шановний Замовнику, досі не завантажено умови тендеру!
Відповідь: Доброго дня, тендерна документація завантажена в системі.
Умови тендеру
Дата подання: 16 серпня 2018 13:09
Дата відповіді: 16 серпня 2018 14:52
Приносимо вибачення, тендерна документація завантажена, систему перевантажили і вже з'явилися умови!)
Відповідь: Нічого страшного)))

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-15-001995-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ", Код ЄДРПОУ:37250307
Дата подання: 14 вересня 2018 20:40
ответ для ОХОРОНА 004
думаю ООО "ОХОРОНА 004" прочитает мое письмо.
1. во первых, если вы хотите выиграть, то не нужно быть такими ЖАДНЫМИ. Сразу нужно ставить достойную стоимость работ а не пытаться в ходе аукциона с самой высокой стоимости спустится в 1.5 раза дешевле.
2. справка о несудимости загружена на площадку - будьте внимательны
3. заказчик просит: если паспорт - то определенные страницы, либо другой документ согласно закона (копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»). вот этот другой документ - ID карточка и была предоставлена. в этой карточке как и просил ЗАКАЗЧИК указанно: гражданство - УКРАИНА , особа - ФИО и фотография, спеціальний статус - гражданин. Место проживания отдельным документом не запрашивался. До вашого сведения "ВИТЯГ З РЕЕСТРУ" не является обязательным дополнением (в статье 13 да и в остальном тексте ЗАКОНА об этом не пишется). Витяг - это простая, банальная справка (читайте пункт №25 "ПОРЯДОК ведення Єдиного державного демографічного реєстру та надання з нього інформації, взаємодії між уповноваженими суб’єктами, а також здійснення ідентифікації та верифікації"). Да и информация про МЕСТО ПРОЖИВАНИЯ на нынешний день утратила свою актуальность, ее заменили на МЕСТО РЕГИСТРАЦИИ - а его никто не просил.
4. самое главное - не будьте жадными - и у вас все получится!!!
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 15 вересня 2018 13:55
Причина: це пояснення

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-08-15-001995-b.c1
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 14 вересня 2018 19:17
Скарга
Скарга на незаконні дії Замовника при визначенні переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 19 вересня 2018 17:38
Рішення вд 19.09.2018 № 9659 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 вересня 2018 17:38
Рішення від 28.09.2018 № 10025.pdf
Дата публікації: 03 жовтня 2018 17:36

Документи подані скаржником

14 вересня 2018 19:17
Скарга від 14.09.2018.pdf
14 вересня 2018 19:17
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

18 вересня 2018 15:50
Відповідь на скаргу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2018 16:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ" 346 121,04
UAH з ПДВ
305 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 418 570,07
UAH з ПДВ
306 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека Плюс" 369 000,00
UAH з ПДВ
340 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІС ГРАНДІС" 393 870,00
UAH з ПДВ
391 768,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ЖИТЛОКОМБУДСЕРВІС" 410 105,46
UAH з ПДВ
393 869,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2018 14:30
банкротство 07.09.2018.pdf
07 вересня 2018 14:26
inquiry_print.pdf
07 вересня 2018 14:26
додаток 5 нова редакція.pdf
07 вересня 2018 14:26
Довідка.pdf
05 вересня 2018 12:01
лист розяснення.pdf
03 вересня 2018 12:38
r_35_ДЦ_ССР.pdf
03 вересня 2018 12:38
r_35_ДЦ_ССР пз.pdf
03 вересня 2018 12:38
справка.pdf
03 вересня 2018 12:38
сертиф тирас ФОП БДВ.pdf
03 вересня 2018 12:38
сертиф Велез ФОП БДВ.pdf
03 вересня 2018 12:37
паспарт кравченко Д п.pdf
03 вересня 2018 12:37
паспарт кравченко Д П п.pdf
03 вересня 2018 12:37
Индификац КД п.pdf
03 вересня 2018 12:37
додаток 9.pdf
03 вересня 2018 12:37
додаток 8.pdf
03 вересня 2018 12:37
додаток 6.pdf
03 вересня 2018 12:37
додаток 5.pdf
03 вересня 2018 12:37
Довідка про працівників.pdf
03 вересня 2018 12:37
гарантійний лист.pdf
03 вересня 2018 12:37
35_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
03 вересня 2018 12:37
35_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
03 вересня 2018 12:37
35_ДЦ_ЛС3_2-1-2.pdf
03 вересня 2018 12:37
35_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
03 вересня 2018 12:37
35_ДЦ_ИВР.pdf
03 вересня 2018 12:37
35_ДЦ_ДЦ.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2018 10:13
sign.p7s
10 жовтня 2018 10:11
Стаття 17.pdf
10 жовтня 2018 10:11
Пропозиція оновлена.pdf
10 жовтня 2018 10:11
Несудимість фіз.особа.pdf
10 жовтня 2018 10:11
Довідка з податкової.pdf
04 жовтня 2018 18:08
sign.p7s
04 жовтня 2018 17:46
Пропозиція оновлена.pdf
31 серпня 2018 13:04
sign.p7s
31 серпня 2018 13:02
технічні вимоги.pdf
31 серпня 2018 13:02
Сертифікати.pdf
31 серпня 2018 13:02
сертифікати 2.pdf
31 серпня 2018 13:02
Пропозиція.pdf
31 серпня 2018 13:02
проект договору.pdf
31 серпня 2018 13:02
Обладнання.pdf
31 серпня 2018 13:02
Медичні книжки.pdf
31 серпня 2018 13:02
кошториси.pdf
31 серпня 2018 13:02
Договір на приміщення.pdf
31 серпня 2018 13:02
Довідка про учасника.pdf
31 серпня 2018 13:02
Декларація.pdf
31 серпня 2018 13:02
Гарантійні листи.pdf
31 серпня 2018 13:02
Відгук 2.pdf
31 серпня 2018 13:02
Відгук 1.pdf
31 серпня 2018 13:02
Аналогічні (довідка).pdf
31 серпня 2018 13:02
Аналогічний договір 1.pdf
31 серпня 2018 13:02
Аналогічний 2.pdf

Публічні документи

03 вересня 2018 12:15
Тендерна пропозиція.pdf
03 вересня 2018 12:15
Статут ТОВ Безпека Плюс.pdf
03 вересня 2018 12:15
Сертифікат СПР серії SPR.pdf
03 вересня 2018 12:15
Сертифікат СПД.pdf
03 вересня 2018 12:15
Офшори.pdf
03 вересня 2018 12:15
Довіреність на подачу.pdf
03 вересня 2018 12:15
Відомості про учасника.pdf
03 вересня 2018 12:15
Відомості ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

03 вересня 2018 14:52
17. Акти Хорос.pdf
03 вересня 2018 14:24
1. Тендерна пропозиція.pdf
03 вересня 2018 14:23
. Реєстр документів.pdf
03 вересня 2018 14:22
35. Лист-гарантія по ст.17.pdf
03 вересня 2018 14:22
32. Паспорт, код Грига О.М..pdf
03 вересня 2018 14:22
31. Сертифікати якості.pdf
03 вересня 2018 14:22
22. Ліцензія ДСУНС.pdf
03 вересня 2018 14:22
19. Копія Статуту.pdf
03 вересня 2018 14:22
17. Договір, Акти Хорос.pdf
03 вересня 2018 14:22
16. Дог Акт Кінтерра.pdf
03 вересня 2018 14:22
15. Договір, Акт РПК.pdf
03 вересня 2018 14:22
13. Копії медичних книжок.pdf

Публічні документи

31 серпня 2018 16:21
sign.p7s
31 серпня 2018 16:20
Копія Актів Роздільне.pdf
31 серпня 2018 16:20
Витяг ПДВ.pdf
31 серпня 2018 16:20
Посвідченя, медкнижки.pdf
31 серпня 2018 16:20
Копія Статуту.pdf
31 серпня 2018 16:20
Проект договору.pdf
31 серпня 2018 16:20
Протокол ЖКБС.pdf
31 серпня 2018 16:20
Довідка ст.17.pdf
31 серпня 2018 16:20
Тендерна пропозиція.pdf
31 серпня 2018 16:20
Ліцензія ДСНС.pdf
31 серпня 2018 16:20
Відгук Юпіджі.pdf
31 серпня 2018 16:20
Гарантія санкції.pdf
31 серпня 2018 16:20
Довідка про досвід.pdf
31 серпня 2018 16:20
Гарантія виїзду.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ"
#37250307
Рішення скасоване 305 999,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2018 14:14
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ"
#37250307
Відхилено 305 999,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2018 14:25
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Переможець 306 000,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2018 14:38

Документи

06 вересня 2018 15:42
sign.p7s
04 вересня 2018 16:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

04 жовтня 2018 14:20
sign.p7s

Документи

08 жовтня 2018 14:37
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2018 14:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
306 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2018 14:37
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 жовтня 2018 15:22
Договір 33-ПС.pdf укладений
24 жовтня 2018 15:20
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2018 15:16
Додаткова угода 4 пожежна безпека.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 15:11
sign.p7s зміни до договору
30 листопада 2018 16:10
Додаткова угода №3 від 30.11.2018.jpg зміни до договору
30 листопада 2018 16:07
sign.p7s зміни до договору
01 листопада 2018 13:05
Додаткова угода від 30 жовтня 2018.jpg зміни до договору
01 листопада 2018 13:04
sign.p7s зміни до договору
25 жовтня 2018 16:01
ДУ до Договору 33-ПС.pdf зміни до договору
25 жовтня 2018 15:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з виключенням послуг технічного нагляду та відповідно до п. 2.3. Договору «Будь-яка зміна вартості послуг проводиться за взаємною згодою Сторін, про що складається Додаткова угода», п. 4.1. Договору "З метою забезпечення контролю за відповідністю обсягів робіт, вартості та матеріальних ресурсів установленим вимогам відповідно до чинного законодавства України, Замовник здійснює технічний нагляд за виконанням робіт та п. 4.2. Договору "Технічний нагляд забезпечується Замовником шляхом залучення на договірній основі особи, що має кваліфікаційний сертифікат, виданий відповідно до законодавства", сторони домовилися зменшити суму договору на 5 904, 81 грн. (п’ять тисяч дев’ятсот чотири гривні 81 коп.), що становить вартість технічного нагляду: 1.1. внести зміни до пункту 2.1.: «2.1. Загальна вартість послуг становить 300 095,19 грн. (триста тисяч дев’яносто п’ять гривень дев’ятнадцять коп.) в т.ч. ПДВ 50015,86 грн. (п"ятдесят тисяч п"ятнадцять гривень вісімдесят шість коп.)" 1.2. внести зміни в Додаток 1 до Договору 33-ПС від «24» жовтня 2018 р. «Зведений кошторисний розрахунок» (додається).
Номер договору про закупівлю: 33-ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору № 33-ПС
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з виключенням послуг технічного нагляду та відповідно до п. 2.3. Договору «Будь-яка зміна вартості послуг проводиться за взаємною згодою Сторін, про що складається Додаткова угода», п. 4.1. Договору "З метою забезпечення контролю за відповідністю обсягів робіт, вартості та матеріальних ресурсів установленим вимогам відповідно до чинного законодавства України, Замовник здійснює технічний нагляд за виконанням робіт та п. 4.2. Договору "Технічний нагляд забезпечується Замовником шляхом залучення на договірній основі особи, що має кваліфікаційний сертифікат, виданий відповідно до законодавства", сторони домовилися зменшити суму договору на 7 085, 77 грн. (сім тисяч вісімдесят п"ять грн. 77 коп.), що становить вартість технічного нагляду: 1.1. внести зміни до пункту 2.1.: «2.1. Загальна вартість послуг становить 298914,23 грн. (двісті дев"яносто вісім тисяч дев"ятсот чотирнадцять грн. 23 коп.) в т.ч. ПДВ 49819,04 грн. (сорок дев"ять тисяч вісімсот дев"ятнадцять грн. 04 коп.)" 1.2. внести зміни в Додаток 1/2 до Договору 33-ПС від «24» жовтня 2018 р.
Номер договору про закупівлю: 33-ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1/2 до Договору № 33-ПС
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв"язку із затримкою відвантаження Виробником необхідного обладнання для технічного переоснащення системи пожежної сигналізації: 1.1.внести зміни до пункту 1.3. Договору та викласти в такій редакції: "1.3. Строк встановлення системи пожежної сигналізації - до 31 грудня 2018 року".
Номер договору про закупівлю: 33-ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору № 33-ПС
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 2.3. Договору "Будь-яка зміна вартості послуг проводиться за взаємною згодою Сторін, про що складається Додаткова угода", п. 2.2. Договору "Вартість послуг визначається за фактичними затратами Виконавця на підставі підписаних сторонами Актів приймання наданих послуг", Сторони домовились зменшити суму Договору на 119294,47 грн.: 1.1. внести зміни до п. 2.1.: "2.1. Загальна вартість послуг становить 179619,76 грн.. в т.ч. ПДВ 29936,62 грн." 1.2. внести зміни в Додаток 1 до Договору 33-ПС від 24 жовтня 2018 року "Зведений кошторисний розрахунок".
Номер договору про закупівлю: 33-ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до Договору № 33-ПС від 24 жовтня 2018 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 179 619,76
UAH

Актуальні тендери

До пошуку