Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля АМ (13-25), вугілля ДГ (20-100)
Очікувана вартість
840 000,00 UAH
UA-2018-08-13-000351-a ● 1e2f569596fd4851b38b58d84164c4e7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ КОР "Київська обласна туберкульозна лікарня № 2" |
Код ЄДРПОУ: | 01994445 |
Місцезнаходження: | 07850, Україна , Київська обл., Клавдієве - Тарасове, вулиця Франка, 75 |
Контактна особа: |
Лосенко Наталія Олександрівна +380457726345 klavdievotub@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2018 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2018 14:54 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2018 14:54 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2018 13:05 |
Очікувана вартість: | 840 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140 т
Вугілля АМ (13-25)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07850, Україна, Київська область, селище Клавдієво-Тарасове, вул. І. Франка,75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
20 т
Вугілля ДГ (20-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07850, Україна, Київська область, селище Клавдієво-Тарасове, вул. І. Франка,75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 вересня 2018 13:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 вересня 2018 12:52 |
зміни.pdf | |
24 вересня 2018 12:52 |
оновлена тендерна документація.doc | |
13 серпня 2018 14:50 |
IMG_0001.pdf |
24 вересня 2018 13:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 вересня 2018 12:52 |
зміни.pdf
|
|||
24 вересня 2018 12:52 |
оновлена тендерна документація.doc
|
|||
13 серпня 2018 14:50 |
IMG_0001.pdf
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-08-13-000351-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СТАРКВУД", Код ЄДРПОУ:41563642
Дата подання: 23 серпня 2018 17:58
Дата подання: 23 серпня 2018 17:58
Оскарження умов тендерної документації
13.08.2018 року Замовником було прийнято рішення (протокол від 13.08.2018 №27) про затвердження тендерної документації щодо предмету закупівлі 09110000-3 - Тверде паливо ((Вугілля марки АМ (13-25), ДГ (20-100)), при цьому положення тендерної документації містять умови, що порушують наші права та законні інтереси як учасника процедури закупівлі, а саме: замовником порушено статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі», - добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Скаржник, Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАРКВУД» (далі Скаржник), не погоджується з умовами тендерної документації в наступній їх частині:
1. Пунктом 5.1. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено, зокрема, наступне:
«Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
…
наявність працівників відповідної кваліфікації не менше семи осіб, які мають необхідні знання та досвід: учасник повинен мати працівників, що мають достатній досвід по супроводу та виконанню договорів щодо постачання вугілля»
У штаті Скаржника працює 4 осіб, - такої кількості працівників достатньо для здійснення супроводу та виконання договору (договорів) щодо постачання вугілля. Виконати вимогу тендерної документації щодо семи працівників Скаржник не може.
Встановлення умови (вимоги) Замовником щодо кількості працівників не менше семи осіб містить ознаки дискримінації та порушує права Скаржника. При цьому, не зрозуміло, чому саме семи, а не менше чи більше.
Враховуючи вищезазначене, просимо визнати вищезазначені вимоги дискримінаційними та зобов’язати замовника, внести зміни до тендерної документації, а саме: слова «не менше семи осіб» мають бути виключені з Пункту 5.1. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
2. Пунктом 5.1.1. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено, зокрема, наступне:
«Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1. цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
…
копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно відповідної довідки: копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або копії інших документів (витяги з трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників, тощо);»
Звертаємо увагу, що відповідно до законодавства суб’єкт підприємницької діяльності має право залучати працівників – надавачів послуг на умовах цивільно-правових договорів, при цьому, між особами не виникає трудових відносин, що регулюються законодавством про працю.
При цьому, умовами тендерної документації не передбачено надання інформації у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, інформації щодо працівників, які перебувають у цивільно-правовий відносинах з учасником.
Звертаємо увагу, що Скаржник залучає до роботи, в тому числі й зокрема, працівників на умовах цивільно-правових відносин, у зв’язку з цим Скаржник не може надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками.
Така умова (вимога) тендерної документації порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене, просимо визнати вищезазначені вимоги дискримінаційними та зобов’язати замовника, внести зміни до тендерної документації, а саме: до Пункту 5.1.1. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо вищезазначених умов та усунути дискримінаційну вимогу.
3. Пунктом 5.1. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено, зокрема, наступне:
«…
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів щодо постачання вугілля кам’яного, а саме підтвердити не менше ніж по одному повністю виконаному аналогічному договору за два окремі бюджетні періоди (2016-2017роки) із попередніми Замовниками, в яких відображена інформація щодо постачання товару вугілля кам’яного шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією.
У випадку, якщо учасник має досвід виконання аналогічних договорів, що укладені зі споживачами (покупцями, тощо), які є замовниками в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону, такий учасник повинен надати визначене цією документацією документальне підтвердження щодо виконання не менше ніж по одному повністю виконаному аналогічному договору за два окремі бюджетні періоди із попередніми Замовниками, в яких відображена інформація щодо постачання товару вугілля кам’яного, укладених з такими замовниками.
Якщо загальна кількість укладених договорів із покупцями, які є замовниками в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону є меншою ніж два, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції визначене вище документальне підтвердження щодо виконання всіх договорів, які були укладені з вказаними замовниками (у будь-якому випадку із збереженням загальної кількості аналогічних договорів згідно цієї документації, щодо яких має бути надане документальне підтвердження у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами цього пункту).
Відсутність досвіду виконання аналогічних договорів, укладених з покупцями, які є замовниками в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону, та за умови наявності досвіду виконання аналогічних договорів, укладених із покупцями, що за своїм статусом не є замовниками в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону (але в будь-якому випадку з дотриманням вимог щодо необхідної загальної кількості таких договорів згідно цієї документації, щодо яких має бути надане відповідне документальне підтвердження згідно з вимогами цього пункту) не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання вугілля кам’яного, з показниками зольності та вологи на робочий стан палива не гірше, показників, що визначені до товару, що складає даний предмет закупівлі. До кожного аналогічного договору, що подається в складі тендерної пропозиції додатково повинна бути подана копія посвідчення якості на одну із партій товару, що постачався задля виконання такого договору. Такий документ може бути поданий мовою оригіналу його складання.»
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон):
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Тобто, замовник може вимагати один аналогічний договір.
Враховуючи вищезазначене, замовник, не може встановлювати у тендерній документації вимог щодо досвіду виконання двох або більше аналогічних договорів, так як це порушує вимоги статті 16 Закону.
Окрім того, Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАРКВУД», що є скаржником було створено у 2017 році (Дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи – у разі, коли державна реєстрація юридичної особи була проведена після набрання чинності Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців": Дата запису: 04.09.2017; номер запису: 1 067 102 0000 026899) та має досвід виконання аналогічного договору у 2017, 2018 роках, що був повністю виконаний.
Умови тендерної документації передбачають надання аналогічного договору за 2016 бюджетний рік та за 2017 бюджетний рік. При цьому не встановлюють можливість подання аналогічного договору за 2018 рік, що був виконаний учасником.
Враховуючи те, що Скаржник був створений у 2017 році, - він має можливість подати аналогічний договір за останні два роки, при цьому підтвердити досвід повного виконання аналогічного договору.
Але, умови тендерної документації передбачають надання аналогічного договору за 2016 бюджетний рік, що унеможливлює участь Скаржника та порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників.
При цьому, договір про закупівлю, що вимагається не є документом, що підтверджує повне виконання договору.
У свою чергу, тендерною документацією не визначено, які саме документи підтверджують повне виконання договору.
Окрім того, тендерною документацією передбачено, що «до кожного аналогічного договору, що подається в складі тендерної пропозиції додатково повинна бути подана копія посвідчення якості на одну із партій товару, що постачався задля виконання такого договору. Такий документ може бути поданий мовою оригіналу його складання.»
Скаржник вважає, що така вимога тендерної документації не свідчить про повне виконання аналогічного договору.
У свою чергу, Скаржник не може надати копію посвідчення якості на одну із партій товару, що постачався задля виконання такого договору у зв’язку з тим, що законодавство не встановлює обов’язкових вимог, що при поставці товару (вугілля) постачальником надається покупцеві посвідчення якості на одну із партій товару.
Більше того, Скаржник не може надати посвідчення якості, так як вищезазначений документ надається як додаток до залізничної накладної, при цьому поставка вугілля покупцеві (товару) здійснюється учасником (скаржником) автомобільним транспортом.
Відповідно до частини 1 Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні затверджених Наказом від 14 жовтня 1997 р. № 363 Міністерства транспорту України товарно-транспортна накладна - єдиний для всіх учасників транспортного процесу юридичний документ, що призначений для списання товарно-матеріальних цінностей, обліку на шляху їх переміщення, оприбуткування, складського, оперативного та бухгалтерського обліку, а також для розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи.
Окрім того, постачальник може надати сертифікат якості або відповідності або декларацію виробника, або товарно-транспортну накладну тощо - на всю партію товару, а не на одну із партій товару.
Отже, такі умови (вимоги) тендерної документації порушують принципи добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене, просимо визнати вищезазначені вимоги дискримінаційними та зобов’язати замовника, внести зміни до тендерної документації, а саме: до Пункту 5.1. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо вищезазначених умов та усунути дискримінаційні вимоги.
4. Окрім того, пунктом 5.1.1. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено наступне:
«Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1. цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
…
довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням найменування замовників згідно таких договорів, відомості про найменування поставлених товарів (марки вугілля);
копії всіх аналогічних договорів, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів, разом з копіями документів, що підтверджують отримання вугілля покупцем згідно договору;
оригінали позитивних відгуків від замовників (покупців) згідно виконання всіх аналогічних договорів, інформація про які надана у складі тендерної пропозиції учасника, що мають бути складені на фірмовому бланку замовника (якщо такий є) та видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів, за підписом та печаткою керівника замовника, а також містити інформацію про найменування та кількість поставленого вугілля, інформацію про виконання учасником своїх обов’язків згідно договору в частині якості поставленого вугілля, своєчасності та повноти виконання поставок.»
Замовник, не може встановлювати у тендерній документації вимог щодо досвіду виконання двох або більше аналогічних договорів, так як це порушує вимоги статті 16 Закону.
Окрім того, умова щодо видачі оригіналу позитивного відгуку замовника «не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів» не може бути виконана Скаржником, так як відгуки були отриманні після виконання договору.
У свою чергу, не зрозуміло, чому відгуки мають мати строки не раніше дати публікації оголошення про проведення торгів і чим вони відрізняються від тих, що надані раніше.
Отже, такі умови (вимоги) тендерної документації порушують принципи добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене, просимо визнати вищезазначені вимоги дискримінаційними та зобов’язати замовника, внести зміни до тендерної документації, а саме: до Пункту 5.1.1. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо вищезазначених умов та усунути дискримінаційні вимоги.
5. Абзацом 6 пункту 7.1. частини 5 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено наступне:
«Учасник повинен підтвердити наявність на складі не менше 50% вугілля кожної марки що становить предмет закупівлі шляхом подання у складі гарантійного листа з копіями підтверджуючих документів (залізнична накладна та посвідчення про якість).»
Скаржник не може надати вищезазначені документи, а саме: залізничну накладну та посвідчення про якість, так як постачання вугілля (товару) на склад Скаржника здійснюється автомобільним транспортом.
Відповідно до частини 1 Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні затверджених Наказом від 14 жовтня 1997 р. № 363 Міністерства транспорту України: товарно-транспортна накладна - єдиний для всіх учасників транспортного процесу юридичний документ, що призначений для списання товарно-матеріальних цінностей, обліку на шляху їх переміщення, оприбуткування, складського, оперативного та бухгалтерського обліку, а також для розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 серпня 2018 19:10
Рішення від 29.08.2018 № 8842 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 29 серпня 2018 19:10
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.09.2018 № 9468.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2018 18:09
Рішення від 13.09.2018 № 9468.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2018 20:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерний комітет КЗ КОР "Київська обласна туберкульозна лікарня №2" вирішив внести зміни до тендерної документації згідно рішення №9468-р/пк-пз від 13.09.2018 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.
Дата виконання рішення замовником: 24 вересня 2018 12:59
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 жовтня 2018 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КОВАЛЬЧУК ЄВГЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
646 000,00
UAH з ПДВ
|
646 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СЛАВРЕСУРС |
729 740,00
UAH з ПДВ
|
718 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СТАРКВУД" |
816 000,00
UAH з ПДВ
|
720 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Оніксістем" |
838 000,00
UAH з ПДВ
|
838 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КОВАЛЬЧУК ЄВГЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3172208897 |
Відхилено |
646 000,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2018 14:34
|
ТОВ СЛАВРЕСУРС #37939071 |
Переможець |
718 400,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2018 14:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2019 14:36
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
25 січня 2019 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 10:29
|
IMG_0001.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 09:28
|
дог 107.pdf | укладений |
25 жовтня 2018 14:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди про продовження дії Договору у зв"язку з чим погодили наступну (нову) редакцію п.10.1 Договору: "п.10.1 Договір вважається укладеним до 31 березня 2019 року включно" |
Номер договору про закупівлю: | 107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 107 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди дію Договору про закупівлю продовжити на срок, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, обсягів що не перевищує суми визначеної в договорі укладеному у попередньому році, на суму 143661,60 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 107 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |