Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу по вул. Є. Харченка, 41 у Дарницькому районі»
Очікувана вартість
2 422 682,00 UAH
UA-2018-08-15-000571-c 641302ccca57479d85922b118b911d88
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2018 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2018 18:00
Початок аукціону: 03 вересня 2018 15:28
Очікувана вартість: 2 422 682,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 113,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу по вул. Є. Харченка, 41 у Дарницькому районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02088, Україна, Київська область, м. Київ, сквер по вул. Є. Харченка, 41 у Дарницькому районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2018  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2018 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2018 16:06
Технічні вимоги (Додаток 4).docx
15 серпня 2018 16:06
Лист-згода (Додаток 3).docx
15 серпня 2018 16:06
Проект договору (Додаток 2).docx
15 серпня 2018 16:06
Форма пропозиції (Додаток 1).docx
15 серпня 2018 16:06
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2018 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДОПТИМУМ" 2 384 929,19
UAH з ПДВ
2 384 929,19
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЕАМАКС ТРАНС С» 2 388 324,10
UAH з ПДВ
2 388 324,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2018 11:55
Довідка з податкової 140918
14 вересня 2018 11:48
Цінова пропозиція
14 вересня 2018 11:46
Довідка податкова
12 вересня 2018 14:24
Довідки
31 серпня 2018 17:18
Скан дов.rar
31 серпня 2018 17:18
Скан кошт.rar

Публічні документи

31 серпня 2018 15:52
ПДВ Деамакс транс с.jpg
31 серпня 2018 15:52
мат-тех база.pdf
31 серпня 2018 15:52
Наказ на виконроба.pdf
31 серпня 2018 15:52
працівники.pdf
31 серпня 2018 15:52
Кошторис.pdf
31 серпня 2018 15:52
Тендерна пропозиція1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДОПТИМУМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЕАМАКС ТРАНС С»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДОПТИМУМ"
#38871884
Переможець 2 384 929,19
UAH з ПДВ
10 вересня 2018 14:14

Документи

10 вересня 2018 14:14
Електронний підпис
10 вересня 2018 14:08
протокол
03 вересня 2018 15:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2018 14:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДОПТИМУМ"
#38871884
2 384 929,19
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 вересня 2018 14:14
Електронний підпис
10 вересня 2018 14:08
протокол
03 вересня 2018 15:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 09:52
Умови припинення контракту укладений
18 жовтня 2019 09:51
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 09:32
ДУ 5.pdf зміни до договору
05 вересня 2019 09:31
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 09:48
ДУ 4.pdf зміни до договору
29 липня 2019 15:04
Електронний підпис укладений
11 травня 2019 12:22
ДУ 3.pdf зміни до договору
11 травня 2019 12:18
Електронний підпис укладений
10 грудня 2018 20:15
ДУ 2.pdf зміни до договору
10 грудня 2018 20:06
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2018 19:03
ДУ 1 від 01.10.2018.pdf зміни до договору
02 жовтня 2018 18:13
Електронний підпис укладений
28 вересня 2018 19:59
договір укладений
28 вересня 2018 19:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору на 20 279,55 грн (двадцять тисяч двісті сімдесят дев’ять грн 55 коп.) та викласти п.п. 2.1.Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 167/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 167/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.п.2.1 Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 167/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 167/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22.03.2019 року № 507 "Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п 1.1, 2.1, 2.5 Договору, а також скоригований Календарний графік (Додаток №7 до Договору) викласти у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 167/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 167/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.07.2019 № 1310 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» від 22 березня 2019 року № 507 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 1.1, 2.1 Договору та викласти їх у новій редакції; Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4) до Договору викласти у новій редакції, що додаються до цієї додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 167/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти Скоригований Календарний графік (Додаток 7) до Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 167/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 441 090,81
UAH (в тому числі ПДВ 240 181,80 UAH)