Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі «Галіцинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Мар’їнської районної ради Донецької області»за адресою: Донецька область, Мар’їнський район, с.Галицинівка, вул.Середи,1а» (коригування).
Очікувана вартість
4 407 833,20 UAH
UA-2018-08-11-000002-b 3f6a6fd6b64e479caabab75e8b045fe9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Бойчук

+380506466383 marinkaosvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ МАР'ЇНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02142690
Місцезнаходження: 85600, Україна , Донецька обл., місто Мар'їнка, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 20
Контактна особа: Максим Бойчук
+380506466383
marinkaosvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2018 00:11
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2018 02:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2018 02:00
Початок аукціону: 28 серпня 2018 12:55
Очікувана вартість: 4 407 833,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі «Галіцинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Мар’їнської районної ради Донецької області»за адресою: Донецька область, Мар’їнський район, с.Галицинівка, вул.Середи,1а» (коригування).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85620, Україна, Донецька область, с. Галицинівка, І Середи,1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2018 00:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2018 00:11
ТД Галицинівка (2).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Помилка або описка в ТД
Дата подання: 14 серпня 2018 20:26
Дата відповіді: 19 серпня 2018 00:40
Доброго дня! У Додатку 2 до договору підряду «Календарний графік виконання робіт» говориться, що "відлік місяців/періодів ведеться з дати набрання чинності Договору згідно пункту 1.5 Договору)", але у проекті договору пункт 1.5 відсутній. Скоріш за всього мається на увазі п 1.4. Згідно п. 6 розділу 3 необхідно скласти проект календарного графіку виконання робіт. Виникає питання при складанні графіку вказувати абстрактні місяці (місяць 1, місяць 2...) або орієнтовні календарні місяці? Так як у п. 4.4 розділу 1 вказано кінцевий строк грудень 2018р., а у тексті договору не говориться про строки отримання або не отримання резолюції Європейського інвестиційного банку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
1. В додатку №2 "Календарний графік виконання робіт" технічна помилка, вірно - "...згідно пункту 1.4 Договору".
2. При складанні календарного графіку виконання робіт вказувати абстрактні терміни: місяць 1, місяць 2, в ячейках таблиці ставити період у робочих днях.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2018 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАДСТРОЙ - МИКОЛАЇВ" 4 348 999,99
UAH з ПДВ
4 339 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДУПЛЕТ" 4 368 957,60
UAH з ПДВ
4 340 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2018 17:29
Довідка переможця.pdf
29 серпня 2018 14:57
13. Кошторис аукціон.pdf
29 серпня 2018 07:48
11. Пропозиція аукцион.pdf
25 серпня 2018 21:41
6.3 Досвид (1).pdf
25 серпня 2018 21:03
18. Субпідрядники.pdf
25 серпня 2018 21:03
17.1. Лицензия.pdf
25 серпня 2018 21:03
15. Пакт.pdf
25 серпня 2018 21:03
13. Кошторис.pdf
25 серпня 2018 21:03
12. згода договір.pdf
25 серпня 2018 21:03
11. Пропозиція.pdf
25 серпня 2018 21:03
10. Зведена довідка.pdf
25 серпня 2018 21:03
8. Баланс.pdf
25 серпня 2018 21:03
7. Відгук.pdf
25 серпня 2018 21:03
6.3 Досвид.pdf
25 серпня 2018 21:03
6.2. Досвид.pdf
25 серпня 2018 21:03
6.1. Досвид.pdf
25 серпня 2018 21:03
5. Довидка_працівників.pdf
25 серпня 2018 21:03
4. Довидка_обладнання.pdf
25 серпня 2018 21:03
3. Витяг ПДВ.pdf
25 серпня 2018 21:03
2. Статут.pdf

Публічні документи

24 серпня 2018 09:26
22.Про захист довкілля.pdf
24 серпня 2018 09:26
21.Гарантійний лист..pdf
24 серпня 2018 09:26
17.Пакт про згоду..pdf
24 серпня 2018 09:26
13.Тендерна пропозиція.pdf
24 серпня 2018 09:26
9.Відгук.pdf
24 серпня 2018 09:26
6.Наявнність досвіду.pdf
24 серпня 2018 09:26
2.Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАДСТРОЙ - МИКОЛАЇВ"

ТОВ "ДУПЛЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАДСТРОЙ - МИКОЛАЇВ"
#32362202
Переможець 4 339 900,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2018 15:03

Документи

31 серпня 2018 15:03
Електронний підпис
31 серпня 2018 15:02
Прот КР-Г-1_31.08.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2018 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАДСТРОЙ - МИКОЛАЇВ"
#32362202
4 339 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 серпня 2018 15:03
Електронний підпис
31 серпня 2018 15:02
Прот КР-Г-1_31.08.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 13:21
ДУ розірвання.JPG укладений
07 вересня 2020 13:19
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2020 22:12
додугода 5 градстрой.pdf зміни до договору
02 березня 2020 22:12
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2019 09:46
ду №4 від 26.11.pdf зміни до договору
28 листопада 2019 09:46
Додаткова Градстрой№3.pdf зміни до договору
28 листопада 2019 09:46
ДУ №2 Градстрой.pdf зміни до договору
28 листопада 2019 09:46
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2018 23:19
Дод угода 1 до дог 18 від 18.09 Галицинівка.pdf зміни до договору
14 листопада 2018 23:18
Електронний підпис укладений
19 вересня 2018 15:17
Дог 18 від 18.09 Градстрой.pdf укладений
19 вересня 2018 15:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження терміну дії договору. Доповнення додатками: №1 "Договірна ціна" №2 "Календарний графік", №3 "План фінансування", №4 "Зведений кошторисний розрахунок", №5"Пакт про згоду"
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження строку дії договору до 29.02.2020
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження терміну дії договору до 31.12.2020 року
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 781 182,00
UAH (в тому числі ПДВ 130 197,00 UAH)
Причини розірвання договору: у зв'язку з неможливістю виконання роботи у строк, передбачений Договором