Послуги з організації ярмарок та виставок
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2018-08-15-000789-c 9b58dda3ca68447fb3d0d5b3460dcf10
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Контактна особа: Трофименко Юрій Михайлович
093-040-29-89
VTN1906@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2018 11:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2018 11:30
Початок аукціону: 04 вересня 2018 13:06
Очікувана вартість: 4 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з організації ярмарок та виставок
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 посл.
Послуги з організації ярмарок та виставок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 серпня 2018 21:54
Електронний цифровий підпис
15 серпня 2018 21:54
ТД_Виставки.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-12-20-000008 ● cb2f1b8a2dd9483c9aac5da7b1496b42
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2018-12-18
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2018-12-20 17:45:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


18.12.2018 № 299

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ


Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 18.12.2018 № 299


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2018-08-15-000789-c 15.08.2018 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 17 січня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 01 лютого 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця", 40150237, Україна, Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
  2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги з організації ярмарок та виставок, 4000000UAH, 79950000-8, ДК021, 3, посл.
  3. Інформація про оприлюднення: 9b58dda3ca68447fb3d0d5b3460dcf10, 2018-08-15
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 20 грудня 2018

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 січня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену засіданням тендерного комітету філії "Центр сервісного забезпечення" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" (далі – замовник) (протокол від 15.08.2018 № 1/ВТ), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Спецекспотрейд" та товариства з обмеженою відповідальністю "Нео Систем" (далі – ТОВ "Нео Систем"), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Нео Систем", повідомлення про намір укласти договір, договір від 24.09.2018 № ф/цн-193/18, звіт про результати проведення процедури закупівлі. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити зокрема, вимоги встановленні статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно із частиною третьою статті 17 Закону замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається учасниками в довільній формі. При цьому тендерна документація замовника не містить вимогу щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 Закону. За результатами проведеного моніторингу закупівлі установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ "Нео Систем" вимогам пункту 7 розділу І "Загальні положення" тендерної документації в частині відсутності перекладу українською мовою сертифікатів на відповідність норм безпеки на конструкцію, вузли та деталі, що будуть використані при забудові виставкового обладнання". Отже, замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "Нео Систем", як таку, що не відповідала умовам тендерної документації та уклав з ним договір на закупівлю послуг з організації ярмарок та виставок на загальну суму 3 899 990,00 гривні.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу закупівлі з питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами моніторингу закупівлі з питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 Закону. Рішення замовника щодо правомірності відхилення ТОВ "Спецекспотрейд" здійснено у відповідності до вимог Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатка), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" та підпунктом 16 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2018 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦЕКСПОТРЕЙД" 3 932 000,00
UAH з ПДВ
3 892 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «НЕО СИСТЕМ» 3 962 754,00
UAH з ПДВ
3 899 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «НОВІ СТЕНДИ» 3 985 320,00
UAH з ПДВ
3 985 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2018 11:13
21._Довідка пояснення.PDF
03 вересня 2018 10:52
22._Лист гарантія.PDF
03 вересня 2018 10:52
14._Тендерна пропозиція.PDF
03 вересня 2018 10:52
3.1._Лист гарантія ст17.PDF
31 серпня 2018 16:19
19._Витяг з ЄДР.PDF
31 серпня 2018 16:19
15.1._Проект договору.PDF
31 серпня 2018 16:19
12.4._Протокол_2_СЕТ.PDF
31 серпня 2018 16:19
12.3._Наказ_Директор.pdf
31 серпня 2018 16:19
7.1._Довідка пояснення.PDF

Публічні документи

03 вересня 2018 10:00
sign.p7s

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СПЕЦЕКСПОТРЕЙД"
#41907779
Відхилено 3 892 000,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2018 15:09
ТОВ «НЕО СИСТЕМ»
#41194055
Переможець 3 899 990,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2018 12:11

Документи

07 вересня 2018 15:09
sign.p7s
07 вересня 2018 15:09
протокол відхилення .doc
04 вересня 2018 13:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 вересня 2018 12:11
sign.p7s
12 вересня 2018 12:10
Акцепт виставки.doc
07 вересня 2018 15:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2018 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «НЕО СИСТЕМ»
#41194055
3 899 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 вересня 2018 12:11
sign.p7s
12 вересня 2018 12:10
Акцепт виставки.doc
07 вересня 2018 15:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 вересня 2018 20:46
дог виставки.pdf укладений
27 вересня 2018 20:44
sign.p7s зміни до договору
03 січня 2019 17:44
sign.p7s зміни до договору
27 вересня 2018 20:54
дод.угода Виставки (1).pdf зміни до договору
27 вересня 2018 20:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.1 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: Ф/ЦН-193/18
Договір:
Номер додаткової угоди: Ф/ЦН-193/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 218 200,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку