Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщень 3-го та 4-го поверхів адміністративної частини будівлі КЗК СОР - Сумський обласний академічний театр драми та музичної комедії ім. М.С. Щепкіна, пл. Театральна, 1, м. Суми
Очікувана вартість
3 375 228,00 UAH
UA-2018-08-15-000086-c ● 8633bf1b38254fbe86f690f83c396ba2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Орган державної влади "Управління капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації" |
Код ЄДРПОУ: | 04014045 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, вул Шишкарівська 9 |
Контактна особа: |
Сапегіна Олена Вікторівна +380542221638 ukb-sumy@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2018 09:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2018 09:58 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2018 09:58 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2018 11:29 |
Очікувана вартість: | 3 375 228,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 876,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 16876 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Капітальний ремонт приміщень 3-го та 4-го поверхів адміністративної частини будівлі КЗК СОР - Сумський обласний академічний театр драми та музичної комедії ім. М.С. Щепкіна, пл. Театральна, 1, м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, м. Суми, пл. Театральна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 січня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2018 10:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2018 10:44 |
ЕТР.pdf | |
20 серпня 2018 13:53 |
АР.pdf | |
20 серпня 2018 13:53 |
ПЗ.pdf | |
20 серпня 2018 13:53 |
ВК.pdf | |
20 серпня 2018 13:53 |
ОВ.pdf | |
15 серпня 2018 09:53 |
тендерна документація - відкриті торги.doc | |
15 серпня 2018 09:53 |
Технічні вимоги-додаток 5.docx | |
15 серпня 2018 09:53 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc | |
15 серпня 2018 09:53 |
Договір підряду тендер-додаток 3-4.doc | |
15 серпня 2018 09:53 |
гарантійний лист -Додаток-2.rtf | |
15 серпня 2018 09:53 |
70_СД_ИВР-додаток 7.rtf | |
15 серпня 2018 09:53 |
70_СД_ВОБ-Додаток 6.rtf |
21 серпня 2018 10:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 серпня 2018 10:44 |
ЕТР.pdf
|
||||||
20 серпня 2018 13:53 |
АР.pdf
|
||||||
20 серпня 2018 13:53 |
ПЗ.pdf
|
||||||
20 серпня 2018 13:53 |
ВК.pdf
|
||||||
20 серпня 2018 13:53 |
ОВ.pdf
|
||||||
15 серпня 2018 09:53 |
тендерна документація - відкриті торги.doc
|
||||||
15 серпня 2018 09:53 |
Технічні вимоги-додаток 5.docx
|
||||||
15 серпня 2018 09:53 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
|
||||||
15 серпня 2018 09:53 |
Договір підряду тендер-додаток 3-4.doc
|
||||||
15 серпня 2018 09:53 |
гарантійний лист -Додаток-2.rtf
|
||||||
15 серпня 2018 09:53 |
70_СД_ИВР-додаток 7.rtf
|
||||||
15 серпня 2018 09:53 |
70_СД_ВОБ-Додаток 6.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-08-15-000086-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: АТ "Сумбуд", Код ЄДРПОУ:14017843
Дата подання: 11 вересня 2018 09:07
Скасувати рішення про визначення перемежцем ТОВ "Берлінтон-Інтерпрайзерс Лімітед"
1.Учасник визначений переможцем не надав аналогічного договору,а надав договір де ТОВ"Берлінтон-Інтерпрайзерс -Лімітед" вистучає не в якості генпідрядника , в якості субпідрядника, що не є аналогічним. Крім того, графік виконання робіт до договору №24/10 зазначає ,що виконавець робіт ТОВ "Топаз".
2. Довідка про наявність обладнання у підрядника надана не по установленій формі, а саме -включене обладнання зазачене як обладнання субпідрядника, коли довідка повинна містити інформацію про власне або орендоване обладнання учасника торгів.
Розгорнути
Згорнути
2. Довідка про наявність обладнання у підрядника надана не по установленій формі, а саме -включене обладнання зазачене як обладнання субпідрядника, коли довідка повинна містити інформацію про власне або орендоване обладнання учасника торгів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 вересня 2018 16:18
1. Відповідно до підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник має подати довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору(ів) щодо виконання робіт як підрядником з капітального ремонту об’єктів.
Згідно з пунктом 3 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, субпідрядник - підрядник, який в порядку, визначеному
договором підряду, та на підставі договору субпідряду, укладеному
з генеральним підрядником, залучається до виконання робіт.
Таким чином, надана учасником – ТОВ «Компанія Барлінтон Інтерпрайзес Лімітед» у складі тендерної пропозиції копія договору субпідряду від 24.10.2017 № 24/10 вважається аналогічним договором у розумінні умов тендерної документації. Копія аналогічного договору надана з додатками, які є його невід’ємними частинами.
2. Відповідно до підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію вимагається довідка учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, складена за встановленою формою «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
Разом з цим, у підпункті 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації також визначено, що в третій графі таблиці цієї форми учасником зазначаються лише ті обладнання, машини та механізми, які будуть використовуватись при виконанні робіт, що є предметом закупівлі з урахуванням даних, зазначених у додатку 7 до тендерної документації «Підсумкова відомість ресурсів».
Враховуючи наведене, тендерна документація не містила окремих вимог щодо порядку/способу зазначення учасником обладнання субпідрядників, які будуть використовуватись при виконанні робіт. Таким чином, ТОВ «Компанія Барлінтон Інтерпрайзес Лімітед» не порушило умови тендерної документації в цій частині.
Згідно з пунктом 3 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, субпідрядник - підрядник, який в порядку, визначеному
договором підряду, та на підставі договору субпідряду, укладеному
з генеральним підрядником, залучається до виконання робіт.
Таким чином, надана учасником – ТОВ «Компанія Барлінтон Інтерпрайзес Лімітед» у складі тендерної пропозиції копія договору субпідряду від 24.10.2017 № 24/10 вважається аналогічним договором у розумінні умов тендерної документації. Копія аналогічного договору надана з додатками, які є його невід’ємними частинами.
2. Відповідно до підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію вимагається довідка учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, складена за встановленою формою «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
Разом з цим, у підпункті 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації також визначено, що в третій графі таблиці цієї форми учасником зазначаються лише ті обладнання, машини та механізми, які будуть використовуватись при виконанні робіт, що є предметом закупівлі з урахуванням даних, зазначених у додатку 7 до тендерної документації «Підсумкова відомість ресурсів».
Враховуючи наведене, тендерна документація не містила окремих вимог щодо порядку/способу зазначення учасником обладнання субпідрядників, які будуть використовуватись при виконанні робіт. Таким чином, ТОВ «Компанія Барлінтон Інтерпрайзес Лімітед» не порушило умови тендерної документації в цій частині.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 серпня 2018 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ БАРЛІНТОН ІНТЕРПРАЙЗЕС ЛІМІТЕД" |
2 797 524,00
UAH з ПДВ
|
2 797 524,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТДБ-17" |
3 070 387,00
UAH з ПДВ
|
3 070 387,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
АТ "Сумбуд" |
3 229 938,00
UAH з ПДВ
|
3 213 061,86
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ БАРЛІНТОН ІНТЕРПРАЙЗЕС ЛІМІТЕД" #30306452 |
Переможець |
2 797 524,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2018 08:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:16
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2019 14:07
|
додаткова угода 3.PDF | зміни до договору |
14 березня 2019 14:04
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2019 08:44
|
додаткова угода 2 до договору 28.PDF | зміни до договору |
06 березня 2019 08:42
|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2019 08:31
|
додаткова угода.PDF | зміни до договору |
30 січня 2019 08:29
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2018 10:15
|
Договір | укладений |
27 вересня 2018 09:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |