Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 71410000-5 - Послуги у сфері містобудування (Виготовлення генеральних планів для сіл Рибаківка, Морське, Лугове, Глибоке, Виноградне, Українка, Бесарабка, Новофедорівка, Федорівка Березанського району Миколаївської області)
Очікувана вартість
1 718 140,00 UAH
UA-2018-08-13-001168-c 2447645301394124ab43f7b11b6ceeda
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коц Володимир Миколайович

0515396142 koblevorada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Коблівська сільська рада Березанського району Миколаївської області
Код ЄДРПОУ: 04375748
Місцезнаходження: 57453, Україна , Миколаївська обл., с.Коблеве, Одеська 4
Контактна особа: Коц Володимир Миколайович
0515396142
koblevorada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2018 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2018 18:00
Початок аукціону: 29 серпня 2018 15:19
Очікувана вартість: 1 718 140,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 590,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

код ДК 021:2015 - 71410000-5 - Послуги у сфері містобудування (Виготовлення генеральних планів для сіл Рибаківка, Морське, Лугове, Глибоке, Виноградне, Українка, Бесарабка, Новофедорівка, Федорівка Березанського району Миколаївської області)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
код ДК 021:2015 - 71410000-5 - Послуги у сфері містобудування (Виготовлення генеральних планів для сіл Рибаківка, Морське, Лугове, Глибоке, Виноградне, Українка, Бесарабка, Новофедорівка, Федорівка Березанського району Миколаївської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57453, Україна, Миколаївська область, с. Коблеве, Одеська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2018 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2018 17:01
ДГП.docx
13 серпня 2018 17:00
Оголошення.doc
13 серпня 2018 16:59
ТГП.docx
13 серпня 2018 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2018 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2018 17:01
ДГП.docx
13 серпня 2018 17:00
Оголошення.doc
13 серпня 2018 16:59
ТГП.docx
13 серпня 2018 16:57
ТГП.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання стосовно вимоги щодо наявності у власності та/або користуванні Учасника відповідного обладнання та устаткування,
Дата подання: 15 серпня 2018 17:13
Дата відповіді: 20 серпня 2018 13:04
Запитання стосовно вимоги щодо наявності у власності та/або користуванні Учасника відповідного обладнання та устаткування, яке необхідне для виконання послуг відповідно до Додатку 1. Кваліфікаційні критерії учасника та спосіб їх документального підтвердження, а саме: - БПЛА (безпілотний літальний апарат) для здійснення візуального обстеження – не менше 1 одиниці; Просимо надати роз’яснення щодо дозволів використання БПЛА у прикордонній зоні( спецдозвіл); у яких інструкціях дозволено використовувати БПЛА для виготовлення зйомки М 1:2 000 та які реєстраційні документи Служби Безпеки України регламентують використання БПЛА.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначене питання не стосується умов викладених в тендерній документації . Зазначене питання відноситься до знання сфери правового регулювання використання БПЛА на території України. Рекомендуємо вам звернутись за роз"ясненнями до прикордонної служби, та служби безпеки України.
Щодо Тендерної документації
Дата подання: 17 серпня 2018 16:14
Дата відповіді: 20 серпня 2018 13:35
Шановний Замовник, 1. Згідно Вашої тендерної документації - Додаток 1, розділ 1, п.1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Ви вимагаєте від Учасника довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з конкретним переліком обладнання з вказанням конкретної мінімальної кількості, необхідного для виконання послуг, що є предметом закупівлі. Вкажіть якими нормативним документами Ви керувалися при складанні даного переліку та розрахунку необхідної кількості обладнання. 2. Згідно Вашої тендерної документації - Додаток 1, розділ 1, п.3 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Ви вимагаєте від Учасника довідку що містить інформацію щодо кількості та кваліфікації працівників Учасника, які перебувають з ним у трудових відносинах за основним місцем роботи з конкретним переліком посад працівників з вказанням конкретної мінімальної кількості працівників. Вкажіть якими нормативним документами Ви керувалися при складанні даного переліку та розрахунку необхідної кількості працівників. 3. Згідно Вашої тендерної документації - Додаток 1, розділ 1, п.3 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, умови цього пункту стосуються лише працівників, які перебувають в трудових відносинах з Учасником за основним місцем роботи. Тобто стосовно інших працівників, які зокрема працюють не за основним місцем роботи (за сумісництвом) або надають послуги/виконують роботи за цивільно-правовими договорами надання інформації та документів не вимагається? 4. Згідно Вашої тендерної документації - Додаток 1, розділ 1, п.4 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, Учасник має надати не менше трьох аналогічних договорів по кожному виду робіт за 2016-2017 рр. Вкажіть якими нормативним документами Ви керувалися при визначенні мінімальної кількості аналогічних договорів, які необхідно надати Замовнику для підтвердження досвіду. Хочемо звернути Вашу увагу на те, що: згідно п.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників; згідно п.4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При розгляді та формуванні тендерної документації та вимог до виконавців, які мають виконувати роботи з виготовлення 9 генеральних планів для населених пунктів громади ми маєио бути впевненні у виконанні робіт за 3 місяці. Так як кінцевим терміном встановлено 31.12.2018 року було вирішено встановити жорсткі вимоги до виконавця робіт так як учасник повинен мати технічне оснащення необхідне для виконання такого об"єму робіт та відповідну кількість персоналу. В законодавстві україни не має обмежень стосовно встановлення вимог до учасника. У відповідності до Закону України про Публічні закупівлі ч. 3 ст 22 встановлено поняття дискримінаційних ознак "Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля" в наших вимогах до виконання робіт не зазначено дискримінаційних ознак, а зазначено лише прелік обладнання, перелік працівників, які мають кваліфікаційний рівень для якісного виконання робіт. При встановленні вимог до учасника ми керувались Законом України "Про публічні закупівлі" .

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2018 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРХІЗЕМ" 1 698 449,29
UAH з ПДВ
1 689 858,59
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Подільський Земельний Центр 1 710 000,00
UAH з ПДВ
1 701 409,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2018 11:28
Електронний підпис
03 вересня 2018 11:27
Dovidka_18221406800840503577.pdf.p7s
28 серпня 2018 16:58
Електронний підпис
28 серпня 2018 14:42
Електронний підпис
28 серпня 2018 14:36
Додаток_звіт.zip
28 серпня 2018 14:36
Проект Договору.pdf
28 серпня 2018 14:36
Календарний план.PDF
28 серпня 2018 14:36
Відомості з Держстат.pdf
28 серпня 2018 14:36
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
28 серпня 2018 14:36
11.Додаток №2 - Завдання.pdf
28 серпня 2018 14:36
4. Довідка про ліцензію.pdf

Публічні документи

28 серпня 2018 15:05
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРХІЗЕМ"

ТОВ Подільський Земельний Центр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРХІЗЕМ"
#40219780
Переможець 1 689 858,59
UAH з ПДВ
03 вересня 2018 11:01

Документи

03 вересня 2018 10:36
Електронний підпис
03 вересня 2018 10:33
IMG_0001.pdf
03 вересня 2018 10:32
IMG.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2018 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРХІЗЕМ"
#40219780
1 689 858,59
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 вересня 2018 10:36
Електронний підпис
03 вересня 2018 10:33
IMG_0001.pdf
03 вересня 2018 10:32
IMG.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2018 09:58
Дод. угода №1 Архізем.pdf зміни до договору
29 листопада 2018 09:57
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2018 15:45
IMG.pdf зміни до договору
25 вересня 2018 15:43
Електронний підпис укладений
19 вересня 2018 13:27
IMG.pdf укладений
19 вересня 2018 13:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення інформації оприлюдненої у Звіті про результати процедури закупівлі UA-2018-08-13-001168-c від 19 вересня 2018 року
Номер договору про закупівлю: А-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/09/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до календарного плану, а саме пунктів 4-7 Додатку №2 до Договору №А-19 від 19.09.2018 року
Номер договору про закупівлю: А-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML