Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2018-08-10-001660-b b0a9a348ea014d8ebd88ade2093b542b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

00000000000000

0000000000000 000000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 000000000000000000 обл., 000000000, 0000000000000000
Контактна особа: 00000000000000
0000000000000
000000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2018 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2018 12:00
Початок аукціону: 04 вересня 2018 12:48

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2018 13:21
0000000000000000000000000000000000000000000
27 серпня 2018 10:57
00000000
27 серпня 2018 10:56
0000000000000000000000000000000
27 серпня 2018 10:56
000000000000000000000000
04 вересня 2018 13:21
0000000000000000000000000000000000000000000
04 вересня 2018 13:21
0000000000000000000000000000000000000000000
27 серпня 2018 10:57
00000000
27 серпня 2018 09:39
00000000
10 серпня 2018 16:00
00000000
27 серпня 2018 10:56
0000000000000000000000000000000
27 серпня 2018 10:56
000000000000000000000000
10 серпня 2018 15:59
0000000000

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-13-000017 ● 3c55579991e94af8850d0cbb28a3ee3a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 вересня 2019 15:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

12.09.2019 № 224
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е.
від 12.09.2019 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 12.09.2019 № 224

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

10 UA-2018-08-10-001660-b 10.08.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Едгар ЖЕРЕБЦОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-13 15:33:56

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту покрівлі будинку 9/4 в/ч А3306 (ВМКЦ), розташованого за адресою: м. Харків, вул. Культури, 5 (код ДК 021:2015 – 45260000-7 – покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2018-08-10-001660-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
В ході проведення моніторингу встановлено, що Замовником в результаті проведення вищезазначеної процедури закупівлі, укладено договір від 18.09.2018 №138, термін дії якого до 31.12.2018 року, а в частині розрахунків – до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за договором. Згідно з інформацією, розміщеною на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів «Edata», остаточний розрахунок за надані послуги здійснений Замовником в повному обсязі в листопаді 2018 року.
Прошу надати пояснення щодо причин не оприлюднення звіту про виконання договору (договір від 18.09.2018 №138) в порядку, визначеному абзацом десятим частини першої статті 10 Закону.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-19 09:09:58

надання пояснень

На виконання вимог статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» 19.11.2018 року Замовником сформований Звіт про виконання договору про закупівлю від 18.09.2018 №138, укладений в результаті проведення процедури закупівель Поточний ремонт покрівлі будинку 9/4 в/ч А3306 (ВМКЦ), розташованого за адресою: м. Харків, вул. Культури, 5 (код ДК 021:2015 – 45260000-7 – покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі UA-2018-08-10-001660-b ), що підтверджено прінтскріном (додаток 1 до пояснення). Під час підписання Звіту на майданчику виниклі технічні несправності, але після 21 години 19.11.2018 року з’явилося повідомлення «Дані оприлюднені на ЦБД». Звіт про виконання договору (прінтскрін) додається. Після отримання інформації щодо початку проведення моніторингу Замовником на торгівельний майданчик zakupki.prom.ua надісланий лист про підтвердження своєчасного формування Звіту та надання роз’яснень щодо можливих шляхів виправлення помилки (вихідний від 13.09.2019 № 154/686). Станом на 15.00 год. 18.09.2019 року відповідь не отримано. Але в телефонній розмові працівниками майданчику запропоновано сформувати Звіт повторно із застереженням зміни дати формування Звіту про виконання договору.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-09-18 16:01:18

Надання пояснень на запит

На виконання вимог статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» 19.11.2018 року Замовником сформований Звіт про виконання договору про закупівлю від 18.09.2018 №138, укладений в результаті проведення процедури закупівель Поточний ремонт покрівлі будинку 9/4 в/ч А3306 (ВМКЦ), розташованого за адресою: м. Харків, вул. Культури, 5 (код ДК 021:2015 – 45260000-7 – покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі UA-2018-08-10-001660-b ), що підтверджено прінтскріном (додаток 1 до пояснення). Під час підписання Звіту на майданчику виниклі технічні несправності, але після 21 години 19.11.2018 року з’явилося повідомлення «Дані оприлюднені на ЦБД». Звіт про виконання договору (прінтскрін) додається.
Після отримання інформації щодо початку проведення моніторингу Замовником на торгівельний майданчик zakupki.prom.ua надісланий лист про підтвердження своєчасного формування Звіту та надання роз’яснень щодо можливих шляхів виправлення помилки (вихідний від 13.09.2019 № 154/686). Станом на 15.00 год. 18.09.2019 року відповідь не отримано. Але в телефонній розмові працівниками майданчику запропоновано сформувати Звіт повторно із застереженням зміни дати формування Звіту про виконання договору.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання рішення Державної аудиторської служби України за результатами проведеного моніторингу та згідно протоколу засідання тендерного комітету від 01.10.2019 №1-01/10 повторно сформований та оприлюднений звіт про виконання договору № 138 від 18.09.2018.

2019-10-02 11:35:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2018 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
0000000000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
00000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
0000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
00000000000000000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2018 13:48
00000000
11 вересня 2018 13:46
00000000000000000000000000000
11 вересня 2018 13:46
000000000000000000000000000000000
04 вересня 2018 16:38
00000000
04 вересня 2018 16:37
000000000000000000000000000000000000000
04 вересня 2018 16:32
00000000
04 вересня 2018 16:30
00000000000000000000000000000000000
03 вересня 2018 10:45
00000000
03 вересня 2018 10:43
0000000000000000000000000000000
03 вересня 2018 10:43
000000000000000000000000000
31 серпня 2018 13:36
00000000
31 серпня 2018 13:34
0000000000000000000000
31 серпня 2018 13:34
00000000000000000000000
31 серпня 2018 13:34
00000000000000000000000
31 серпня 2018 13:34
0000000000000000000
31 серпня 2018 13:34
00000000000000000000000000
31 серпня 2018 13:34
0000000000000000000000000000
31 серпня 2018 13:34
00000000000000
31 серпня 2018 13:12
000000000000000000
31 серпня 2018 13:12
0000000000000000000
31 серпня 2018 13:12
0000000000000000000
31 серпня 2018 13:12
000000000000000
31 серпня 2018 13:12
0000000000000000000000
31 серпня 2018 13:12
000000000000000000000000
31 серпня 2018 13:12
0000000000
31 серпня 2018 13:12
000000000000000000000000000000

Публічні документи

31 серпня 2018 13:23
00000000
31 серпня 2018 13:20
0000000000000000000
31 серпня 2018 13:20
0000000000

Публічні документи

01 вересня 2018 11:01
0000000000000000000000000000000000
01 вересня 2018 11:01
0000000000
01 вересня 2018 11:01
00000000000000000000000000000
01 вересня 2018 11:01
00000000000
01 вересня 2018 11:01
000000000
01 вересня 2018 11:01
000000000000000000000000000000000000000
01 вересня 2018 11:01
000000000000000000000000
01 вересня 2018 11:01
00000000000000
01 вересня 2018 11:01
0000000000000

Публічні документи

01 вересня 2018 19:20
00000000
01 вересня 2018 19:19
000000
01 вересня 2018 19:19
0000000000000000000000
01 вересня 2018 19:19
000000000000000000000
01 вересня 2018 19:19
00000000000000000000000000000000000000
01 вересня 2018 19:19
00000000000000000000000000000000000000000
01 вересня 2018 19:19
00000000000000000000000000000000
01 вересня 2018 19:19
00000000000000000
01 вересня 2018 19:19
0000000000000000000000000000000000
01 вересня 2018 19:19
0000000000000000000000000000000000

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

0000000000000000000000000000000000

00000000000000000000000000

0000000000000

00000000000000000000000000000000000000000

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
0000000000000000000000000000000000
#0000000000
Переможець 0,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2018 17:37

Документи

07 вересня 2018 17:37
00000000
07 вересня 2018 17:36
000000000000000000000
04 вересня 2018 13:21
00000000000000000000000

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2018 17:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
0000000000000000000000000000000000
#0000000000
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 вересня 2018 17:37
00000000
07 вересня 2018 17:36
000000000000000000000
04 вересня 2018 13:21
00000000000000000000000

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
00000000 укладений
02 жовтня 2019 11:26
00000000 укладений
13 вересня 2019 16:45
00000000 зміни до договору
03 листопада 2018 14:39
00000000000000000000 зміни до договору
03 листопада 2018 14:38
00000000 укладений
18 вересня 2018 17:35
0000000 укладений
18 вересня 2018 17:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 00000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000
Договір:
Номер додаткової угоди: 000
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ