Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання: периферійне обладнання (Багатофункціональний пристрій для швидкісного друку великих об'ємів)
Очікувана вартість
36 000,00 UAH
UA-2018-08-14-001215-c 99dba12817bc4b218f605be729aa49ff
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ломінська Ольга Ігорівна

380442026081 lominska@guekmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 04633423
Вебсайт: http://kievcity.gov.ua/content/69_departament-ekonomiky-ta-investytsij.html
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик,36
Контактна особа: Ломінська Ольга Ігорівна
380442026081
lominska@guekmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2018 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2018 18:00
Початок аукціону: 17 серпня 2018 13:00
Очікувана вартість: 36 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Багатофункціональний пристрій Canon IR2520 A3 з автоподатчиком документів або аналог з відповідними технічними характеристиками
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Багатофункціональний пристрій для швидкісного друку великих об'ємів з автоподатчиком документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, місто Київ, Київ, Хрещатик, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2018 16:27
4. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
14 серпня 2018 16:27
3. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
14 серпня 2018 16:27
2. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.doc
14 серпня 2018 16:27
1. КВАЛIФIКАЦIЙНI КРИТЕРII.docx
14 серпня 2018 16:26
0. ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 15 серпня 2018 09:54
Дата відповіді: 15 серпня 2018 12:12
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику!
Допускаємо, але з однаковими технічними параметрами, функціями та комплектацією, а також з кришкою БФП з дуплексом та автоподачею документів. У додатку 2 документації для проведення допорогових закупівель зазначено: Багатофункціональний пристрій Canon IR2520 A3 з автоподатчиком документів або аналог з відповідними технічними характеристиками, і в таблиці наведений перелік характеристик.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-14-001215-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 20 серпня 2018 14:14
Вимога дискваліфікувати учасника
Пропозиція ГО ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
Довідка, про суб’єкта господарювання (учасника): не містить інформації про форму власності та юридичний статус
Ддвідка, щодо погодження з істотними умовами договору, наведеного у Додатку 3 документації. без надання самого договору

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 серпня 2018 15:03
Доброго дня!
Вимогу взято на розгляд тендерним комітетом.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2018 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" 34 567,00
UAH з ПДВ
26 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" 33 000,00
UAH з ПДВ
30 948,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"
#37054093
Відхилено 26 900,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2018 17:48
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"
#31867934
Переможець 30 948,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2018 18:04

Документи

27 серпня 2018 17:46
Рішення.pdf

Документи

27 серпня 2018 18:03
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2018 18:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"
#31867934
30 948,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 серпня 2018 18:03
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
БП2018.pdf укладений
04 вересня 2018 10:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 30 948,00
UAH з ПДВ