Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Встановлення приладів обліку теплової енергії за адресами: вул. Українська, 41 (приладів 2), вул. Будівельників, 22 (приладів 2), вул. Молодіжна, 55 (приладів 6), вул. Українська, 16 (приладів 4), вул. Будівельників, 41 (приладів 4), пр. Енергетиків, 9 (приладів 2)" Капітальний ремонт
Очікувана вартість
2 090 139,76 UAH
UA-2018-08-15-000854-b ● af05d18e47384cfb8124528e063d4ddb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління комунальної власності Енергодарської міської ради Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 26249961 |
Місцезнаходження: | 71502, Україна , Запорізька обл., місто Енергодар, вул. Набережна, 24 |
Контактна особа: |
Соколик Яна Яківна +380613960766 tk.ukv.emr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2018 11:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2018 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 серпня 2018 11:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2018 13:47 |
Очікувана вартість: | 2 090 139,76 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 450,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 роб
"Встановлення приладів обліку теплової енергії за адресами: вул. Українська, 41 (приладів 2), вул. Будівельників, 22 (приладів 2), вул. Молодіжна, 55 (приладів 6), вул. Українська, 16 (приладів 4), вул. Будівельників, 41 (приладів 4), пр. Енергетиків, 9 (приладів 2)" Капітальний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71500, Україна, Запорізька область, м.Енергодар, вул. Українська, 41, вул. Будівельників, 22, вул. Молодіжна, 55, вул. Українська, 16, вул. Будівельників, 41, пр. Енергетиків, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 серпня 2018 13:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2018 12:59 |
Перелік змін.docx | |
23 серпня 2018 12:59 |
Тендерна документація в Новій редакції.docx | |
23 серпня 2018 12:59 |
Додаток 1 в Новій редакції.docx | |
23 серпня 2018 12:59 |
Додаток 2 в Новій редакції.docx | |
23 серпня 2018 12:59 |
Додаток 3 в Новій редакції.docx |
23 серпня 2018 13:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 серпня 2018 12:59 |
Перелік змін.docx
|
|||
23 серпня 2018 12:59 |
Тендерна документація в Новій редакції.docx
|
|||
23 серпня 2018 12:59 |
Додаток 1 в Новій редакції.docx
|
|||
23 серпня 2018 12:59 |
Додаток 2 в Новій редакції.docx
|
|||
23 серпня 2018 12:59 |
Додаток 3 в Новій редакції.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Порядок визначення предмета закупівлі
Дата подання: 21 серпня 2018 08:56
Дата відповіді: 23 серпня 2018 13:04
Відповідно до статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» звертаємось за роз’ясненням наступних питань щодо закупівлі UA-2018-08-15-000854-b.
Замовником в розділі оголошення «Опис окремої частини або частин предмета закупівлі» зазначено назву предмету закупівлі «Встановлення приладів обліку теплової енергії за адресами: вул. Українська, 41 (приладів 2), вул. Будівельників, 22 (приладів 2), вул. Молодіжна, 55 (приладів 6), вул. Українська, 16 (приладів 4), вул. Будівельників, 41 (приладів 4), пр. Енергетиків, 9 (приладів 2)" Капітальний ремонт», що не відповідає планам закупівель Замовника.
Предмет закупівлі робіт визначається окремо по кожному об’єкту будівництва, на який складено окремий кошторисний розрахунок. Відповідно до статті 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Предмет закупівлі робіт за планом має повністю відповідати предмету закупівлі, на який оголошено процедуру, при цьому назва предмету закупівлі робіт має співпадати з назвою проектної документації та експертними висновком (у разі проведення експертизи проектної документації).
Відповідно до статті 7 ЗУ «Про публічні закупівлі» Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, до здійснення оплати за договором про закупівлю перевіряє наявність договору про закупівлю, річного плану закупівель та звіту про результати проведення процедури закупівлі, які підтверджують проведення процедури закупівлі, за результатами якої укладено договір про закупівлю.
Враховуючи вищевикладене, можна зробити висновок, що помилки Замовника під час проведення процедури закупівлі можуть спричинити визнання договору з Учасником-переможцем нікчемним або відмову Держказначейства від реєстрації такого договору.
Для уникнення зазначених ситуацій прохаємо роз’яснити чи не є порушенням норм ЗУ «Про публічні закупівлі» проведення Вами закупівлі №UA-2018-08-15-000854-b, що не відповідає опублікованим планам закупівель:
- "Встановлення приладів обліку теплової енергії за адресою: вул.Українська, 41 (приладів 2)" Капітальний ремонт – 202 717,45 грн.
- "Встановлення приладів обліку теплової енергії за адресою: вул.Будівельників, 22 (приладів 2)" Капітальний ремонт - 229 400,71 грн.;
- "Встановлення приладів обліку теплової енергії за адресою: вул.Молодіжна, 55 (приладів 6)" Капітальний ремонт - 626 240,21 грн.;
- "Встановлення приладів обліку теплової енергії за адресою: вул.Українська, 16 (приладів 4)" Капітальний ремонт - 406 589,93 грн.;
- "Встановлення приладів обліку теплової енергії за адресою: вул.Будівельників, 41 (приладів 4)" Капітальний ремонт – 423 638,02 грн.;
- "Встановлення приладів обліку теплової енергії за адресою: пр.Енергетиків, 9 (приладів 2)" Капітальний ремонт - 201 553,44 грн.
Також прохаємо роз’яснити чи проводилась експертиза кошторисної частини проектної документації по зазначених в планах об’єктах будівництва:
- "Встановлення приладів обліку теплової енергії за адресою: вул.Українська, 41 (приладів 2)" Капітальний ремонт – 202 717,45 грн.
- "Встановлення приладів обліку теплової енергії за адресою: вул.Будівельників, 22 (приладів 2)" Капітальний ремонт - 229 400,71 грн.;
- "Встановлення приладів обліку теплової енергії за адресою: вул.Молодіжна, 55 (приладів 6)" Капітальний ремонт - 626 240,21 грн.;
- "Встановлення приладів обліку теплової енергії за адресою: вул.Українська, 16 (приладів 4)" Капітальний ремонт - 406 589,93 грн.;
- "Встановлення приладів обліку теплової енергії за адресою: вул.Будівельників, 41 (приладів 4)" Капітальний ремонт – 423 638,02 грн.;
- "Встановлення приладів обліку теплової енергії за адресою: пр.Енергетиків, 9 (приладів 2)" Капітальний ремонт - 201 553,44 грн.
Просимо Замовника звернути увагу, що відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», Порядку визначення предмета закупівлі (наказ 17.03.2016 № 454) та враховуючи вартісні показники предметів закупівлі, вищезазначені 6 (шість) об’єктів будівництва мають закуповуватись за окремим прямими договорами чи окремими допороговими процедурами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На оголошену процедуру закупівлі з назвою «Встановлення приладів обліку теплової енергії за адресами: вул. Українська, 41 (приладів 2), вул. Будівельників, 22 (приладів 2), вул. Молодіжна, 55 (приладів 6), вул. Українська, 16 (приладів 4), вул. Будівельників, 41 (приладів 4), пр. Енергетиків, 9 (приладів 2), Капітальний ремонт, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, (інші завершальні будівельні роботи за кодом CPV ДК 021:2015 – 45450000-6)» у річному плані закупівель Замовника на 2018 рік внесено 6 позицій, а саме:
- «Встановлення приладів обліку теплової енергії за адресою: вул. Українська, 41 (приладів 2)» Капітальний ремонт – 202 717,45 грн.;
- «Встановлення приладів обліку теплової енергії за адресою: вул. Будівельників, 22 (приладів 2)» Капітальний ремонт – 229 400, 71 грн.;
- «Встановлення приладів обліку теплової енергії за адресою: вул. Молодіжна, 55 (приладів 6)» Капітальний ремонт – 626 240, 21 грн.;
- «Встановлення приладів обліку теплової енергії за адресою: вул. Українська, 16 (приладів 4)» Капітальний ремонт – 406 589,93 грн.;
- «Встановлення приладів обліку теплової енергії за адресою: вул. Будівельників, 41 (приладів 4)» Капітальний ремонт – 423 638,02 грн.;
- «Встановлення приладів обліку теплової енергії за адресою: пр. Енергетиків, 9 (приладів 2)» Капітальний ремонт – 201 553, 44 грн.
Крім цього, у Додатку №2 до Тендерної документації є посилання на річний план закупівель Замовника на 2018 рік (відповідні ID номери та ідентифікатори закупівель), а саме:
- по об’єкту за адресою: вул. Українська, 41 (приладів 2): ID – ca0bfba64b0b4c41841cba67aceff3a0, Ідентифікатор закупівлі – UA-P-2018-06-12-002840-a;
- по об’єкту за адресою: вул. Будівельників, 22 (приладів 2): ID – 5394a3454bab4ab2a87d3e9a6ede43a6, Ідентифікатор закупівлі – UA-P-2018-06-12-002783-a;
- по об’єкту за адресою: вул. Молодіжна, 55 (приладів 6): ID – 2983b0f2afe34a5bb412e0b7e0a226b2, Ідентифікатор закупівлі – UA-P-2018-06-12-001363-c;
- по об’єкту за адресою: вул. Українська, 16 (приладів 4): ID – e0b0c070943d4165a7368c9193b2cdfd, Ідентифікатор закупівлі – UA-P-2018-06-12-002823-a;
- по об’єкту за адресою: вул. Будівельників, 41 (приладів 4): ID – 66acb29726914e16874c5ae47838bca1, Ідентифікатор закупівлі – UA-P-2018-06-12-001354-c;
- по об’єкту за адресою: пр. Енергетиків, 9 (приладів 2): ID – 9040c5a9dc164bbbaab4bf164b39841b, Ідентифікатор закупівлі – UA-P-2018-06-12-001280-b.
Експертиза кошторисної частини проектної документації проводилась за робочими проектами, роботи за якими зазначені вище, у т. ч. і в річному плані закупівель Замовника на 2018 рік.
Враховуючи наявність інших робіт за відповідними об’єктами, розділ ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454, відповідно до якого виконання будь-яких робіт здійснюються за об’єктами будівництва, та п.1 ст.2 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (із змінами), вищезазначені предмети закупівлі підпадають під сферу застосування даного Закону.
- «Встановлення приладів обліку теплової енергії за адресою: вул. Українська, 41 (приладів 2)» Капітальний ремонт – 202 717,45 грн.;
- «Встановлення приладів обліку теплової енергії за адресою: вул. Будівельників, 22 (приладів 2)» Капітальний ремонт – 229 400, 71 грн.;
- «Встановлення приладів обліку теплової енергії за адресою: вул. Молодіжна, 55 (приладів 6)» Капітальний ремонт – 626 240, 21 грн.;
- «Встановлення приладів обліку теплової енергії за адресою: вул. Українська, 16 (приладів 4)» Капітальний ремонт – 406 589,93 грн.;
- «Встановлення приладів обліку теплової енергії за адресою: вул. Будівельників, 41 (приладів 4)» Капітальний ремонт – 423 638,02 грн.;
- «Встановлення приладів обліку теплової енергії за адресою: пр. Енергетиків, 9 (приладів 2)» Капітальний ремонт – 201 553, 44 грн.
Крім цього, у Додатку №2 до Тендерної документації є посилання на річний план закупівель Замовника на 2018 рік (відповідні ID номери та ідентифікатори закупівель), а саме:
- по об’єкту за адресою: вул. Українська, 41 (приладів 2): ID – ca0bfba64b0b4c41841cba67aceff3a0, Ідентифікатор закупівлі – UA-P-2018-06-12-002840-a;
- по об’єкту за адресою: вул. Будівельників, 22 (приладів 2): ID – 5394a3454bab4ab2a87d3e9a6ede43a6, Ідентифікатор закупівлі – UA-P-2018-06-12-002783-a;
- по об’єкту за адресою: вул. Молодіжна, 55 (приладів 6): ID – 2983b0f2afe34a5bb412e0b7e0a226b2, Ідентифікатор закупівлі – UA-P-2018-06-12-001363-c;
- по об’єкту за адресою: вул. Українська, 16 (приладів 4): ID – e0b0c070943d4165a7368c9193b2cdfd, Ідентифікатор закупівлі – UA-P-2018-06-12-002823-a;
- по об’єкту за адресою: вул. Будівельників, 41 (приладів 4): ID – 66acb29726914e16874c5ae47838bca1, Ідентифікатор закупівлі – UA-P-2018-06-12-001354-c;
- по об’єкту за адресою: пр. Енергетиків, 9 (приладів 2): ID – 9040c5a9dc164bbbaab4bf164b39841b, Ідентифікатор закупівлі – UA-P-2018-06-12-001280-b.
Експертиза кошторисної частини проектної документації проводилась за робочими проектами, роботи за якими зазначені вище, у т. ч. і в річному плані закупівель Замовника на 2018 рік.
Враховуючи наявність інших робіт за відповідними об’єктами, розділ ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454, відповідно до якого виконання будь-яких робіт здійснюються за об’єктами будівництва, та п.1 ст.2 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (із змінами), вищезазначені предмети закупівлі підпадають під сферу застосування даного Закону.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-08-15-000854-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АМД БУДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38520829
Дата подання: 21 серпня 2018 08:57
Аналогічні договори
Відповідно до статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» звертаємось з вимогою щодо умов закупівлі UA-2018-08-15-000854-b:
1) Для УНИКНЕННЯ безпідставної дискваліфікації ВИМАГАЄМО конкретизувати та внести відповідні ЗМІНИ до тендерної документації щодо того, який договір в розумінні тендерної документації вважається АНАЛОГІЧНИМ - чи просто договір підряду, чи договір на здійснення капітального ремонту будь-якого об’єкту будівництва, чи договір підряду на виконання робіт на об’єкті, що відноситься до І-ІІ категорії складності (СС1) тощо?
Враховуючи судову практику та практику оскарження публічних закупівель, якщо учасник вимагає ПРОСТО «копію аналогічного договору», то таким договором вважається ДОГОВІР ПІДРЯДУ на виконання будь-яких робіт, на будь-якому об’єкті будівництва, на будь-яку суму.
Оскільки роз’яснення до закупівлі є суто інформативним, то ВИМАГАЄМО внести зміни саме до умов тендерної документації, включивши чітке визначення поняття «АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР».
Розгорнути
Згорнути
1) Для УНИКНЕННЯ безпідставної дискваліфікації ВИМАГАЄМО конкретизувати та внести відповідні ЗМІНИ до тендерної документації щодо того, який договір в розумінні тендерної документації вважається АНАЛОГІЧНИМ - чи просто договір підряду, чи договір на здійснення капітального ремонту будь-якого об’єкту будівництва, чи договір підряду на виконання робіт на об’єкті, що відноситься до І-ІІ категорії складності (СС1) тощо?
Враховуючи судову практику та практику оскарження публічних закупівель, якщо учасник вимагає ПРОСТО «копію аналогічного договору», то таким договором вважається ДОГОВІР ПІДРЯДУ на виконання будь-яких робіт, на будь-якому об’єкті будівництва, на будь-яку суму.
Оскільки роз’яснення до закупівлі є суто інформативним, то ВИМАГАЄМО внести зміни саме до умов тендерної документації, включивши чітке визначення поняття «АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР».
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 серпня 2018 13:02
Під аналогічним договором мається на увазі договір підряду із встановлення приладів обліку теплової енергії. В дану Тендерну документацію 23.08.2018 внесено зміни
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Ергомера #24234435 |
Переможець |
2 085 570,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2018 10:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 16:37
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2018 16:22
|
Повідомлення про внесення змін до договору 269_18_П від 18.09.2018 2.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2018 16:19
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2018 15:02
|
дод.угода до договору 269_18_П.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2018 15:01
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2018 12:06
|
договір 269_18_П_(1).pdf | укладений |
18 вересня 2018 12:05
|
договір 269_18_П_(2).pdf | укладений |
18 вересня 2018 12:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 5.1 Договору викласти в новій редакції: «Роботи, що є предметом цього договору, виконуються Підрядником згідно графіку виконання робіт, з правом дострокового виконання, але не пізніше 30.11.2018 року» |
Номер договору про закупівлю: | 269-18/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 269-18/П |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 12.1. Договору викласти в новій редакції: «Даний договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань, але не пізніше 28.12.2018 року» |
Номер договору про закупівлю: | 269-18/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 269-18/П |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |