Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт вул. Сергія Параджанова (перехрестя шосе Київське - вул. Сергія Параджанова до буд. №64) в м. Житомирі».
Очікувана вартість
31 720 438,00 UAH
UA-2018-08-10-000506-c 13a16774f4bf42149dd9b7a1cbf63500
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крисюк Роман Анатолійович

380671150100 zakupy.prom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 20405905
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан ім.С.П.Корольова 3/14
Контактна особа: Крисюк Роман Анатолійович
380671150100
zakupy.prom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2018 11:46
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2018 09:00
Початок аукціону: 28 серпня 2018 13:46
Очікувана вартість: 31 720 438,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 317 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

«Капітальний ремонт вул. Сергія Параджанова (перехрестя шосе Київське - вул. Сергія Параджанова до буд. №64) в м. Житомирі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт вул. Сергія Параджанова (перехрестя шосе Київське - вул. Сергія Параджанова до буд. №64) в м. Житомирі».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація про субпідрядників
Дата подання: 15 серпня 2018 16:05
Дата відповіді: 15 серпня 2018 17:12
Доброго дня! Відповідно до п.3.7.1. тендерної документації Замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку із зазначенням повного найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, однак, згідно із Додатком 7 тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати Форму пропозиції про залучення субпідрядників в не залежності від того чи буде залучати Учасник субпідрядника в обсязі більш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У зв’язку з цим, просимо Вас надати роз’яснення з наступного: "Чи необхідно надавати Учаснику у складі тендерної пропозиції Форму пропозиції про залучення субпідрядників із усіма додатками (відповідно до Додатка 7), у разі залучення субпідрядника в обсязі менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю?"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додатків до тенденої документації розміщеної на сайті тільки 5, тому Ваше запитання по неїснуючому Додатку 7.
Інформація про субпідрядника
Дата подання: 16 серпня 2018 08:51
Дата відповіді: 16 серпня 2018 14:53
Доброго дня! Відповідно до п.3.7.1. тендерної документації Замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку із зазначенням повного найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, однак, згідно із Додатком 4 тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати Форму пропозиції про залучення субпідрядників в не залежності від того чи буде залучати Учасник субпідрядника в обсязі більш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У зв’язку з цим, просимо Вас надати роз’яснення з наступного: "Чи необхідно надавати Учаснику у складі тендерної пропозиції Форму пропозиції про залучення субпідрядників із усіма додатками (відповідно до Додатка 4), у разі залучення субпідрядника в обсязі менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю?"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.3.7.1. тендерної документації Замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку із зазначенням повного найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Додаток 4 тендерної документації це форма надання вище зазначеної інформації.
Інформація про субпідрядника (2)
Дата подання: 16 серпня 2018 15:29
Дата відповіді: 17 серпня 2018 11:18
Шановні члени тендерного комітету!Просимо Вас надати чітку відповідь на вищезазначене запитання, а саме:"Чи потрібно надавати Форму пропозиції про залучення субпідрядників із усіма додатками (відповідно до Додатка 4), у разі залучення субпідрядника в обсязі МЕНШ ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю?"
Відповідь: Відповідно до п.3.7.1. тендерної документації Замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку із зазначенням повного найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, тому Додаток 4, у разі залучення субпідрядників в обсязі менш ніж 20 відсотків від вартості суми договору, надавати не потрібно.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-08-10-000506-c.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 08 вересня 2018 14:45
СКАРГА на неправомірне рішення Замовника - протокол засідання тендерного комітету (визначення переможцем учасника ВАТ "АЛКЕ ІНШААТ САНАЙЕ ВЕ ТІДЖАРЕТ") та повідомлення про намір укласти договір
Замовником протиправно визначено учасника ВАТ "АЛКЕ ІНШААТ САНАЙЕ ВЕ ТІДЖАРЕТ" переможцем закупівлі. Учасник ВАТ "АЛКЕ ІНШААТ САНАЙЕ ВЕ ТІДЖАРЕТ" допустив грубі помилки та не відповідає кваліфікаційним критеріям. Його тендерна пропозиція підлягала обов"язковому відхиленню. Докладніше у скарзі.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Учасник згідно з ч.5 ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі" відкликає скаргу по причині відсутності подальшої зацікавленості у процедурі закупівлі
Дата: 10 вересня 2018 11:33
Рішення від 12.09.2018 № 9366.pdf
Дата публікації: 12 вересня 2018 18:32

Документи подані скаржником

08 вересня 2018 14:45
скарга.pdf
08 вересня 2018 14:45
Платіжне доручення.pdf
08 вересня 2018 14:45
Протокол 246 від 04.09.18.pdf

Документи Органу Оскарження

12 вересня 2018 18:32
Рішення від 12.09.2018 № 9366.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2018 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВАТ "АЛКЕ ІНШААТ САНАЙЕ ВЕ ТІДЖАРЕТ" 28 554 126,48
UAH з ПДВ
28 554 126,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 31 532 791,20
UAH з ПДВ
31 532 791,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 31 639 759,20
UAH з ПДВ
31 639 759,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2018 10:32
Електронний підпис
06 вересня 2018 19:26
Довідка про несудимість.jpg
06 вересня 2018 19:12
Лицензия.pdf.(1).p7s
06 вересня 2018 19:12
Лицензия.pdf.(2).p7s
06 вересня 2018 19:12
Лист пояснення.pdf
06 вересня 2018 19:12
Свідоцтво про атестацію.pdf
06 вересня 2018 19:12
Тендерна пропозиція.pdf
06 вересня 2018 19:11
відомості з ЄРДПОУ.pdf
06 вересня 2018 19:11
Договірна ціна.pdf
06 вересня 2018 19:11
Інформація про учасника.pdf
06 вересня 2018 19:11
Сертифікат лабораторії.pdf
06 вересня 2018 19:11
Guarantee.pdf.(1).p7s
06 вересня 2018 19:11
Guarantee.pdf.(2).p7s
06 вересня 2018 19:11
відгук від замовника.pdf
06 вересня 2018 19:11
Банківська гарантія.pdf
06 вересня 2018 19:11
Ліцензія .pdf
06 вересня 2018 19:11
Проект договору.pdf
06 вересня 2018 19:11
аналогічний договір.pdf
28 серпня 2018 18:12
Електронний підпис
23 серпня 2018 19:00
Електронний підпис
23 серпня 2018 18:53
Тендерна пропозиція.pdf
23 серпня 2018 18:53
Проект договору.pdf
23 серпня 2018 18:53
Ліцензія .pdf
23 серпня 2018 18:53
Лицензия.pdf.(2).p7s
23 серпня 2018 18:53
Лицензия.pdf.(1).p7s
23 серпня 2018 18:53
Лист пояснення.pdf
23 серпня 2018 18:53
Договірна ціна.pdf
23 серпня 2018 18:53
відомості з ЄРДПОУ.pdf
23 серпня 2018 18:53
відгук від замовника.pdf
23 серпня 2018 18:53
Банківська гарантія.pdf
23 серпня 2018 18:53
аналогічний договір.pdf
23 серпня 2018 18:53
Guarantee.pdf.(2).p7s
23 серпня 2018 18:53
Guarantee.pdf.(1).p7s

Публічні документи

27 серпня 2018 08:51
33658865_3089420797_DS171105145252.ZS2
27 серпня 2018 08:02
Тендерна пропозиція.pdf
27 серпня 2018 08:02
Статут.pdf
27 серпня 2018 08:02
Реєстр.pdf
27 серпня 2018 08:02
Проект Договору.pdf
27 серпня 2018 08:02
Ліцензія.pdf
27 серпня 2018 08:01
Лист від ДП ДержДорНді.pdf
27 серпня 2018 08:01
копія відгуку.pdf
27 серпня 2018 08:01
Договірна ціна (4).PDF
27 серпня 2018 08:01
Договірна ціна (3).PDF
27 серпня 2018 08:01
Договірна ціна (2) (1).PDF
27 серпня 2018 08:01
Договірна ціна (1).PDF
27 серпня 2018 08:01
Довідка про санкці.pdf
27 серпня 2018 08:01
Довідка про витрати.PDF
27 серпня 2018 08:01
довідка за ст. 17 Закону.pdf
27 серпня 2018 08:01
16-42843.zip

Публічні документи

23 серпня 2018 19:47
Електронний підпис
23 серпня 2018 19:45
14. Проект договору.pdf
23 серпня 2018 19:45
9. Банківська гарантія.7z
23 серпня 2018 19:45
6.3. Договірна ціна.pdf
23 серпня 2018 19:45
6.1. Технічне завдання.pdf
23 серпня 2018 19:45
1. Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВАТ "АЛКЕ ІНШААТ САНАЙЕ ВЕ ТІДЖАРЕТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВАТ "АЛКЕ ІНШААТ САНАЙЕ ВЕ ТІДЖАРЕТ"
#1501817351
Переможець 28 554 126,48
UAH з ПДВ
04 вересня 2018 15:25

Документи

04 вересня 2018 15:24
Електронний підпис
04 вересня 2018 15:20
Протокол 246 від 04.09.18.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2018 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВАТ "АЛКЕ ІНШААТ САНАЙЕ ВЕ ТІДЖАРЕТ"
#1501817351
28 554 126,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 вересня 2018 15:24
Електронний підпис
04 вересня 2018 15:20
Протокол 246 від 04.09.18.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2020 16:24
додаткова угода.pdf зміни до договору
15 квітня 2020 15:31
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 15:54
ДУ 9 до Договору 45 пз від 28.02.2019.PDF зміни до договору
28 лютого 2020 15:40
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 16:38
ДУ 8 від 19.12.2019 до Договору 45пз від 28.09.2018.PDF зміни до договору
21 грудня 2019 16:37
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 16:33
ДУ 7 від 28.11.19 до Договору 45 пз від 28.09.2018.PDF зміни до договору
21 грудня 2019 16:33
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2019 17:55
ДУ № 6 від 01.11.19 до договору № 45 пз від. 28.09.18р..pdf зміни до договору
04 листопада 2019 17:54
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 16:36
ДУ № 5 до договору № 45 пз від. 28.09.18р..pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 16:34
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2019 18:31
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2019 18:29
ДУ №4до договору №45 пз від 28.09.18.pdf зміни до договору
23 квітня 2019 18:28
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2019 17:34
ДУ №2 до договору №45 пз.pdf зміни до договору
12 березня 2019 17:33
Електронний підпис укладений
28 вересня 2018 17:47
Договір №45 пз від 28.09.18 вул. Параджанова.pdf укладений
28 вересня 2018 17:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна найменування та реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 45 п/з
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/45 п/з
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.15.3 роділу 15 "Відповідальністьсторін за порушення зобовязання за Договором та порядок урегулювання спорів" Нова редакція Додатку №2.
Номер договору про закупівлю: 45 п/з
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/45 п/з
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.2.1. Договру. Зміни у календарному графіку виконання робіт (Додаток №1)
Номер договору про закупівлю: 45 п/з
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/45 п/з
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.2.1. Договру. Зміни у календарному графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 45 п/з
Договір:
Номер додаткової угоди: 6/45 п/з
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Розділ 20 Договору частину "Замовник"
Номер договору про закупівлю: 45 п/з
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в п. 17.1. -Договір набирає чинності з дати підписання і діє по 01. березня 2020 року включно
Номер договору про закупівлю: 45 п/з
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в п.17.1. Договору
Номер договору про закупівлю: 45 п/з
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми Договору згідно ст. 36 ч.4, п1 Закону "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 45 п/з
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2018 — 31 липня 2020
Сума оплати за договором: 27 726 261,84
UAH (в тому числі ПДВ 4 621 043,64 UAH)