Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
впровадження пілотного проекту зі створення системи відеоспостереження в дошкільних навчальних закладах Деснянського району м.Києва
introduction of a pilot project on the creation of a video surveillance system in preschool educational institutions of Desnianskyi district of Kyiv
Очікувана вартість
8 400 000,00 UAH
UA-2018-08-14-000706-a 6f8698a9ad0f4cc8bd5bc0444c75363f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буряк Ігор Петрович

380444542347 kp.informatika.kmda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 31024875
Місцезнаходження: 03186, Україна , Київ обл., Київ, Левка Мацієвича, 3
Контактна особа: Буряк Ігор Петрович
380444542347
kp.informatika.kmda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Enterprise Informatics
National ID: 31024875
Contact point: Buriak Ihor
380444542347
kp.informatika.kmda@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 серпня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2018 00:00
Очікувана вартість: 8 400 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 85 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 14 серпня 2018 18:59
Enquiries until: 16 листопада 2018 00:00
Complaints submission until: до 22 листопада 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 листопада 2018 00:00

Information

Estimated total value: 8 400 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 42 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 85 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
впровадження пілотного проекту зі створення системи відеоспостереження в дошкільних навчальних закладах Деснянського району м.Києва - детально викладено у Додатку №3
introduction of a pilot project on the creation of a video surveillance system in preschool educational institutions of Desnianskyi district of Kyiv - detailed in Appendix №3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
впровадження пілотного проекту зі створення системи відеоспостереження в дошкільних навчальних закладах Деснянського району м.Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03113, Україна, місто Київ, Київ, вул.Дегтярівська, 37
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

introduction of a pilot project on the creation of a video surveillance system in preschool educational institutions of Desnianskyi district of Kyi
CPV: 32330000-5
Період постачання: по 26 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2018 12:06
Електронний цифровий підпис
15 листопада 2018 17:02
Електронний цифровий підпис
25 вересня 2018 10:14
Електронний цифровий підпис
14 серпня 2018 19:01
Електронний цифровий підпис
16 листопада 2018 12:01
ТД_відео_ДНЗ_зі змінами від 16.11.2018.doc
15 листопада 2018 16:58
ТД_відео_ДНЗ_зі змінами від 15.11.2018.doc
25 вересня 2018 10:11
ТД_відео_ДНЗ_зі змінами від 24.09.2018.doc
14 серпня 2018 19:00
ТД_відео_ДНЗ.doc
16 листопада 2018 11:58
Додаток_5_ТП_відео_ ДНЗ_зі змінами від 16.11.2018.docx
15 листопада 2018 16:58
Додаток_5_ТП_відео_ ДНЗ_зі змінами від 15.11.2018.docx
25 вересня 2018 10:11
Додаток_5_ТП_відео_ ДНЗ_зі змінами від 24.09.2018.docx
14 серпня 2018 19:00
Додаток_5_ТП_відео_ ДНЗ.docx
16 листопада 2018 11:58
Додаток_4_Договір_ДНЗ_зі змінами від 16.11.2018.docx
15 листопада 2018 16:58
Додаток_4_Договір_ДНЗ_зі змінами від 15.11.2018.docx
25 вересня 2018 10:10
Додаток_4_Договір_ДНЗ_зі змінами від 24.09.2018.docx
14 серпня 2018 19:00
Додаток_4_Договір_ДНЗ.docx
16 листопада 2018 11:58
Додаток_3_ТЗ_відео_ДНЗ зі змінами від 16.11.2018.docx
15 листопада 2018 16:58
Додаток_3_ТЗ_відео_ДНЗ зі змінами від 15.11.2018.docx
25 вересня 2018 10:05
Додаток_3_ТЗ_відео_ДНЗ зі змінами від 24.09.18.docx
14 серпня 2018 19:00
Додаток_3_ТЗ_відео_ДНЗ.docx
16 листопада 2018 11:57
Додаток_2_ст17_відео_ДНЗ_зі змінами від 16.11.2018.docx
15 листопада 2018 16:57
Додаток_2_ст17_відео_ДНЗ_зі змінами від 15.11.2018.docx
25 вересня 2018 10:05
Додаток_2_ст17_відео_ДНЗ_зі змінами від 24.09.2018.docx
14 серпня 2018 19:00
Додаток_2_ст.17_відео_ДНЗ.docx
16 листопада 2018 11:57
Додаток_1_ст.16_відео_ДНЗ_зі змінами від 16.11.2018.docx
15 листопада 2018 16:57
Додаток_1_ст.16_відео_ДНЗ_зі змінами від 15.11.2018.docx
25 вересня 2018 10:04
Додаток_1_ст.16_відео_ДНЗ_зі змінами від 24.09.2018.docx
14 серпня 2018 19:00
Додаток_1_ст.16_відео_ДНЗ.docx
16 листопада 2018 11:57
Зміни (перелік) до ТД_відео_ДНЗ від 16.11.2018.doc
15 листопада 2018 16:57
Зміни (перелік) до ТД_відео_ДНЗ від 15.11.2018.doc
25 вересня 2018 10:12
Зміни (перелік) до ТД_відео_ДНЗ_від 24.09.2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Утонення інформації
Дата подання: 03 вересня 2018 14:13
Дата відповіді: 06 вересня 2018 16:56
1) Для серверів які будуть обслуговувати Дитячі Навчальні Заклади в Деснянському районі чи представленні шкафи в ЦОДі КП «Інформатика»? Де їх планують розміщувати? 2) Хто буде проводити роботи по налаштуванню на серверах ДНЗ Деснянського району? Інженери КП «Інформатика» чи представники компанії переможця. Якщо представники компанії переможця то як планується забезпечити доступ до даних серверів? 3) При поставці серверів під ДНЗ потрібно чи ні докупати серверну операційну систему Windows Server, якщо потрібно то яку версію? 4) Які основні маршрутизатори плануються використати для побудови мережи? Укажіть будь-ласка їх модель, виробника. 5) КП «Інформатика» в даному проекті забезпечує чи ні доступ до інфраструктури електромережі? З якої буде постачатися електрична енергія для обладнання відеоспостереження. Чи компанія переможець сама буде вирішувати питання по побудові і підключенню до системи електропостачання, вирішувати питання електропостачання з власниками інфраструктури? 6) Хто буде розвертати VMS, КП «Інформатика» чи компанія переможець? 7) Коли робити обстеження об’єктів, для побудови комплексної системи відеоспостереження з електронним кабінетом, кабельної мережі? Які терміни?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваші питання надаємо наступні відповіді:
1) Сервери, перелік яких зазначено у Технічних вимогах до предмета закупівлі за ДК 021:2015: 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо - та відеоматеріалу (впровадження пілотного проекту зі створення системи відеоспостереження в дошкільних навчальних закладах Деснянського району м. Києва) повинні бути встановлені у міському центрі обробки даних (м. Київ, вул. Дегтярівська, 37), для чого буде виділене місце у серверному приміщенні у шафах, надано електроживлення, заземлення та вільні порти у комутаційному обладнанні.
2) Налаштування системи повинен здійснювати Виконавець, який повинен здійснити монтаж, налаштування відповідних серверів та включення їх у загальноміську систему відеоспостереження. Доступ до необхідного обладнання буде наданий працівникам Виконавця у встановленому порядку.
3) Докупати серверну операційну систему Windows Server не потрібно.
4) У складі міського центру обробки даних використовується маршрутизатор Hewlett Packard Enterprise НРЕ 6802 та клауд-комутатори Juniper EX3400.
5) Виконавець повинен здійснити всі необхідні роботи із забезпечення електроживлення комплексної системи відеоспостереження з урахуванням вимог Правил приєднання електроустановок до електричних мереж, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики від 17.01.2013 № 32, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 8 лютого 2013 р. за № 236/22768.
6) Всі послуги зі створення комплексної системи відеоспостереження повинні бути здійснені Виконавцем.
7) Замовник не обмежує Учасників та Виконавця у термінах проведення обстеження.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-08-14-000706-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МТУ", Код ЄДРПОУ:39272961
Дата подання: 09 вересня 2018 23:57
Скарга на ДКТ
дискримінація
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 вересня 2018 14:54
Рішення від 12.09.2018 № 9360+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 вересня 2018 14:54
рішення від 26.09.2018 № 9953.pdf
Дата публікації: 01 жовтня 2018 19:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата виконання рішення замовником: 15 листопада 2018 17:11

Документи подані скаржником

09 вересня 2018 23:57
КП Інформатика скарга.pdf
09 вересня 2018 23:57
MTU bank.pdf

Документи подані замовником

20 вересня 2018 14:16
порівняльна_ДНЗ_20.09.xlsx
20 вересня 2018 14:16
DataSheet.rar

Інформація про відміну

Дата відміни
26 листопада 2018
Причина відміни
подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку