Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

79710000-4 Охоронні послуги охорона адміністративної будівлі
Очікувана вартість
459 000,00 UAH
UA-2018-08-13-000393-a b6e70d8b335e4c22a1057d52621fb093
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Немна Оксана Михайлівна

+38 0442394607 NEMNA.OM@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Немна Оксана Михайлівна
+38 0442394607
NEMNA.OM@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2018 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2018 10:00
Початок аукціону: 31 серпня 2018 14:47
Очікувана вартість: 459 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 590,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

12 (дванадцять) місяців (365 календарних днів) з дати початку надання послуг. Початок надання послуг – з дати, зазначеної у заявці Замовника, але не пізніше ніж 12.12.2018 року. Закінчення строку надання послуг- не пізніше ніж 11.12.2019р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
79710000-4 Охоронні послуги охорона адміністративної будівлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: -, Україна, Київська обл., Київ, Дорогожицька, буд.11/8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2018 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2018 14:48
Зміни охорона (20.08).pdf
20 серпня 2018 14:48
ЗТД___24401__охоронні_послуги__(17.08 ).docx
13 серпня 2018 15:11
Титул охоронні послуги (14.08).pdf
20 серпня 2018 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2018 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2018 14:48
Зміни охорона (20.08).pdf
20 серпня 2018 14:48
ЗТД___24401__охоронні_послуги__(17.08 ).docx
13 серпня 2018 15:11
ТД___24401__охоронні_послуги__(14.08 ) .docx
13 серпня 2018 15:11
Титул охоронні послуги (14.08).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проект договору
Дата подання: 15 серпня 2018 11:12
Дата відповіді: 20 серпня 2018 14:39
Пункт 4 Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю Розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю Тендерної документації містить наступну умову: "Всі питання та пропозиції, які виникають в Учасника торгів, стосовно проекту договору (Додаток 4 до цієї документації) розглядаються Замовником та у разі їх прийнятності можуть бути затверджені на етапі «Період уточнень». У з'вязку з цим надаємо свої пропозиції щодо проекту договору: 1. У пункті 3.1. зазначено: «Якість наданих Послуг має відповідати вимогам чинного законодавства України та інструкції з внутрішньооб’єктового та пропускного режиму на об’єкті охорони НПЦР ОЕС України (далі – Інструкція)». Пропонуємо Вам затвердити текст зазначеної інструкції як додаток до проекту договору. 2. У пункт 5.4. необхідно додати речення наступного змісту: «У акті, що складається Сторонами за підсумками обстеження Об’єкта, зазначається вичерпний перелік майна, що передається Замовником під охорону постів Виконавця.». Згідно умов пункту 5.3. проекту договору Виконавець приймає під охорону майно Замовника, а тому сторони мають затвердити перелік вказаного майна. 3. Пункт 5.5. необхідно викласти у наступній редакції: «5.5. Послуги надаються безпосередньо штатними працівниками Виконавця (далі – персонал охорони) на Об’єкті. Охорона та перепускний режим на Об’єкті організується та здійснюється на підставі Інструкції.». Частина пункту 5.5. проекту договору, а саме: «Перелік персоналу охорони із зазначенням їх прізвищ, імен та по-батькові, а також порядку їх черговості (змінності) надаються Виконавцем Замовнику у письмовому вигляді перед початком надання Послуг. У разі заміни персоналу охорони або порядку їх черговості (змінності) Виконавець зобов’язаний не пізніше ніж за 1 (один) день письмово повідомити Замовника про такі зміни. Надання Послуг особами, що не вказані Виконавцем в Переліку персоналу охорони - забороняється. У випадку незапланованої термінової зміни персоналу охорони або порядку їх черговості, інформація повідомляється відповідальній особі Замовника, зазначеній у п. ___ Договору, за допомогою електронної пошти (e-mail___________________) або телефонного зв’язку (тел. _________) з обов’язковим направленням Замовнику письмового повідомлення» має бути виключена з тексту зазначеного пункту, оскільки персональні дані працівників та порядок черговості (змінності) охоронників є відомостями, які відносяться до внутрішньої діяльності юридичної особи, не впливають на кількість чи якість надання послуг, а тому не підлягають розголошенню. 4. Оскільки пунктом 4.1. проекту договору визначено, що надані послуги підлягають оплаті на підставі підписаного акту приймання-передачі наданих Послуг, необхідно викласти пункт 5.21. у наступній редакції: «5.21. Якщо протягом вказаного в п. 5.16. терміну, акти приймання-передачі наданих Послуг не будуть підписані, чи Виконавцем не буде одержано мотивованої відмови, то акти приймання-передачі наданих Послуг вважаються підписаними, а послуги за договором – наданні належним чином, у повному обсязі, без будь-яких зауважень та претензій зі сторони Замовника та підлягають оплаті на умовах даного договору. Правові наслідки такого факту прирівнюються до правових наслідків підписання актів приймання-передачі наданих Послуг.». 5. Пункт 7.7. необхідно викласти у наступній редакції: «7.7. За прострочення виконання Виконавцем зобов’язань за Договором, нарахування штрафних санкцій припиняється через шість місяців від дня, коли зобов’язання мало бути виконано.», оскільки нарахування штрафних санкцій протягом року суперечить ст. 232 Господарського кодексу України. 6. Пункт 7.8. необхідно викласти у наступній редакції: «7.8. Збитки, завдані Замовнику неналежним виконанням/невиконанням Виконавцем зобов'язань за цим Договором, підлягають відшкодуванню у повній сумі з врахуванням розміру штрафних санкцій у випадку доведення вини працівників Виконавця, на підставі рішення суду.», оскільки для відшкодування зазначених збитків необхідно об’єктивно та неупереджено дослідити причини виникнення збитків та наявність вини працівників Виконавця. 7. Пункт 7.13. необхідно викласти у наступній редакції: «7.13. Збитки, завдані Замовнику неналежним виконанням/невиконанням Виконавцем зобов'язань за Договором, підлягають відшкодуванню у повній сумі понад встановлені Договором штрафні санкції у випадку доведення вини працівників Виконавця, на підставі рішення суду.», оскільки для відшкодування зазначених збитків необхідно об’єктивно та неупереджено дослідити причини виникнення збитків та наявність вини працівників Виконавця. 8. У пункті 12.4. вираз: «за умови повного виконання Постачальником зобов’язань за Договором» необхідно замінити виразом: «за умови повного виконання Виконавцем зобов’язань за Договором», оскільки Сторонами договору є Замовник і Виконавець. 9. У пункті 12.7. вираз: «Виконавець направляє Покупцю письмовий запит.» необхідно замінити виразом: Виконавець направляє Замовнику письмовий запит.», оскільки Сторонами договору є Замовник і Виконавець. 10. Пункт 12.16. необхідно викласти у наступній редакції: «12.16. Одностороннє розірвання Договору допускається лише у випадках невиконання/неналежного виконання Виконавцем Послуг або невиконання/неналежного виконання Замовником своїх зобов’язань за Договором.». Така редакція забезпечить рівні можливості сторін щодо реалізації права одностороннього розірвання договору. 11. У Додатку 1 до проекту договору «Технічні вимоги щодо надання послуг з охорони адміністративно-виробничої будівлі (5 поверхів), 2-х нежитлових будівель (площею – 130 м²) та території внутрішнього двору відокремленого підрозділу «Науково-проектний центр розвитку Об’єднаної енергетичної системи України» державного підприємства «Національна енергетична компанія «Укренерго» за адресою: вул. Дорогожицька, буд. 11/8, м. Київ», а саме у розділі «Основні завдання охорони 2-го посту» існує вираз «Забезпечення антитерористичної захищенностi Об’єкта охорони». Просимо Вас зазначити детальний і вичерпний перелік завдань, що будуть покладені на Виконавця в процесі виконання зазначеного зобов’язання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду питання повідомляємо, що замовником внесені зміни до тендерної документації та перенесено термін подання пропозицій

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2018 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ГРУПА КОМПАНІЙ СПАРТА" 458 459,00
UAH
340 720,00
UAH
Документи
Приватне підприємство "РЕГІОНАЛЬНА ОХОРОННА КОНФЕДЕРАЦІЯ" 456 120,00
UAH
456 120,00
UAH
Документи

Публічні документи

29 серпня 2018 11:41
Електронний підпис
29 серпня 2018 11:39
цінова пропозиція.pdf
29 серпня 2018 11:39
технічні вимоги.pdf
29 серпня 2018 11:39
ст.17.pdf
29 серпня 2018 11:39
про аналогічні.pdf
29 серпня 2018 11:39
довідки.pdf

Публічні документи

17 вересня 2018 10:30
Стаття 17.pdf.p7s
17 вересня 2018 10:20
Стаття 17.pdf
29 серпня 2018 12:06
Електронний підпис
29 серпня 2018 12:05
Забезпечення.rar
29 серпня 2018 12:02
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ГРУПА КОМПАНІЙ СПАРТА"

Приватне підприємство "РЕГІОНАЛЬНА ОХОРОННА КОНФЕДЕРАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ГРУПА КОМПАНІЙ СПАРТА"
#35261804
Відхилено 340 720,00
UAH
04 вересня 2018 11:22
Приватне підприємство "РЕГІОНАЛЬНА ОХОРОННА КОНФЕДЕРАЦІЯ"
#38374928
Переможець 456 120,00
UAH
14 вересня 2018 14:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2018 14:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "РЕГІОНАЛЬНА ОХОРОННА КОНФЕДЕРАЦІЯ"
#38374928
456 120,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 09:02
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2019 16:08
ДУ_2_від_29.08.2019_2559 (4).pdf зміни до договору
29 серпня 2019 16:08
Електронний підпис зміни до договору
04 квітня 2019 09:58
ДУ_1 від 03.04.19_2559_Охоронна Конфедерація (2).pdf зміни до договору
04 квітня 2019 09:58
Електронний підпис укладений
04 квітня 2019 09:55
Електронний підпис укладений
04 квітня 2019 09:53
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2018 14:26
договір Конфедерація.PDF укладений
02 жовтня 2018 14:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст. 36 п 4. пп1. Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 13-6/2559-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 13-6/2559-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст. 36 п 4. пп7. Закону України "Про публічні закупівлі" Зміна реквізитів в зв"язку зі зміною форми власності підприємства.
Номер договору про закупівлю: 13-6/2559-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2018 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 390 892,92
UAH