Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Очікувана вартість
155 000,00 UAH
UA-2018-08-14-001561-b 85bf4b410a334a7eb3c4471ab6b7cea8
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Святогірська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІ ступенів № 12 Донецької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 23607331
Місцезнаходження замовника: 84130, Україна, Донецька обл., м. Слов'янськ, вул. Лісна, 16
Контактна особа замовника: Тетяна Петрівна Кошова
+380970509296
svatint@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2018 16:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2018 17:10
Очікувана вартість: 155 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 775,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги технічного обслуговування та ремонту пластикових вікон в Святогірській загальноосвітній санаторній школі-інтернат І-ІІ ступенів № 12 Донецької обласної ради за адресою: м. Слов'янськ, вул. Лісна, 16
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84130, Україна, Донецька область, м.Святогірськ, вул.Лісна 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 серпня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

14 серпня 2018 15:36
Електронний цифровий підпис
14 серпня 2018 15:35
Оголошення ТО та ремонт ремонт вікон 2018р..doc.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2018 17:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОЗДНЯКОВА НАТАВАН ДЖАНГІР-КИЗИ 132 441,34
UAH з ПДВ
132 441,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2018 16:24
Закупівля №2805765.rar

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОЗДНЯКОВА НАТАВАН ДЖАНГІР-КИЗИ
#2614011185
Переможець 132 441,34
UAH з ПДВ
27 серпня 2018 15:01

Документи

27 серпня 2018 15:01
sign.p7s
27 серпня 2018 15:01
Протокол 121.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27.08.2018 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОЗДНЯКОВА НАТАВАН ДЖАНГІР-КИЗИ
#2614011185
132 441,34
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 серпня 2018 15:01
sign.p7s
27 серпня 2018 15:01
Протокол 121.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 вересня 2018 09:37
Договір 88 від 01.09.2018.pdf укладений
01 вересня 2018 09:36
Звіт до дог.88 від 01.09.2018.pdf укладений
01 вересня 2018 09:36
sign.p7s зміни до договору
17 вересня 2018 15:20
Дод.уг.1 до дог. 88 від 01.09.18.pdf зміни до договору
17 вересня 2018 15:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Пункт 1.1. викласти у наступній редакції: підрядник зобов'язується за завданням Замовника на свій ризик, власними і залученими силами виконати роботи: код ДК 021:2015 – 45420000-7Столярні та теслярні роботи (послуги технічного обслуговування та поточного ремонту пластикових вікон в Святогірській загальноосвітній санаторній школі-інтернат І-ІІ ступенів № 12 Донецької обласної ради за адресою: м. Святогірськ, вул. Лісна, 16)., далі – роботи, відповідно до кошторисної документації, умов цього Договору і передати їх Замовнику у встановлений Договором строк, а Замовник зобов’язується надати Підряднику фронт робіт, прийняти виконані роботи та повністю оплатити їх у порядку та розмірах, передбачених цим Договором. 2) Пункт 2.7. виключити. 3) Пункт 2.8. викласти у наступній редакції: остаточна оплата виконаних робіт здійснюється за фактом виконання робіт після підписання документів про прийняття робіт Замовником відповідно до діючого законодавства за умови, що роботу виконано належним чином і в погоджений строк – по 30.09.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку