Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі
Очікувана вартість
497 440,00 UAH
UA-2018-08-15-001953-b f01c55eff28f46de9766997fba691cd7
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Служба організації закупівель

+380443096909
+380443096906
+380443096911
+380443096929
+380443096910
sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Служба організації закупівель
+380443096909,+380443096906,+380443096911,+380443096929,+380443096910
sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2018 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2018 17:00
Початок аукціону: 31 серпня 2018 12:20
Очікувана вартість: 497 440,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 974,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
124 штука
Меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київ, м. Київ, вул. Уманська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2018 08:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2018 08:53
Крісло .docx
17 серпня 2018 08:53
Стільці .docx
17 серпня 2018 08:53
Ескізи меблі.doc
15 серпня 2018 15:42
ТД_МЕБЛІ.doc
17 серпня 2018 08:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2018 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2018 08:53
Крісло .docx
17 серпня 2018 08:53
Стільці .docx
17 серпня 2018 08:53
Ескізи меблі.doc
15 серпня 2018 15:42
ТД_МЕБЛІ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тех.условия
Дата подання: 16 серпня 2018 11:38
Дата відповіді: 17 серпня 2018 08:52
Добрый день! Предоставьте фото/схему кресел и офисной мебели.
Відповідь: оброго дня! Розглянувши ваше запитання до всієї закупівлі в системі електронних закупівель, повідомляємо наступне. Ваше прохання розглянуто, фото/схеми меблів додаються. Дякуємо
Питання щодо розмірів бажаних корпусних меблів
Дата подання: 19 серпня 2018 15:54
Дата відповіді: 21 серпня 2018 09:03
1. Стіл, розміри якого позначені як 1200*750*600 - це стіл довжиною 1200 мм, шириною 750 мм і висотою 600 мм? Чи всі розмірі корпусних меблів вказані із помилкою, і другий розмір - це вказана висота? 2. В шафах та стелажах вказано, що матеріал - ДСП не менше 18 мм. Це стосується і задніх стінок вказаних шаф? Чи задні стінки шаф можуть бути із ДВП? 3. На скільки можуть бути зменшені/збільшені розміри шаф? 4. Можливо, вказані коди корпусних меблів вказані у розумінні конкретного виробника? Якщо так, то якого саме? Звідки взялися коди?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши ваше запитанная до всієї закупівлі в системі електронних закупівель, повідомляємо наступне. Розміри столів: ширина - 1200 мм, висота – 750 мм, глубина – 600 мм. Шафа та стелажі – матеріал ДСП не менше 18 мм, задні стінки ДВП. Всі технічні характеристики - вказані в додатку №1 тендерної документації.
оформлення тендерної пропозиції
Дата подання: 20 серпня 2018 14:02
Дата відповіді: 21 серпня 2018 09:07
Добрий день! Просимо надати відповідповідь по оформленню цінової пропозиції. В тендерній документації не надано тформи цінової пропозиції. Чи потрібно надавати(завантажувати) цінову пропозицію з розшифровкою по кожному виду продукції, оформлену у довільній формі, приведену після аукціону? Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши ваше запитанная щодо оформлення тендерної пропозиції в системі електронних закупівель, повідомляємо наступне. Згідно уомв в п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - "Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ЦІНУ ПРОПОЗИЦІЇ*"
ДСП
Дата подання: 20 серпня 2018 15:33
Дата відповіді: 21 серпня 2018 15:01
Чи можна виготовити офісні меблі з ДСП EGGER?
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши ваше запитання щодо ДСП в системі електронних закупівель, повідомляємо наступне. Всі технічні характеристики предметів закупівлі - вказані в додатку №1 тендерної документації "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", звертаємо вашу увагу, що матеріал (офісних меблів) ДСП може бути - Кроно Україна або еквівалент (іншого виробника ДСП з технічними характеристиками, зазначеними в технічному описі по кожний позиції меблів)
Крісло Minister
Дата подання: 20 серпня 2018 15:38
Дата відповіді: 21 серпня 2018 15:04
Чі може бути аналог Крісла Minister глибиною 470 мм?
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши ваше запитання щодо крісла в системі електронних закупівель, повідомляємо наступне. Всі технічні характеристики предмета закупівлі - вказані в додатку №1 тендерної документації "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", звертаємо вашу увагу, що габаритні розміри крісла вказані в п. 6 таблиці, а саме: Глибина сидіння 475-480 мм.; ширина сидіння 525-530 мм.; загальна висота 1025-1030 мм.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-15-001953-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мастер-Торг", Код ЄДРПОУ:30343947
Дата подання: 07 вересня 2018 12:01
Звертаемо Вашу увагу, що нами надані всі документи передбачені тендерною документацією. Просимо переглянути ваше рішення.
Звертаємо Вашу увагу, що на меблі власного виробництва в тендерній документації нами надані ДСТУ 4414:2005 «Меблі за індивідуальним замовленням Загальні технічні умови», а також сертифікати відповідності та висновки СЕС на всі матеріали, що використовуються при виготовленні даних меблів, і це повністю відповідає вимогам законодавства України.
На стілцець Стілець для робітників Samba надані Сертифікат відповідності та Висновок СЕС від виробника, в обоїх документах стілець Samba вказаний в Додатках. Кодировка (Box-2) не відноситься до зовнішных та якісних характеристик стыльця, а тільки визначає, що два стільця упаковано в одну коробку. Наступні учасникі на кваліфікації надали такі ж самі, або менше документів.
Просимо переглянути своє рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 вересня 2018 16:52
Доброго дня! Розглянувши вашу вимогу в системі електронних закупівель, повідомляємо наступне. У складі документів, завантажених для участі у процедурі - були відсутні документи, що підтвнрджують якість, а саме: не надано сертифікат якості або сертифікат відповідності або декларація про відповідність продукції технічному регламенту та/або декларація постачальника про відповідність складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 та/або декларація про походження або інший документ, що підтверджує якість меблів (1-4 позиція таблиці (Додаток №1 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики меблів до тендерної документації).
Номер вимоги: UA-2018-08-15-001953-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мастер-Торг", Код ЄДРПОУ:30343947
Дата подання: 10 вересня 2018 21:08
Просимо переглянути ваше рішення
В складі тендерної документації нами було надано файл "Сертифікати якості та сертифікати відповідності.pdf ", який експортовано 28-08-2018, 22:13:39 в розділ Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі. Даний файл складається із 30 (тридцяти) сторінок де надано 14 (чотирнадцять) сертифікатів відповідності та висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які підтверджують якість меблів (1-4 позиція таблиці (Додаток №1 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики меблів до тендерної документації). Просимо переглянути ваше рішення,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2018 15:50
• Доброго дня! Шановний учасник, розглянувши вашу вимогу в системі електронних закупівель, повідомляємо наступне. Нами детально було вивчено всі документи, що були вами завантажені для участі у відкритих торгах. Щодо наданих сертифікатів відповідності – хочемо звернути вашу увагу на те, що це не є підтверджуючим документом якості на меблі (це документи якості на ДСП – з якого виготовлена(чи буде виготовлена продукція). Виходячи з цього, комітетом було прийнято відповідне рішення та переглядатись не буде. Додатково інформуємо, що дана закупівля буде відмінена за ініціативи ініціатора закупівлі, до умов тендерної документації будуть внесені коригування.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2018 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мастер-Торг" 360 000,00
UAH
285 990,00
UAH
Документи
ФОП "ГАРАГУЛЯ ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА" 378 628,00
UAH
286 000,00
UAH
Документи
ТОВ ТУСКАР 429 470,00
UAH
294 995,00
UAH
Документи
ФОП Танцюра Володимир Васильович 330 200,00
UAH
295 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС МЕБЛІ" 497 440,00
UAH
298 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

29 серпня 2018 07:45
Статут.pdf
29 серпня 2018 07:40
Витяг з ЄДР від 27.08.2018.pdf
28 серпня 2018 22:13
Технічна специфікація.pdf
28 серпня 2018 22:13
ДОГОВІР поставки.pdf
28 серпня 2018 22:13
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

30 серпня 2018 15:11
Електронний підпис
30 серпня 2018 15:08
додаток1.pdf
30 серпня 2018 15:08
додаток 7.pdf
30 серпня 2018 15:08
додаток 6.pdf
30 серпня 2018 15:08
додаток 5.pdf
30 серпня 2018 15:08
додаток 3.pdf
30 серпня 2018 15:08
сертифікат 001.jpg
30 серпня 2018 15:08
сан висновок на ДСП.pdf
30 серпня 2018 15:08
св единого.pdf
30 серпня 2018 15:08
листи подяки.pdf
30 серпня 2018 15:08
витяг.pdf

Публічні документи

30 серпня 2018 16:57
Заключение СЭС.pdf
30 серпня 2018 16:57
Устав.pdf
30 серпня 2018 16:57
СЭС стол.pdf
30 серпня 2018 16:57
СЭС стілец.pdf
30 серпня 2018 16:57
СЭС офісні.pdf
30 серпня 2018 16:57
ст.17.pdf
30 серпня 2018 16:57
протокол и приказ.pdf
30 серпня 2018 16:57
Паспорт Самба.pdf
30 серпня 2018 16:56
лист-згода.pdf
30 серпня 2018 16:56
Довідка про продукцію.pdf
30 серпня 2018 16:56
відгук.pdf
30 серпня 2018 16:56
аналогичніе договора.pdf

Публічні документи

28 серпня 2018 14:03
Проект договору.pdf
28 серпня 2018 14:03
Довідка ст. 17.pdf
28 серпня 2018 14:03
Устав с изменениями.PDF
28 серпня 2018 14:03
св-во ПДВ ФЕНИКС.jpeg
28 серпня 2018 14:03
протокол № 3.PDF
28 серпня 2018 14:03
выписка новая.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мастер-Торг"

ФОП "ГАРАГУЛЯ ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА"

ТОВ ТУСКАР

ФОП Танцюра Володимир Васильович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС МЕБЛІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГАРАГУЛЯ ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3108807865
Очікує рішення 286 000,00
UAH
07 вересня 2018 10:29
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мастер-Торг"
#30343947
Відхилено 285 990,00
UAH
07 вересня 2018 10:29

Документи

07 вересня 2018 10:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

07 вересня 2018 10:29
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 вересня 2018 17:08
Коментар щодо відміни: Торги відмінено згідно ст.31 закону України "Про публічні закупівлі" через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
11 вересня 2018 17:08
Електронний підпис
11 вересня 2018 16:51
ПР_ВІДМІНИ.pdf