Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приміщень адміністративної будівлі Новозаводської районної у м. Чернігові ради
Очікувана вартість
8 346 684,00 UAH
UA-2018-08-10-001769-b 354f8f9b4ffc4186ab518f08a469c8f7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Григорович Свинар

+380991377868
+380936106300
nr1@nzrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новозаводська районна у м. Чернігові рада
Код ЄДРПОУ: 04061955
Вебсайт: http://nzrada.gov.ua
Місцезнаходження: 14017, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Івана Мазепи, 19
Контактна особа: Олександр Григорович Свинар
+380991377868,+380936106300
nr1@nzrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2018 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2018 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2018 08:00
Очікувана вартість: 8 346 684,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

14 серпня 2018 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2018 16:25
ТД.docx
14 серпня 2018 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2018 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2018 16:25
ТД.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Реконструкція приміщень адміністративної будівлі Новозаводської районної у м. Чернігові ради
Опис предмету закупівлі:
Коригування проектної документації «Реконструкція приміщень першого поверху адміністративної будівлі з заміною вікон та внутрішнього опорядження для улаштування Центру соціальних та інших адміністративних послуг по вул. Івана Мазепи, 19 в м. Чернігові»
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 5 362 873,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 80 443,10 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26814.37 UAH

Аукціон

Початок: 28 серпня 2018 12:20
Закінчення: 28 серпня 2018 12:47
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 роб
Коригування проектної документації «Реконструкція приміщень першого поверху адміністративної будівлі з заміною вікон та внутрішнього опорядження для улаштування Центру соціальних та інших адміністративних послуг по вул. Івана Мазепи, 19 в м. Чернігові»
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 19
Дата доставки: 14 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2018 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП СЕМИДАР 5 067 035,10
UAH з ПДВ
5 067 035,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ" 5 355 899,38
UAH з ПДВ
5 355 899,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДЕНЕРГОМОНТАЖ" 5 362 760,52
UAH з ПДВ
5 362 760,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2018 17:48
11.7.Згода лот 1.PDF
23 серпня 2018 16:36
лот1.imd
23 серпня 2018 16:36
11.7.Згода 1лот.PDF
23 серпня 2018 16:36
11.4.Довідка ІПН.PDF
23 серпня 2018 16:36
11.2.Паспорт.PDF
23 серпня 2018 16:36
11.1.Статут.PDF
23 серпня 2018 16:36
6.2.Договірна ціна 1лот.PDF
23 серпня 2018 16:36
4.Довідки по ст.17.PDF
23 серпня 2018 16:36
3.3.Додатки аналог.дог.rar
23 серпня 2018 16:36
3.1.4.Договора оренди.PDF
23 серпня 2018 16:36
3.1.3.Інвентарні картки.pdf
23 серпня 2018 16:36
3.1.2.Тех. паспорти.PDF
23 серпня 2018 16:36
3.1.1.Тех. паспорти.PDF

Публічні документи

23 серпня 2018 19:18
ТП_11.1._СТАТУТ.pdf
23 серпня 2018 19:18
ТП_06.5_ПВР.rar
23 серпня 2018 19:18
ТП_03.3_Додатки до 3.3.rar
23 серпня 2018 19:18
ТП_03.1_Додатки до 3.1.rar

Публічні документи

23 серпня 2018 15:29
Цінова пропозиція.pdf
23 серпня 2018 15:29
Тех паспорта.rar
23 серпня 2018 15:29
Св-во ПДВ.pdf
23 серпня 2018 15:29
Проект Договору.pdf
23 серпня 2018 15:29
Підсумкова відомість.pdf
23 серпня 2018 15:29
ПВР.pdf
23 серпня 2018 15:29
Локальні кошториси.pdf
23 серпня 2018 15:29
Лицензия 2017.pdf
23 серпня 2018 15:29
Календарний графік.pdf
23 серпня 2018 15:29
Інформація щодо Ст.17.pdf
23 серпня 2018 15:29
Інвентарні картки.rar
23 серпня 2018 15:29
Згода на обробку даних.pdf
23 серпня 2018 15:29
ДЦ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП СЕМИДАР

ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДЕНЕРГОМОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП СЕМИДАР
#37199010
Відхилено 5 067 035,10
UAH з ПДВ
31 серпня 2018 16:16
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ"
#40627275
Переможець 5 355 899,38
UAH з ПДВ
05 вересня 2018 14:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

31 серпня 2018 16:16
Електронний підпис
31 серпня 2018 16:15
Протокол №40.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ" #40627275

№ рішення у справі

363-р

Дата рішення у справі

21.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

05 вересня 2018 14:46
Електронний підпис
05 вересня 2018 14:45
Протокол №44.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2018 14:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ"
#40627275
5 355 899,38
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 вересня 2018 14:46
Електронний підпис
05 вересня 2018 14:45
Протокол №44.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 09:02
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2018 16:44
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
07 грудня 2018 16:43
Електронний підпис укладений
18 вересня 2018 12:38
Договір будівельного підряду №33.pdf укладений
18 вересня 2018 12:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились зменшити обсяги робіт та ціну Договору на 1012912,36 грн (один мільйон дванадцять тисяч дев’ятсот дванадцять грн 36 коп.), у тому числі ПДВ 168818,73 грн (сто шістдесят вісім тисяч вісімсот вісімнадцять грн 73 коп.) та відповідно фінансування робіт, передбачених цим Договором, що здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету зменшити на 202582,47 грн (двісті дві тисячі п’ятсот вісімдесят дві грн 47 коп.), у тому числі ПДВ 33763,75 грн (тридцять три тисячі сімсот шістдесят три грн 75 коп.), а субвенції з міського бюджету за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету зменшити на 810329,89 грн (вісімсот десять тисяч триста двадцять дев’ять грн 89 коп.), у тому числі ПДВ 135054,98 грн (сто тридцять п’ять тисяч п’ятдесят чотири грн 98 коп.). У зв’язку з цим п. 3.1. Договору викласти у такій редакції: «3.1. Загальна ціна цього Договору є твердою та становить 4342987,02 грн (чотири мільйони триста сорок дві тисячі дев'ятсот вісімдесят сім грн 02 коп.), у тому числі ПДВ 723831,17 грн (сімсот двадцять три тисячі вісімсот тридцять одна грн 17 коп.). Фінансування робіт, передбачених цим Договором, здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету в сумі 868597,41 грн (вісімсот шістдесят вісім тисяч п’ятсот дев’яносто сім грн 41 коп.), у тому числі ПДВ 144766,23 грн (сто сорок чотири тисячі сімсот шістдесят шість грн 23 коп.); субвенції з місцевого бюджету за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету в сумі 3474389,61 грн (три мільйони чотириста сімдесят чотири тисячі триста вісімдесят дев’ять грн 61 коп.), у тому числі ПДВ 579064,94 грн (п’ятсот сімдесят дев’ять тисяч шістдесят чотири грн 94 коп.) та здійснюються в межах кошторисних призначень Замовника на 2018 рік.» 1.1. Додаток 1 до Договору викласти в новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 33
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 4 342 987,02
UAH з ПДВ