Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція із застосуванням щебенево-мастичного асфальтобетону бульв. Шевченка (від вул. Різдв’яна до вул. Добровольского), м. Черкаси (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
32 901 759,60 UAH
UA-2018-08-10-001037-c a2d98cb6d8e74b16974335c294f9a2a4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пустовіт Олександр Володимирович

380472337742 ukbck@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38715770
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Байди Вишневецького, будинок 36
Контактна особа: Пустовіт Олександр Володимирович
380472337742
ukbck@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2018 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2018 00:00
Початок аукціону: 28 серпня 2018 11:44
Очікувана вартість: 32 901 759,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 164 508,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Згідно вимог Замовника, що визначаються в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція із застосуванням щебенево-мастичного асфальтобетону бульв. Шевченка (від вул. Різдв’яна до вул. Добровольского), м. Черкаси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, бульв. Шевченка (від вул. Різдв’яна до вул. Добровольского)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-31-000010 ● 3274a529a8df4dabaea813dc2110eed5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 серпня 2020 16:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

31.08.2020 № 157

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 31.08.2020 № 157.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-08-10-001037-c 10.08.2018. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-04 15:20:13

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за предметом: «Реконструкція із застосуванням щебенево-мастичного асфальтобетону бульв. Шевченка (від вул. Різдв’яна до вул. Добровольского), м. Черкаси (ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» за ID: UA-2018-08-10-001037-c, що проведена Департаментом архітектури та містобудування Черкаської міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що за умовами укладеного договору про закупівлю від 05.10.2018 №36 строк виконання робіт – протягом строку дії договору та згідно календарного графіку виконання робіт (п.2.2 договору).
При цьому, за умовами пункту 2.5 вищевказаного договору – зміни щодо строків виконання робіт можуть вноситись з урахуванням вимог частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та оформляються в такій самій формі, що й договір про закупівлю, шляхом укладення додаткової угоди до договору.
За умовою п.2.6 договору від 05.10.2018 №36 пропозицію щодо внесення змін до договору може зробити кожна із сторін договору, має містити обґрунтування необхідності внесення таких змін до договору та документального підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Відповідно до умов пункту 2.1 договору від 05.10.2018 №36 генпідрядник зобов’язаний завершити виконання робіт до 30.12.2019 року.
Водночас, до вказаного договору додатковою угодою № 2 від 29.03.2019 до пункту 2.1 договору внесено зміни в частині продовження строку завершення робіт до 30.06.2020, а додатковою угодою № 4 від 18.12.2019 викладено нову редакцію пункту 10.1 договору, відповідно до якої договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 30.06.2020, але в будь-якому разі до повного виконання взятих сторонами на себе зобов’язань та до повного виконання умов договору.
Також, додатковою угодою №6 від 05.03.2020 продовжено строк завершення робіт до 30.12.2020 та строк дії договору продовжено до 30.12.2020, але в будь-якому разі до повного виконання взятих сторонами на себе зобов’язань та до повного виконання умов договору.
Відповідно до вимог частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, чинній до 19.04.2020) істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, наведених у вказаних статтях Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, чинній до 19.04.2020) зміна істотних умов договору допускається у випадку продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати вичерпну інформацію щодо об’єктивних обставин продовження строків дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт з долученням документального підтвердження таких об’єктивних обставин.

2. Надати документи, що підтверджують подання сторонами договору пропозицій (відповідно до п.2.6 договору від 05.10.2018 №36) щодо внесення змін до договору (щодо всіх змін, що вносилися додатковими угодами до договору від 05.10.2018 №36).

Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-09 16:00:57

Відповідь на запит


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 26 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено до суду за позовом департаменту, що отриманий Черкаським окружним адміністративним судом від 28.09.2020 року
Дата публікації: 29 вересня 2020

Документи:

29 вересня 2020 16:45
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2018 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СІТІ БУД ПЛЮС" 32 406 129,00
UAH з ПДВ
31 940 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «ЕТАЛОН-БУД» 32 450 011,74
UAH з ПДВ
32 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Черкасиміськбуд 32 700 667,20
UAH з ПДВ
32 700 667,20
UAH з ПДВ
Документи
ПП ДОРСТРОЙ 32 736 102,00
UAH з ПДВ
32 736 102,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСИ-ІНТЕРСТРОЙ" 32 800 000,00
UAH з ПДВ
32 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2018 18:29
Електронний підпис
23 серпня 2018 18:25
Аналогічний договір .pdf
23 серпня 2018 18:25
ТП.pdf
23 серпня 2018 18:25
Рішення.pdf
23 серпня 2018 18:25
Паспорт.pdf
23 серпня 2018 18:25
Накази працівники.pdf
23 серпня 2018 18:25
Наказ.pdf
23 серпня 2018 18:25
Лист-гарантія ст 17.pdf
23 серпня 2018 18:25
Лист згода с проектом.pdf
23 серпня 2018 18:25
Лист згода на обр.дан.pdf
23 серпня 2018 18:25
Інф.про субпідряд.pdf
23 серпня 2018 18:25
Захист довк.pdf
23 серпня 2018 18:25
Загальні відомості.pdf
23 серпня 2018 18:25
Дов про праців.pdf
23 серпня 2018 18:25
Декларация праці.pdf
23 серпня 2018 18:25
Відомості МТБ.pdf
23 серпня 2018 18:25
Виписка.pdf
23 серпня 2018 18:25
Асфальто-бетон.pdf
23 серпня 2018 18:25
Антикор_прог.pdf
23 серпня 2018 18:25
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy.pdf
23 серпня 2018 18:25
1405_ДЦ_ССР_5.rtf
23 серпня 2018 18:25
1405_ДЦ_СВР.rtf
23 серпня 2018 18:25
1405_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.rtf
23 серпня 2018 18:25
1405_ДЦ_ОПРЛС_2-2-2.rtf
23 серпня 2018 18:25
1405_ДЦ_ОПРЛС_2-2-1.rtf
23 серпня 2018 18:25
1405_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
23 серпня 2018 18:25
1405_ДЦ_ЛС1_7-1-1.rtf
23 серпня 2018 18:25
1405_ДЦ_ЛС1_2-2-2.rtf
23 серпня 2018 18:25
1405_ДЦ_ЛС1_2-2-1.rtf
23 серпня 2018 18:25
1405_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
23 серпня 2018 18:25
1405_ДЦ_ДЦ_4.rtf
23 серпня 2018 18:25
1405_ДЦ_ДЦ_3.rtf
23 серпня 2018 18:25
1405_ДЦ_ДЦ_2.rtf
23 серпня 2018 18:25
1405.imd

Публічні документи

27 серпня 2018 22:48
33-ТЕНДЕР М- ЧЕРКАСИ.imd
27 серпня 2018 22:40
Черкаси сайт.rar
27 серпня 2018 22:40
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

27 серпня 2018 13:43
Електронний підпис
27 серпня 2018 13:39
ЩМАС-20.pdf
27 серпня 2018 13:39
Розрахунки.pdf
27 серпня 2018 13:39
Проект договору.pdf
27 серпня 2018 13:39
Працівники.pdf
27 серпня 2018 13:39
Обладнання.pdf
27 серпня 2018 13:39
Досвід.pdf
27 серпня 2018 13:39
Довідки.pdf
27 серпня 2018 13:39
Будівельна ліцензія.pdf
27 серпня 2018 13:39
Банк. гарантія.zip
27 серпня 2018 13:39
123.zip

Публічні документи

21 вересня 2018 12:56
довідки
21 вересня 2018 12:56
довідки
21 вересня 2018 12:56
довідки
21 вересня 2018 12:56
довідки
27 серпня 2018 14:14
Електронний підпис
27 серпня 2018 14:12
Гарантия _ Дорстрой.zip
27 серпня 2018 14:12
щодо тех як.pdf
27 серпня 2018 14:12
щодо повноважень.pdf
27 серпня 2018 14:12
щодо досвіду.pdf
27 серпня 2018 14:12
ст 17.pdf
27 серпня 2018 14:12
розрахунки.rar
27 серпня 2018 14:12
наявність працівників.pdf
27 серпня 2018 14:12
наявність мат тех бази.pdf
27 серпня 2018 14:12
ліцензія 2016.pdf
27 серпня 2018 14:12
інші док.pdf
27 серпня 2018 14:12
Відгук (3).pdf
27 серпня 2018 14:12
аналогічний договір ч2.pdf
27 серпня 2018 14:12
аналогічний договір ч1.pdf
27 серпня 2018 14:12
Акт 2.pdf
27 серпня 2018 14:12
Акт 1.pdf

Публічні документи

27 серпня 2018 17:34
Електронний підпис
27 серпня 2018 17:33
Транспортна схема.pdf
27 серпня 2018 17:33
Обгрунтування.pdf
27 серпня 2018 17:33
Накази працівники.pdf
27 серпня 2018 17:33
Ліцензія.pdf
27 серпня 2018 17:33
Інформаційний лист.pdf
27 серпня 2018 17:33
Згода.pdf
27 серпня 2018 17:33
Договір поставки.pdf
27 серпня 2018 17:33
Довідка ЩМАС.pdf
27 серпня 2018 17:33
Довідка працівники.pdf
27 серпня 2018 17:32
Довідка погодження.pdf
27 серпня 2018 17:32
Довідка МТБ.pdf
27 серпня 2018 17:32
Довідка довкілля.pdf
27 серпня 2018 17:32
Гарантійний лист.pdf
27 серпня 2018 17:32
Атестат виробництва.PDF
27 серпня 2018 17:32
Аналогічний договір.rar
27 серпня 2018 17:32
7.pdf
27 серпня 2018 17:32
6.pdf
27 серпня 2018 17:32
5.pdf
27 серпня 2018 17:32
4.pdf
27 серпня 2018 17:32
3.pdf
27 серпня 2018 17:32
2.pdf
27 серпня 2018 17:32
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СІТІ БУД ПЛЮС"

ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «ЕТАЛОН-БУД»

ТОВ Черкасиміськбуд

ПП ДОРСТРОЙ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСИ-ІНТЕРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СІТІ БУД ПЛЮС"
#37277329
Відхилено 31 940 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2018 17:16
ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «ЕТАЛОН-БУД»
#41925143
Відхилено 32 000 000,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2018 11:25
ТОВ Черкасиміськбуд
#32414954
Відхилено 32 700 667,20
UAH з ПДВ
17 вересня 2018 12:49
ПП ДОРСТРОЙ
#33819662
Переможець 32 736 102,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2018 12:38

Документи

04 вересня 2018 17:15
Електронний підпис
04 вересня 2018 17:13
Рішення.rar

Документи

10 вересня 2018 11:23
Електронний підпис
10 вересня 2018 11:22
Рішення_2.pdf
04 вересня 2018 17:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

17 вересня 2018 12:48
Електронний підпис
17 вересня 2018 12:46
Рішення_3.pdf
10 вересня 2018 11:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 вересня 2018 12:38
Електронний підпис
18 вересня 2018 12:36
Рішення_4.pdf
17 вересня 2018 12:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2018 12:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ДОРСТРОЙ
#33819662
32 736 102,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 вересня 2018 12:38
Електронний підпис
18 вересня 2018 12:36
Рішення_4.pdf
17 вересня 2018 12:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 10:37
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2024 10:35
Локальний кошторис №2-2-1.PDF зміни до договору
02 січня 2024 10:33
Локальний кошторис №2-2-2.PDF зміни до договору
02 січня 2024 10:33
Відомість ресурсів №2-2-1.PDF зміни до договору
02 січня 2024 10:33
Локальний кошторис №2-1-1.PDF зміни до договору
02 січня 2024 10:33
Додаткова угода №15.PDF зміни до договору
02 січня 2024 10:33
Відомість ресурсів №2-2-2.PDF зміни до договору
02 січня 2024 10:33
Відомість ресурсів №2-1-1.PDF зміни до договору
02 січня 2024 10:33
Договірна ціна до ДУ №15.PDF зміни до договору
02 січня 2024 10:33
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2023 15:15
Ду №14 до Договру №36.pdf зміни до договору
01 березня 2023 15:15
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 16:38
ДУ№13.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 16:37
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2022 13:30
ДУ №12 Шевченка 4 підряд.pdf зміни до договору
08 лютого 2022 13:29
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 13:29
ДУ№11 Шевченка 4.pdf зміни до договору
04 січня 2022 13:28
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 17:43
ДУ№10.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 17:42
Електронний підпис зміни до договору
11 травня 2021 12:21
ДУ №9.pdf зміни до договору
11 травня 2021 12:21
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 15:30
Дод №2-2 до Ду№8 від 16.12.2020.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 15:27
ДУ №8 вд 16.12.2020.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 15:27
Дод №2-3 до Ду№8 від 16.12.2020.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 15:27
Дод №3-3 до ДУ №8 від 16.12.2020.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 15:27
Дод №4 до Ду№8 від 16.12.2020.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 15:27
Дод №3-2 до ДУ №8 від 16.12.2020.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 15:27
Дод №2-1 до Ду№8 від 16.12.2020.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 15:27
Дод №3-1 до Ду№8 від 16.12.2020.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 15:27
Дод №1 до Ду№8 від 16.12.2020.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 15:27
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2020 13:19
ДУ№7.pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 13:18
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2020 11:31
ДУ№6.pdf зміни до договору
05 березня 2020 11:30
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:30
ду_5.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 14:29
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 11:37
ДУ №4.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 11:34
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2019 11:27
ДУ_3.pdf зміни до договору
05 грудня 2019 11:26
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2019 13:12
ДУ_2.pdf зміни до договору
29 березня 2019 13:11
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2018 14:10
ДУ_1.pdf зміни до договору
20 грудня 2018 14:10
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2018 10:36
Додаток №2 до №5 від 05.10.2018 (2-2).pdf укладений
05 жовтня 2018 10:33
Додаток №2 до №5 від 05.10.2018 (2-4).pdf укладений
05 жовтня 2018 10:33
Додаток №3 до №5 від 05.10.2018 (3-4).pdf укладений
05 жовтня 2018 10:33
Додаток №3 до №5 від 05.10.2018 (3-1).pdf укладений
05 жовтня 2018 10:33
Договір №36 від 05.10.2018.pdf укладений
05 жовтня 2018 10:33
Додаток №3 до №5 від 05.10.2018 (3-2).pdf укладений
05 жовтня 2018 10:33
Додаток №3 до №5 від 05.10.2018 (3-3).pdf укладений
05 жовтня 2018 10:33
Додаток №2 до №5 від 05.10.2018 (2-1).pdf укладений
05 жовтня 2018 10:33
Додаток №4 до №5 від 05.10.2018.pdf укладений
05 жовтня 2018 10:33
Додаток №2 до №5 від 05.10.2018 (2-3).pdf укладений
05 жовтня 2018 10:33
Додаток №1 до №5 від 05.10.2018.pdf укладений
05 жовтня 2018 10:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни договору в частині фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна договору в частині фінансування поточного року та порядку здійснення попередньої оплати
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення зареєстрованих бюджетних зобов'язань у відповідність до фактичних надходжень спеціального фонду Замовника
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору через відсутність достатнього фінансування згідно розміру бюджетного призначення за поточним кошторисом
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни договору в частині фінансування поточного року та продовження строку виконання договору
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, зміна фінансування поточного року, та реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): приведення зареєстрованих бюджетних зобов'язань за спеціальним фондом у відповідність із фактичними надходженнями до цього фонду
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Взяття зобов’язань згідно затверджених призначень по об'єкту на поточний рік. Продовження строку дії договору через відсутність достатнього фінансування згідно розміру бюджетного призначення за кошторисом на поточний рік
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії виконання робіт та взяття зобов’язань згідно затверджених призначень по об'єкту на поточний рік, а також зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі до фактичного виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 29 грудня 2023
Сума оплати за договором: 27 330 138,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 555 023,00 UAH)