Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Технічне переоснащення. ВП ЗАЕС, м.Енергодар, Промислова,133. Енергоблок №5. Турбінне відділення. Заміна вимикачів 6кВ типу ВЭС-6 на вакуумні. Система нормальної експлуатації. Розробка проектно-кошторисної документації» (Код ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
688 894,81 UAH
UA-2018-08-10-001478-b 745d446be6354936925f3e3019bde409
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гордієнко Наталія

+380613955781 oskt51560@mgw.npp.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Гордієнко Наталія
+380613955781
oskt51560@mgw.npp.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2018 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2018 09:00
Початок аукціону: 22 серпня 2018 14:14
Очікувана вартість: 688 894,81 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,61%

Інформація про предмет закупівлі

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Технічне переоснащення. ВП ЗАЕС, м.Енергодар, Промислова,133. Енергоблок №5. Турбінне відділення. Заміна вимикачів 6кВ типу ВЭС-6 на вакуумні. Система нормальної експлуатації. Розробка проектно-кошторисної документації» (Код ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування) (згідно Технічних вимог)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Технічне переоснащення. ВП ЗАЕС, м.Енергодар, Промислова,133. Енергоблок №5. Турбінне відділення. Заміна вимикачів 6кВ типу ВЭС-6 на вакуумні. Система нормальної експлуатації. Розробка проектно-кошторисної документації» (Код ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2018  —  30 листопада 2018
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо строків виконання робіт
Дата подання: 15 серпня 2018 13:56
Дата відповіді: 16 серпня 2018 14:35
Виявлена невідповідність строків виконання робіт передбачених календарним планом до проекту договору про закупівлю та фактичних строків виконання робіт, а саме: Згідно інформації про предмет закупівлі строк виконання робіт: 01.09.2018 – 30.11.2018, в т.ч. № Найменування робіт по договору і основних етапів його виконання Строк виконання 1 Етап 1. Розробка робочого проекту Початок – 01.09.2018 Закінчення – 15.10.2018 2 Етап 2 Позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації Початок – То Закінчення – 30.11.2018 Таким чином після розробки ПКД Підряднику надається лише 46 календарних днів на проведення вхідного контролю, виправлення зауважень Замовника (в разі їх наявності) та отримання позитивного експертного звіту. Проте згідно п. 5.2 Проекту договору про закупівлю «Замовник зобов’язаний протягом 40 (сорока) календарних днів з дати отримання проектно-кошторисної документації, розглянути її та направити Підряднику повідомлення про позитивний результат вхідного контролю для подальшого проведення експертизи експертною організацією відповідно п.9.4 Технічних вимог (невід'ємний Додаток №_____ до Договору) або письмове повідомлення з переліком необхідних доробок і строками їх усунення, у разі виявлення в проектно-кошторисній документації відступів від технічних вимог та даного договору». Та п.5.4 «Повторний розгляд виправленої проектно-кошторисної документації Замовник повинен здійснити протягом 20 (двадцяти) календарних днів». Згідно типових умов договору з експертною організацією мінімальний строк проведення експертизи проекту складає 30 (тридцять) календарних днів, а у разі виявленої необхідності проведення експертизи в Державній інспекції ядерного регулювання України – 90 (дев’яносто) календарних днів. Таким чином, мінімально необхідний строк для виконання етапу №2 вищезазначеної роботи складає 40 кал. днів + 20 кал. днів + 30 кал. днів = 90 кал. днів, а у разі необхідності проведення експертизи в Державній інспекції ядерного регулювання України = 150 кал. днів. У зв’язку з вищевикладеним, згідно інформації про предмет закупівлі строк виконання робіт: 01.09.2018 – 30.11.2018 (складає 91 календарний день), а мінімально необхідний строк для виконання лише етапу №2 складає 90 (дев’яносто) календарних днів. Тобто часу на розробку робочого проекту не залишається. Просимо дати пояснення по вищезазначеному питанню.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформація, викладена в запиті, є не коректною. Згідно п. 6.1 ДСТУ-Н Б А.2.2-10-2012 терміни проведення експертизи не повинні перевищувати вказаних потенційним учасником термінів в запиті. Таким чином, проектувальник може обумовити необхідні йому терміни проведення експертизи при укладенні договору з експертною організацією.
Стосовно строків виконання робіт
Дата подання: 16 серпня 2018 10:30
Дата відповіді: 16 серпня 2018 14:48
Згідно з Етапом 1 Календарного плану виконання робіт (додаток 4 до ДОКУМЕНТАЦІЇ №83-2/18-198Д для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель) - строк розробки Робочого проекту – 45 робочих днів (з 01.09.2018 по 15.10.2018). Згідно з Етапом 2 Календарного плану виконання робіт (додаток 4 до ДОКУМЕНТАЦІЇ №83-2/18-198Д для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель) - строк проведення експертизи Робочого проекту – 46 робочих днів (з 16.10.2018 по 30.11.2018). Згідно з п.5.2 Проекту договору про закупівлю (додаток 3 до ДОКУМЕНТАЦІЇ №83-2/18-198Д для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель) : 5.2 Замовник зобов’язаний протягом 40 (сорока) календарних днів з дати отримання проектно-кошторисної документації, розглянути її та направити Підряднику повідомлення про позитивний результат вхідного контролю для подальшого проведення експертизи експертною організацією… У разі виявлення недоліків в проектно-кошторисній документації: Повторний розгляд виправленої проектно-кошторисної документації Замовник повинен здійснити протягом 20 (двадцяти) календарних днів (див. п.5.4 Проекту договору про закупівлю) Крім того, згідно з п.14 Постанови КМУ від 11 травня 2011 р. №560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» Строк проведення експертизи не повинен перевищувати: для об'єктів, що становлять підвищену ядерну та радіаційну небезпеку, і тих, щодо яких проводиться оцінка їх впливу на навколишнє природне середовище, - 90 календарних днів; Вакуумні вимикачі КРУ-6кВ 5ВА, 5ВВ, 5ВС, 5BD, 5BJ, 5DK є елементами систем нормальної експлуатації, важливими для безпеки, відноситься до 3 класу безпеки і мають класифікаційне позначення 3Н (див. п.2 ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ НА РОЗРОБКУ ПРОЕКТНО-КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ). Позиція ДІЯР України в питанні проведення експертизи наступна: Об’єкти проектування, що відносяться до систем і елементів, важливих для безпеки, підлягають обов’язковій експертизі з ядерної та радіаційної безпеки. Враховуючи вищенаведене, просимо привести строки виконання робіт у Календарного плану виконання робіт (додаток 4 до ДОКУМЕНТАЦІЇ №83-2/18-198Д для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель) у відповідність, а саме: Етап 1 Розробка робочого проекту Початок – 01.09.2018 Закінчення – 14.12.2018 Етап 2 Позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації Початок – То Закінчення – 30.03.2019
Розгорнути Згорнути
Відповідь: нформація, викладена в запиті, є не коректною. Згідно п. 6.1 ДСТУ-Н Б А.2.2-10-2012 терміни проведення експертизи не повинні перевищувати вказаних потенційним учасником термінів в запиті. Таким чином, проектувальник може обумовити необхідні йому терміни проведення експертизи при укладенні договору з експертною організацією.
Щодо термінів виконання робіт
Дата подання: 16 серпня 2018 11:28
Дата відповіді: 16 серпня 2018 15:36
Виявлена невідповідність строків виконання робіт передбачених календарним планом до проекту договору про закупівлю та фактичних строків виконання робіт, а саме: Згідно інформації про предмет закупівлі строк виконання робіт: 01.09.2018 – 30.11.2018, в т.ч. № Найменування робіт по договору і основних етапів його виконання Строк виконання 1 Етап 1. Розробка робочого проекту Початок – 01.09.2018 Закінчення – 15.10.2018 2 Етап 2 Позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації Початок – То Закінчення – 30.11.2018 Таким чином після розробки ПКД Підряднику надається лише 46 календарних днів на проведення вхідного контролю, виправлення зауважень Замовника (в разі їх наявності) та отримання позитивного експертного звіту. Проте згідно п. 5.2 Проекту договору про закупівлю «Замовник зобов’язаний протягом 40 (сорока) календарних днів з дати отримання проектно-кошторисної документації, розглянути її та направити Підряднику повідомлення про позитивний результат вхідного контролю для подальшого проведення експертизи експертною організацією відповідно п.9.4 Технічних вимог (невід'ємний Додаток №_____ до Договору) або письмове повідомлення з переліком необхідних доробок і строками їх усунення, у разі виявлення в проектно-кошторисній документації відступів від технічних вимог та даного договору». Та п.5.4 «Повторний розгляд виправленої проектно-кошторисної документації Замовник повинен здійснити протягом 20 (двадцяти) календарних днів». Згідно типових умов договору з експертною організацією мінімальний строк проведення експертизи проекту складає 30 (тридцять) календарних днів, а у разі виявленої необхідності проведення експертизи в Державній інспекції ядерного регулювання України – 90 (дев’яносто) календарних днів. Таким чином, мінімально необхідний строк для виконання етапу №2 вищезазначеної роботи складає 40 кал. днів + 20 кал. днів + 30 кал. днів = 90 кал. днів, а у разі необхідності проведення експертизи в Державній інспекції ядерного регулювання України = 150 кал. днів. У зв’язку з вищевикладеним, згідно інформації про предмет закупівлі строк виконання робіт: 01.09.2018 – 30.11.2018 (складає 91 календарний день), а мінімально необхідний строк для виконання лише етапу №2 складає 90 (дев’яносто) календарних днів. Тобто часу на розробку робочого проекту не залишається. Просимо дати пояснення по вищезазначеному питанню.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформація, викладена в запиті, є не коректною. Згідно п. 6.1 ДСТУ-Н Б А.2.2-10-2012 терміни проведення експертизи не повинні перевищувати вказаних потенційним учасником термінів в запиті. Таким чином, проектувальник може обумовити необхідні йому терміни проведення експертизи при укладенні договору з експертною організацією.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2018 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Акціонерне товариство «Харківський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Енергопроект» 495 000,00
UAH
495 000,00
UAH
Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ «ЕНЕРГОПРОЕКТ» 560 000,00
UAH
560 000,00
UAH
Документи
ТОВ "УКРАТОМЕНЕРГОПРОЕКТ" 638 000,00
UAH
638 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

20 серпня 2018 16:06
Цінова пропозиція.pdf
20 серпня 2018 16:06
Лист погодження.pdf
20 серпня 2018 16:06
Лист підтвердження.pdf
20 серпня 2018 16:06
Довіреність.pdf
20 серпня 2018 16:06
Витяг ПДВ АТ ХІ.pdf
20 серпня 2018 16:06
Витяг ЄДРПОУ 2018р..pdf
20 серпня 2018 16:06
Виписка ЄДРПОУ АТ 2018.pdf

Публічні документи

20 серпня 2018 18:11
Електронний підпис
20 серпня 2018 18:10
Цінова пропозиція.pdf
20 серпня 2018 18:10
Статут.pdf
20 серпня 2018 18:10
Право власності.pdf
20 серпня 2018 18:10
Персонал.pdf
20 серпня 2018 18:10
Лист-погодження.pdf
20 серпня 2018 18:10
Лист_СП.pdf
20 серпня 2018 18:10
Довідка_мат-тех база.pdf
20 серпня 2018 18:10
Відомості_ЄДРПОУ.pdf
20 серпня 2018 18:10
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
20 серпня 2018 18:10
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

20 серпня 2018 17:03
5.10_UAEP_Statut_2013.pdf
20 серпня 2018 17:03
5.8_Витяг_НДС-2016-08-08.pdf
20 серпня 2018 17:03
5.7_UAEP_EDRPOU_2012.pdf
20 серпня 2018 17:03
5.6_УАЭП_Отзывы.pdf
20 серпня 2018 17:03
5.5_Квалификаты.pdf
20 серпня 2018 17:03
5.3_Протоколы ЯРБ_2018.pdf
20 серпня 2018 17:03
5.3_Протоколы экзаменов.pdf
20 серпня 2018 17:03
5.1_УАЭП_МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Акціонерне товариство «Харківський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Енергопроект»

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ «ЕНЕРГОПРОЕКТ»

ТОВ "УКРАТОМЕНЕРГОПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Акціонерне товариство «Харківський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Енергопроект»
#14078902
Переможець 495 000,00
UAH
06 вересня 2018 16:40

Документи

06 вересня 2018 16:40
п.1.6 від 05.09.2018р.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2018 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Акціонерне товариство «Харківський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Енергопроект»
#14078902
495 000,00
UAH
Документи

Документи

06 вересня 2018 16:40
п.1.6 від 05.09.2018р.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
01 жовтня 2018 10:43