Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крупи згідно док. СПЕЦИФІКАЦІЯ
Очікувана вартість
19 820,00 UAH
UA-2018-08-15-000871-a 97b2d02d299548bcb695da1043f76dce
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тендерний Комітет

+380414793803 0414793803@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Любарський психоневрологічний інтернат Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188406
Місцезнаходження: 13121, Україна , Житомирська обл., село Коростки, Житомирська обл., Любарський район, с. Коростки
Контактна особа: Тендерний Комітет
+380414793803
0414793803@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2018 22:19
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2018 22:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2018 22:45
Початок аукціону: 20 серпня 2018 15:29
Очікувана вартість: 19 820,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 198,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Крупи згідно док. СПЕЦИФІКАЦІЯ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1320 кг
Крупи згідно док. СПЕЦИФІКАЦІЯ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13121, Україна, Житомирська область, село Коростки, Житомирська обл., Любарський район, с. Коростки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15600000-4 — Продукція борошномельно-круп’яної промисловості, крохмалі та крохмалепродукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-15-000871-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Клинчук М.В., Код ЄДРПОУ:2734509260
Дата подання: 23 серпня 2018 20:16
Критерії визначення переможця.
Звертаюсь до голови тендерного комітету ,пана Мельник. Скажіть ,будь ласка,для кого прописуються положення Тендерної документації? Так,однією із основних вимог для учасників є вимога подачі не меньше двух листів-відгуків . В оприлюднених документах "переможця" я не знайшов жодного!!! Питання,для чого ,а головне для кого прописана дана вимога?Якщо учасник не виконав одну із головних вимог,і його визнають переможцем,то це на мій погляд ,як мінімум упереджене ставлення з елементами корупції. І прописана дана вимога для усунення порядних учасників,які не мають відгуків а тому і не беруть участь в закупівлі ,тим самим зменьшують конкуренцію .
Крім листів -відгуків учасник повинен надати (не відписки) а документи ,які посвідчують якість товару.Скажіть шановніРОЗПОРЯДНИКИ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ ( члени тендерного комітету) ви уважно вивчали надані документи"переможця"перед тим як приймати рішення,і оприлюднювати намір укласти Договір?Звертаю Вашу увагу на наступне,а саме:
-Сертифікат на крупу ячну за № 000335 ВИДАНИЙ КІЦРОВОГРАДСЬКИМ ПРОМТЕХСНАБОМ ВІД 19.10 17р. Дата вибою крупи 17.10.17р. Термін придатності (згідно сертифікату) 6 місяців Тобто ще 17 квітня 18 р. дану крупу повинно було утилізувати,БО ЗАКІНЧИВСЯ ТЕРМІН ЗБЕРІГАННЯ!! Але навіщо,є ж така чудова установа в Любарі
-Пластівці вівсяні (сертифікат № 80) дата виробництва 2.10 17 року.Термін придатності -4 місяці. Підлягають утилізації ще 2 лютого 2018р.
- Крупа горохова (серт.№000327) дата вибою 11.11 17 р. Термін зберігання 6 місяців .Підлягає знищенню 11 травня 2018 р.
І так ВСІ ,АБСОЛЮТНО ВСІ КРУПИ З ЗАКІНЧЕНИМ ТЕРМІНОМ ЗБЕРІГАННЯ!!! Але макарони,які виготовлені ще в далекому червні 2015 року,то вже вершина.
Скажіть шановний Голова(надіюсь що однофамілець) чим ви збираєтесь кормити людей?Скільки поколінь щурів,мишей,молі вивелось у тих мекаронах та крупах,які ще й до того невідомо в яких умовах зберігаються? За які заслуги і хто намагається "виручити "підприємця купивши у ньогоЗА БЮДЖЕТНІ КОШТИ просрочений товар? а ХТОСЬ БИ ЇВ ІЗ ЧЛЕНІВ КОМІТЕТУ МАКАРОНИ РОДОМ З 2015 року? Ні? А чому ви намагаєтесь накормити ними людей?
Ставлю до відома ,що у разі неотримання змістовних відповідей на поставленні запитання,я вимушений буду звернутися зі скаргою в Антимонопольний Комітет України щодо визначення переможця,написати заяву в Службу Аудиту,з проханням провести аналіз Тендерної пропозиції на предмет упередженного ставлення,а також звернутися з відповідними заявами в МВД та Держветслужбу.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 29 серпня 2018 15:49
Причина: cancelled

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2018 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МЕЛЬНИК ЛЮДМИЛА ПАВЛІВНА " 19 406,70
UAH з ПДВ
18 812,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Клинчук М.В. 19 700,00
UAH з ПДВ
19 004,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2018 22:39
якість_ячка.jpg
17 серпня 2018 22:39
якість_рис1.jpg
17 серпня 2018 22:39
якість_рис.jpg
17 серпня 2018 22:39
якість_пшоно.jpg
17 серпня 2018 22:39
якість_перловка.jpg
17 серпня 2018 22:39
якість_манка.jpg
17 серпня 2018 22:39
якість_макарони.jpg
17 серпня 2018 22:39
якість_гречка.jpg
17 серпня 2018 22:39
якість_горох.jpg
17 серпня 2018 22:39
Цінова пропозиція.pdf
17 серпня 2018 22:39
Документи Мельник.pdf
17 серпня 2018 22:39
Довідка сертифікати.pdf
17 серпня 2018 22:39
Довідка реквізити.pdf

Публічні документи

17 серпня 2018 12:15
ПротоколЦСМ крупи 2018.pdf
17 серпня 2018 12:15
СертифікатПшоно 13032018.pdf
17 серпня 2018 12:15
Сертиф Макарони 002_2018.pdf
17 серпня 2018 12:15
Сертифікат Горох 001_2018.pdf
17 серпня 2018 12:15
Борошно В_Г 003_2018.pdf
17 серпня 2018 12:15
СанКн ГрунськаНВ.pdf
17 серпня 2018 12:15
СанКн КлинчукАВ.pdf
17 серпня 2018 12:15
СанКн КлинчукМВ.pdf
17 серпня 2018 12:15
СанКн МаєвськийМО.pdf
17 серпня 2018 12:15
СанПаспортаВантАвт mers.pdf
17 серпня 2018 12:14
Віконт Сертифікат ISO.pdf
17 серпня 2018 12:14
Відгук ВолинОблЛік.pdf
17 серпня 2018 12:14
Відгук ЖитОблЛік 001.pdf
17 серпня 2018 12:14
Відгук КМКЛ_1.pdf
17 серпня 2018 12:14
Відгук КМКЛ_4.pdf
17 серпня 2018 12:14
Відгук КМКЛ_6.pdf
17 серпня 2018 12:14
Відгук ТМО Псіхіатрія.pdf
17 серпня 2018 12:14
Відгук уст19.pdf
17 серпня 2018 12:14
ДовідкаМісцезнах КлМВ.pdf
17 серпня 2018 12:14
ПП КлинчукМВ 4ОПП.pdf
17 серпня 2018 12:14
ПП КлинчукМВ ІдКод.pdf
17 серпня 2018 12:14
ПП КлинчукМВ Паспорт.pdf
17 серпня 2018 12:14
ДовідкаКонтДані 001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МЕЛЬНИК ЛЮДМИЛА ПАВЛІВНА "

ФОП Клинчук М.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МЕЛЬНИК ЛЮДМИЛА ПАВЛІВНА "
#2597614349
Рішення скасоване 18 812,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2018 15:49
ФОП "МЕЛЬНИК ЛЮДМИЛА ПАВЛІВНА "
#2597614349
Відхилено 18 812,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2018 16:17
ФОП Клинчук М.В.
#2734509260
Переможець 19 004,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2018 16:19

Документи

21 серпня 2018 20:59
Акцепт

Документи

29 серпня 2018 16:17
Протокол

Документи

29 серпня 2018 16:19
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2018 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Клинчук М.В.
#2734509260
19 004,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 серпня 2018 16:19
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
1 укладений
24 вересня 2018 16:04