Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо (вугілля камяне)
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2018-08-14-000133-b 545d2719b4ab4c43bdf105f994f0a069
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Бурик

+380688207511 crl_yurist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маловисківська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01995203
Місцезнаходження: 26200, Україна , Кіровоградська обл., м. Мала Виска, вул. Шевченка, 64
Контактна особа: Ірина Бурик
+380688207511
crl_yurist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2018 09:22
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2018 11:00
Початок аукціону: 17 вересня 2018 14:12
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
234 тони
Тверде паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26200, Україна, Кіровоградська область, Мала Виска, Шевченка, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2018 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2018 09:53
Тендерна документація (дгр.doc
14 серпня 2018 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2018 09:53
Тендерна документація (дгр.doc
14 серпня 2018 09:22
Тендерна документація (дгр.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо наявності складських приміщень/майданчиків для зберігання вугілля та вагової в межах Маловисківського району Кіровоградської області
Дата подання: 15 серпня 2018 09:05
В пункті 5 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації зазначено, що матеріально-технічна база учасника (вугільний склад, об'єкти нерухомості тощо) повинні знаходитися в межах Маловисківського району Кіровоградської області. Також далі в цьому пункті від Учасників вимагаються документи, що підтверджують наявність складських приміщень/майданчиків для зберігання вугілля та вагової в межах Маловисківського району Кіровоградської області. При цьому Замовник вказує, що зазначені вимоги він використовує у зв'язку з тим, що у Замовника наявні складські площі та майданчики для зберігання тільки для не великої кількості вугілля та відсутні можливості для прийняття товару по якості та кількості. Частиною 2 статті 16 Закону передбачена така кваліфікаційна вимога до Учасників процедур закупівель, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, однак відсутнє будь-яке обмеження, яке говорить про те що, це обладнання та матеріально-технічна база повинні бути географічно розташовані на території району Замовника. Тому вказані вимоги Замовника, на нашу думку, є незаконними та дискримінаційними, оскільки штучно звужують коло можливих Учасників, лише тими суб'єктами господарювання, які мають матеріально-технічну базу на території Маловисківського району Кіровоградської області. Таким чином, дана вимога Документації не дає можливість взяти участь у торгах нашої організації, так як у нас є відповідна матеріально-технічна база (вугільний склад та об'єкти нерухомості), але вони знаходиться на території Дніпропетровської та Кіровоградської областей (але не на території Маловисківського району). Крім того, постачання вугілля може здійснюватись до складу Замовника без залучення складських площі та майданчиків на території Маловисківського району. Наприклад, при постачанні вугілля залізничним транспортом ми плануємо вивантажувати вугілля на місцях загального користування на станції призначення, користування якими надається як раз тим організаціям у яких немає своїх під'їзних шляхів та майданчиків, а оплата за це проводиться в товарну контору після завершення розвантаження вагонів, при цьому ніякі додаткові договори із залізницею не укладаються. Також ми можемо возити вугілля автотранспортом безпосередньо з вугледобувних підприємств, не використовуючи при цьому складські майданчики. Наше підприємство вже орендує складські приміщення/майданчики у Дніпропетровській та Кіровоградській областях і, крім того, має змогу постачати вугілля кам'яне безпосередньо до місця призначення, а отже, нема потреби додатково орендувати склад та вагу на території Маловисківського району Кіровоградської області, оскільки це економічно необґрунтовано та буде мати наслідком підняття ціни на вугілля, що є порушенням принципу максимальної економії бюджетних коштів. Також наше підприємство має в наявності мобільне вагове обладнання, що може розгортатись у місцях безпосереднього зважування. Оскільки вимоги щодо наявності складських приміщень/майданчиків для зберігання вугілля та вагової в межах Маловисківського району Кіровоградської області є дискримінаційними по відношенню до багатьох потенційних Учасників (у тому числі по відношенню до нашого підприємства) та заважають їм взяти участь у торгах, та одночасно надають переваги місцевим Учасникам, то просимо Замовника внести зміни до тендерної документації, усунувши ці дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Питання щодо надання копії технічних умов виробника товару
Дата подання: 15 серпня 2018 09:07
В пункті 6 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації від Учасників для підтвердження технічних, якісних характеристик предмета закупівлі вимогам ДСТУ 19242-73, 4083-2002, 1746:2010, 3472:2015 вимагається надати у складі тендерної пропозиції копію технічних умов виробника товару. Вимагаючи надання копій технічних умов виробника, Замовник ставить в нерівне становище можливих Учасників торгів, порушуючи принцип добросовісної конкуренції, а також положення статті 20 Закону, де вказано, що пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Цією вимогою дискримінуються потенційні Учасники торгів (у тому числі наше підприємство), які не є виробниками вугілля або ті, які не співпрацюють безпосередньо з виробниками вугілля, а можуть купувати вугілля у інших організацій-посередників, які нерідко пропонують кращі умови, ніж виробники. Технічні умови (далі – ТУ) на виробництво і переробку вугілля є тільки у виробника і є його власністю. Статтею 25 Закону України "Про стандартизацію" передбачено, що право власності на національні стандарти, кодекси усталеної практики та розроблені національним органом стандартизації каталоги належить державі. Згідно статті 16 цього Закону право власності на стандарти, кодекси усталеної практики і технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, і видані ними каталоги належать відповідним підприємствам, установам та організаціям. Забороняється повністю чи частково відтворювати, тиражувати і розповсюджувати як офіційні видання будь-які стандарти, кодекси усталеної практики, класифікатори або їх частини без дозволу їх власника чи уповноваженої ним особи, крім випадків, передбачених цим Законом. Відповідно до пункту 3.10 ДСТУ 1.3:2004 "Правила побудови, викладання, оформлення, погодження, прийняття та позначення технічних умов" право власності на ТУ належить тим суб'єктам господарювання, на кошти яких їх створено або яким це право передано порядком, установленим законодавством. За згодою власника ТУ дозволено використовувати іншим суб'єктам господарювання. Таким чином, вимога щодо надання копій технічних умов виробника товару, який вимагається до постачання, позбавляє участі у торгах потенційних Учасників торгів (у тому числі наше підприємство), які не співпрацюють безпосередньо з виробниками і не мають можливості взяти копії ТУ у виробника, але в змозі виконати умови договору поставки предмета закупівлі, зокрема, на підставі укладених договорів з іншими постачальниками предмета закупівлі. Тобто ця вимога значно обмежує кількість потенційних Учасників торгів тільки виробниками або тими, які працюють безпосередньо з виробниками, а це є суттєвим порушенням законодавства про державні закупівлі. Також повідомляємо, що у виробників вугільної продукції може взагалі не бути ТУ на вироблений ними товар, оскільки цей товар може виготовлятися відповідно до вимог державних або галузевих стандартів, які знаходяться в загальному доступі. Так, вугільна продукція виробляється на підставі Національного стандарту України ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови", у якому міститься інформація щодо технічних характеристик вугільної продукції, методів контролю, правил приймання, зберігання, транспортування, маркування, пакування, гарантії виробника. Питання щодо надання копії ТУ виробника вже неодноразово було предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, яка в свою чергу визнавала цю вимогу дискримінаційної і зобов'язувала Замовників торгів внести відповідні зміни до Документації: http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/article/127736, http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/article/112817, http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/article/113510, http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/article/94465. Тому просимо Замовника внести зміни до тендерної документації, усунувши цю дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Питання щодо формування ціни на товар
Дата подання: 15 серпня 2018 09:18
В Документації зазначено, що Учасник торгів надає лист в довільній формі за підписом та печаткою Учасника, в якому Учасник інформує тендерний комітет щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньо ринковими цінами на запропоновані марки вугілля у Кіровоградській області. Відповідно до частини третьої статті 189 Господарського кодексу України суб'єкти господарювання використовують у своїй діяльності вільні та державні регульовані ціни. Згідно зі статтею 190 Господарського кодексу України вільні ціни визначаються на всі види продукції (робіт, послуг), за винятком тих, на які встановлено державні регульовані ціни. Вільні ціни визначаються суб'єктами господарювання самостійно за згодою сторін, а у внутрішньогосподарських відносинах - також за рішенням суб'єкта господарювання. Отож, спираючись на вищенаведене, кожен Учасник самостійно та на власний розсуд встановлює ціни на власну продукцію, та не зобов'язаний відслідковувати ціни у Кіровоградській області. Даною вимогою Замовник надає переваги учасникам із Кіровоградської області, оскільки учасники з інших регіонів не мають можливості моніторити та контролювати ціни на вугілля у Кіровоградській області. Тому, дана вимога є необґрунтованою та незаконною і потребує виключення з Документації. Також вимога Замовника надати гарантійний лист про порядок формування своєї пропозиції за середньо ринковими цінами є дискримінаційним, оскільки фактично унеможливлює зниження своїх пропозицій учасниками під час електронного аукціону, обмежує право Учасників на вільне ціноутворення та суперечить основному принципу закупівель - максимальна економія та ефективність. Тому просимо Вас виключити з тендерної документації цю дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Питання щодо надання сертифікату відповідності на товар, що є предметом закупівлі.
Дата подання: 15 серпня 2018 09:36
В Документації зазначено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності на товар, що є предметом даної закупівлі, або свідоцтво про визнання Системи сертифікації УкрСЕПРО, виданий і завірений підписом та печаткою органу сертифікації відповідної галузі акредитації або їх копій завірені органом, який видав сертифікат (Свідоцтво), або територіальним центром стандартизації, метрології та сертифікації, або лист органу сертифікації відповідної галу зі атестації (акредитації) про розпочату процедуру сертифікації га позитивні результати оцінки відповідності за вимогами щодо безпеки або за всіма установленими вимогами щодо продукції (копія протоколу випробувань, тощо), або довідку органу сертифікації (оригінал або копію завірену органом з сертифікації), про відсутність продукції в "Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні" (термін видачі довідки не раніше півроку від дати публікації оголошення про закупівлю). Повідомляємо, що вугільна продукція, яка виробляється на території України, не підлягає обов'язковій сертифікації згідно з Переліком продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 року № 28 (із змінами), а також не потребує підтвердження відповідності вимогам технічних регламентів відповідно до Додатку 12 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 року № 436 "Про затвердження переліків товарів, на які встановлено обмеження щодо переміщення через митний кордон України". Ці документи знаходяться у відкритому доступі, тому нам не зрозуміло чому Замовник вимагає від Учасників надання зазначених вище довідок. Також повідомляємо, що наше підприємство під час підготовки до тендеру, що проводився Вашою установою на початку цього року, отримувало довідку від органу сертифікації, про відсутність продукції в "Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні", але термін видачі довідки становить більше півроку від дати публікації оголошення про закупівлю. Нам не зрозуміло, чому не можна надати цю довідку Вам, тим більше, що вона не має обмеження по терміну її дії. Тому просимо Вас або виключити з Документації вимогу про надання сертифікату відповідності на товар, що є предметом закупівлі, або дозволити Учасникам надати довідку від органу сертифікації, про відсутність продукції в "Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні" видану у 2018 році.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-08-14-000133-b.a1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ПП "АЛЬЯНС-ДНIПРО ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО", Код ЄДРПОУ:41073735
Дата подання: 23 серпня 2018 14:13
Скарга на рішення тендерного комітету Маловисківської центральної районної лікарні прийняті під час проведення процедури закупівлі
Скарга на рішення тендерного комітету Маловисківської центральної районної лікарні прийняті під час проведення процедури закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 серпня 2018 19:08
Рішення № 8779.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2018 19:08
Інформація про резолютивну частину рішення № 9339.pdf
Дата публікації: 12 вересня 2018 13:50
рішення № 9339.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2018 18:00

Документи подані скаржником

23 серпня 2018 14:13
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

28 серпня 2018 19:08
Рішення № 8779.pdf
14 вересня 2018 18:00
рішення № 9339.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 жовтня 2018 13:06
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів робіт і послуг
Документи:
26 жовтня 2018 13:06
Електронний підпис
26 жовтня 2018 13:05
вугілля.pdf