Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09110000-3 Тверде паливо
Очікувана вартість
81 000,00 UAH
UA-2018-08-13-000434-c d0397ddaf4b64793976a34b9e4c42ab2
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кича Оксана Юріївна

380413831199 ruzincrl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ружинська районна центральна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01991932
Місцезнаходження: 13600, Україна , Житомирська обл., Ружин, Київська, 30
Контактна особа: Кича Оксана Юріївна
380413831199
ruzincrl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2018 12:42
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2018 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2018 15:09
Очікувана вартість: 81 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 810,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Брикети Pini Kay
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 тони
Брикети Pini Kay
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13600, Україна, Житомирська область, смт.Ружин, вул.Київська,30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

невідповідність тендерної документації
Дата подання: 16 серпня 2018 11:18
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічне завдання не повинне містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а завдання повинне містити вираз "або еквівалент". Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства з публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
невідповідність тендерної документації
Дата подання: 16 серпня 2018 11:23
Дата відповіді: 16 серпня 2018 13:38
Доброго дня, а чому саме постачальник має бути з Житомирської області, а не з інших областей чи прилеглих областей до Житомирської області. Тобто Ви обмежуєте потенційне коло учасників і наперед віддаєте перевагу окремому учаснику з яким хочете співпрацювати. Це є дискримінаційною вимогою. Внесіть будь ласка зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Це не є дискримінація. Пояснення економія коштів. Найближче розташування постачальника.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій