Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Очікувана вартість
3 425,00 UAH
UA-2018-08-14-001409-b 032767eb755c4609af1ac044f30d561b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Цвигун

+380959335816 buh1251@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Синельниківської районної державної адміністарації
Код ЄДРПОУ: 25001414
Місцезнаходження: 52500, Україна , Дніпропетровська обл., м. Синельникове, вул. Покровська, 3а
Контактна особа: Оксана Цвигун
+380959335816
buh1251@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2018 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2018 15:02
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2018 15:03
Початок аукціону: 22 серпня 2018 11:26
Очікувана вартість: 3 425,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52500, Україна, Дніпропетровська область, Синельникове, Покровська 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 серпня 2018  —  15 вересня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2018 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2018 15:04
Додаток 3 пропозиції.docx
14 серпня 2018 15:04
УСЗН Синельниківської РДА.doc
14 серпня 2018 15:04
Додаток 1 Технічні вимоги.docx
14 серпня 2018 15:04
Додаток 2 Вимоги кваліфікації.doc
14 серпня 2018 15:04
оголошення товару 2018катридж.docx
14 серпня 2018 15:04
Договір катридж.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 15 серпня 2018 09:59
Дата відповіді: 15 серпня 2018 13:46
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ми допускаємо аналоги та еквіваленти товару, що є предметом закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-14-001409-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КАМТЕКС", Код ЄДРПОУ:38765659
Дата подання: 23 серпня 2018 11:58
Неправомірне відхилення
Шановний Замовнику, просимо переглянути Ваше рішення про відхилення пропозиції ТОВ "КАМТЕКС" як такої, що не відповідає вимогам закупівлі.
Вами, 15.08.18, 13:46, було надано відповідь на зипатання "Про аналоги предмета закупівлі " про те, що:- "Ми допускаємо аналоги та еквіваленти товару, що є предметом закупівлі" - Про позиція ТОВ "КАМТЕКС" відповідає даній вимозі.
Стосовно геграфічного положення учасника: - дана вимога являється дискримінаційною і прямо порушує основні засади здійснення закупівель згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" та Наказу “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель”
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2018 15:04
УСЗН повідомляє, що висунуті технічні вимоги не містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, джерело його походження або виробника.
У межах фінансування ми бажаємо придбати найбільш якісний товар, що дозволить максимально виконувати наші задачі, при цьому забезпечуючи високу продуктивність та економічність в експлуатації.
Таким чином, в зв’язку з тим, що пропозиції учасників були нерівноцінні, при розгляді пропозицій перевагу надано оригінальному обладнанню для офсетного друку.
Замовник не має дискримінаційних намірів щодо можливих учасників процедури закупівлі. Безпосередня близькість до фактичної адреси розташування дозволяє запобіганню зупинки робочого процесу в результаті економії часу на доставку
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-08-14-001409-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КАМТЕКС", Код ЄДРПОУ:38765659
Дата подання: 23 серпня 2018 15:16
Неправомірне відхилення.
Пропозиція ТОВ "КАМТЕКС" містить усю необхідну інформацію, що вимагалась тендерною документацією, а саме: у цінові пропозиції вказаний виробник товару(ColorWay), артикул та технічні характеристики.
Що стосується термінів доставки: доставка протягом 1-2 днів жодним чином не мала б запобігти робочим процесам при їх правильних розподіленнях.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2018 11:59
Практикою доведено, що ресурс картриджів виробника ColorWay має більш обмежений ресурс використання ніж картридж оригінального виробника ( не підлягає для багаторазової заправки ).Це неприйнятне для управління в зв'язку з тим, що наявність коштів на придбання картриджів обмежена кошторисними призначеннями на 2018 рік.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2018 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КАМТЕКС" 1 658,76
UAH з ПДВ
1 658,76
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БОЛОТІН ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ 2 900,00
UAH з ПДВ
2 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2018 10:53
TOB_KAMTEKC(цінова ост).pdf
20 серпня 2018 16:57
Електронний підпис
20 серпня 2018 16:55
Інші документи.pdf
20 серпня 2018 16:55
TOB_KAMTEKC.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАМТЕКС"

ФОП БОЛОТІН ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАМТЕКС"
#38765659
Відхилено 1 658,76
UAH з ПДВ
23 серпня 2018 11:42
ФОП БОЛОТІН ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ
#3257106817
Переможець 2 900,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2018 11:23

Документи

23 серпня 2018 11:42
Електронний підпис
23 серпня 2018 11:41
ПРОТОКОЛ№9_0001.pdf

Документи

30 серпня 2018 11:23
Електронний підпис
30 серпня 2018 11:20
Протокол №10.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2018 11:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП БОЛОТІН ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ
#3257106817
2 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 серпня 2018 11:23
Електронний підпис
30 серпня 2018 11:20
Протокол №10.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 10:47
Електронний підпис укладений
05 вересня 2018 12:02
Договір картриджі05092018.pdf укладений
05 вересня 2018 11:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 900,00
UAH з ПДВ