Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (охорона приміщень, споруд та території)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2018-08-13-001343-c df3b388eda534dc3899fd5f1c3b9abc4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пещук Юлія Федорівна

+380569506370 teplo_kmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Кам`янської міської ради "Тепломережі"
Код ЄДРПОУ: 03342573
Місцезнаходження: 51914, Україна , Дніпропетровська обл., місто Камьянське, вулиця Тритузна, 168
Контактна особа: Пещук Юлія Федорівна
+380569506370
teplo_kmr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2018 21:59
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2018 21:59
Початок аукціону: 30 серпня 2018 11:23
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

1 шт. (послуга). Обсяг закупівлі послуг передбачено додатком 3 даної тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги (охорона приміщень, споруд та території)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: м. Кам'янське, м. Кам'янське, Дніпропетровська область, 51900, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2018 22:02
Електронний підпис
13 серпня 2018 21:59
Додаток 5.doc
13 серпня 2018 21:59
Додаток 4.doc
13 серпня 2018 21:59
Додаток 3.doc
13 серпня 2018 21:59
Додаток 2.doc
13 серпня 2018 21:59
Додаток 1.doc
13 серпня 2018 21:59
ТД охорона 2 для публікації.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічне завдання
Дата подання: 14 серпня 2018 10:45
Дата відповіді: 16 серпня 2018 08:42
Відповідно до технічного завдання охорона кожного обєкту здійснюється цілодобово. Просимо уточнити яка кількість охоронників має перебувати одночасно на посту охорони?
Відповідь: Добрий день! Один охоронець на посту.
Дякуємо.
Щодо автомобілів
Дата подання: 17 серпня 2018 16:58
Дата відповіді: 21 серпня 2018 14:04
У Вашому оголошенні зазначено: Довідка (в довільній формі) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), в якій учасник обов’язково зазначає інформацію про наявність (перелік) автомобілів (не менше 3-х одиниць) та мобільних груп швидкого реагування (з вказанням кількості можливих мобільних груп для використання на території м. Кам`янського для забезпечення якісного надання послуг охорони об’єктів Замовника), оснащених сертифікованим обладнанням GPS-навігації, які забезпечать термінове прибуття за викликом охоронника у випадках масових правопорушень на об’єкті охорони (без понесення замовником додаткових витрат). Автомобілі мають бути власні чи можуть бути орендовані? Просимо надати відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Власні або орендовані.
Дякуємо за запитання.
Щодо дати
Дата подання: 17 серпня 2018 17:04
Дата відповіді: 21 серпня 2018 14:10
У Вашому оголошенні зазначено: Документи, які оформлюються Учасником в довільній формі, повинні оформляться на бланку (у разі його наявності) та мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника (або установи, організації, тощо), назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер, текст документа, підпис уповноваженої особи учасника та відбиток печатки (у разі її використання). Дані документи (в т.ч. відгук та акт звірки взаєморозрахунків) мають бути сформовані станом не раніше дати оголошення цієї закупівлі. Шановний замовнику, на підставі чого Ви ставите часові межі для відгуку та актів? Адже, Ваше оголошення вийшло 13.08, тобто після цього потенційні учасники мають бігти і повторно отримувати відгуки та акти саме числом після 13.08??? Де в статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" зазначено, що у аналогічному досвіді мають бути якісь часові межі??? Отже, дана Ваша вимога є неправомірною і прописана КОНКРЕТНО ПІД ЯКОГОСЬ УЧАСНИКА!!! Ваша вимога дискримінує учасників! Тому ми вимагаємо виключити її з документації та внести відповідні зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Дана вимога не є дискримінаційною. Це є інша вимога Замовника і будь ласка чітко дотрумуйтесь вимог Замовника.
Дякуємо за запитання.
Про ISO
Дата подання: 17 серпня 2018 17:09
Дата відповіді: 21 серпня 2018 14:38
У вашому оголошенні зазначено: cканований оригінал сертифікату ISO (відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015) щодо якості предмету закупівлі (послуг). Послуги за даним предметом закупівлі не підлягають обов’язковій сертифікації проте такий сертифікат можливо отримати, пройшовши добровільну сертифікацію. Шановний замовнику, Ви самі написали - ДОБРОВІЛЬНУ СЕРТИФІКАЦІЮ!!! Ваша вимога дискримінує учасників з наступних причин: по-перше, Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, Дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю (ISO 9001:2015) Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).По-друге, говорячи про те, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат, Ви ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників (згідно ліцензійних умов охоронної діяльності), тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, якщо Ви так бажаєте отримати від учасників Сертифікат системи управління якістю (ISO 9001:2015) для підтвердження вимогам Тендерної документації та відповідності учасника для надання послуг відповідно до передбаченої Закупівлі, то надаємо Вам інформацію про даний Сертифікат з обґрунтуванням недоречності такої вимоги в даній закупівлі, а саме: 1) Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 червня 2009 року №225 затверджено Національний стандарт України «Системи управління якістю» (ДСТУ ISO 9001:2015), а саме пункт 0.1 «Загальні положення»: «запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації». Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. 2) Також, відповідно до пункту 0.1 «Загальні положення»: «Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги, застосовні до продукції, і власні вимоги організації». Бачимо, що даний Сертифікат застосовується до продукції, а не до надання послуг, як передбаченого оголошеною Вами закупівлею. 3) Національним стандартом України (ДСТУ ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг як в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю (ISO 9001:2015) не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі «Послуги з встановлення системи протипожежного захисту», так як навіть за своєю суттю даний Сертифікат підтверджує зовсім інші можливості учасника. Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме послуги, то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Для того, щоб прописувати таку вимогу та взагалі мати можливість вимагати від учасників наявність Сертифікату системи управління якістю (ISO 9001:2015) для початку було б добре ознайомитись зі значенням цього Сертифікату та з тим, що саме він підтверджує. Тому, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога не є дискримінаційною. Це є інша вимога Замовника і будь ласка чітко дотрумуйтесь вимог Замовника.
Дякуємо за запитання.
Щодо страхування
Дата подання: 17 серпня 2018 17:14
Дата відповіді: 21 серпня 2018 14:39
У Вашому оголошенні зазначено: Сканований оригінал договору страхування професійної відповідальності (договіру добровільного страхування відповідальності перед третіми особами при здійсненні охоронної діяльності) протягом всього періоду надання послуг охорони Замовнику. Сума страхування по договору страхування професійної відповідальності (договір добровільного страхування відповідальності перед третіми особами при здійсненні охоронної діяльності) повинна становити не менше ніж 30% від суми очікуваної вартості даної закупівлі. Дана вимога є неправомірною: по-перше, згідно Закону України «Про страхування» страхування в Україні поділяється на добровільне та обов’язкове. Згідно статті 6 Даного закону, одним із видів добровільного страхування є страхування відповідальності перед третіми особами. Відповідно суб’єкти господарювання, які є учасниками в межах даної закупівлі не мають обов’язку – здійснювати страхування відповідальності перед третіми особами. По-друге, визначаючи таку вимогу Ви ставите учасників у нерівне становище, адже перевагу матимуть ті учасники, які мають даний документ. Отже, дана вимога є неправомірною, тому вимагаємо її виключити!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога не є дискримінаційною. Це є інша вимога Замовника і будь ласка чітко дотрумуйтесь вимог Замовника.
Дякуємо за запитання.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2018 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЦИТАДЕЛЬ" 990 000,00
UAH з ПДВ
990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМО-СЕРВІС" 996 003,00
UAH з ПДВ
996 003,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2018 15:30
Документи переможця
28 серпня 2018 17:51
Електронний підпис
28 серпня 2018 17:47
протокол.PDF
28 серпня 2018 17:47
наказ.PDF
28 серпня 2018 17:47
50 Статистика Цитадель.PDF
28 серпня 2018 17:47
46 (Договор Страховка).PDF
28 серпня 2018 17:47
33 (витяг з ЄДР).PDF
28 серпня 2018 17:47
31 (іпн Літовченко).PDF
28 серпня 2018 17:47
30 (тех. паспорта авто).PDF
28 серпня 2018 17:47
27 (фото 2).PDF
28 серпня 2018 17:47
26 (фото 1).PDF
28 серпня 2018 17:47
17 фінансовий звіт.PDF
28 серпня 2018 17:47
14 (довідка з банку).PDF
28 серпня 2018 17:47
12 (Витяг з реєстру ПДВ).PDF
28 серпня 2018 17:47
8 (Довідка про послуги).PDF
28 серпня 2018 17:47
6 (Довідка про печатку).PDF
28 серпня 2018 17:47
4 (Сертифікат9001укр).pdf
28 серпня 2018 17:47
3(Статут ).PDF

Публічні документи

28 серпня 2018 17:56
Електронний підпис
28 серпня 2018 15:06
35 Договір закупівлі.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЦИТАДЕЛЬ"

ТОВ "ПРОМО-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЦИТАДЕЛЬ"
#39847145
Переможець 990 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2018 15:30

Документи

31 серпня 2018 15:30
Електронний підпис
31 серпня 2018 15:26
Скан_0212.PDF
31 серпня 2018 15:26
Скан_0210.PDF
31 серпня 2018 15:26
Скан_0211.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2018 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЦИТАДЕЛЬ"
#39847145
990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 серпня 2018 15:30
Електронний підпис
31 серпня 2018 15:26
Скан_0212.PDF
31 серпня 2018 15:26
Скан_0210.PDF
31 серпня 2018 15:26
Скан_0211.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 вересня 2018 21:13
ЦИТАДЕЛЬ.PDF укладений
12 вересня 2018 21:12
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2019 18:53
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2018 23:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2019 року процедури закупівлі на надання даних послуг та з метою забезпечення безперебійного надання в цей час послуг, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Продовжити дію Договору №119 від 11.09.2018 року до 31 січня 2019 року (включно).
Номер договору про закупівлю: 119
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 119
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2018 — 31 січня 2019
Сума оплати за договором: 1 188 000,00
UAH з ПДВ