Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Аудит фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств м.Бахмут
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2018-08-10-001162-b ● 212afb4ab8a24a7a9a9799838058daba
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління розвитку міського господарства та капітального будівництва Бахмутської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37503713 |
Місцезнаходження: | 84500, Україна , Донецька обл., місто Бахмут, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 44 |
Контактна особа: |
Надія Василівна Трофимова +380627446075,+380627440218 artorgh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 серпня 2018 14:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2018 18:00 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH без ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
20 серпня 2018 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2018 16:20 |
Проект Договіру.doc | |
10 серпня 2018 14:16 |
Тендерная документация.doc |
20 серпня 2018 16:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 серпня 2018 16:20 |
Проект Договіру.doc
|
|||
10 серпня 2018 14:16 |
Тендерная документация.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-08-10-001162-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Аудиторська фірма "Капітал груп", Код ЄДРПОУ:33236268
Дата подання: 04 вересня 2018 18:12
Вимога щодо усунення порушення у процесі проведення закупівлі (оскарження рішення по кваліфікації)
Нами, ТОВ «АФ «Капітал груп» (надалі Кандидат) було подано пропозицію для участі в закупівлі послуги фінансового аудиту, ідентифікатор UA-2018-02-16-001425-a, замовником якої є Управління розвитку міського господарства та капітального будівництва Бахмутської міської ради (надалі Замовник):
Лот1. Аудит фінансово-господарської діяльності КП «БАХМУТЕЛЕКТРОТРАНС» м.Бахмут, вул.Героїв Праці,18
Лот2. Аудит фінансово-господарської діяльності КП «БАХМУТ-ВОДА» м.Бахмут, вул.Корсунського,1.
За результатами проведення аукціону нами було надано найнижчу цінову пропозицію щодо:
-Лоту 1 Аудит фінансово-господарської діяльності КП «БАХМУТЕЛЕКТРОТРАНС» м.Бахмут, вул.Героїв Праці,18 в сумі 99 000,00 грн. без ПДВ;
-Лот2. Аудит фінансово-господарської діяльності КП «БАХМУТ-ВОДА» м.Бахмут, вул.Корсунського,1 18 в сумі 99 000,00 грн. без ПДВ;
В пункті 6 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено, що Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у додатку 4, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
А в цьому Додатку зазначено таке:«Форма тендерної пропозиції заповнюється Учасником та надається у складі тендерної пропозиції та за результатами торгів переможцем торгів
1. Вивчивши тендерну документацію, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, ми уповноважені на підписання Договору, маємо можливість виконати роботи/надати послуги за ціною ____________грн. з ПДВ2 (цифрами та словами), у т.ч. ПДВ** _____грн. (цифрами і словами). Виконати вимоги Замовника на умовах, зазначених у цій пропозиції.
** ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України.»
ТОВ «АФ «Капітал груп» є платником ПДВ. Оскільки в тендерній документації зазначено, що Учасник не має право відступати від форми тендерної пропозиції, зазначеної в тендерній документації, то вважаємо, що наша кінцева тендерна пропозиція від 29.08.2018 р. (118 800,00 грн. з ПДВ) відповідає остаточній пропозиції електронного аукціону (99 000,00 без ПДВ). Різниця 118 800,00 – 99 000,00 = 19 800,00 грн. становить сума ПДВ. Нами було вірно зазначено в тому числі ПДВ 19 800,00 грн. по двом лотам:
-Лоту 1 .Аудит фінансово-господарської діяльності КП «БАХМУТЕЛЕКТРОТРАНС»
-Лот 2. Аудит фінансово-господарської діяльності КП «БАХМУТ-ВОДА».
Оскільки:
По – перше, особливості оподаткування ПДВ регулюється нормами ПКУ. Так відповідно до п. 188.1 ст. 188 ПКУ база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім акцизного податку на реалізацію суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, збору на обов'язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв'язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб'єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів). Підпунктом 194.1.1 п. 194.1 ст. 194 ПКУ визначено, що податок становить 20 відсотків, 7 відсотків бази оподаткування та додається до ціни товарів/послуг.
От до бази оподаткування за результатами аукціону 99 000,00 нами було додано ПДВ за ставкою 20 %, як того вимагають норми ПКУ. А з урахуванням ПДВ вартість склала 118 800,00 грн., в т. ч. ПДВ 19 800,00 грн. Ми не мали права від форми Тендерної пропозиції. По - друге, Оскільки два Лоти об’явлені без ПДВ, в Форма Тендерна пропозиція включає ПДВ в тому числі, то сума ПДВ не може слугувати для порівняння вартостей.
Вимагаємо:
- Провести повторну оцінку Кандидата – ТОВ «АФ «Капітал груп». - Скасувати Рішення про відхилення пропозиції Кандидата від 31.08.2018р. по:
-Лоту 1. Аудит фінансово-господарської діяльності КП «БАХМУТЕЛЕКТРОТРАНС»
-Лот 2. Аудит фінансово-господарської діяльності КП «БАХМУТ-ВОДА».
Розгорнути
Згорнути
Лот1. Аудит фінансово-господарської діяльності КП «БАХМУТЕЛЕКТРОТРАНС» м.Бахмут, вул.Героїв Праці,18
Лот2. Аудит фінансово-господарської діяльності КП «БАХМУТ-ВОДА» м.Бахмут, вул.Корсунського,1.
За результатами проведення аукціону нами було надано найнижчу цінову пропозицію щодо:
-Лоту 1 Аудит фінансово-господарської діяльності КП «БАХМУТЕЛЕКТРОТРАНС» м.Бахмут, вул.Героїв Праці,18 в сумі 99 000,00 грн. без ПДВ;
-Лот2. Аудит фінансово-господарської діяльності КП «БАХМУТ-ВОДА» м.Бахмут, вул.Корсунського,1 18 в сумі 99 000,00 грн. без ПДВ;
В пункті 6 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено, що Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у додатку 4, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
А в цьому Додатку зазначено таке:«Форма тендерної пропозиції заповнюється Учасником та надається у складі тендерної пропозиції та за результатами торгів переможцем торгів
1. Вивчивши тендерну документацію, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, ми уповноважені на підписання Договору, маємо можливість виконати роботи/надати послуги за ціною ____________грн. з ПДВ2 (цифрами та словами), у т.ч. ПДВ** _____грн. (цифрами і словами). Виконати вимоги Замовника на умовах, зазначених у цій пропозиції.
** ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України.»
ТОВ «АФ «Капітал груп» є платником ПДВ. Оскільки в тендерній документації зазначено, що Учасник не має право відступати від форми тендерної пропозиції, зазначеної в тендерній документації, то вважаємо, що наша кінцева тендерна пропозиція від 29.08.2018 р. (118 800,00 грн. з ПДВ) відповідає остаточній пропозиції електронного аукціону (99 000,00 без ПДВ). Різниця 118 800,00 – 99 000,00 = 19 800,00 грн. становить сума ПДВ. Нами було вірно зазначено в тому числі ПДВ 19 800,00 грн. по двом лотам:
-Лоту 1 .Аудит фінансово-господарської діяльності КП «БАХМУТЕЛЕКТРОТРАНС»
-Лот 2. Аудит фінансово-господарської діяльності КП «БАХМУТ-ВОДА».
Оскільки:
По – перше, особливості оподаткування ПДВ регулюється нормами ПКУ. Так відповідно до п. 188.1 ст. 188 ПКУ база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім акцизного податку на реалізацію суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, збору на обов'язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв'язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб'єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів). Підпунктом 194.1.1 п. 194.1 ст. 194 ПКУ визначено, що податок становить 20 відсотків, 7 відсотків бази оподаткування та додається до ціни товарів/послуг.
От до бази оподаткування за результатами аукціону 99 000,00 нами було додано ПДВ за ставкою 20 %, як того вимагають норми ПКУ. А з урахуванням ПДВ вартість склала 118 800,00 грн., в т. ч. ПДВ 19 800,00 грн. Ми не мали права від форми Тендерної пропозиції. По - друге, Оскільки два Лоти об’явлені без ПДВ, в Форма Тендерна пропозиція включає ПДВ в тому числі, то сума ПДВ не може слугувати для порівняння вартостей.
Вимагаємо:
- Провести повторну оцінку Кандидата – ТОВ «АФ «Капітал груп». - Скасувати Рішення про відхилення пропозиції Кандидата від 31.08.2018р. по:
-Лоту 1. Аудит фінансово-господарської діяльності КП «БАХМУТЕЛЕКТРОТРАНС»
-Лот 2. Аудит фінансово-господарської діяльності КП «БАХМУТ-ВОДА».
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 вересня 2018 16:05
п.1 Додатку №1 "форми "тендерна пропозиція" тендерної документації передбачено надати послуги за ціною ____грн. з ПДВ, у т.ч. ПДВ__грн., якщо учасник є платником ПДВ. Тобто Учасник під час проведення аукціону повинен врахувати в остаточної ціні суму ПДВ. Рішення тендерного комітету про відхилення є правільним.
Номер вимоги: UA-2018-08-10-001162-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Аудиторська фірма "Капітал груп", Код ЄДРПОУ:33236268
Дата подання: 06 вересня 2018 12:02
Вимога щодо усунення порушення у процесі проведення закупівлі (оскарження рішення по кваліфікації)
Ми не погоджуємося з Вашою відповідю, оскільки:
Пункт 4 статті 22 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII, «Про публічні закупівлі» встановлює, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Стаття 21 цього Закону визначає, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов'язково зазначаються:
найменування та місцезнаходження замовника;
назва предмета закупівлі;
кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів…
Також Законом визначено, що Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). А в описі методики ціна нічого не зазначено.
Бюджет закупівлі послуги фінансового аудиту, ідентифікатор UA-2018-02-16-001425-a заявлено без ПДВ. Отже, очікувана варість заявлена без ПДВ.
Таким чином, аукціон відбувався в сумі без ПДВ. Якби аукціон відбувався в сумі з ПДВ, то й бюджет закупівлі мав би бути заявлений з ПДВ.
Тому Ваша відповідь: «Тобто Учасник під час проведення аукціону повинен врахувати в остаточної ціні суму ПДВ.» є такою, що суперечить вимог Наказу Мінекономрозвитку № 680.
В наказі МІНІСТЕРСТВАЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 13 квітня 2016 року N 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію: у разі якщо єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, то замовник зазначає інформацію про включення/невключення до ціни податку на додану вартість (ПДВ). Оскільки два Лоти об’явлені без ПДВ, то методика оцінки тендерної пропозиції не включає до ціни податку на додану вартість (ПДВ).
А Форма «Тендерна пропозиція», яка суперечить заявленому бюджету закупівлі включає ПДВ в тому числі, то сума ПДВ не може слугувати для порівняння вартостей.
В даному випадку в тендерній документації чітко зазначено, що очікувана вартість без ПДВ. Отже, для платників ПДВ цей податок додається до договірної вартості.
Якби Вами було об’явлено бюджет закупівлі з ПДВ, то в такому випадку аукціон би відбувався з ПДВ і вартість, зазначена за результатами аукціону лише б в такому випадку була би з ПДВ. Проте в тендерній документації такого не зазначено. Лоти 1 та 1 об’явлені в сумі без ПДВ.
Тендерним комітетом Замовника 31.08.2018 р. прийняте рішення про дискваліфікацію ТОВ «АФ «Капітал груп» по двом лотам.
В якості підстав дискваліфікації Кандидата є посилання на те, кінцева тендерна пропозиція не відповідає остаточній пропозиції електронного аукціону. Вище нами обґрунтовано неправомірність такого висновку.
Таке рішення суперечить чинному законодавству та умовам закупівлі.
В умовах закупівлі не було зазначено, що ПДВ може слугувати як підставою для порівняння вартості.
Відповідно до п. 9.2. Порядку здійснення допорогових закупівель виключними підставами дискваліфікації є наступні:
1) пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
2) Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Інших підстав для дискваліфікації учасника не передбачено.
Кандидат, у свою чергу, виконав всі умови закупівлі.
На підставі зазначеного, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 14.1 Порядку здійснення допорогових закупівель
Вимагаємо:
- Провести повторну оцінку Кандидата – ТОВ «АФ «Капітал груп».
- Скасувати Рішення про відхилення пропозиції Кандидата від 31.08.2018р. по:
-Лоту 1. Аудит фінансово-господарської діяльності
КП «БАХМУТЕЛЕКТРОТРАНС»
-Лот 2. Аудит фінансово-господарської діяльності КП «БАХМУТ-ВОДА».
Розгорнути
Згорнути
Пункт 4 статті 22 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII, «Про публічні закупівлі» встановлює, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Стаття 21 цього Закону визначає, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов'язково зазначаються:
найменування та місцезнаходження замовника;
назва предмета закупівлі;
кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів…
Також Законом визначено, що Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). А в описі методики ціна нічого не зазначено.
Бюджет закупівлі послуги фінансового аудиту, ідентифікатор UA-2018-02-16-001425-a заявлено без ПДВ. Отже, очікувана варість заявлена без ПДВ.
Таким чином, аукціон відбувався в сумі без ПДВ. Якби аукціон відбувався в сумі з ПДВ, то й бюджет закупівлі мав би бути заявлений з ПДВ.
Тому Ваша відповідь: «Тобто Учасник під час проведення аукціону повинен врахувати в остаточної ціні суму ПДВ.» є такою, що суперечить вимог Наказу Мінекономрозвитку № 680.
В наказі МІНІСТЕРСТВАЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 13 квітня 2016 року N 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію: у разі якщо єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, то замовник зазначає інформацію про включення/невключення до ціни податку на додану вартість (ПДВ). Оскільки два Лоти об’явлені без ПДВ, то методика оцінки тендерної пропозиції не включає до ціни податку на додану вартість (ПДВ).
А Форма «Тендерна пропозиція», яка суперечить заявленому бюджету закупівлі включає ПДВ в тому числі, то сума ПДВ не може слугувати для порівняння вартостей.
В даному випадку в тендерній документації чітко зазначено, що очікувана вартість без ПДВ. Отже, для платників ПДВ цей податок додається до договірної вартості.
Якби Вами було об’явлено бюджет закупівлі з ПДВ, то в такому випадку аукціон би відбувався з ПДВ і вартість, зазначена за результатами аукціону лише б в такому випадку була би з ПДВ. Проте в тендерній документації такого не зазначено. Лоти 1 та 1 об’явлені в сумі без ПДВ.
Тендерним комітетом Замовника 31.08.2018 р. прийняте рішення про дискваліфікацію ТОВ «АФ «Капітал груп» по двом лотам.
В якості підстав дискваліфікації Кандидата є посилання на те, кінцева тендерна пропозиція не відповідає остаточній пропозиції електронного аукціону. Вище нами обґрунтовано неправомірність такого висновку.
Таке рішення суперечить чинному законодавству та умовам закупівлі.
В умовах закупівлі не було зазначено, що ПДВ може слугувати як підставою для порівняння вартості.
Відповідно до п. 9.2. Порядку здійснення допорогових закупівель виключними підставами дискваліфікації є наступні:
1) пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
2) Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Інших підстав для дискваліфікації учасника не передбачено.
Кандидат, у свою чергу, виконав всі умови закупівлі.
На підставі зазначеного, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 14.1 Порядку здійснення допорогових закупівель
Вимагаємо:
- Провести повторну оцінку Кандидата – ТОВ «АФ «Капітал груп».
- Скасувати Рішення про відхилення пропозиції Кандидата від 31.08.2018р. по:
-Лоту 1. Аудит фінансово-господарської діяльності
КП «БАХМУТЕЛЕКТРОТРАНС»
-Лот 2. Аудит фінансово-господарської діяльності КП «БАХМУТ-ВОДА».
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 вересня 2018 10:09
Кінцева тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ "Аудиторська фірма "Капітал груп" не відповідає остаточної пропозиції електронного аукціону. тому тендерним комітетом прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ "Аудиторська фірма "Капітал груп". Учасник має право оскаржити рішення замовника в установчому законодавством порядку.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Аудит фінансово-господарської діяльності КП "БАХМУТЕЛЕКТРОТРАНС" |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 000,00 UAH без ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
Аудит фінансово-господарської діяльності КП "БАХМУТЕЛЕКТРОТРАНС"
ДК 021:2015: 79212000-3 — Аудиторські послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84500, Україна, Донецька область, Бахмут, Героїв Праці,18
Дата доставки:
24 вересня 2018
—
31 грудня 2018
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 серпня 2018 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аудиторська фірма "Капітал груп" |
123 000,00
UAH
|
99 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Аудиторська фірма "Харків" |
140 000,00
UAH
|
100 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аудиторська фірма "Капітал груп" #33236268 |
Відхилено |
99 000,00
UAH
|
04 вересня 2018 15:39
|
ТОВ Аудиторська фірма "Харків" #22628041 |
Переможець |
100 000,00
UAH
|
07 вересня 2018 10:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2018 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2018 16:49
|
Договір 24 від 24.09.2018.pdf | укладений |
26 вересня 2018 16:40
|