Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівлі ЗОШ №32 по вул. Гайдара, 1 у м. Миколаєві» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
3 693 046,00 UAH
UA-2018-08-14-000230-c b712c2373d9044a5835be5924b0dc0b8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кутаєва Юлія Марківна

+380933799656 ukb@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41271134
Вебсайт: https://mkrada.gov.ua
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Кутаєва Юлія Марківна
+380933799656
ukb@mkrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2018 10:38
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2018 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2018 23:00
Початок аукціону: 30 серпня 2018 11:01
Очікувана вартість: 3 693 046,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 465,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт будівлі ЗОШ №32 по вул. Гайдара, 1 у м. Миколаєві» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул. Гайдара, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2018 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2018 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2018 14:16
Перелік змін 22.08.2018 ЗОШ 32.pdf
22 серпня 2018 14:16
Протокол змін 22.08.2018 ЗОШ 32.pdf
22 серпня 2018 14:16
Додаток 4 Проект договору (зі змінами).docx
14 серпня 2018 10:38
Додаток 4 Проект договору.docx
22 серпня 2018 14:16
Додаток 2 (зі змінами).docx
14 серпня 2018 10:38
Додаток 2.docx
22 серпня 2018 14:16
Додаток 1 Тендерна пропозиція (зі змінами).docx
14 серпня 2018 10:38
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
22 серпня 2018 14:16
ТД (нова редакція).docx
14 серпня 2018 10:38
ТД.docx
14 серпня 2018 10:38
Перелік документів ЗОШ 32.docx
14 серпня 2018 10:38
Експертний звіт.PDF
14 серпня 2018 10:38
Додаток 3 Технічне завдання.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2018 11:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство будівельна фірма "Квазар-Інк" 3 562 441,97
UAH з ПДВ
3 543 976,74
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Миколаївська інжинірингова компанія "Інвестбуд" 3 596 438,00
UAH з ПДВ
3 562 438,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2018 17:00
IMG-88241fca398e4527ca10c15e7a83448e-V.jpg
04 вересня 2018 16:53
довідка МВСУ.jpg
04 вересня 2018 16:49
лист-роз'яснення.jpg
04 вересня 2018 16:49
Дов.ДПІ.jpg
29 серпня 2018 13:59
Електронний підпис
29 серпня 2018 13:18
Листи, довідки.pdf
29 серпня 2018 13:18
Кошторис.pdf
29 серпня 2018 13:17
ScanImage003.jpg
29 серпня 2018 13:17
Проект Договору.pdf
29 серпня 2018 13:17
ScanImage001.jpg
29 серпня 2018 13:17
ScanImage002.jpg
29 серпня 2018 13:17
ScanImage004.jpg
29 серпня 2018 13:17
зош 32.imd

Публічні документи

29 серпня 2018 17:05
Електронний підпис
29 серпня 2018 17:03
21 наявн дозволу.pdf
29 серпня 2018 17:02
21 наявн дозволу.pdf
29 серпня 2018 17:02
21 наявн дозволу.pdf
29 серпня 2018 17:00
23 проект договору.pdf
29 серпня 2018 17:00
лок кошт.pdf
29 серпня 2018 17:00
відо рес.pdf
29 серпня 2018 17:00
213.imd
29 серпня 2018 17:00
19 Статут.pdf
29 серпня 2018 17:00
18 протоколи накази.pdf
29 серпня 2018 17:00
Підписаний_LICENSE.pdf
29 серпня 2018 17:00
17 уповнов на пыдпис.pdf
29 серпня 2018 17:00
2 гарантія 10 р.pdf
29 серпня 2018 17:00
4 захист довкілля.pdf
29 серпня 2018 17:00
6 субпідр.pdf
29 серпня 2018 17:00
4.1. очищення майд.pdf
29 серпня 2018 17:00
1 відпов оригіналу.pdf
29 серпня 2018 17:00
5 се6ртифік.pdf
29 серпня 2018 17:00
Підписаний_Kovalenko_1948-K-O.pdf
29 серпня 2018 17:00
Підписаний_GarLIST 2088.pdf
29 серпня 2018 17:00
дог ціна.pdf
29 серпня 2018 17:00
9 тенд проп.pdf
29 серпня 2018 17:00
12 роб проф.pdf
29 серпня 2018 17:00
10.1 ДОГОВ ОБЛ.pdf
29 серпня 2018 17:00
14 договір з додатками.pdf
29 серпня 2018 17:00
11 інжен тех персонал.pdf
29 серпня 2018 17:00
10 обладн.pdf
29 серпня 2018 17:00
16 стаття 17.pdf
29 серпня 2018 17:00
15 відгук.pdf
29 серпня 2018 17:00
13 аналог договр.pdf
29 серпня 2018 17:00
22 довідка ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БФ КВАЗАР - ІНК"

Товариство з обмеженою відповідальністю Миколаївська інжинірингова компанія "Інвестбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство будівельна фірма "Квазар-Інк"
#24786815
Переможець 3 543 976,74
UAH з ПДВ
31 серпня 2018 15:33

Документи

31 серпня 2018 15:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2018 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство будівельна фірма "Квазар-Інк"
#24786815
3 543 976,74
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 серпня 2018 15:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 13:30
Довідка.pdf укладений
02 квітня 2020 13:28
ДУ 7 від 01.04.20 до дог.4_К.р.будів.ЗОШ 32.pdf укладений
02 квітня 2020 13:28
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 11:54
ДУ 7 від 01.04.20 до дог.4_К.р.будів.ЗОШ 32.pdf зміни до договору
01 квітня 2020 11:52
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 14:08
ДУ 6 від 26.12.19 до дог.4_К.р. будів. ЗОШ 32.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 14:01
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 14:40
ДУ 5 від 24.09.19 до дог.4_К.р. будів. ЗОШ 32.PDF зміни до договору
24 вересня 2019 14:37
Електронний підпис укладений
13 вересня 2019 15:43
ДУ 4 від 13.09.19 до дог.4_ЗОШ 32.PDF зміни до договору
13 вересня 2019 15:40
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 15:53
ДУ 3 від 14.08.19 до дог.4_будівля ЗОШ 32.PDF зміни до договору
14 серпня 2019 15:52
ДУ 2 від 26.12.2018 до дог.4_ЗОШ 32.PDF зміни до договору
26 грудня 2018 10:14
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 10:09
ДУ 1 від 30.10.2018.PDF зміни до договору
30 жовтня 2018 17:34
Електронний підпис укладений
14 вересня 2018 09:48
Договір 4 від 13.09.2018.PDF укладений
14 вересня 2018 09:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни у п.3.1 розділу 3 та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 3 543 976,74 грн ( три мільйона п’ятсот сорок три тисячі дев’ятсот сімдесят шість гривень 74 копійки) , в т.ч. ПДВ 590 662,79 грн та визначається на підставі Договірної ціни (додаток №3 до Договору), в тому числі на 2018 рік 1 573 099,45 грн(один мільйон п’ятсот сімдесят три тисячі дев’яносто дев’ять гривень 45 копійки). Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Подальша реєстрація юридичних та фінансових бюджетних зобов’язань по даному договору здійснюється Замовником згідно вимог ст. 48, 49 Бюджетного Кодексу України за наявності затвердження кошторисних призначень.». Сторони дійшли згоди внести зміни у Додаток № 2 до Договору та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 2018 рік на 1 559 001,61 грн. Внести зміни у п.3.1 розділу 3 та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 3 543 976,74 грн ( три мільйона п’ятсот сорок три тисячі дев’ятсот сімдесят шість гривень 74 копійки) , в т.ч. ПДВ 590 662,79 грн та визначається на підставі Договірної ціни (додаток №3 до Договору), в тому числі на 2018 рік 14 097,84 грн. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Подальша реєстрація юридичних та фінансових бюджетних зобов’язань по даному договору здійснюється Замовником згідно вимог ст. 48, 49 Бюджетного Кодексу України за наявності затвердження кошторисних призначень.» Сторони дійшли згоди внести зміни у Додаток № 2 до Договору.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни у п.3.1 розділу 3, п.10.1. розділу 10 та викласти їх у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 3 543 976,74 грн. ( три мільйона п’ятсот сорок три тисячі дев’ятсот сімдесят шість гривень 74 копійки) , в т.ч. ПДВ 590 662,79 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (додаток №3 до Договору), в тому числі на 2019 рік 998 650,31 грн. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Подальша реєстрація юридичних та фінансових бюджетних зобов’язань по даному договору здійснюється Замовником згідно вимог ст. 48, 49 Бюджетного Кодексу України за наявності затвердження кошторисних призначень. 10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його укладання і діє до 31.12.2020, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 2. Строк дії договору продовжено, на підставі п.4.4. статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника, які унеможливили виконати умови договору в повному обсязі. 3. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки № 2,4 до Договору (які додаються) та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Замовник» та «Підрядник» дійшли згоди внести зміни до Договору № 4 від 13.09.2018 р. 2. У зв’язку із відкриттям небюджетного рахунка для зарахування попередньої оплати «Підрядника», Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору підряду та викласти реквізити «Підрядника», що містяться в Розділі 14 Договору «Місце знаходження та банківські реквізити сторін» у наступній редакції: ПІДРЯДНИК ППБФ "Квазар-Інк" адреса: 54046, м. Миколаїв, вул. Арх. Старова, 4-Є р/р № 26007500123239 ПАТ «Креді Агріколь Банк» МФО 300614 а/р UA6282017200000707619 МФО 820172 Держказначейська служба України, м.Київ УДКСУ у м.Миколаєві ЄДРПОУ 24786815 ІПН 247868114055 Витяг ПДВ № 1514034500491 тел. (067) 515-33-96
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 4.2. розділу 4, та викласти його у наступній редакції: «4.2. Замовник перераховує платежі на поточний рахунок Підрядника в національній валюті України. Замовник може надати підряднику попередню оплату в розмірі, що не перевищує 50% вартості річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців, відповідно до Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014 № 117. Попередня оплата здійснюється шляхом перерахування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державного Казначейства України протягом 14 банківських днів з дати взяття Замовником фінансових зобов’язань в органах ДКУ. Підрядник може використовувати одержану попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, устаткування та обладнання, на попередню оплату субпідрядникам, на оплату будівельно-монтажних робіт згідно договору, сплати податків, зборів та здійснення інших оплат необхідних для виконання договору підряду. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату протягом не більше трьох місяців після одержання попередньої оплати, що буде підтверджено примірними формами КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати. По закінченню терміну надання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Замовник має право контролювати використання наданих Підряднику сум попередньої оплати. Ненадання Замовником попередньої оплати, не звільняє Підрядника від виконання п. 5.1.1 Договору. Розміри попередньої оплати та терміни її закриття в наступних роках визначаються додатковими угодами до даного договору, за наявності затверджених кошторисних призначень.»
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 2019 рік на 13 803,71 грн. 1.2. Внести зміни у п.3.1 розділу 3, викласти їх у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 3 543 976,74 грн. ( три мільйона п’ятсот сорок три тисячі дев’ятсот сімдесят шість гривень 74 копійки) , в т.ч. ПДВ 590 662,79 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (додаток №3 до Договору), в тому числі на 2019 рік 984 846,60 грн. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Подальша реєстрація юридичних та фінансових бюджетних зобов’язань по даному договору здійснюється Замовником згідно вимог ст. 48, 49 Бюджетного Кодексу України за наявності затвердження кошторисних призначень.». 2. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додаток № 2 до Договору (який додається) та викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди: 1.1. Зменшити суму договору на 2 545 032,30 грн. 1.2. Зменшити суму договору на 2020 рік на 2 545 032,30 грн. 1.3. Внести зміни у п.3.1 розділу 3 та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 998 944,44 грн. (дев’ятсот дев’яносто вісім тисяч дев’ятсот сорок чотири грн. 44 коп.), в т.ч. ПДВ 166 490,74 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2018 рік становить 14 097,84 грн. на 2019 рік становить 984 846,60 грн. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 2. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки 1,2,3 до Договору (які додаються) та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 вересня 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 998 944,44
UAH (в тому числі ПДВ 166 490,74 UAH)