Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція стадіону “Авангард” на вул. Замковій, 34 у м. Рівному
the reconstruction of “Avangard” stadium under the address – 34 Zamkova Street, Rivne
the reconstruction of “Avangard” stadium under the address – 34 Zamkova Street, Rivne
Очікувана вартість
202 260 782,00 UAH
UA-2018-08-14-000554-a ● 5eb46e9a02d546a39c0e557941aec050
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05517742 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, вул. Лермонтова, 6 |
Контактна особа: |
Кондратюк Світлана Василівна +380362635604 ukbrivne@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Capital Construction Administration of Rivne City Council Executive Committee |
National ID: | 05517742 |
Contact point: |
Kondratiuk Svitlana +380362635604 ukbrivne@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2018 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2018 13:16 |
Очікувана вартість: | 202 260 782,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 022 608,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1011303 UAH |
Publication date: | 14 серпня 2018 16:00 |
Enquiries until: | 08 вересня 2018 17:00 |
Complaints submission until: | до 14 вересня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 вересня 2018 17:00 |
Information
Estimated total value: | 202 260 782 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 022 608 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція стадіону “Авангард” на вул. Замковій, 34 у м. Рівному
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Замкова, 34
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
the reconstruction of “Avangard” stadium under the address – 34 Zamkova Street, Rivne
CPV: 45000000-7
Період постачання:
по 12 лютого 2021
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2018 16:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2018 16:22 |
Тендерна документація із змінами 2.docx | |
10 вересня 2018 16:22 |
Зміни 2 до тендерної документації.docx | |
06 вересня 2018 16:21 |
Тендерна документація із змінами.docx | |
06 вересня 2018 16:21 |
Зміни до тендерної документації.docx | |
14 серпня 2018 16:00 |
Оголошення.docx | |
14 серпня 2018 16:00 |
Проект договору підряду.docx | |
14 серпня 2018 16:00 |
Тендерна документація.docx |
10 вересня 2018 16:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 вересня 2018 16:22 |
Тендерна документація із змінами 2.docx
|
||||||
10 вересня 2018 16:22 |
Зміни 2 до тендерної документації.docx
|
||||||
06 вересня 2018 16:21 |
Тендерна документація із змінами.docx
|
||||||
06 вересня 2018 16:21 |
Зміни до тендерної документації.docx
|
||||||
14 серпня 2018 16:00 |
Оголошення.docx
|
||||||
14 серпня 2018 16:00 |
Проект договору підряду.docx
|
||||||
14 серпня 2018 16:00 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 03 вересня 2018 15:29
Дата відповіді: 06 вересня 2018 16:14
Відповідно до вимог Тендерної документації (п.2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції) тендерна пропозиція обов'язково супроводжується документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Замовник зазначає, що банківська гарантія надається в паперовій формі відповідно до статті 547 Цивільного кодексу України разом з копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію учаснику, завірену цим банком. При цьому, відповідно до п.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, в тому числі документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції.
На підставі викладеного, керуючись ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», п.1 Порядку унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації, з метою дотримання вимог тендерної документації та уникнення в подальшому безпідставного відхилення тендерних пропозицій, просимо надати роз’яснення щодо форми забезпечення тендерної пропозиції та способу його надання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, про що будуть внесені зміни до тендерної документації.
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Дата подання: 03 вересня 2018 15:30
Дата відповіді: 06 вересня 2018 16:16
Під час ознайомлення із тендерною документацією та оголошенням про проведення процедури закупівлі «Реконструкція стадіону “Авангард” на вул. Замковій, 34 у м. Рівному», встановлено, що закупівля оголошена в порядку передбаченому ч.4 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно ч.1 ст.27 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Тоді як перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій.
При цьому п. 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції містить наступні положення:
«учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Інформація про технічні вимоги, обсяги та вид робіт наведені в Додатку 6 до цієї тендерної документації.
Розрахунок договірної ціни складається з наступного:
- договірної ціни;
- пояснювальної записки;
- локальних кошторисів;
- розрахунку заробітної плати, який повинен бути виконаний згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281 та зареєстрованим у Мінюсті 11.11.2016 № 1469/29599 (зі змінами);
- розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів);
- розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів;
- розрахунку загально-виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації);
- розрахунку коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій;
- розрахунку прибутку.
Ціну пропозиції учасник вказує в тендерній пропозиції складеній по формі, викладеній в Додатку 1, яка надається в складі тендерної пропозиції.
Розрахунок договірної ціни надається учасником-переможцем торгів за результатами проведеного аукціону. Договірна ціна складається з врахуванням вищевикладених вимог і повинна відповідати результатам електронного аукціону.».
З викладеного вище – не зрозуміло яким чином подавати тендерну пропозицію, зокрема:
- розрахунок договірної ціни надається всіма учасниками, чи лише учасником-переможцем?
- Якщо розрахунок договірної ціни надається всіма учасниками, то тендерна документація не містить чіткої вказівки, яким чином завантажуються відповідні документи, адже із розрахунку договірної ціни чітко видно ціну тендерної пропозиції.
- Для чого потрібна тендерна пропозиція складена по формі, викладеній в Додатку 1 у процедурі закупівлі, оголошеній відповідно до ч.4 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі»?
- Якщо все ж таки тендерна пропозиція складена по формі, викладеній в Додатку 1 потрібна, то тендерна документація не містить вказівки яким способом цей документ надавати, адже форма тендерної пропозиції містить у собі суму тендерної пропозиції, яка стане відома на стадії прекваліфікації.
Розкриття тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі, оголошеній в порядку встановленому ч.4 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині інформації про ціну на етапі, коли розкривається лише частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі (в даному випадку розрахунок договірної ціни), є порушенням законодавства з питань публічних закупівель.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.10, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення щодо порядку подання тендерної пропозиції та переліку документів, які мають міститися в її складі із вказівкою на те, які документи мають бути у відкритому доступі на період перекваліфікації та які відкриваються після проведення аукціону.
У разі неможливості надати роз’яснення, з метою усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до вимог чинного законодавства в частині проведення процедури закупівлі у порядку встановленому ч.4 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ціна тендерної пропозиції – це договірна ціна, яка розраховується згідно з вимогами, наведеними в пункті 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації.
Учасник в складі тендерної пропозиції не надає розрахунок договірної ціни, а тільки вказує саму ціну у формі, наведеній в Додатку 1 до тендерної документації. Вона буде початковою ціною при проведенні аукціону електронною системою.
Вказану форму тендерної пропозиції необхідно підготувати та загрузити в електронну систему окремим файлом із зазначенням, що це цінова частина пропозиції (ця вимога буде внесена до тендерної документації).
Кваліфікаційна та технічна частина тендерної пропозиції, яка не містить інформації про ціну пропозиції буде розкрита у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі.
Розрахунок договірної ціни, відкоригований за результатами аукціону (у різі зниження ціни), надає переможець закупівлі у терміни, визначені в пункті 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації
Учасник в складі тендерної пропозиції не надає розрахунок договірної ціни, а тільки вказує саму ціну у формі, наведеній в Додатку 1 до тендерної документації. Вона буде початковою ціною при проведенні аукціону електронною системою.
Вказану форму тендерної пропозиції необхідно підготувати та загрузити в електронну систему окремим файлом із зазначенням, що це цінова частина пропозиції (ця вимога буде внесена до тендерної документації).
Кваліфікаційна та технічна частина тендерної пропозиції, яка не містить інформації про ціну пропозиції буде розкрита у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі.
Розрахунок договірної ціни, відкоригований за результатами аукціону (у різі зниження ціни), надає переможець закупівлі у терміни, визначені в пункті 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-08-14-000554-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "ВЕСТІНВЕСТБУД", Код ЄДРПОУ:36771058
Дата подання: 23 жовтня 2018 21:03
Вимога Замовнику
Вимога Замовнику про усунення правопорушення за результатами перекваліфікації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2018 09:44
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
З урахуванням того, що відкриті торги знаходяться на стадії попередньої кваліфікації, а пропозиція ПП «Вестінвестбуд» була відхилена згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій від 17.10.2018 р., на даній стадії проведення відкритих торгів ПП «Вестінвестбуд» має право звернутись до Замовника лише з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
ПП «Вестінвестбуд» подано вимогу про усунення порушень за результатами перекваліфікації. Додатком до вказаної вимоги прикріплено відсканований письмовий документ іншої юридичної особи – Громадської організації «Організація учасників антитерористичної операції «Булава» (код ЄДРПОУ 41029230) підписаний заступником керівника В.І. Семенюком. Інших документів, зокрема щодо яких можна встановити автора документу як уповноважену особу ПП «Вестінветбуд», не було додано.
Відповідно до ст.1 Закону України «Про інформацію» інформацією визнаються будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді. У вказаній статті також наведено поняття документу - це матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі та просторі.
Згідно до п. 4.4. ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлювання документів» документи, що їх складають в організації, повинні мати такі обов'язкові реквізити: назва організації (07), назва виду документа (10) (не зазначають на листах), дата (11), реєстраційний індекс документа (12), заголовок до тексту документа (19), текст документа (21), підпис (23).
До вимоги про усунення порушень за результатами перекваліфікації ПП «Вестінвестбуд», як учасником відкритих торгів, не додано жодного документу ПП «Вестінвестбуд», що містять вимоги ПП «Вестінвестбуд», як учасника відкритих торгів, усунути порушення чи надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Завантажений директором ПП «Вестінвестбуд» Шекель Л. І. документ іншої юридичної особи – Громадської організації «Організація учасників антитерористичної операції «Булава» (код ЄДРПОУ 41029230) не може слугувати предметом розгляду, оскільки вказана громадська організація є окремою юридичною особою, не є учасником відкритих торгів, а ч. 3 ст. 9 Закон України «Про публічні закупівлі» забороняє громадським організаціям втручатись у процедуру закупівлі.
Таким чином, при заявленні вимоги до Замовника ПП «Вестінвестбуд» не додано жодного документу, оформленого та підписаного у встановленому законом порядку, що містить вимоги ПП «Вестінвестбуд», як учасника відкритих торгів, надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, відсутність можливості встановити суть вимог ПП «Вестінвестбуд», Замовник відхиляє вимогу.
З урахуванням того, що відкриті торги знаходяться на стадії попередньої кваліфікації, а пропозиція ПП «Вестінвестбуд» була відхилена згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій від 17.10.2018 р., на даній стадії проведення відкритих торгів ПП «Вестінвестбуд» має право звернутись до Замовника лише з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
ПП «Вестінвестбуд» подано вимогу про усунення порушень за результатами перекваліфікації. Додатком до вказаної вимоги прикріплено відсканований письмовий документ іншої юридичної особи – Громадської організації «Організація учасників антитерористичної операції «Булава» (код ЄДРПОУ 41029230) підписаний заступником керівника В.І. Семенюком. Інших документів, зокрема щодо яких можна встановити автора документу як уповноважену особу ПП «Вестінветбуд», не було додано.
Відповідно до ст.1 Закону України «Про інформацію» інформацією визнаються будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді. У вказаній статті також наведено поняття документу - це матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі та просторі.
Згідно до п. 4.4. ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлювання документів» документи, що їх складають в організації, повинні мати такі обов'язкові реквізити: назва організації (07), назва виду документа (10) (не зазначають на листах), дата (11), реєстраційний індекс документа (12), заголовок до тексту документа (19), текст документа (21), підпис (23).
До вимоги про усунення порушень за результатами перекваліфікації ПП «Вестінвестбуд», як учасником відкритих торгів, не додано жодного документу ПП «Вестінвестбуд», що містять вимоги ПП «Вестінвестбуд», як учасника відкритих торгів, усунути порушення чи надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Завантажений директором ПП «Вестінвестбуд» Шекель Л. І. документ іншої юридичної особи – Громадської організації «Організація учасників антитерористичної операції «Булава» (код ЄДРПОУ 41029230) не може слугувати предметом розгляду, оскільки вказана громадська організація є окремою юридичною особою, не є учасником відкритих торгів, а ч. 3 ст. 9 Закон України «Про публічні закупівлі» забороняє громадським організаціям втручатись у процедуру закупівлі.
Таким чином, при заявленні вимоги до Замовника ПП «Вестінвестбуд» не додано жодного документу, оформленого та підписаного у встановленому законом порядку, що містить вимоги ПП «Вестінвестбуд», як учасника відкритих торгів, надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, відсутність можливості встановити суть вимог ПП «Вестінвестбуд», Замовник відхиляє вимогу.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-08-14-000554-a.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Луцьккомунбуд, Код ЄДРПОУ:38079098
Дата подання: 23 жовтня 2018 14:51
Дата подання: 23 жовтня 2018 14:51
Платіжне доручення
Оплата за подання скарги в порядку ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі "
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: помилкове
Дата: 23 жовтня 2018 16:47
рішення від 25.10.2018 №10941.pdf
Дата публікації: 25 жовтня 2018 18:40
Номер скарги: UA-2018-08-14-000554-a.a3
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ Луцьккомунбуд, Код ЄДРПОУ:38079098
Дата подання: 23 жовтня 2018 16:45
Дата подання: 23 жовтня 2018 16:45
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Прийняти скаргу до розгляду;
2) Встановити порушення процедури закупівлі за номером в ЦБД № UA-2018-08-14-000554-a на закупівлю «ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт», Реконструкція стадіону “Авангард” на вул. Замковій, 34 у м. Рівному та зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення про допущення тендерної пропозиції ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» до аукціону;
3) Зобов’язати Замовника опублікувати протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД»;
4) Завершити процедуру закупівлі у встановленому законом порядку.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 жовтня 2018 18:42
рішення від 25.10.2018 №10940 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 жовтня 2018 18:41
інфорація про резолютивну частину рішення від 09.11.2018 № 11501.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2018 16:31
рішення від 09.11.2018 №11501.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2018 19:48
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05517742 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, вул. Лермонтова, 6 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
Приватне підприємство "ВЕСТІНВЕСТБУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ Юкрейніан Девелопмент Індустрі | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ Луцьккомунбуд | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ПП "Мостобудівельне управління №1" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 15 листопада 2018 12:03 |
Коментар щодо відміни: | Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за результатами розгляду скарги ТОВ “Луцьккомунбуд” з проханням зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ “РЕНОМЕ-ЄВРОБУД” прийшла до висновку, що тендерна пропозиція ТОВ “РЕНОМЕ-ЄВРОБУД” не відповідає умовам тендерній документації. За таких умов Замовник повинен був відхилити пропозицію ТОВ “РЕНОМЕ-ЄВРОБУД” як таку, що не відповідає умовам документації. Не відхиливши пропозицію ТОВ “РЕНОМЕ-ЄВРОБУД”, Замовник порушив вимоги статті 30 Закону, відповідно до якої замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Не відмінивши процедуру закупівлі, Замовник порушив вимоги частини першої статті 31 Закону, відповідно до якої замовник відміняє торги, зокрема, у разі допущення до оцінки менше, ніж двох пропозицій, а також вимоги частини п'ятої статті 28 Закону, відповідно до якої, якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників, процедура закупівлі відміняється. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийняла рішення, що права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника відмінити процедуру закупівлі (рішення від 09.11.2018 №11501-р/пк-пз). На підставі цього, керуючись пунктом 12 статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерний комітет прийняв рішення про відміну торгів. |
Документи:
15 листопада 2018 12:03
|
Повідомлення про відміну торгів |
15 листопада 2018 12:03
|
Протокол |