Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі
Очікувана вартість
497 440,00 UAH
UA-2018-08-15-001953-b ● f01c55eff28f46de9766997fba691cd7
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6 |
Контактна особа: |
Служба організації закупівель +380443096909,+380443096906,+380443096911,+380443096929,+380443096910 sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2018 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2018 12:20 |
Очікувана вартість: | 497 440,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 974,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
124 штука
Меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03049, Україна, Київ, м. Київ, вул. Уманська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 серпня 2018 08:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 серпня 2018 08:53 |
Крісло .docx | |
17 серпня 2018 08:53 |
Стільці .docx | |
17 серпня 2018 08:53 |
Ескізи меблі.doc | |
15 серпня 2018 15:42 |
ТД_МЕБЛІ.doc |
17 серпня 2018 08:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 серпня 2018 08:53 |
Крісло .docx
|
|||
17 серпня 2018 08:53 |
Стільці .docx
|
|||
17 серпня 2018 08:53 |
Ескізи меблі.doc
|
|||
15 серпня 2018 15:42 |
ТД_МЕБЛІ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тех.условия
Дата подання: 16 серпня 2018 11:38
Дата відповіді: 17 серпня 2018 08:52
Добрый день! Предоставьте фото/схему кресел и офисной мебели.
Відповідь: оброго дня! Розглянувши ваше запитання до всієї закупівлі в системі електронних закупівель, повідомляємо наступне. Ваше прохання розглянуто, фото/схеми меблів додаються. Дякуємо
Питання щодо розмірів бажаних корпусних меблів
Дата подання: 19 серпня 2018 15:54
Дата відповіді: 21 серпня 2018 09:03
1. Стіл, розміри якого позначені як 1200*750*600 - це стіл довжиною 1200 мм, шириною 750 мм і висотою 600 мм? Чи всі розмірі корпусних меблів вказані із помилкою, і другий розмір - це вказана висота?
2. В шафах та стелажах вказано, що матеріал - ДСП не менше 18 мм. Це стосується і задніх стінок вказаних шаф? Чи задні стінки шаф можуть бути із ДВП?
3. На скільки можуть бути зменшені/збільшені розміри шаф?
4. Можливо, вказані коди корпусних меблів вказані у розумінні конкретного виробника? Якщо так, то якого саме? Звідки взялися коди?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши ваше запитанная до всієї закупівлі в системі електронних закупівель, повідомляємо наступне. Розміри столів: ширина - 1200 мм, висота – 750 мм, глубина – 600 мм. Шафа та стелажі – матеріал ДСП не менше 18 мм, задні стінки ДВП. Всі технічні характеристики - вказані в додатку №1 тендерної документації.
оформлення тендерної пропозиції
Дата подання: 20 серпня 2018 14:02
Дата відповіді: 21 серпня 2018 09:07
Добрий день! Просимо надати відповідповідь по оформленню цінової пропозиції.
В тендерній документації не надано тформи цінової пропозиції. Чи потрібно надавати(завантажувати) цінову пропозицію з розшифровкою по кожному виду продукції, оформлену у довільній формі, приведену після аукціону?
Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши ваше запитанная щодо оформлення тендерної пропозиції в системі електронних закупівель, повідомляємо наступне. Згідно уомв в п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - "Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ЦІНУ ПРОПОЗИЦІЇ*"
ДСП
Дата подання: 20 серпня 2018 15:33
Дата відповіді: 21 серпня 2018 15:01
Чи можна виготовити офісні меблі з ДСП EGGER?
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши ваше запитання щодо ДСП в системі електронних закупівель, повідомляємо наступне. Всі технічні характеристики предметів закупівлі - вказані в додатку №1 тендерної документації "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", звертаємо вашу увагу, що матеріал (офісних меблів) ДСП може бути - Кроно Україна або еквівалент (іншого виробника ДСП з технічними характеристиками, зазначеними в технічному описі по кожний позиції меблів)
Крісло Minister
Дата подання: 20 серпня 2018 15:38
Дата відповіді: 21 серпня 2018 15:04
Чі може бути аналог Крісла Minister глибиною 470 мм?
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши ваше запитання щодо крісла в системі електронних закупівель, повідомляємо наступне. Всі технічні характеристики предмета закупівлі - вказані в додатку №1 тендерної документації "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", звертаємо вашу увагу, що габаритні розміри крісла вказані в п. 6 таблиці, а саме: Глибина сидіння 475-480 мм.; ширина сидіння 525-530 мм.; загальна висота 1025-1030 мм.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-08-15-001953-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мастер-Торг", Код ЄДРПОУ:30343947
Дата подання: 07 вересня 2018 12:01
Звертаемо Вашу увагу, що нами надані всі документи передбачені тендерною документацією. Просимо переглянути ваше рішення.
Звертаємо Вашу увагу, що на меблі власного виробництва в тендерній документації нами надані ДСТУ 4414:2005 «Меблі за індивідуальним замовленням Загальні технічні умови», а також сертифікати відповідності та висновки СЕС на всі матеріали, що використовуються при виготовленні даних меблів, і це повністю відповідає вимогам законодавства України.
На стілцець Стілець для робітників Samba надані Сертифікат відповідності та Висновок СЕС від виробника, в обоїх документах стілець Samba вказаний в Додатках. Кодировка (Box-2) не відноситься до зовнішных та якісних характеристик стыльця, а тільки визначає, що два стільця упаковано в одну коробку. Наступні учасникі на кваліфікації надали такі ж самі, або менше документів.
Просимо переглянути своє рішення.
Розгорнути
Згорнути
На стілцець Стілець для робітників Samba надані Сертифікат відповідності та Висновок СЕС від виробника, в обоїх документах стілець Samba вказаний в Додатках. Кодировка (Box-2) не відноситься до зовнішных та якісних характеристик стыльця, а тільки визначає, що два стільця упаковано в одну коробку. Наступні учасникі на кваліфікації надали такі ж самі, або менше документів.
Просимо переглянути своє рішення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 вересня 2018 16:52
Доброго дня! Розглянувши вашу вимогу в системі електронних закупівель, повідомляємо наступне. У складі документів, завантажених для участі у процедурі - були відсутні документи, що підтвнрджують якість, а саме: не надано сертифікат якості або сертифікат відповідності або декларація про відповідність продукції технічному регламенту та/або декларація постачальника про відповідність складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 та/або декларація про походження або інший документ, що підтверджує якість меблів (1-4 позиція таблиці (Додаток №1 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики меблів до тендерної документації).
Номер вимоги: UA-2018-08-15-001953-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мастер-Торг", Код ЄДРПОУ:30343947
Дата подання: 10 вересня 2018 21:08
Просимо переглянути ваше рішення
В складі тендерної документації нами було надано файл "Сертифікати якості та сертифікати відповідності.pdf ", який експортовано 28-08-2018, 22:13:39 в розділ Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі. Даний файл складається із 30 (тридцяти) сторінок де надано 14 (чотирнадцять) сертифікатів відповідності та висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які підтверджують якість меблів (1-4 позиція таблиці (Додаток №1 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики меблів до тендерної документації). Просимо переглянути ваше рішення,
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2018 15:50
• Доброго дня! Шановний учасник, розглянувши вашу вимогу в системі електронних закупівель, повідомляємо наступне. Нами детально було вивчено всі документи, що були вами завантажені для участі у відкритих торгах. Щодо наданих сертифікатів відповідності – хочемо звернути вашу увагу на те, що це не є підтверджуючим документом якості на меблі (це документи якості на ДСП – з якого виготовлена(чи буде виготовлена продукція). Виходячи з цього, комітетом було прийнято відповідне рішення та переглядатись не буде. Додатково інформуємо, що дана закупівля буде відмінена за ініціативи ініціатора закупівлі, до умов тендерної документації будуть внесені коригування.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 серпня 2018 12:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мастер-Торг" |
360 000,00
UAH
|
285 990,00
UAH
|
Документи |
ФОП "ГАРАГУЛЯ ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
378 628,00
UAH
|
286 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ ТУСКАР |
429 470,00
UAH
|
294 995,00
UAH
|
Документи |
ФОП Танцюра Володимир Васильович |
330 200,00
UAH
|
295 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС МЕБЛІ" |
497 440,00
UAH
|
298 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГАРАГУЛЯ ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА" #3108807865 |
Очікує рішення |
286 000,00
UAH
|
07 вересня 2018 10:29
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мастер-Торг" #30343947 |
Відхилено |
285 990,00
UAH
|
07 вересня 2018 10:29
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 11 вересня 2018 17:08 |
Коментар щодо відміни: | Торги відмінено згідно ст.31 закону України "Про публічні закупівлі" через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
11 вересня 2018 17:08
|
Електронний підпис |
11 вересня 2018 16:51
|
ПР_ВІДМІНИ.pdf |