Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 000000000000000000 обл., 000000000, 0000000000000000 |
Контактна особа: |
00000000000000 0000000000000 000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 серпня 2018 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 серпня 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2018 12:48 |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2018 13:21 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
27 серпня 2018 10:57 |
00000000 |
27 серпня 2018 10:56 |
0000000000000000000000000000000 |
27 серпня 2018 10:56 |
000000000000000000000000 |
04 вересня 2018 13:21 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||||
27 серпня 2018 10:57 |
00000000
|
||||
27 серпня 2018 10:56 |
0000000000000000000000000000000
|
||||
27 серпня 2018 10:56 |
000000000000000000000000
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-13-000017 ● 3c55579991e94af8850d0cbb28a3ee3a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2019 15:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.09.2019 № 224
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е.
від 12.09.2019 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 12.09.2019 № 224
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
10 UA-2018-08-10-001660-b 10.08.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Едгар ЖЕРЕБЦОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-13 15:33:56
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту покрівлі будинку 9/4 в/ч А3306 (ВМКЦ), розташованого за адресою: м. Харків, вул. Культури, 5 (код ДК 021:2015 – 45260000-7 – покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2018-08-10-001660-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
В ході проведення моніторингу встановлено, що Замовником в результаті проведення вищезазначеної процедури закупівлі, укладено договір від 18.09.2018 №138, термін дії якого до 31.12.2018 року, а в частині розрахунків – до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за договором. Згідно з інформацією, розміщеною на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів «Edata», остаточний розрахунок за надані послуги здійснений Замовником в повному обсязі в листопаді 2018 року.
Прошу надати пояснення щодо причин не оприлюднення звіту про виконання договору (договір від 18.09.2018 №138) в порядку, визначеному абзацом десятим частини першої статті 10 Закону.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-19 09:09:58
надання пояснень
На виконання вимог статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» 19.11.2018 року Замовником сформований Звіт про виконання договору про закупівлю від 18.09.2018 №138, укладений в результаті проведення процедури закупівель Поточний ремонт покрівлі будинку 9/4 в/ч А3306 (ВМКЦ), розташованого за адресою: м. Харків, вул. Культури, 5 (код ДК 021:2015 – 45260000-7 – покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі UA-2018-08-10-001660-b ), що підтверджено прінтскріном (додаток 1 до пояснення). Під час підписання Звіту на майданчику виниклі технічні несправності, але після 21 години 19.11.2018 року з’явилося повідомлення «Дані оприлюднені на ЦБД». Звіт про виконання договору (прінтскрін) додається. Після отримання інформації щодо початку проведення моніторингу Замовником на торгівельний майданчик zakupki.prom.ua надісланий лист про підтвердження своєчасного формування Звіту та надання роз’яснень щодо можливих шляхів виправлення помилки (вихідний від 13.09.2019 № 154/686). Станом на 15.00 год. 18.09.2019 року відповідь не отримано. Але в телефонній розмові працівниками майданчику запропоновано сформувати Звіт повторно із застереженням зміни дати формування Звіту про виконання договору.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-09-18 16:01:18
Надання пояснень на запит
На виконання вимог статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» 19.11.2018 року Замовником сформований Звіт про виконання договору про закупівлю від 18.09.2018 №138, укладений в результаті проведення процедури закупівель Поточний ремонт покрівлі будинку 9/4 в/ч А3306 (ВМКЦ), розташованого за адресою: м. Харків, вул. Культури, 5 (код ДК 021:2015 – 45260000-7 – покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі UA-2018-08-10-001660-b ), що підтверджено прінтскріном (додаток 1 до пояснення). Під час підписання Звіту на майданчику виниклі технічні несправності, але після 21 години 19.11.2018 року з’явилося повідомлення «Дані оприлюднені на ЦБД». Звіт про виконання договору (прінтскрін) додається.
Після отримання інформації щодо початку проведення моніторингу Замовником на торгівельний майданчик zakupki.prom.ua надісланий лист про підтвердження своєчасного формування Звіту та надання роз’яснень щодо можливих шляхів виправлення помилки (вихідний від 13.09.2019 № 154/686). Станом на 15.00 год. 18.09.2019 року відповідь не отримано. Але в телефонній розмові працівниками майданчику запропоновано сформувати Звіт повторно із застереженням зміни дати формування Звіту про виконання договору.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання рішення Державної аудиторської служби України за результатами проведеного моніторингу та згідно протоколу засідання тендерного комітету від 01.10.2019 №1-01/10 повторно сформований та оприлюднений звіт про виконання договору № 138 від 18.09.2018.
2019-10-02 11:35:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 вересня 2018 13:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
0000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
00000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
00000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
0000000000000000000000000000000000 #0000000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2018 17:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
02 жовтня 2019 11:26
|
00000000 | укладений |
13 вересня 2019 16:45
|
00000000 | зміни до договору |
03 листопада 2018 14:39
|
00000000000000000000 | зміни до договору |
03 листопада 2018 14:38
|
00000000 | укладений |
18 вересня 2018 17:35
|
0000000 | укладений |
18 вересня 2018 17:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |