ДК 021:2015 код 44810000-1 «Фарби» (для закладів та установ освіти Дарницького району м.Києва)
Очікувана вартість
789 600,00 UAH
UA-2018-08-14-001399-c 0fa1346ef5954145bf6aa866357f5aab
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Вебсайт замовника: http://druo.inet.ua/
Місцезнаходження замовника: 02091, Україна, Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа замовника: Тройко Любов Миколаївна
380445628766
tender-uo@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2018 00:00
Початок аукціону: 30 серпня 2018 12:44
Очікувана вартість: 789 600,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 948,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015 код 44810000-1 «Фарби» (для закладів та установ освіти Дарницького району м.Києва)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4516 штуки
ДК 021:2015 код 44810000-1 «Фарби» (для закладів та установ освіти Дарницького району м.Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе, 168к
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

14 серпня 2018 17:54
Електронний цифровий підпис
14 серпня 2018 17:50
Додаток №7.docx
14 серпня 2018 17:50
Додаток №6.docx
14 серпня 2018 17:50
Додаток №5.docx
14 серпня 2018 17:49
Додаток №4.docx
14 серпня 2018 17:49
Додаток №3.docx
14 серпня 2018 17:49
Додаток № 2.docx
14 серпня 2018 17:48
Додаток №1.docx
14 серпня 2018 17:48
ТД.docx
14 серпня 2018 17:54
Електронний цифровий підпис
14 серпня 2018 17:54
Електронний цифровий підпис
14 серпня 2018 17:52
Електронний цифровий підпис
14 серпня 2018 17:50
Додаток №7.docx
14 серпня 2018 17:50
Додаток №6.docx
14 серпня 2018 17:50
Додаток №5.docx
14 серпня 2018 17:49
Додаток №4.docx
14 серпня 2018 17:49
Додаток №3.docx
14 серпня 2018 17:49
Додаток № 2.docx
14 серпня 2018 17:48
Додаток №1.docx
14 серпня 2018 17:48
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-14-001399-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3364605917
Дата подання: 16 серпня 2018 18:06
Виключення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Добрий день!
Для нас, як для потенційного учасника у закупівлі на ДК 021:2015 код 44810000-1 «Фарби» (для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва), вимога надати ТУ У для підтвердження параметрів запропонованої продукції, є не можливою, оскільки, ми маємо наміри запропонувати товар іноземного виробника, у якого відсутні взагалі ТУ У. Тому, ця вимога дискримінує нас, як потенційного учасника і відповідно до вимог частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, вимагаємо виключити зазначену вимогу з ТД.



Також, просимо надати роз’яснення щодо свідоцтва про присвоєння товарній позиції ідентифікаційного номера у всесвітній системі GS1 на кожний вид фарби?? Як саме штрих-код у відповідності до системи ідентифікації та штрихового кодування GS1 може впливати на якість запропонованого учасником товару?? І яким саме апаратом Ви будете його сканувати?? Чи може в кожному навчальному закладі та установі освіти Дарницького району м. Києва вже стоять відповідні апарати??

При цьому, зазначаємо, що документами, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару і наявність яких передбачена чинним законодавством є сертифікати якості, відповідності (при наявності) та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи!!!, тому вимагаємо виключити зазначену вимогу з ТД.

Також, вимагаємо змінити п 7. Додатка 3 "Якщо учасник не є виробником продукції надати оригінали документів, які підтверджують стосунки із виробником:
а) договір з виробником;
б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, тощо;
в) лист виробника про представництво його інтересів"

На

" Якщо учасник не є виробником продукції надати оригінал ОДНОГО З ПЕРЕЛІЧЕНИХ документів, які підтверджують стосунки із виробником:
а) договір з виробником;
б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, тощо;
в) лист виробника про представництво його інтересів"





Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 серпня 2018 15:57
Відповідно до тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо чинним законодавством не передбачена обов’язковість надання Учасником інформації, що вимагає Замовник, такий Учасник повинен надати лист роз’яснення в якому зазначаються підстави ненадання такої інформації. Таким чином, в разі якщо Учасником пропонується продукція, що виробляється не в Україні, такий Учасник в складі тендерної пропозиції надає лист роз’яснення в якому зазначає підстави ненадання ТУ У, а також зазначає у відповідності до яких нормативних документів виробника чи держави виробника вироблена продукція (за наявності), з наданням завірених копій автентичного перекладу документів на українську мову у відповідності до законодавства України.
1. Свідоцтва про присвоєння товарній позиції ідентифікаційного номера у всесвітній системі GS1 на кожний вид фарби надається Асоціацією «ДжіЕс1 Україна» (GS1 Ukraine) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.12.1994 року №821 «Про Асоціацію Товарної Нумерації України «ДжіЕс1 Україна» та повноваженнями, наданими міжнародною асоціацією GS1.
2. Штрих-код є елементом маркування продукції, який разом з Свідоцтвом про присвоєння товарній позиції ідентифікаційного номера у всесвітній системі GS1 містять інформацію стосовно виробника продукції, самої продукції та відповідності продукції встановленим виробником якісним, екологічним, санітарним та іншим вимогам. Таким чином Свідоцтво та штрих-код так само як і паспорт (сертифікат) якості, ТУ У, сертифікат відповідності, Висновок СЕЕ та інші документи не впливають на якість продукції а містять лише інформацію стосовно виробника продукції її якісні, технічні та інші характеристики.
Що стосується безпосередньо Свідоцтва та штрих-коду то даний документ та елемент маркування містять інформацію що дозволяє Замовнику ідентифікувати саму продукції, її виробника та нормативні документи у відповідності до яких була виготовлена продукція, відповідно до всесвітньої системи ідентифікації GS1, що унеможливлює надання Учасниками підробленої продукції або продукції, що не відповідає якісним та технічним вимогам Виробника.
3. За наявності Свідоцтво про присвоєння товарній позиції ідентифікаційного номера у всесвітній системі GS1 та штрих-код Замовник має можливість встановити чи виготовлена продукція належним Виробником а також, чи відповідає продукція якісним та технічним вимогам Виробника. Питання із застосуванням необхідного обладнання для зчитування інформації буде вирішуватися фахівцями Замовника при необхідності перевірки ким була виготовлена поставлена продукція і на підставі якої технічної документації. Крім того наявність Свідоцтва про присвоєння товарній позиції ідентифікаційного номера у всесвітній системі GS1 дає можливість Замовнику, за допомогою інтернету, перевірити ким виготовляється продукція та її якісні та технічні характеристики.
4. Чинне законодавство України, в тому числі і Закон України «Про публічні закупівлі» не містять виключного переліку документів, які підтверджують якість продукції і які має право вимагати Замовник. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника (ст.22 Закону).
Таким чином, вимога Замовника з надання Учасниками ТУ У, Свідоцтва про присвоєння товарній позиції ідентифікаційного номера у всесвітній системі GS1 та маркування продукції штрих-кодом:
- повністю відповідає чинному законодавству України, в тому числі і Закон України «Про публічні закупівлі»;
- не порушує принципів добросовісної конкуренції;
- не є дискримінаційною для потенційних учасників закупівлі.
Номер вимоги: UA-2018-08-14-001399-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГIВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:33300207
Дата подання: 01 жовтня 2018 13:29
Вимога надати додаткову інформацію
Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельна Столиця» 30 серпня 2018 року прийняло участь в аукціоні на закупівлю Фарби (для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва) за кодом ДК 021:2015 44810000-1 згідно оголошення UA-2018-08-14-001399-с в системі ProZorro.
В аукціоні прийняли участь п’ять учасників, за результатами аукціону наша пропозиція зайняла четверте місце з ціною 679 930,74 грн. з пдв. П’яте, останнє, місце зайняв учасник ТОВ «Чистий Київ» з ціною 759 800,83 грн. з пдв.
21 вересня 2018 року Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації розмістило у системі ProZorro протокол розгляду тендерних пропозицій №1101 згідно ухвали якого тендерну пропозицію ТОВ «Торгівельна Столиця» по предмету закупівлі: ДК 021:2015 код 44810000-1 Фарби (для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва) відхилено.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельна Столиця» не погоджується з даним рішенням, так як зазначені причини відхилення не відповідають дійсності, аргументація недостатня. Відповідно ст. 30 п.3 Законо України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності пропозиції ТОВ «Торгівельна Столиця», а саме:
1. Учасником ТОВ «Торгівельна Столиця» надано ТУ У запропонованої продукції в повному обсязі, згідно вимоги Додатку №3 до тендерної документації. На підставі чого Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації вирішило, що надано ТУ У не в повному обсязі?
2. Учасником надані свідоцтва GS1 на фарби ПФ-115 згідно вимоги Додатку №3 до тендерної документації свідоцтва про присвоєння товарній позиції ідентифікаційного номера у всесвітній системі GS1 на кожний вид фарби завірені відповідно до законодавства України.
3. Учасником надана Специфікація (технічні вимоги) в повному обсязі, згідно Додатку №3 до тендерної документації. Що саме не надано в Специфікації (технічні вимоги) тендерної пропозиції ТОВ «Торгівельна Столиця»?
4. Учасником наданий лист від виробника ТОВ ПП «ЗІП» вих.№1050 від 29.08.2018р., що відповідає вимогам Замовника, згідно Додатку №3 п.7 до тендерної документації. Що саме в наданому листі від виробника ТОВ ПП «ЗІП» вих. №1050 від 29.08.2018р. не відповідає Додатку №3 до тендерної документації?
5. Запропонований товар ТОВ «Торгівельна Столиця» відповідає всім технічним вимогам Замовника, що зазначені в Додатку №3 до тендерної документації. Що саме не відповідає в запропонованому товарі ТОВ «Торгівельна Столиця» Додатку №3 до тендерної документації?

Вимагаємо скасувати рішення про відхилення вигідної тендерної пропозиції учасника ТОВ «Торгівельна Столиця», так як наша пропозиція повністю відповідає вимогам та умовам тендерної документації Замовника.
В разі відхилення нашої вимоги, будемо змушені звертатись до органу оскарження АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 жовтня 2018 16:57
1.Учасником ТОВ «Торгівельна Столиця» надано ТУ У запропонованої продукції : ТУ У 24.3-24712930-115-2003, в тому числі і Зміни №7 не містять в собі Таблиці 1.1, а якісні показники зазначені в Таблиці 1 - документ зміни №7 до ТУ У 24.3-24712930-115-2003, розміщено на п’яти аркушах, а Учасник надає документ на семи аркушах. Документ зміни №7 до ТУ У 24.3-24712930-115-2003, в редакції виробника взагалі не містить в собі «Таблиці 1.1 в новій редакції»; ТУ У 24.3-24712930-115-2003 містить зміни з першої по десяту включно, причому Зміни №10 від 22.09.2017 року, є новою редакцією відповідних ТУ.
2. У складі пропозиції Учасником ТОВ «Торгівельна Столиця» не були надані в будь якому вигляді штрих коди на фарбу Пф-115 сірий, Пф-115 зелений, Пф-115 блакитний, Пф-115 жовтий, Пф-115 коричневий Пф-115 бузкова.
3. Невідповідність листа від виробника вимогам тендерної документації,відповідно до Додатку№3 до тендерної документації Замовника. Лист повинен включати: ідентифікатор закупівлі, назву предмета закупівлі, найменування Учасника, реквізити паспорта якості (або сертифікату), справжність якого підтверджується.Учасником надано Лист виробника ТОВ ПП «ЗІП» вих. № 1050 від 29.08.2018 року в якому зазначено, що паспорти та сертифікати якості надані для участі в тендері №2746275 (UA-2018-07-27-000887-b) в той час, як проводиться тендер з номером закупівлі: №2807035 (UA-2018-08-14-001399-c), крім того зазначено Замовника УО Деснянського району.
4. В ході перевірки відповідності характеристик були виявлені невідповідності запропонованої продукції Учасника:
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-08-14-001399-c.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ТОРГIВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:33300207
Дата подання: 03 жовтня 2018 09:51
Вимога про відхилення пропозиції учасника ТОВ Чистий Київ
Вимога про відхилення пропозиції учасника ТОВ Чистий Київ, документ додається
Рішення Замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-08-14-001399-c.c4
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ "ТОРГIВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:33300207
Дата подання: 04 жовтня 2018 19:32
СКАРГА на порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
СКАРГА на порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 09 жовтня 2018 10:31
Дата рішення: 30 жовтня 2018 18:23
рішення від 08.10.2018 № 10292+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2018 10:31
рішення від 25.10.2018 № 10957.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2018 18:23

Документи подані скаржником

04 жовтня 2018 19:32
скарга.rar

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2018 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРГОСТ" 567 116,92
UAH з ПДВ
563 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" 571 000,14
UAH з ПДВ
565 249,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІМПЕКС" 594 625,00
UAH з ПДВ
571 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГIВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 679 930,74
UAH з ПДВ
679 930,74
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Чистий Київ" 759 800,83
UAH з ПДВ
759 800,83
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2018 16:32
sign.p7s
29 серпня 2018 22:45
sign.p7s
29 серпня 2018 22:45
8 Інші документи.pdf
29 серпня 2018 22:02
sign.p7s
29 серпня 2018 22:01
8 Інші документи.pdf
29 серпня 2018 22:01
7 Тендерна пропозиція.pdf
29 серпня 2018 22:01
6 Статут.pdf
29 серпня 2018 22:01
3 Інформація про товар.pdf

Публічні документи

29 серпня 2018 18:36
sign.p7s
29 серпня 2018 18:34
Штрих код 3.jpg
29 серпня 2018 18:34
Штрих код 2.jpg
29 серпня 2018 18:34
Штрих код 1.jpg
29 серпня 2018 18:34
Технічні вимоги.pdf
29 серпня 2018 18:34
Тендерна пропозиція.pdf
29 серпня 2018 18:34
СЕС емалі ПФ.pdf
29 серпня 2018 18:34
Сертификат ДСТУ ISO 9001.JPG
29 серпня 2018 18:34
Свідоцтво ТС.pdf
29 серпня 2018 18:34
Паспорта качества.rar
29 серпня 2018 18:34
Копія статута.PDF
29 серпня 2018 18:34
Довідка стосовно ТУ.jpg
29 серпня 2018 18:34
Довідка ст. 17.jpg
29 серпня 2018 18:34
Довідка про виробника.pdf
29 серпня 2018 18:34
Дислокація.pdf
29 серпня 2018 18:34
Дарниця проект.PDF
29 серпня 2018 18:34
Витяг з ТУ.rar
29 серпня 2018 18:34
9 Довідка ст. 17.jpg
29 серпня 2018 18:34
5 Довідка ст. 17.jpg
29 серпня 2018 18:34
3 Довідка ст. 17.jpg
29 серпня 2018 18:34
1 Довідка ст. 17.jpg

Публічні документи

29 серпня 2018 16:36
sign.p7s
29 серпня 2018 16:35
8 ТП.pdf
29 серпня 2018 16:35
тех 8 специфікація.pdf
29 серпня 2018 16:35
тех 7 маркування.pdf
29 серпня 2018 16:35
тех 6 паспорта якості.pdf
29 серпня 2018 16:35
тех 4 лист виробника.pdf
29 серпня 2018 16:35
тех 3 ТУ.pdf
29 серпня 2018 16:35
тех 2 висновок СЭЗ.pdf
29 серпня 2018 16:35
тех 1 довкілля.pdf
29 серпня 2018 16:35
10_Витяг з ПДВ.pdf
29 серпня 2018 16:35
10 відомості.pdf
29 серпня 2018 16:35
9_з банку.pdf
29 серпня 2018 16:35
6_Статут.pdf
29 серпня 2018 16:35
5 проєкт договору.pdf
29 серпня 2018 16:35
4,7_протокол+Наказ.pdf
29 серпня 2018 16:35
4,7 повноваження.pdf
29 серпня 2018 16:35
2 відсутність підстав.pdf
29 серпня 2018 16:35
1.3 аналогічний договір.pdf
29 серпня 2018 16:35
1.2_працівники.pdf
29 серпня 2018 16:35
1.1.2 договір оренди.pdf
29 серпня 2018 16:02
sign.p7s
29 серпня 2018 16:00
1.1.1_МТБ.pdf

Публічні документи

29 серпня 2018 23:56
sign.p7s
29 серпня 2018 23:55
sign.p7s
29 серпня 2018 23:54
Лист виробника ЗИП.pdf
29 серпня 2018 23:53
довкілля.pdf
29 серпня 2018 23:52
Інформація про тех.хар.pdf
29 серпня 2018 23:51
sign.p7s
29 серпня 2018 23:49
ТУ емалі алкідні.pdf
29 серпня 2018 23:49
сертифікати якості.pdf
29 серпня 2018 23:49
Тендерна пропозиція.pdf
29 серпня 2018 23:49
Довідка працівники.pdf
29 серпня 2018 23:49
свідоцтво в системі GS1.pdf
29 серпня 2018 23:49
Висновки СЕС.pdf
29 серпня 2018 23:49
ТУ емальПФ-115.pdf
29 серпня 2018 23:49
ТУ ПФ-266.pdf
29 серпня 2018 23:49
Договір оренди.pdf
29 серпня 2018 23:49
Витяг ПДВ.pdf
29 серпня 2018 23:49
Копія договору оренди.pdf
29 серпня 2018 23:49
паспорти якості.pdf
29 серпня 2018 23:49
Проект договору.pdf
29 серпня 2018 23:49
Копія Статуту.pdf
29 серпня 2018 23:49
Оригінал Статуту.pdf
29 серпня 2018 23:49
Довідка стаття 17.pdf

Публічні документи

28 вересня 2018 13:30
sign.p7s
28 вересня 2018 13:23
Корупція та повяз.pdf
24 вересня 2018 23:33
sign.p7s
24 вересня 2018 23:33
sign.p7s
29 серпня 2018 15:20
sign.p7s
29 серпня 2018 15:18
ТУ ПФ-115С Спектр.pdf
29 серпня 2018 15:18
ТУ Спектр ПФ-115.pdf
29 серпня 2018 15:18
ТУ ПФ 266 обєд. Спектр.pdf
29 серпня 2018 15:18
Свідоцтво GS1 Бузкова.pdf
29 серпня 2018 15:17
Свідоцтво GS1 ПФ-115 синя.pdf
29 серпня 2018 15:17
Свідоцтво GS1 ПФ-115 сіра.pdf
29 серпня 2018 15:17
Свідоцтво GS1 ПФ-115 біла.pdf
29 серпня 2018 15:17
Договор Химрезерв.pdf
29 серпня 2018 15:17
Статут Чистий Київ.pdf
29 серпня 2018 15:17
Проект Договору.PDF
29 серпня 2018 15:17
ЦПД Зав. Склад..pdf
29 серпня 2018 15:17
ЦПД Водій-вантажник.pdf
29 серпня 2018 15:17
Договір авто.PDF
29 серпня 2018 15:17
Довідка працівники.PDF
29 серпня 2018 15:17
Довідка МТБ.PDF
29 серпня 2018 15:17
Довідка складові ціни.PDF
29 серпня 2018 15:17
Довідка довкілля.PDF
29 серпня 2018 15:17
Тендерна пропозиція.PDF

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРГОСТ"
#39850535
Відхилено 563 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2018 17:39
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"
#32318370
Відхилено 565 249,06
UAH з ПДВ
12 вересня 2018 15:47
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІМПЕКС"
#40877288
Відхилено 571 000,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2018 09:18
ТОВ "ТОРГIВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#33300207
Відхилено 679 930,74
UAH з ПДВ
21 вересня 2018 11:56
ТОВ "Чистий Київ"
#39996524
Переможець 759 800,83
UAH з ПДВ
24 вересня 2018 15:32

Документи

05 вересня 2018 17:38
sign.p7s
05 вересня 2018 17:37
Протокол №1063.pdf

Документи

12 вересня 2018 15:46
sign.p7s
12 вересня 2018 15:45
Протокол №1077.pdf
05 вересня 2018 17:39
Звіт з ЄДР (припинено)
05 вересня 2018 17:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

14 вересня 2018 09:17
sign.p7s
14 вересня 2018 09:16
протокол №1078.pdf
12 вересня 2018 15:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

21 вересня 2018 11:56
sign.p7s
21 вересня 2018 11:55
Протокол №1101.pdf
14 вересня 2018 09:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

24 вересня 2018 15:32
sign.p7s
24 вересня 2018 15:30
Протокол №1112.pdf
21 вересня 2018 11:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2018 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Чистий Київ"
#39996524
759 800,83
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 вересня 2018 15:32
sign.p7s
24 вересня 2018 15:30
Протокол №1112.pdf
21 вересня 2018 11:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата скасування
31 жовтня 2018 14:47
Причина скасування
У зв’язку з відхилення всіх тендерних пропозицій відповідно до ст.31 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» на закупівлю: ДК 021:2015 код 44810000-1 «Фарба» (для закладів та установ освіти Дарницького району м.Києва) згідно рішення від 25.10.2018 р. №10957-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи
31 жовтня 2018 14:46 Протокол №1293.pdf

Актуальні тендери

До пошуку