Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
вугілля кам'яне
Очікувана вартість
491 153,00 UAH
UA-2018-08-14-001152-b 5e476696869b4569a8eafde6af95cfd5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Чернишова

+380973743223 mchernyshova968@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ АРЦИЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02229480
Місцезнаходження: 68400, Україна , Одеська обл., м. Арциз, Одеська обл., вул. Трудова, вул. 15
Контактна особа: Марина Чернишова
+380973743223
mchernyshova968@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2018 15:00
Початок аукціону: 30 серпня 2018 11:10
Очікувана вартість: 491 153,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 911,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

місце поставки товару: об'єкти замовника згідно з додатком №5 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
83 тони
вугілля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-14-001152-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДВАДЦЯТЬ П'ЯТЬ", Код ЄДРПОУ:31976537
Дата подання: 17 серпня 2018 12:51
Щодо тендерної документації
Доброго дня!
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було виявлено, що Вами встановлена вимога надання ряду нотаріально завірених копій документів.
Дана вимога, щодо нотаріального завірення документів, є дискримінаційною та штучно обмежує коло потенційних учасників торгів і унеможливлюють участь у даній закупівлі.
Відповідно до ст. 76 ЗУ «Про нотаріат» вірність копії з копії документа може бути засвідчена нотаріусом, посадовою особою органу місцевого самоврядування, якщо вірність копії засвідчена в нотаріальному порядку або якщо ця копія видана підприємством, установою, організацією, що видала оригінал документа.
Крім того, відповідно до п.3 глави 8 Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затвердженого Міністерством юстиції України від 22.02.2012 р. №296/5, не приймаються порвані документи та документи викладені на 2 і більше окремих аркушах, якщо аркуші не з’єднані у спосіб, що унеможливлює їх роз’єднання без порушення цілісності, не пронумеровані і не скріплені підписом відповідальної посадової особи та печаткою юридичної особи (у разі наявності), яка видавала документ.
Встановлення вказаної вимоги позбавляє можливості потенційних учасників, що мають документи, які не відповідають вимогам Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, подати свої пропозиції. А також таку вимогу можуть виконати тільки ті учасники, які мають право власності або мають оригінали даних документів.
Крім того, дана вимога покладає на учасників Процедури закупівлі додаткові матеріальні витрати , що може призвести до здороження предмета закупівлі, що є порушенням принципу здійснення закупівель, визначеного ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – максимальна економія та ефективність.
З огляду на вищевикладене, вимагаю:
1. Прийняти вимогу до розгляду;
2. Внести зміни до тендерної документації, а саме прибрати вимогу про нотаріальне завірення документів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 серпня 2018 21:19
Дана вимога кореспондується із частиною 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації, де додатково роз’яснено: «Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до положень установчих документів (статуту) та відповідно до вимог чинного законодавства: - оригінал або нотаріально завірена копія Статуту (для юридичних осіб).».

Документи

18 серпня 2018 21:19
відповідь на вимогу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2018 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРЕМІУМІНВЕСТ" 429 850,00
UAH з ПДВ
429 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" 490 905,00
UAH з ПДВ
490 905,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2018 21:16
пропозиція.rar

Публічні документи

04 вересня 2018 17:56
Документи переможця
23 серпня 2018 16:25
Електронний підпис
23 серпня 2018 16:23
Kovalenko_1948-K-O эцп.pdf
23 серпня 2018 16:23
Підписаний_G0818-1933-GL_tender.pdf
23 серпня 2018 16:23
7.Реєстр_забезпечення.PDF
23 серпня 2018 16:23
6. Інші документи.pdf
23 серпня 2018 16:23
5.Технічна частина.pdf
23 серпня 2018 16:23
4. Проект договору.PDF
23 серпня 2018 16:23
3.Ст.17.PDF
23 серпня 2018 16:23
1.Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРЕМІУМІНВЕСТ"

ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРЕМІУМІНВЕСТ"
#41701548
Відхилено 429 850,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2018 11:30
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"
#41750087
Переможець 490 905,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2018 11:55

Документи

31 серпня 2018 11:30
Електронний підпис
31 серпня 2018 11:16
Протокол стор.4.jpg
31 серпня 2018 11:16
Протокол стор. 3.jpg
31 серпня 2018 11:16
Протокол стор.2.jpg
31 серпня 2018 11:16
Протокол стор.1.jpg

Документи

31 серпня 2018 11:55
Електронний підпис
31 серпня 2018 11:54
Протокол 7, стор. 2.jpg
31 серпня 2018 11:54
Протокол 7 стор. 1.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2018 11:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"
#41750087
490 905,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 серпня 2018 11:55
Електронний підпис
31 серпня 2018 11:54
Протокол 7, стор. 2.jpg
31 серпня 2018 11:54
Протокол 7 стор. 1.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 вересня 2018 17:47
спеціфікація.jpg укладений
18 вересня 2018 17:41
платіжне доручення.jpg укладений
18 вересня 2018 17:41
обсяги поставки.jpg укладений
18 вересня 2018 17:41
договор стор.5.jpg укладений
18 вересня 2018 17:41
договор стор.4.jpg укладений
18 вересня 2018 17:41
договор стор.3.jpg укладений
18 вересня 2018 17:41
договор стор.2.jpg укладений
18 вересня 2018 17:41
Договор стор.1.jpg укладений
18 вересня 2018 17:41
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2018 16:24
ПРОТОКОЛ стор.3.jpg зміни до договору
02 жовтня 2018 16:21
ПРОТОКОЛ стор.2.jpg зміни до договору
02 жовтня 2018 16:21
ПРОТОКОЛ стор.1.jpg зміни до договору
02 жовтня 2018 16:21
ДОДАТКОВА УГОДА.jpg зміни до договору
02 жовтня 2018 16:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підставою для укладання додаткової угоди є продовження строку поставки товару до 31 жовтня 2018 року. Інші умови договору залишаються без змін. Підстава: лист ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" від 26.09.2018 року № 326
Номер договору про закупівлю: 114
Договір:
Номер додаткової угоди: №114 від 18.09.2018р
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML