Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«КОД ДК 021:2015 24310000-0 - ОСНОВНІ НЕОРГАНІЧНІ ХІМІЧНІ РЕЧОВИНИ (РОЗЧИН ЗАЛІЗОВМІСНОГО КОАГУЛЯНТУ НА ОСНОВІ ЗАЛІЗА (ІІІ) СУЛЬФАТУ FER-AQUA-16 (або еквівалент) ПРИЗНАЧЕНИЙ ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ СТІЧНИХ ВОД)»
«CODE DK 021: 2015 24310000-0 - 24310000-0 - MAIN CHARACTERISTICS OF NON-ORGANIC CHEMICALS (FER-AQUA-16 (or equivalent) SULPHATE SURFACING SOLUTION SOLUTION SOLUTION SOLUTION (III) APPOINTMENT FOR WATER CLEANING))»
Очікувана вартість
89 856 000,00 UAH
UA-2018-08-10-001827-b 2e2da5c8fb154428ac24e17bb1627353
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Михайлович Деменін

+380567324646
+380675395557
td_dneprovodokanal@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341305
Вебсайт: http://vodokanal.dp.ua/
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а
Контактна особа: Геннадій Михайлович Деменін
+380567324646,+380675395557
td_dneprovodokanal@i.ua
Додаткові контактні особи: Геннадій Михайлович Деменін
+380675395557
dneprovodokanal@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Public Utility “Dniprovodokanal” of Dnipropetrovsk
National ID: 03341305
Contact point: Gennadiy Demenin
+380567324646,+380675395557
td_dneprovodokanal@i.ua
Additional contacts: Геннадій Михайлович Деменін
+380675395557
dneprovodokanal@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 серпня 2018 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2018 18:30
Оскарження умов закупівлі: до 02 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2018 18:30
Початок аукціону: 16 жовтня 2018 13:04
Очікувана вартість: 89 856 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 449 280,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 10 серпня 2018 16:44
Enquiries until: 26 вересня 2018 18:30
Complaints submission until: до 02 жовтня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 жовтня 2018 18:30

Information

Estimated total value: 89 856 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 449 280 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8640 тони
«КОД ДК 021:2015 24310000-0 - ОСНОВНІ НЕОРГАНІЧНІ ХІМІЧНІ РЕЧОВИНИ (РОЗЧИН ЗАЛІЗОВМІСНОГО КОАГУЛЯНТУ НА ОСНОВІ ЗАЛІЗА (ІІІ) СУЛЬФАТУ FER-AQUA-16 (або еквівалент) ПРИЗНАЧЕНИЙ ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ СТІЧНИХ ВОД)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

«CODE DK 021: 2015 24310000-0 - 24310000-0 - MAIN CHARACTERISTICS OF NON-ORGANIC CHEMICALS (FER-AQUA-16 (or equivalent) SULPHATE SURFACING SOLUTION SOLUTION SOLUTION SOLUTION (III) APPOINTMENT FOR WATER CLEANING))»
CPV: 24310000-0
Період постачання: з 25 жовтня 2018 по 30 червня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2018 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2018 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2018 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2018 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2018 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2018 15:24
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2 (сравнительная).docx
24 вересня 2018 13:07
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ПОРІВНЯЛЬНА.docx
17 вересня 2018 16:37
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ порівняльна.docx
15 серпня 2018 10:13
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (сравнительная).docx
10 серпня 2018 16:44
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
28 вересня 2018 15:24
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 2 (окончательная).docx
24 вересня 2018 13:07
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ОСТАТОЧНА.docx
17 вересня 2018 16:37
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ остаточна.docx
28 вересня 2018 15:24
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2 (окончательная).docx
24 вересня 2018 13:07
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ОСТАТОЧНА.docx
17 вересня 2018 16:37
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ остаточна.docx
15 серпня 2018 10:13
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (окончательная).docx
28 вересня 2018 15:24
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 2 (сравнительная).docx
24 вересня 2018 13:07
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПОРІВНЯЛЬНА.docx
17 вересня 2018 16:37
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ порівняльна.docx
15 серпня 2018 10:13
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-10-001827-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ НВП "НЕОСИНТЕЗ", Код ЄДРПОУ:38391550
Дата подання: 27 серпня 2018 14:48
ВИМОГА щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
Відповідно до оголошення про здійснення відкритих торгів від 10.08.2018 р.№ UA-2018-08-10-001827-b (далі – Закупівля) КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВРЛО-КАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) здійснює закупівлю, предме-том якої є: КОД ДК 021:2015 24310000-0 - ОСНОВНІ НЕОРГАНІЧНІ ХІМІЧНІ РЕЧОВИ-НИ (РОЗЧИН ЗАЛІЗОВМІСНОГО КОАГУЛЯНТУ НА ОСНОВІ ЗАЛІЗА (ІІІ) СУЛЬФАТУ FER-AQUA-16 (або еквівалент), ПРИЗНАЧЕНИЙ ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ СТІЧНИХ ВОД).
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно з нормами ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефектив-ність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Як вбачається з оприлюдненої Замовником Тендерної документації (далі – ТД) Закупівлі, для підтвердження якості реагенту (коагулянту) учасник повинен подати наступні документи, які зазначені в Додатку 4 до ТД «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ»:
-копію звіту (або копію Акту лабораторних досліджень) підтверджені в лабораторії Замовника або на підприємствах з аналогічною технологією очищення стічних вод, та з аналогічною вхідною водою, на території України;
-копію затвердженого звіту про проведення промислових іспитів на очисних спорудах Замовника з урахуванням нинішнього якісного і кількісного складу стічних вод (протягом 2018 року).
14 серпня 2018 р. наше підприємство звернулося до Замовника з листом від 14.08.208 р. № 140818/1 (копія додається), в якому з метою участі у закупівлях, які проводяться та будуть проводитися Замовником, просило останнього провести лабораторні дослідження та промислові випробування коагулянтів, в тому числі залізовмісного, які можуть поставлятися нашим підприємством та використовуватись Замовником для очищення стічних вод.
Вищезазначений лист (скан-копія) був направлений Замовнику електронною поштою, що підтверджується відповідною роздруківкою (принт-скрін), копія додається.
Зокрема, в листі наше підприємство просило провести лабораторні дослідження 20-21 серпня 2018 р. у присутності наших представників.
Станом на 27 серпня 2018 року відповіді на наш лист або будь-якої іншої реакції Замовника наше підприємство не отримало.
За таких обставин – умисного ігнорування Замовником звернення потенційного учасника про проведення лабораторних досліджень і промислових іспитів предмета закупівлі, - наше підприємство вважає, що зазначені в ТД вимоги про надання учасником копії звіту або акту лабораторних досліджень в лабораторії Замовника та затвердженого звіту про проведення промислових іспитів на очисних спорудах Замовника, є дискримінаційними та такими, що штучно обмежують коло учасників (конкуренцію) при проведенні Закупівлі.
Такий дискримінаційний підхід, на думку ТОВ "НВП "Неосинтез", встановлений Замовником виключно в інтересах того (тих) господарюючого (господарюючих) суб’єктів, які до оголошення даної процедури мали відносини із Замовником та заздалегідь мають можливість надати в складі тендерних пропозицій звіт (акт) лабораторних досліджень і звіт про проведення промислових іспитів на очисних спорудах Замовника.
В іншому випадку, з метою створення конкурентного середовища та для забезпечення рівних умов для всіх учасників, Замовник мав би невідкладно реагувати на звернення потенційних учасників щодо проведення досліджень та випробувань, а ще краще – мав би зазначити порядок та строки проведення цих процедур в ТД.
Крім того, звертаємо увагу, що технічні вимоги до характеристик предмету закупівлі зазначені в таблиці Додатку 4 до ТД, і за умови, що товар буде відповідати зазначеним вимогам, він апріорі може застосовуватися для очищення стічних вод. Необхідність включення до ТД умов щодо обов’язкового проведення досліджень та промислових випробувань, проведених саме Замовником, в ТД не обґрунтовані.
Враховуючи викладене вище, керуючись ст.ст. 3, 5, 22, 23 Закону України "Про публічні закупівлі", вимагаємо усунути порушення проведення закупівлі № UA-2018-08-10-001827-b шляхом виключення з Додатку 4 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до ТД дискримінаційних та таких, що обмежують конкуренцію, вимог, а саме щодо надання учасником:
-копії звіту (або копії Акту лабораторних досліджень) підтверджені в лабораторії Замовника або на підприємствах з аналогічною технологією очищення стічних вод, та з аналогічною вхідною водою, на території України;
-копії затвердженого звіту про проведення промислових іспитів на очисних спорудах Замовника з урахуванням нинішнього якісного і кількісного складу стічних вод (протягом 2018 року).

В разі незадоволення даної вимоги, наше підприємство як потенційний учасник Закупівлі змушене буде звернутися з відповідною скаргою до органу оскарження.
Додатки:
1. Копія листа від 14.08.208 р. № 140818/1.
2. Докази направлення листа від 14.08.208 р. № 140818/1 електронною поштою (принт-скрін).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 серпня 2018 14:00
Добрий день. Відповідь в файлі.
Номер вимоги: UA-2018-08-10-001827-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Дезсистема, Код ЄДРПОУ:41196801
Дата подання: 31 серпня 2018 10:52
Дискримінаційні вимоги
Додаток 4 тендерної документації «Технічне завдання» містить вимоги по наданню Учасником:
- Копії звіту (або копію Акту лабораторних досліджень) підтверджені в лабораторії Замовника або на підприємствах з аналогічною технологією очищення стічних вод, та з аналогічною вхідною водою, на території України;
- Копії затвердженого звіту про проведення промислових іспитів на очисних спорудах Замовника з урахуванням нинішнього якісного і кількісного складу стічних вод (протягом 2018 року).

Вважаємо, що дані вимоги обмежують конкуренцію та дискримінують потенційних учасників , оскільки направлені на участь у торгах та перемогу тих постачальників, які вже співпрацюють з Замовником та мають промислові випробування на очисних спорудах замовника протягом 2018 року та акти лабораторних досліджень підтверджені в лабораторії Замовника або на підприємствах з аналогічною технологією очищення стічних вод, та з аналогічною вхідною водою, на території України. Таким чином, умови тендерної документації унеможливлюють приймання участі у торгах суб`єктів підприємництва, які не мають промислових випробувань на об`єктах Замовника, проте за своїм технічними характеристикам відповідають вимогам тендерної документації.
Відповідно до сертифікату якості коагулянту, який має змогу постачати наше підприємство, сфера застосування є обробка промислової (стічної) води, обробка питної води. Зокрема, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи підтверджує використання даного коагулянту у системах водопідготовки питної води та водовідведення стічних вод, оброблення промислового водопостачання.
Для очищення стічних вод від забруднень використовують очистку із застосуванням залізовмістних коагулянтів. Ефективність роботи коагулянту для очищення стічних вод обумовлена кількістю активної речовини.
Аналогічні товари,які за своїми технічними та якісними показниками є еквівалентами, матимуть той же результат від використання в сфері очищення стічних вод, що й предмет закупівлі. Тому, вважаємо, що проведення промислових іспитів на очисних спорудах Замовника такого реагенту є безпідставною вимогою.
Вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги із змісту тендерної документації для добросовісної конкуренції учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 вересня 2018 11:48
При визначені типу реагентів, що використовуються в технології підготовки питної води та очищенні стічних вод КП «Дніпроводоканал» керується « Правилами
технічної експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених пунктів України» (п.6.5.8.-6.5..10) В п.10.4.1 ДБН В.2.5-74:2013 "Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування" (далі - ДБН В.2.5-74:2013) зазначено, що марку і вид реагентів, розрахункові дози слід встановлювати на основі попередніх досліджень відповідно до їх характеристики для різних періодів року в залежності від якості вихідної води та коригувати в період налагоджування та експлуатації споруд. Реагенти, які застосовуються повинні відповідати вимогам р.5.10 цих ДБН.
Застосування реагентів для обробки стічних вод регламентується в ДБН В.2.5-75:2013 "Каналізація. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування" в яких в частині використання реагентів посилання на вище вказаний документ.
Після проведення лабораторних, промислових випробувань повинні бути внесені зміни в технологічні регламенти.

Документи подані скаржником

27 серпня 2018 14:48
Вимога

Документи

29 серпня 2018 14:00
2018-08-29-0001.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-08-10-001827-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Дезсистема, Код ЄДРПОУ:41196801
Дата подання: 05 вересня 2018 14:29
Скарга до АМКУ
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 вересня 2018 14:48
Рішення від 07.09.2018 № 9191 + запит Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2018 14:48
Рішення від 24.09.2018 № 9832.pdf
Дата публікації: 27 вересня 2018 18:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником внесені зміни до тендерної документації відповідно до рішення АМКУ.
Дата виконання рішення замовником: 28 вересня 2018 15:27

Документи подані скаржником

05 вересня 2018 14:29
Скарга
05 вересня 2018 14:29
Тендерна документація
05 вересня 2018 14:29
Проект договору

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 жовтня 2018
UA-2018-08-10-001827-b2e2da5c8fb154428ac24e17bb1627353
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341305
Місцезнаходження: 49101, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

08 жовтня 2018 15:54
Електронний підпис

Публічні документи

19 жовтня 2018 14:56
Електронний підпис
19 жовтня 2018 14:49
Документи
05 жовтня 2018 17:17
Електронний підпис
05 жовтня 2018 17:17
Електронний підпис
05 жовтня 2018 17:04
_нш_ документи.rar
02 жовтня 2018 15:29
Електронний підпис
02 жовтня 2018 15:29
Електронний підпис
02 жовтня 2018 14:51
_нш_ документи.rar
02 жовтня 2018 14:51
Додаток 4.rar
21 вересня 2018 10:54
Електронний підпис
21 вересня 2018 10:54
Електронний підпис
21 вересня 2018 10:53
_нш_ документи.rar
21 вересня 2018 10:53
Додаток 4.rar
10 вересня 2018 10:03
Електронний підпис
10 вересня 2018 10:03
Електронний підпис
10 вересня 2018 09:56
Інші документи.rar
10 вересня 2018 09:56
Додаток 4.rar
10 вересня 2018 09:56
Додаток 3.rar
10 вересня 2018 09:56
Додаток 2.rar
10 вересня 2018 09:56
Цінова пропозиція.pdf

Документи

08 жовтня 2018 15:54
Електронний підпис

Публічні документи

05 жовтня 2018 09:45
Електронний підпис
05 жовтня 2018 09:45
Електронний підпис
05 жовтня 2018 09:43
_нш_ документи.rar
02 жовтня 2018 15:13
Електронний підпис
02 жовтня 2018 15:13
Електронний підпис
02 жовтня 2018 15:11
Техн_чн_ вимоги.rar
21 вересня 2018 12:15
Електронний підпис
21 вересня 2018 12:15
Електронний підпис
21 вересня 2018 12:13
Техн_чн_ вимоги.rar
10 вересня 2018 13:54
Електронний підпис
10 вересня 2018 13:54
Електронний підпис
10 вересня 2018 13:51
Техн_чн_ вимоги.rar
10 вересня 2018 13:51
Тендерна пропозиц_я.rar
10 вересня 2018 13:51
ст.17.rar
10 вересня 2018 13:51
Квал_ф_кац_йн_ критер__.rar
10 вересня 2018 13:51
_нш_ документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг"

ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2018 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг" 88 957 440,00
UAH з ПДВ
86 279 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ" 89 164 800,00
UAH з ПДВ
87 150 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2018 14:56
Електронний підпис
19 жовтня 2018 14:49
Документи
05 жовтня 2018 17:17
Електронний підпис
05 жовтня 2018 17:17
Електронний підпис
05 жовтня 2018 17:04
_нш_ документи.rar
02 жовтня 2018 15:29
Електронний підпис
02 жовтня 2018 15:29
Електронний підпис
02 жовтня 2018 14:51
_нш_ документи.rar
02 жовтня 2018 14:51
Додаток 4.rar
21 вересня 2018 10:54
Електронний підпис
21 вересня 2018 10:54
Електронний підпис
21 вересня 2018 10:53
_нш_ документи.rar
21 вересня 2018 10:53
Додаток 4.rar
10 вересня 2018 10:03
Електронний підпис
10 вересня 2018 10:03
Електронний підпис
10 вересня 2018 09:56
Інші документи.rar
10 вересня 2018 09:56
Додаток 4.rar
10 вересня 2018 09:56
Додаток 3.rar
10 вересня 2018 09:56
Додаток 2.rar
10 вересня 2018 09:56
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2018 09:45
Електронний підпис
05 жовтня 2018 09:45
Електронний підпис
05 жовтня 2018 09:43
_нш_ документи.rar
02 жовтня 2018 15:13
Електронний підпис
02 жовтня 2018 15:13
Електронний підпис
02 жовтня 2018 15:11
Техн_чн_ вимоги.rar
21 вересня 2018 12:15
Електронний підпис
21 вересня 2018 12:15
Електронний підпис
21 вересня 2018 12:13
Техн_чн_ вимоги.rar
10 вересня 2018 13:54
Електронний підпис
10 вересня 2018 13:54
Електронний підпис
10 вересня 2018 13:51
Техн_чн_ вимоги.rar
10 вересня 2018 13:51
Тендерна пропозиц_я.rar
10 вересня 2018 13:51
ст.17.rar
10 вересня 2018 13:51
Квал_ф_кац_йн_ критер__.rar
10 вересня 2018 13:51
_нш_ документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг"

ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг"
#32713652
Переможець 86 279 040,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2018 10:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2018 10:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг"
#32713652
86 279 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 11:53
ЗВ_311Т.docx укладений
01 липня 2020 11:51
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2018 09:21
Зміни коагулянт 30.10.2018.docx зміни до договору
30 жовтня 2018 09:21
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2018 14:38
Договір 311Т коагулянт залізовмісний.pdf укладений
29 жовтня 2018 14:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 311Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 311Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2018 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 22 025 803,39
UAH (в тому числі ПДВ 3 670 967,23 UAH)