Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
66110000-4 «Банківські послуги» (Інкасація грошової виручки)
Очікувана вартість
3 998 200,00 UAH
UA-2018-08-14-000464-a ● 99e2d2e877064a05a3f94c5534771c44
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Львівська залізниця» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081195 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1 |
Контактна особа: |
Скробач О. М. (032)-226-30-22 tender@railway.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Регіональною філією «Львівська залізниця» було проведено дві процедури закупівлі відкритих торгів для закупівлі послуг 66110000-4 «Банківські послуги» (Інкасація грошової виручки). На участь у торгах, які були оголошені 25.05.2018, номер процедури закупівлі в електронній системі prozorro UA-2018-05-25-000114-b № документу на smarttender.biz 2510738 – тендерну пропозицію подав один учасник - ПАТ «Державний ощадний банк України», ціна пропозиції 3 998 200,00 грн без ПДВ. Торги відмінено, у разі подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. На участь у торгах, які були оголошені 19.06.2018, номер процедури закупівлі в електронній системі prozorro UA-2018-06-19-000709-b № документу на smarttender.biz № 2602232 - тендерну пропозицію подав один учасник - ПАТ «Державний ощадний банк України», ціна пропозиції 3 998 200,00 грн. без ПДВ. Торги відмінено, у разі подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. У зв’язку з вище наведеним, для закупівлі послуги: 66110000-4 «Банківські послуги» (Інкасація грошової виручки), робочою групою був проведений моніторинг ринку в ході якого найнижчу цінову пропозицію запропонувало ПАТ «Державний ощадний банк України», та запропоновано провести переговорну процедуру закупівлі з ПАТ «Державний ощадний банк України» на закупівлю 66110000-4 «Банківські послуги» (Інкасація грошової виручки), відповідно до п. 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятись від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, що підтверджується звітами про результати проведення процедури закупівля, сформованими електронною системою закупівель та оприлюдненими на веб-порталі Уповноваженого орган ( Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель : UA-2018-05-25-000114-b № документу на smarttender.biz 2510738 UA-2018-06-19-000709-b № документу на smarttender.biz 2602232).
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2018 15:12 |
Оскарження наміру укласти договір: | 25 серпня 2018 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Інкасація грошової виручки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2018
—
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 66110000-4 — Банківські послуги
Тендерна документація
14 серпня 2018 15:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2018 15:07 |
Пов про намір укл дог інкасація.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Публічне акціонерне товариство «Державний ощадний банк України" #00032129 |
Переможець |
3 998 200,00
UAH
|
14 серпня 2018 15:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2019 09:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2019 12:47
|
Додаток 1 (1).pdf | зміни до договору |
30 серпня 2019 12:47
|
дод.дог.1 (1).pdf | зміни до договору |
30 серпня 2019 12:47
|
ПОВІДОМЛЕННЯ про зміни (1).docx | зміни до договору |
30 серпня 2019 12:47
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2018 17:01
|
Инкасация 2018.pdf | укладений |
31 серпня 2018 17:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 5 ст 36 Закону України "Про публічні закупівлі» « Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.» |
Номер договору про закупівлю: | Л/НФ-18871/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |