Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (аварійні послуги, Приморський район)
Очікувана вартість
4 033 001,00 UAH
UA-2018-08-13-000755-c 3b3878bcb36a49899ec63c929f6535e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Бєлєвцов

+380612246585 tender.dkbzoda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04054079
Місцезнаходження: 69000, Украина , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Леніна, 164, Запоріжжя, Запорізька область, Украина
Контактна особа: Сергій Бєлєвцов
+380612246585
tender.dkbzoda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2018 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2018 09:00
Початок аукціону: 04 вересня 2018 12:11
Початок аукціону: 04 вересня 2018 12:11
Очікувана вартість: 4 033 001,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

згідно з технічною специфікацією на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (аварійні послуги, Приморський район) (Додаток 3 до тендерної документації)

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (аварійні послуги, Приморський район)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2018
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2018 15:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2018 15:03
проект договору АВАР Приморськ.doc
13 серпня 2018 15:03
ТД АВАР Приморський.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2018 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Санже-Черкаси 4 012 976,40
UAH з ПДВ
4 012 976,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРДЯНСЬКБУДТРЕСТ" 4 033 000,00
UAH з ПДВ
4 033 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2018 10:17
Електронний підпис
10 вересня 2018 10:15
Довідка
07 вересня 2018 16:36
Електронний підпис
07 вересня 2018 16:35
Довідки
01 вересня 2018 12:26
Електронний підпис
01 вересня 2018 12:21
Підписаний_Лицензия.pdf
01 вересня 2018 12:21
lic_zaver.pdf
01 вересня 2018 12:21
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy.pdf
01 вересня 2018 12:21
Kovalenko_1948-K-O_20180427_signed.pdf
01 вересня 2018 12:21
Уставні документи.pdf
01 вересня 2018 12:21
Субпідряд.pdf
01 вересня 2018 12:21
Стаття 17.pdf
01 вересня 2018 12:21
Проект договору.pdf
01 вересня 2018 12:21
Працівники.pdf
01 вересня 2018 12:21
Лист-згода.pdf
01 вересня 2018 12:21
Довкілля.pdf
01 вересня 2018 12:21
Довідка відповідність.pdf
01 вересня 2018 12:21
Гарантійний лист.pdf
01 вересня 2018 12:21
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

31 серпня 2018 09:41
2635_180830213159_001.pdf
31 серпня 2018 09:41
2309_180810070050_001.pdf
31 серпня 2018 09:40
2308_180810065712_001.pdf
31 серпня 2018 09:40
2304_180810064621_001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Санже-Черкаси

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРДЯНСЬКБУДТРЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Санже-Черкаси
#21355701
Переможець 4 012 976,40
UAH з ПДВ
06 вересня 2018 14:40

Документи

06 вересня 2018 14:39
Електронний підпис
06 вересня 2018 14:38
Протокол Переможець.pdf
04 вересня 2018 12:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2018 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Санже-Черкаси
#21355701
4 012 976,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 вересня 2018 14:39
Електронний підпис
06 вересня 2018 14:38
Протокол Переможець.pdf
04 вересня 2018 12:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 09:35
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 09:31
У3.pdf зміни до договору
03 січня 2019 09:30
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 11:38
ДУ2.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 11:37
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2018 15:48
ДУ1.pdf зміни до договору
01 жовтня 2018 15:47
Електронний підпис укладений
26 вересня 2018 10:27
Договір 25 09 ЕУПрим.pdf укладений
26 вересня 2018 10:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - продовжити строк дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг та викласти абз. 1 п.5.1 та абз. 1 п.11.1 у наступній редакції: «абз.1 п. 5.1. Термін надання послуг: з дати укладання договору до 01.04.2019.» «абз. 1 п.11.1 Цей Договір набирає чинності з дати укладання Договору і діє по 01.05.2019, але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов’язків.» - затвердити Додаток 4 «Календарний графік фінансування» до договору у редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 25/09-ЕУПрим
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/09-ЕУПрим
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною обсягів фінансування у 2018 році внесені зміни до договору, а саме: «З урахування положень п. 3.1 договору №25/09-ЕУПрим від 25.09.2018 (далі Договір) Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Додатку 4 «Календарний графік фінансування» Договору та затвердити його у редакції, що додається.»
Номер договору про закупівлю: 25/09-ЕУПрим
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/09-ЕУПрим
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі послуг, на підставі п. 1.3 та абз. 3 п. 6.2.5 договору №25/09-ЕУПрим від 25.09.2018 (далі - Договір), а також згідно з положеннями п.1 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли взаємної згоди про припинення дії Договору шляхом його розірвання
Номер договору про закупівлю: 25/09-ЕУПрим
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/09-ЕУПрим
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2018 — 03 січня 2019
Сума оплати за договором: 2 266 837,55
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі послуг, на підставі п. 1.3 та абз. 3 п. 6.2.5 договору №25/09-ЕУПрим від 25.09.2018 (далі - Договір), а також згідно з положеннями п.1 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»