Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 30230000-0 Комп’ютерне обладнання; ( ЛОТ № 1- Придбання комп’ютерної техніки (персональні комп’ютери); ЛОТ № 2 - Придбання комп’ютерної техніки (ноутбуки))
Очікувана вартість
380 000,00 UAH
UA-2018-08-10-001534-c aeb9f5ab74c14c488f43e43b16405c70
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чудновська Марина Олександрівна

380442797913 m.chudnovska@monitoring.in.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "ОСВІТНЯ АГЕНЦІЯ МІСТА КИЄВА"
Код ЄДРПОУ: 35075848
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київ обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка, буд.3
Контактна особа: Чудновська Марина Олександрівна
380442797913
m.chudnovska@monitoring.in.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2018 18:49
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2018 09:00
Очікувана вартість: 380 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015 код 30230000-0 Комп’ютерне обладнання; (
ЛОТ № 1- Придбання комп’ютерної техніки (персональні комп’ютери); ЛОТ № 2 - Придбання комп’ютерної техніки (ноутбуки))

Тендерна документація

10 серпня 2018 18:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2018 18:51
Проект Договору.docx
10 серпня 2018 18:51
ТД(Придбання комп’ютерної техніки ).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Лот №2 ноутбуки
Дата подання: 16 серпня 2018 10:23
Дата відповіді: 17 серпня 2018 11:53
Вітаю. Просимо розяснення: Ноутбук не гірше 15FM/i5-7200U/16/256 SSD/940MX 2GB/ - Об'єм жорсткого диска, не менше SSD 120 GB та HDD 1000 Gb, яка кількість повинна бути дисків в ноутбуці?
Відповідь: Доброго дня . У ноутбуці має бути два пристрої зберігання даних:
SSD - 1
HDD -1

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-10-001534-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 30 серпня 2018 15:16
З повагою ТОВ «ПРОТЕХ-IТ-Україна»
ТОВ «ПРОТЕХ-IТ-Україна» ознайомились з пропозицією ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"та звертає увагу замовника на порушення та невідповідності пропозиції тендерним вимогам.
В тендерних вимогах вказано:
Миша: « Довжина кабелю 1,5м, не менше»
В свою чергу ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" надає :
Комплект Real-El Standard 503 Kit USB Black
ТОВ «ПРОТЕХ-IТ-Україна» ретельно ознайомилось з пропозицією ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ, та знайшло не відповідності та погіршення в характеристиках Миши з комплекту Real-El Standard 503 Kit USB Black, а саме ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" вводить в оману замовника та конкурентів вказуючи завідомо неправдиві данні, ТОВ «ПРОТЕХ-IТ-Україна» вказує на невідповідності :
• Довжина кабеля Миши складає 1,2 м, що менше чім в вимогах замовника та є погіршенням, невідповідністю яка суттєво впливає на споживацькі властивості. Інформація взята з офіційного сайту виробника.
Посилання для ознайомлення надаю :
https://real-el.ua/ru/catalog/accessories/computer_mouse/rm_207/?sphrase_id=2079 ;
https://hard.rozetka.com.ua/real_el_el123100022/p23037997/ ;
ТОВ "Протех-ІТ-Україна" просить дотримувати Замовника с. 3 ЗУ «Про публічну закупівлю», а саме принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживання.
Просимо Вас, дискваліфікувати ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" та визнати тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації .

Залишаємо за собою право у разі не задовільного рішення звернутися за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель до Антимонопольного комітету України та Північного офісу Держаудитслужби.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 вересня 2018 17:04
КНП «ОСВІТНЯ АГЕНЦІЯ МІСТА КИЄВА », ознайомившись з Вашою вимогою № UA-2018-08-10-001534-c.b1 від 30.08.2018 стосовно деталізації вказаною позиції, а саме: Миша: « Довжина кабелю 1,5м, не менше» повідомляє, що інформація, надана Вами не відповідає дійсності, а саме:
Ви стверджуєте, що в Комплекті Real-El Standard 503 Kit USB Black, використовується миша REAL-EL RM-207
https://real-el.ua/ru/catalog/accessories/computer_mouse/rm_207/?sphrase_id=2079
однак на сайті виробника не зазначено, що в цьому комплекті присутня миша цієї моделі. (Див посилання https://real-el.com/en/catalog/accessories/keyboards/standard_503_kit/?sphrase_id=931 ).
Крім того, наприклад за цим посиланням,
https://comfy.ua/klaviatura-mysh-real-el-standard-503-kit-usb-black-el123100022.html довжина кабелю вказана 1,5 м
Враховуючи вищевикладене, а також те, що ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» гарантує довжину кабелю миші в цьому комплекті 1,5м. у задоволенні вимоги відмовити. Вимога містить інформацію, яка не відповідає дійсності.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ № 1- Придбання комп’ютерної техніки (персональні комп’ютери)
Опис предмету закупівлі:
ЛОТ № 1- Придбання комп’ютерної техніки (персональні комп’ютери)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 230 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 300,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 28 серпня 2018 11:15
Закінчення: 28 серпня 2018 11:36
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10 шт
ЛОТ № 1- Придбання комп’ютерної техніки (персональні комп’ютери)
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, місто Київ, Київ, Бульвар Тараса Шевченка 3
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2018 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 207 900,00
UAH з ПДВ
200 240,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 213 183,00
UAH з ПДВ
200 243,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2018 20:35
довідка_ст17_розширена.pdf
03 вересня 2018 20:35
ДФС Київ.jpg
03 вересня 2018 19:08
ЗапитБанкротство_03.08.18.pdf
03 вересня 2018 19:08
МВС 18.08..pdf
26 серпня 2018 17:13
реєстр документів.pdf
26 серпня 2018 17:13
технічна документація.pdf
26 серпня 2018 17:13
ТЧ довідка виробник .pdf
26 серпня 2018 17:13
довідка санкції.pdf
26 серпня 2018 17:13
Проект Договору.pdf
26 серпня 2018 17:13
копія статуту.pdf
26 серпня 2018 17:13
наказ на директора.pdf
26 серпня 2018 17:13
протокол директора.pdf
26 серпня 2018 17:13
накази працівників.pdf
26 серпня 2018 17:13
358856_пропозиція.pdf

Публічні документи

23 серпня 2018 22:23
Електронний підпис
23 серпня 2018 22:22
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 200 240,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2018 19:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2018 19:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
200 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 18:00
Електронний підпис укладений
14 вересня 2018 19:13
14,09-2018 від 14.09.2018.pdf укладений
14 вересня 2018 19:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2018 — 30 грудня 2018
Сума оплати за договором: 200 240,00
UAH з ПДВ