Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин та дизильне паливо)
Очікувана вартість
3 840 000,00 UAH
UA-2018-08-13-000802-b ● 8e756dbca2074bb1b1d0867e2abc00d1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Закарпатський територіальний центр екстреної медичної допомоги |
Код ЄДРПОУ: | 26528843 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 20 |
Контактна особа: |
Галина Бучковська +380312641206 ztcemd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2018 13:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2018 11:56 |
Очікувана вартість: | 3 840 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 840,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
67500 літр
бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Грибоєдова,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 жовтня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
70910 літр
Дизильне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Грибоєдова,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 жовтня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2018 17:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 вересня 2018 17:22 |
протокол внесення змін.PDF | |
18 вересня 2018 17:22 |
бензин тд остаточний зміни.docx | |
13 серпня 2018 13:33 |
бензин тд остаточний.docx |
18 вересня 2018 17:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 вересня 2018 17:22 |
протокол внесення змін.PDF
|
|||
18 вересня 2018 17:22 |
бензин тд остаточний зміни.docx
|
|||
13 серпня 2018 13:33 |
бензин тд остаточний.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 16 серпня 2018 10:00
Дата відповіді: 17 серпня 2018 09:09
Доброго дня,хотів уточнити чи буде наша пропозиція актуальна,в зв"язку з тим що у нас відсутні АЗС в Іршавському,Міжгірському районі.
В усіх інших районах наші АЗС представлені,загалом наша мережа АЗС є набйльшою в Україні,а наше паливо найвищої якості.
З повагою менеджер роздрібни продаж торгової марки"WOG" Шпеник Олександр.
Відповідь: Доброго дня! Пропозиція буде розглядатись згідно чинного законодавства «Про публічні закупівлі».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-08-13-000802-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТК ТД ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ", Код ЄДРПОУ:41670625
Дата подання: 13 серпня 2018 16:05
Дискримінаційні умови тендерної документації
1. У розділі Технічні вимоги (Додаток 4) висувається вимога щодо наявності в учасника офісу в місті Ужгород (дискримінація за територіальним принципом). Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника торгів. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
2. У розділі Кваліфікаційні критерії в частині наявності матеріально технічної бази висувається вимога щодо наявність розгалуженої мережі автозаправних станцій учасника у кількості не менше 50(40) АЗС в Закарпатській області, а також наявна мережа АЗС по всій території Україні де дійсні талони(бланки-дозволи), але не менше однієї на території кожного адміністративного району (довідка в довільній формі). Разом з тим, зазначаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають багаторічний досвід роботи у даній сфері. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Розгорнути
Згорнути
2. У розділі Кваліфікаційні критерії в частині наявності матеріально технічної бази висувається вимога щодо наявність розгалуженої мережі автозаправних станцій учасника у кількості не менше 50(40) АЗС в Закарпатській області, а також наявна мережа АЗС по всій території Україні де дійсні талони(бланки-дозволи), але не менше однієї на території кожного адміністративного району (довідка в довільній формі). Разом з тим, зазначаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають багаторічний досвід роботи у даній сфері. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 серпня 2018 16:25
На порталі була зареєстрована вимога Учасника, щодо наявності дискримінаційної вимоги, а саме щодо включення у розділі Технічні вимоги (Додаток 4) висувається вимога щодо наявності в учасника офісу в місті Ужгород (дискримінація за територіальним принципом).
У розділі Кваліфікаційні критерії в частині наявності матеріально технічної бази висувається вимога щодо наявність розгалуженої мережі автозаправних станцій учасника у кількості не менше 50(40) АЗС в Закарпатській області, а також наявна мережа АЗС по всій території Україні де дійсні талони(бланки-дозволи), але не менше однієї на території кожного адміністративного району (довідка в довільній формі).
Щодо вказаної скарги повідомляємо, що зміст кожного розділу тендерної документації визначено Замовником з дотриманням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680, а предмет закупівлі та вимоги, що зазначені замовником у тендерній документації до учасників відповідають чинному законодавству у сфері державних закупівель.
Так, відповідно до п.18 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість Замовника вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та передбачено право Замовника встановлювати такий кваліфікаційний критерій як наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Критерії які встановлені Замовником у тендерній документації пов’язані з наступним.
Основними принципами функціонування системи екстреної медичної допомоги відповідно до ч.4 ст. 5 Закону України «Про екстрену медичну допомогу» є: постійна готовність до надання екстреної медичної допомоги; оперативне та цілодобове реагування на виклики екстреної медичної допомоги.
Відповідно до ч.1 ст.9 Закону України «Про екстрену медичну допомогу» станція екстреної (швидкої) медичної допомоги є закладом охорони здоров’я, основне завдання якого – забезпечення постійної готовності бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги до надання екстреної медичної допомоги відповідно до положень цього Закону у цілодобовому режимі та координація їх діяльності з оперативно-диспетчерською службою центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф на території відповідної адміністративної одиниці.
Наявність пального є важливою складовою забезпечення постійної готовності до надання екстреної медичної допомоги, оперативного та цілодобового реагування на виклики.
Тому враховуючи особливості діяльності та завдання, які відповідно до Закону України «Про екстрену медичну допомогу» покладаються на Замовника встановлені умови жодним чином не можуть вважатися дискримінацією учасників, а встановлена в критеріях наявність матеріально-технічної бази є необхідною умовою для функціонування екстреної медичної допомоги на території відповідної адміністративної одиниці.
Вимога Замовника про місцезнаходження офісу в м. Ужгород враховує особливості фінансування бюджетних установ та пов’язана з можливістю перевищення використання пального із запланованою потребою, а оскільки діяльність Замовника є безперервною надання талонів повинно здійснюватись в найкоротші терміни. Документацією визначено про те що можливо орендувати офіс в м. Ужгород що дає Вам можливість прийняти участь в торгах та не обмежує Вас у можливості виконання даної вимоги.
Щодо вимоги, про наявність розгалуженої мережі автозаправних станцій учасника у кількості не менше 50(40) АЗС в Закарпатській області, а також наявна мережа АЗС по всій території Україні де дійсні талони(бланки-дозволи), але не менше однієї на території кожного адміністративного району (довідка в довільній формі). Повідомляємо, що надання екстреної медичної допомоги відбувається цілодобово, а також проводиться транспортування хворих до м.Києва відповідно є потреба в наявності розгалуженої мережі АЗС.
Згідно ст..5 п. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» недискримінація учасників замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Нами розроблено тендерну документацію яка дає Вам можливість прийняти участь в торгах та передбачено виконання всіх вимог тендерної документації.
У розділі Кваліфікаційні критерії в частині наявності матеріально технічної бази висувається вимога щодо наявність розгалуженої мережі автозаправних станцій учасника у кількості не менше 50(40) АЗС в Закарпатській області, а також наявна мережа АЗС по всій території Україні де дійсні талони(бланки-дозволи), але не менше однієї на території кожного адміністративного району (довідка в довільній формі).
Щодо вказаної скарги повідомляємо, що зміст кожного розділу тендерної документації визначено Замовником з дотриманням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680, а предмет закупівлі та вимоги, що зазначені замовником у тендерній документації до учасників відповідають чинному законодавству у сфері державних закупівель.
Так, відповідно до п.18 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість Замовника вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та передбачено право Замовника встановлювати такий кваліфікаційний критерій як наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Критерії які встановлені Замовником у тендерній документації пов’язані з наступним.
Основними принципами функціонування системи екстреної медичної допомоги відповідно до ч.4 ст. 5 Закону України «Про екстрену медичну допомогу» є: постійна готовність до надання екстреної медичної допомоги; оперативне та цілодобове реагування на виклики екстреної медичної допомоги.
Відповідно до ч.1 ст.9 Закону України «Про екстрену медичну допомогу» станція екстреної (швидкої) медичної допомоги є закладом охорони здоров’я, основне завдання якого – забезпечення постійної готовності бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги до надання екстреної медичної допомоги відповідно до положень цього Закону у цілодобовому режимі та координація їх діяльності з оперативно-диспетчерською службою центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф на території відповідної адміністративної одиниці.
Наявність пального є важливою складовою забезпечення постійної готовності до надання екстреної медичної допомоги, оперативного та цілодобового реагування на виклики.
Тому враховуючи особливості діяльності та завдання, які відповідно до Закону України «Про екстрену медичну допомогу» покладаються на Замовника встановлені умови жодним чином не можуть вважатися дискримінацією учасників, а встановлена в критеріях наявність матеріально-технічної бази є необхідною умовою для функціонування екстреної медичної допомоги на території відповідної адміністративної одиниці.
Вимога Замовника про місцезнаходження офісу в м. Ужгород враховує особливості фінансування бюджетних установ та пов’язана з можливістю перевищення використання пального із запланованою потребою, а оскільки діяльність Замовника є безперервною надання талонів повинно здійснюватись в найкоротші терміни. Документацією визначено про те що можливо орендувати офіс в м. Ужгород що дає Вам можливість прийняти участь в торгах та не обмежує Вас у можливості виконання даної вимоги.
Щодо вимоги, про наявність розгалуженої мережі автозаправних станцій учасника у кількості не менше 50(40) АЗС в Закарпатській області, а також наявна мережа АЗС по всій території Україні де дійсні талони(бланки-дозволи), але не менше однієї на території кожного адміністративного району (довідка в довільній формі). Повідомляємо, що надання екстреної медичної допомоги відбувається цілодобово, а також проводиться транспортування хворих до м.Києва відповідно є потреба в наявності розгалуженої мережі АЗС.
Згідно ст..5 п. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» недискримінація учасників замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Нами розроблено тендерну документацію яка дає Вам можливість прийняти участь в торгах та передбачено виконання всіх вимог тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-08-13-000802-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ НК", Код ЄДРПОУ:41486736
Дата подання: 02 жовтня 2018 12:12
Неправомірне визначення переможця закупівлі
Доброго дня, Шановний Замовник, наша компанія детально вивчила пропозицію ПП «ОККО Контракт» (Далі – Учасник), якого було обрано переможцем закупівлі та встановила, що зазначена пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути відхилена з наступних причин:
1) Підтвердженням відповідності наявності обладнання та матеріально-технічної бази згідно п.1.2 Додатку 1 до тендерної документації є копії документів, що підтверджують право власності або договору оренди, договору поставки, партнерські угоди учасника на автозаправні станції.
Тендерна пропозиція Учасника торгів містить файл «Партнерський договір» в якому відображено договірні відносини Учасника з ТОВ «ТД «Сан Ойл», заначений документ містить відомості про АЗС, яка включена в «Довідку про наявність АЗС на визначеній відстані» (пункт 9). Термін дії вищевказаного договору закінчився 8 (восьмого) серпня 2018 року. Жодного підтвердження факту його пролонгації у складі пропозиції не надано, тому вважати його, як належними чином підтверджений факт наявності договірних відносин не можливо, а отже, й пропозиція в цій частині не може відповідати вимогам тендерної документації;
2) На підтвердження інформації у п 2.1. Додатку 1 до ТД Учасник повинен подати копії договорів про поставку заявленого товару (не менше двох договорів), а на вимогу п. 5 Додатку 4 до ТД повинен надати лист відгук про співпрацю від Замовника з яким укладені угоди на аналогічні договори які Учасник подає в тендерній документації з номером оголошення.
На виконання цієї вимоги Учасник надав довідку, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів та вказав трьох Замовників:
- ПАТ» Укрпошта»;
- ПП «Чечельницьке лісове господарство»;
- Головне територіальне управління юстиції в Сумській області.
До вищевказаної довідки були долучені файли з документами, що підтверджують відомості викладені в довідці.
Так, в архівному файлі «Укр пошта талони» містяться договір №210917-04/12Р200 від 21.09.2017 року, відгуки до договорів №210917-04/12Р200 та №200317-02/1.2Р015. Зазначені документи не співпадають з інформацією в довідці про аналогічні договори де вказані відомості про договір №202317-02/12 8015 від 21.09.2017 року, що є порушенням вимог тендерної документації.
В архівному файлі «Чечельницьке лісове господарство_бензинА95 А92 ДП» містяться договір №25 ОКПК-0004 від 03.04.2017 року, та два файли з відгуком до договору №25 ОКПК-0004. Зазначені документи не співпадають з інформацією в довідці про аналогічні договори де вказані відомості про договір №325ОКПК від 03.04.2017, а також лист-відгуки не містять номеру оголошення закупівлі, що є порушенням вимог тендерної документації.
В архівному файлі «Юстиція А-95» містяться договір № 45ОКТЛ-0003 від 28.03.2017 року, та файли з відгуком до договору № 45ОКТЛ-0003. Лист-відгук до договору не містить номер оголошення закупівлі, що є порушенням вимог тендерної документації.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, вимоги тендерної документації виконані не в повному обсязі.
Рішення протоколу засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» по предмету закупівлі ДК 021:2015: ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин та дизельне паливо) від 27.09.2018 року та визначення переможця закупівлі ПП «ОККО КОНТРАКТ» є неправомірним та порушує принцип об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій.
Вимагаємо відмінити рішення про визначення переможцем ПП «ОККО КОНТРАКТ» на підставі ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
1) Підтвердженням відповідності наявності обладнання та матеріально-технічної бази згідно п.1.2 Додатку 1 до тендерної документації є копії документів, що підтверджують право власності або договору оренди, договору поставки, партнерські угоди учасника на автозаправні станції.
Тендерна пропозиція Учасника торгів містить файл «Партнерський договір» в якому відображено договірні відносини Учасника з ТОВ «ТД «Сан Ойл», заначений документ містить відомості про АЗС, яка включена в «Довідку про наявність АЗС на визначеній відстані» (пункт 9). Термін дії вищевказаного договору закінчився 8 (восьмого) серпня 2018 року. Жодного підтвердження факту його пролонгації у складі пропозиції не надано, тому вважати його, як належними чином підтверджений факт наявності договірних відносин не можливо, а отже, й пропозиція в цій частині не може відповідати вимогам тендерної документації;
2) На підтвердження інформації у п 2.1. Додатку 1 до ТД Учасник повинен подати копії договорів про поставку заявленого товару (не менше двох договорів), а на вимогу п. 5 Додатку 4 до ТД повинен надати лист відгук про співпрацю від Замовника з яким укладені угоди на аналогічні договори які Учасник подає в тендерній документації з номером оголошення.
На виконання цієї вимоги Учасник надав довідку, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів та вказав трьох Замовників:
- ПАТ» Укрпошта»;
- ПП «Чечельницьке лісове господарство»;
- Головне територіальне управління юстиції в Сумській області.
До вищевказаної довідки були долучені файли з документами, що підтверджують відомості викладені в довідці.
Так, в архівному файлі «Укр пошта талони» містяться договір №210917-04/12Р200 від 21.09.2017 року, відгуки до договорів №210917-04/12Р200 та №200317-02/1.2Р015. Зазначені документи не співпадають з інформацією в довідці про аналогічні договори де вказані відомості про договір №202317-02/12 8015 від 21.09.2017 року, що є порушенням вимог тендерної документації.
В архівному файлі «Чечельницьке лісове господарство_бензинА95 А92 ДП» містяться договір №25 ОКПК-0004 від 03.04.2017 року, та два файли з відгуком до договору №25 ОКПК-0004. Зазначені документи не співпадають з інформацією в довідці про аналогічні договори де вказані відомості про договір №325ОКПК від 03.04.2017, а також лист-відгуки не містять номеру оголошення закупівлі, що є порушенням вимог тендерної документації.
В архівному файлі «Юстиція А-95» містяться договір № 45ОКТЛ-0003 від 28.03.2017 року, та файли з відгуком до договору № 45ОКТЛ-0003. Лист-відгук до договору не містить номер оголошення закупівлі, що є порушенням вимог тендерної документації.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, вимоги тендерної документації виконані не в повному обсязі.
Рішення протоколу засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» по предмету закупівлі ДК 021:2015: ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин та дизельне паливо) від 27.09.2018 року та визначення переможця закупівлі ПП «ОККО КОНТРАКТ» є неправомірним та порушує принцип об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій.
Вимагаємо відмінити рішення про визначення переможцем ПП «ОККО КОНТРАКТ» на підставі ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 жовтня 2018 13:06
Частково задовільнити вимогу. Відповідь надано в протоколі б/н від 04.10.2018р.
Номер вимоги: UA-2018-08-13-000802-b.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ НК", Код ЄДРПОУ:41486736
Дата подання: 09 жовтня 2018 15:58
Неправомірне визначення переможця закупівлі
Доброго дня, Шановний Замовник, повторно звертаємось до Вас з вимогою прийняття законного рішення по закупівлі та не допущення порушень принципів Публічних закупівель та чинного законодавства України.
Детально вивчивши пропозицію ТОВ «Лівайн торг» (Далі – Учасник), якого було обрано переможцем закупівлі, встановили, що зазначена пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути відхилена з наступних причин:
1) В файлі «Довідка про аналогічні договори.pdf» міститься інформація щодо аналогічного договору Учасника з ДП філія «Укрінтеравтосервіс-Закарпаття», але у графі відомостей щодо найменування замовника, якому поставлявся аналогічний товар, відсутня адреса та контактний телефон зазначеного замовника, що є в свою чергу не відповідністю вимог визначних таблицею до пункту 2.1. Додатку 1 Тендерної документації;
2) В довідці про аналогічні договори вказана інформація про договір з КП «Павлоградське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Павлоградської міської ради, від якого є відгук, але в ньому не вказаний номер оголошення про закупівлю, тому вимога пункту 5 Додатку 4 до ТД не виконана.
Не виконання п.1 та п. 2 в своїй сукупності, встановлює не відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації в частині підтвердження кваліфікаційних критеріїв шляхом надання відомостей про аналогічні договори та підлягає відхиленню із зазначених підстав.
Додатково встановлено, що підтвердженням відповідності наявності обладнання та матеріально-технічної бази згідно п.1.2 Додатку 1 до тендерної документації є копії документів, що підтверджують право власності або договору оренди, договору поставки, партнерські угоди учасника на автозаправні станції.
З тендерної пропозиції Учасника торгів, можливо встановити, що партнерськими компаніями, які володіють АЗС, що відповідають вимогам Замовника відповідно до пункту 1.1. Додатку 1 до ТД є: ТОВ «Укрнафта» та ТОВ «Лакро Груп».
Відповідно до копії договору між Учасником та ТОВ «Лакро Груп», остання володіє АЗС на території Закарпатської області, але в зазначеному договорі та в жодному іншому документі не міститься інформація про місцерозташування таких АЗС, тому не можливо встановити фактично де вони знаходяться і чи підтверджують вони інформацію викладену Учасником в файлі «Матеріально-технічна база.pdf».
У зв’язку з відсутності вищевикладеної інформації Учасник не виконав вимоги п.1.2 Додатку 1 до ТД (не підтвердив право власності або оренди, поставки, партнерської угоди на автозаправні станції).
У файлі «Технічна характеристика.pdf» Учасником вказана інформація про те, що термін дії талонів на пальне становить 2 роки від дня їхньої активації. Хоча у вимогах Замовника йшлося про термін не менше ніж 24 місяці з моменту їх отримання, тому вказавши замість «отримання» - «активацію» Учасник свідомо порушив технічні вимоги до предмету закупівлі, що також є не відповідністю пропозиції умовам документації.
Враховуючи все вищеописане Учасником порушені умови та не виконані вимоги тендерної документації, а тому Рішення протоколу засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Лівайн Торг» по предмету закупівлі ДК 021:2015: ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин та дизельне паливо) від 04.10.2018 року та визначення переможця закупівлі ТОВ «Лівайн Торг» є неправомірним та нівелює принцип об’єктивності та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Вимагаємо відмінити рішення про визначення переможцем ТОВ «Лівайн Торг» на підставі ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації та прийняти законне, обґрунтоване рішення по закупівлі, керуючись виключно принципами та нормами проведення публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Детально вивчивши пропозицію ТОВ «Лівайн торг» (Далі – Учасник), якого було обрано переможцем закупівлі, встановили, що зазначена пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути відхилена з наступних причин:
1) В файлі «Довідка про аналогічні договори.pdf» міститься інформація щодо аналогічного договору Учасника з ДП філія «Укрінтеравтосервіс-Закарпаття», але у графі відомостей щодо найменування замовника, якому поставлявся аналогічний товар, відсутня адреса та контактний телефон зазначеного замовника, що є в свою чергу не відповідністю вимог визначних таблицею до пункту 2.1. Додатку 1 Тендерної документації;
2) В довідці про аналогічні договори вказана інформація про договір з КП «Павлоградське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Павлоградської міської ради, від якого є відгук, але в ньому не вказаний номер оголошення про закупівлю, тому вимога пункту 5 Додатку 4 до ТД не виконана.
Не виконання п.1 та п. 2 в своїй сукупності, встановлює не відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації в частині підтвердження кваліфікаційних критеріїв шляхом надання відомостей про аналогічні договори та підлягає відхиленню із зазначених підстав.
Додатково встановлено, що підтвердженням відповідності наявності обладнання та матеріально-технічної бази згідно п.1.2 Додатку 1 до тендерної документації є копії документів, що підтверджують право власності або договору оренди, договору поставки, партнерські угоди учасника на автозаправні станції.
З тендерної пропозиції Учасника торгів, можливо встановити, що партнерськими компаніями, які володіють АЗС, що відповідають вимогам Замовника відповідно до пункту 1.1. Додатку 1 до ТД є: ТОВ «Укрнафта» та ТОВ «Лакро Груп».
Відповідно до копії договору між Учасником та ТОВ «Лакро Груп», остання володіє АЗС на території Закарпатської області, але в зазначеному договорі та в жодному іншому документі не міститься інформація про місцерозташування таких АЗС, тому не можливо встановити фактично де вони знаходяться і чи підтверджують вони інформацію викладену Учасником в файлі «Матеріально-технічна база.pdf».
У зв’язку з відсутності вищевикладеної інформації Учасник не виконав вимоги п.1.2 Додатку 1 до ТД (не підтвердив право власності або оренди, поставки, партнерської угоди на автозаправні станції).
У файлі «Технічна характеристика.pdf» Учасником вказана інформація про те, що термін дії талонів на пальне становить 2 роки від дня їхньої активації. Хоча у вимогах Замовника йшлося про термін не менше ніж 24 місяці з моменту їх отримання, тому вказавши замість «отримання» - «активацію» Учасник свідомо порушив технічні вимоги до предмету закупівлі, що також є не відповідністю пропозиції умовам документації.
Враховуючи все вищеописане Учасником порушені умови та не виконані вимоги тендерної документації, а тому Рішення протоколу засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Лівайн Торг» по предмету закупівлі ДК 021:2015: ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин та дизельне паливо) від 04.10.2018 року та визначення переможця закупівлі ТОВ «Лівайн Торг» є неправомірним та нівелює принцип об’єктивності та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Вимагаємо відмінити рішення про визначення переможцем ТОВ «Лівайн Торг» на підставі ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації та прийняти законне, обґрунтоване рішення по закупівлі, керуючись виключно принципами та нормами проведення публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 жовтня 2018 15:12
Відхилити вимогу як недійсну
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-08-13-000802-b.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Техойл НК, Код ЄДРПОУ:41486736
Дата подання: 23 серпня 2018 17:34
Дата подання: 23 серпня 2018 17:34
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: причиною є технічні проблеми (завантажені файли формату pdf не розпізнаються системою)
Дата: 23 серпня 2018 17:53
Рішення від 29.08.2018 № 8841.pdf
Дата публікації: 29 серпня 2018 19:08
Номер скарги: UA-2018-08-13-000802-b.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ НК", Код ЄДРПОУ:41486736
Дата подання: 23 серпня 2018 18:04
Дата подання: 23 серпня 2018 18:04
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 серпня 2018 19:06
Рішення від 29.08.2018 № 8840 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 29 серпня 2018 19:05
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.09.2018 № 9288.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2018 16:43
Рішення від 10.09.2018 № 9288.pdf
Дата публікації: 13 вересня 2018 20:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни відповідно до рішення АМКУ.
Дата виконання рішення замовником: 18 вересня 2018 17:29
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 вересня 2018 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ НК" |
3 520 945,80
UAH з ПДВ
|
3 520 945,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
3 837 300,00
UAH з ПДВ
|
3 837 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
3 839 002,00
UAH з ПДВ
|
3 839 002,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ НК" #41486736 |
Відхилено |
3 520 945,80
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2018 10:09
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Рішення скасоване |
3 837 300,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2018 13:08
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Відхилено |
3 837 300,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2018 13:10
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" #41449359 |
Переможець |
3 839 002,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2018 13:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 січня 2019 11:06
|
доп.угода №3 до дог.№219-0913.PDF | зміни до договору |
23 січня 2019 10:44
|
повідомлення №219-0913.PDF | зміни до договору |
23 січня 2019 10:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2019 17:02
|
продовження дії № 219-0913.PDF | зміни до договору |
02 січня 2019 17:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 листопада 2018 14:53
|
ф.п.10%.PDF | зміни до договору |
12 листопада 2018 14:49
|
протокол внесення змін.PDF | зміни до договору |
12 листопада 2018 14:49
|
д.п.10%.PDF | зміни до договору |
12 листопада 2018 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2018 15:57
|
договіл ЛТ 219-0913.PDF | укладений |
17 жовтня 2018 15:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 219-0913 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, |
Номер договору про закупівлю: | 219-0913 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 2 до договору № 219-0913 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 219-0913 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 3 до договору № 219-0913 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |