Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сосиски(сардельки) 1-го гатунку
Очікувана вартість
73 875,00 UAH
UA-2018-08-10-000397-a 6a8fd5c8c62e48cea27e22725f3b39f2
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Деміш Ірина Іванівна

+380629221371 psihlikar7glavny@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЛПУ "Міська психіатрична лікарня №7 м.Маріуполя"
Код ЄДРПОУ: 03096992
Вебсайт: http://psih-mariupol.com.ua
Місцезнаходження: 87502, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул.Пашковського, буд. 4
Контактна особа: Деміш Ірина Іванівна
+380629221371
psihlikar7glavny@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2018 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2018 14:38
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2018 14:38
Початок аукціону: 22 серпня 2018 11:40
Очікувана вартість: 73 875,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 369,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис та кваліф.критерії надані в оголошені
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
985 кг
Сосиски(сардельки) 1-го гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Пашковського,буд.4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

акт держконтролю
Дата подання: 14 серпня 2018 15:42
Дата відповіді: 15 серпня 2018 10:58
Прошу надати роз'яснення , якою нормою чинного законодавства регламентується вимога надати копія акту державного контролю (дата видачі акту не повинна бути раніше ніж 90 днів до дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі), що проводиться з метою проведення перевірки складського приміщення відповідності законодавству про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, виданого компетентним органом за результатами проведення державного контролю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що Замовник керується Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-вр.
акт держконтролю
Дата подання: 15 серпня 2018 12:51
Дата відповіді: 16 серпня 2018 13:53
Якою саме статею Закона України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-вр. встановлено (дата видачі акту не повинна бути раніше ніж 90 днів до дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі ? Відповідно до ст.12 п.6 Закона України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-вр, періодичність проведення жержавного контролю грунтується на ризик-орієннтованому підході. Відподно п.6 ПОСТАНОВИ від 17 червня 2015 р. № 402 "Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності, яка підлягає державному ветеринарно-санітарному контролю та нагляду, і визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною ветеринарною та фітосанітарною службою" Планові заходи державного нагляду (контролю) за діяльністю суб’єктів господарювання здійснюються з такою періодичністю: з високим ступенем ризику - не частіше одного разу на рік; із середнім ступенем ризику - не частіше одного разу на три роки;з незначним ступенем ризику - не частіше одного разу на п’ять років.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо наступне:
Вищезазначена процедура проходить у літній сезон (сезон вкрай небезпечний у відношенні спалахів кишкових інфекцій, та інших захворювань, причиною яких неправильне зберігання, транспортування продуктів харчування).
Виходячи з цього, та з метою попередження інфекційних захворювань серед пацієнтів лікарні, керуючись нормами Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», для гарантування безпечності та якості харчових продуктів, які планує закупати, вимагає від всіх учасників не просто документи, які підтверджують наявність складських приміщень з відповідним температурним режимом для окремих груп продуктів харчування, а безпосередньо документальне підтвердження перевірок компетентним органом виконання всіх санітарних вимог протягом останніх декількох місяців перед початком постачання.
Чіткими та не формальним доказом і є акт державного контролю, який можна отримати за результатами позапланової перевірки потужностей (за заявкою оператора ринку) компетентним органом.
акт державного контролю
Дата подання: 16 серпня 2018 14:17
Дякуємо за Ваше пояснення. Зверніть увагу,що Ви не надаєте посилання на статтю Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» де зазначається відповідна вимога (дата видачі акту не повинна бути раніше ніж 90 днів до дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі), а також постачання товару,згідно цієї закупівлі планується на осінньо-зимовий період.Тому вважаємо вимогу щодо надання акту державного контролю дата видачі якого не повинна бути раніше ніж 90 днів до дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі такою яка суперечить діючому законодавству та обмежує конкуренцію між учасниками торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-10-000397-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Екоіллічпродукт", Код ЄДРПОУ:37121709
Дата подання: 16 серпня 2018 14:24
Дискримінаційні вимоги умов закупівлі
Вважаємо вимогу щодо надання акту державного контролю, дата видачі якого не повинна бути раніше ніж 90 днів до дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі необгрунтованою та такою, яка суперечить діючому законодавству та обмежує конкуренцію між учасниками торгів, що не дозволить здійснювати економію бюджетних коштів.Вимагаємо перегляти тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2018 14:56
Вказана вимога не є дискимінаційною, та ні як не суперечить діючому законодавству і не може обмежувати конкуренцію між учасниками, так як всі учасники повинні виконувати санітарні норми по зберіганню, трарспортуванню продуктів харчування та на рівних умовах можуть отримати зазначений акт.
Повторимось, нам як Замовнику важливо отримувати безпечні продукти харчування (беручі до уваги останні випадки кишкових отруєнь), які нам будуть постачатися, тим більше, що провести позапланову перевірку (за коремою заявкою) буде корисно і Вам. Крім цього, і ми будемо впевнені в Вас як в постачальнику.
Виходячі з того, що Ви незгодні з цією вимогою, складається враження про наявність у Вас причин, по яким Ви не можете отримати акт державного контролю.
Номер вимоги: UA-2018-08-10-000397-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Екоіллічпродукт", Код ЄДРПОУ:37121709
Дата подання: 29 серпня 2018 16:06
Вимога переглянути переможця закупівлі
Шановний Замовник КЛПУ "Міська психіатрична лікарня №7 м.Маріуполя",протоколом №82 засідення тендерного комітету від 29.08.2018 було обрано переможцем по закупівлі UA-2018-08-10-000397-a ТОВ Алан,але Ви не звернули уваги на ненадання значної кількості документів,вимагаємих тендерної документацію,а саме:п.1 оголошення 1. Відомості про учасника (довідка складається за формою, наданою у Додатку 5 до оголошення)ТОВ Алан не дотримавля даної вимоги та виклав їнформацію про учасника в довільній формі.п 2.2.Завірена учасником копія розширеного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - ТОВ Алан не надав завіріну копію Витягу.п.7.Документи, що підтверджують правомочність щодо підпису документів пропозиції учасника процедури закупівлі - ТОВ Алан надав лише довідку в довільній формі,а також витяг з протоколу засідання засновників ТОВ "АЛАН",але вимагалося надати саме документ,тобто Наказ підприємства про надання відповідальної особи право підпису тендерних документів та цінових пропозицій.п.11.2. Довідка в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якої зазначається інформація про транспорт, що використовується для транспортування предмету закупівлі до кінцевого споживача, що наведена у таблиці- ТОВ "АЛАН" не зазначає в довідці повну назву транспортного засобу а також реєстраційний номер авто.Необхідно було надати копія діючого договору на проведення дезінфекції транспортних засобів, які будуть використовуватися для перевезення продукції - в договорі №17 від 16 березня 2015 року не зазначено що саме автотранспорт,який вказаний у довідці,а саме MERCEDES-BENZ проходить необхідну дезінфекцію,а також немає жодної довідки,яка може підтвердити дату останьої дезінфекції транспортного засобу.ТОВ "АЛАН" надає дві довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації з інформацією яка дуже відрізняється,а саме досвідом роботи на займаній посаді працівників:довідка №23 від 20 серпня 2018 року та довідка №068 від 12 серпня 2018.Наприклад:Директор Крихта В.М має досвід роботи на займаній посаді згідно з довідки №023 - 18,5 років,а згідно з довідки №068 - 38,0 років;Головний бухгалтер Рудік Н.В. згідно довідки №023 - 8,5 років - довідки №068 - 13,0 років;такаж несумітниця й з експедитором та водієм.Щодо документів «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)»:Наказом №193-ОД від 13 липня 2018 затвердженні члени робочьої группи ТОВ "АЛАН",а саме:начальник з якості Яровська С.В;головний технолог Рижко Г.А.,начальник виробничьої лабораторії Біла О.О.,начальник виробництва Маховська М.В.;завідувач складу Шефер А.Р.,фахівець з якості Єщенко А.В та інші працівникі - всі ці особи мають безпосереднє відношення до роботи ТОВ "АЛАН"(виробництво,контроль якості,зберігання),але вони не зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації а також немає їх медичних книжок,що суперечить вимогам п.12.1 оголошення Вашої тенедрної документації.13. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів:
Не було й надано ТОВ "АЛАН" документів зазначенних п.13.1. оголошення:Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше двох) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даному оголошенні про проведення закупівлі, із зазначенням предмету договору, дати укладання договору, інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон).
На підтвердження інформації надати:
- оригінал або нотаріально завірені копії договорів (з додатками та специфікацією, за наявності), що включають постачання предмету закупівлі;ТОВ "АЛАН" не надав Додаток 1 – Форма «Цінова пропозиції»,яку неохідно було завантажити в момент подання пропозиції до 21.08.2018 14:38.
п.11.1 оглошення по закупівлі вимагалося надати копія акту державного контролю (дата видачі акту не повинна бути раніше ніж 90 днів до дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі), що проводиться з метою проведення перевірки складського приміщення відповідності законодавству про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, виданого компетентним органом за результатами проведення державного контролю - ТОВ "АЛАН" надає АКТ №1787/27-18 санітарно-епідеміологічного обстеження об'єкта від 05 липня 2018 року. Звертаємо особливо Вашу увагу ,на той факт ,що НАКАЗОМ № 42 ВІД 06.02.2017 Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами ЗАТВЕРДЖЕННА НОВА ФОРМА АКТУ,СКЛАДЕНОГО ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ПЛАНОВОГО (ПОЗАПЛАНОВОГО)ЗАХОДУ ДЕРЖАВНОГО КОНТРОЛЮ СТОСОВНО ДОДЕРЖАННЯ ОПЕРАТОРАМИ РИНКУ ГІГІЄНІЧНИХ ВИМОГ ЩОДО ПОВОДЖЕННЯ З ХАРЧОВИМИ ПРОДУКТАМИ.Форма акта містить вичерпний перелік питань щодо проведення заходу державного контролю (дивиться затвердження наказу №42 від 06.02.17 за посиланням http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0358-17)Виходячи з наведеного вище жодна Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів ,не може видавити Акт державного контролю згідно зразку завантаженого ТОВ "АЛАН", який втратив чинності вже з 06.02.2017.Враховуючи Ваше серьезне ставлення до надання саме Акту державного контролю,(дата видачі акту не повинна бути раніше ніж 90 днів до дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі)та той факт що Вами була детально обгрунтована, в період уточнень вимога важливості отримання безпечних продуктів (беручі до уваги останні випадки кишкових отруєнь),наданий ТОВ "АЛАН" Акт державного контролю мав би викликати у Вас сумніви щодо своєї достовірності.Враховуючи вищевикладене, вимагаємо переглянути своє рішення щодо переможця по закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2018 14:08
1. Надані учасником ТОВ «АЛАН» «Відомості про учасника» надана у двох формах, перша повністю відповідають вимогам, зазначеним в додатку 4 до оголошення, друга у довільній формі…додатку 5 не існує.
2. ТОВ «АЛАН» надали два Розширених витягів з Єдиного державного реєстру підприємств надається з загальнодоступних реєстрів, один з яких є оригіналом, а інший взятий з загального реєстру, інформацію в якому може перевірити будь-яка особа, тендерним комітетом було перевірено вказану інформацію та знайдено вірною, тому документ вважається правильним.
3. ТОВ «АЛАН» для підтвердження правомочності підпису директора Витяг з протоколу засідання Учасників, яким Крихта В.М. призначено директором. Цей документ є достатнім для підтвердження права підпису, бо згідно п.5.1. Статуту вищим органом управління ТОВ «АЛАН» є загальні збори Учасників. Призначення директора та його повноваження визначені зборами Учасників, крім того згідно п. 5.9.4. Статуту директор здійснює без доручення будь-які дії від імені Товариства. Директор Товариства має право підпису від імені Товариства. У Статуті ніде немає будь-якої заборони на підписання документів щодо закупівлі товарів. Тендерний комітет вважає надані докумени обґрунтованими та вірними ми.
4. Інформація про транспорт надана відповідно нашої форми а також надані технічні паспорт.
5. Наданий договір на дезінфекцію є чинними, тому періодичність обробки, визначається згідно чинного законодавства, це питання контролюється учасником і організацією, яка проводить дезінфекцію. Крім того ТОВ «АЛАН» мають сертифікати ISO та НАССР, видача яких передбачає контроль за дезінфекцією.
6. Ми звернулися за роз`ясненням до ТОВ «АЛАН», які пояснили Розбіжності у трудовому досвіді виникли через те, що перша довідка має застарілу інформацію, но у зв’язку з тим, що неможливо видалити довідку з невірними даними з майданчику, учасник додав ще одну, вірну.
7. Працівники, які зазначені в сертифікатах не мають безпосередньої участі при відвантажені продуктів харчування чи контакту з ними. Ці працівники займаються документацією з контролю та впровадження системи менеджменту, сучасних методів контролю безпечності та якості сировини та готової продукції, Перехід на європейську модель, зміни в законодавстві, тому у переліку працівників, які мають досвід, вони не зазначені.
8. ТОВ «АЛАН» надали аналогічні договори, та позитивні відгуки на виконання договорів із зазначення контактних телефонів та написаних від імен директорів, тому відсутність довідки тендерний комітет вважає не суттєвим.
9. Щодо цінової пропозиції, то в п.4. Оголошення зазначено, що Форма цінової пропозиції згідно Додатку 1 до оголошення подається учасником-переможцем у строк, що не перевищує двох днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу рішення замовника про визначення переможця. Тому цінова пропозиція надана у строк.
10. ТОВ «АЛАН» надали Акт Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 15.07.2018р., завірений печаткою та з підписом перевіряючи осіб, які несуть відповідальність за вірність та правильність форми акту…у будь-якому разі тендерний комітет вважає що, зміст акту є більш важливим ніж його форма, та приймає у роботу цей документ
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-08-10-000397-a.a3
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "Екоіллічпродукт", Код ЄДРПОУ:37121709
Дата подання: 30 серпня 2018 16:25
оскарженя рішення
Оскарження протоколу № 82 засідання тендерного комітету КЛПУ “Міська психіатрична лікарня № 7 м. Маріуполя” про визнання ТОВ “АЛАН” переможцем закупівлі ДК(CPV) 021:2015-15130000-8-М’ясопродукти (сосиски,сардельки,шпікачки 1-го гатунку)

Ви не звернули увагу на факт не виконання ключових умов тендерної документації, виконання яких передбачено Законом України "Про публічні закупівлі" до наданої Вам тендерної документації. Ми наводимо виявлені нами порушення, та сподіваємось, що Ви, звернете увагу на наші аргументи та переглянете прийняте рішення:
1. У Додатоку №4 “Відомості про учасника” не було зазначено розрахунковий рахунок АТ “ОПТ Банк”, довідку про наявність якого надав ТОВ “Алан” ( №313-4-4/196 БТ від 06.12.17 р).
2. Відповідно до п. 2.2. Додатку 2 ТД вимагалося надати завірену учасником копію розширеного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (витяг, який учасник отримує в кабінеті електронних сервісів на сайті Міністерства юстиції України https://minjust.gov.ua/ на запит за всіма критеріями пошуку). ТОВ “Алан” надав не завірену копію документу.
3. Відповідно до п.3 Додатку 2 ТД вимагалося надання завіреної учасником копія Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Свідоцтва про сплату єдиного податку або іншого документа, що підтверджує сплату єдиного податку (для учасників - платників єдиного податку)) або копія Витягу з реєстру платників податків на додану вартість. ТОВ “АЛАН” не надав завірену копію документу.
4. Відповідно до п. 7 Додатку 2 ТД вимагалося надання документів, що підтверджують правомочність щодо підпису документів пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі (випискою з протоколу засновників або копією розпорядчого документу про призначення, або довіреністю/дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору). ТОВ “ АЛАН” не надав жодного документа (протоколу засновників або розпорядчого документу про призначення) які підтверджують правомочність директора Крихти В.М. щодо підпису саме документів пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі.
5. Відповідно до п. 11.1 Додатку 2 вимагалося надання копії акту державного контролю (дата видачі акту не повинна бути раніше ніж 90 днів до дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі), що проводиться з метою проведення перевірки складського приміщення відповідності законодавству про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, виданого компетентним органом за результатами проведення державного контролю. Згідно Наказу № 42 від 06.02.2017 року МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 березня 2017 р. за N 358/30226) Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами
Відповідно до частин третьої та п'ятої статті 12 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" та пункту 8 Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року N 1119, була затвержержена форма акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, що додається. ТОВ “АЛАН” надав акт який не відповідає вимогам чинного законодавства.
6. Відповідно до п. 11.2 додатку 2 вимагалося надання копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів вказаних у довідці. ТОВ “АЛАН” надав документи не в тому вигляді, які вимагалося ТД замовника.
У калькуляції до договору №17 про надання послуг санітарної обробки транспорту ОДО Днепропетровское АТП 0406 не зазначено які саме автомобілі проходять обробку на даному підприємстві. Також ТОВ “АЛАН” не надає акт з відміткою про проходження обробки кожні 10 днів на вказаний у довідці транспорт, як цього вимагає чинне законодавство.
7. Відповідно до п. 13 додатку 2 вимагалося надання листа в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше двох) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даному оголошенні про проведення закупівлі, із зазначенням предмету договору, дати укладання договору, інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). ТОВ “АЛАН” такий лист не надав.
Також вимагалося надання оригіналів або нотаріально завірені копії договорів (з додатками та специфікацією, за наявності), що включають постачання предмету закупівлі. ТОВ”АЛАН” надав копії вище зазначених документів.
Уважний аналіз пакету документів учасника ТОВ “АЛАН” виявив, що даним учасником не виконано вимог щодо надання необхідного пакету документів.
Таким чином, керуючись ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник має дискваліфікувати пропозицію даного учасника як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пунктом 9.2 Наказу ДП Зовнішторгвидав № 35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є- невідповідність пропозиції учасника умовам закупівлі. Таким чином, Замовник зобов’язаний дискваліфікувати учасника.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечить одному з основних принципів публічних закупівель- об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2018 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Алан 68 724,00
UAH з ПДВ
60 477,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Екоіллічпродукт" 71 678,45
UAH з ПДВ
60 577,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2018 13:29
цінова он.pdf
20 серпня 2018 19:30
Електронний підпис
20 серпня 2018 19:28
аналог.zip
20 серпня 2018 19:28
мтб.zip
20 серпня 2018 19:28
згода на обробку.pdf
20 серпня 2018 19:28
печатка.pdf
20 серпня 2018 19:28
ПОГОДЖ з договором.pdf
20 серпня 2018 19:28
банк.zip
20 серпня 2018 19:28
ПРАВО ПІДПИСУ ОБЩ.pdf
20 серпня 2018 19:28
проект договору.pdf
20 серпня 2018 19:28
технічні.zip
20 серпня 2018 19:28
хасп.zip
20 серпня 2018 19:28
уставные1.zip
20 серпня 2018 19:28
СТАТУТ ОБЩ.pdf

Публічні документи

21 серпня 2018 09:17
Електронний підпис
21 серпня 2018 09:16
Рішення 7409(оригінал).pdf
21 серпня 2018 09:16
інформаційна довідка.pdf
21 серпня 2018 09:16
14.1.2 Відгук Петіфорова.pdf
21 серпня 2018 09:16
14.1.2 Відгук ДДУ3 .pdf
21 серпня 2018 09:16
14.1.2 Відгук Восток.pdf
21 серпня 2018 09:16
14.1.1 Договори ДДУ 3.pdf
21 серпня 2018 09:16
14.1.1 Договір ДДУ 3.pdf
21 серпня 2018 09:16
11. Довідка ч.1-2 ст. 17.pdf
21 серпня 2018 09:16
7. Наказ №10 від 21.11.2017.pdf
21 серпня 2018 09:16
7. Наказ № 3 від 22.06.2010.pdf
21 серпня 2018 09:16
4.Довідка ПУМБ .pdf
21 серпня 2018 09:16
3. Свідоцтво ПДВ(копия).pdf
21 серпня 2018 09:16
2.1 Статут оригінал.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Алан

ТОВ "Екоіллічпродукт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Алан
#24447183
Переможець 60 477,12
UAH з ПДВ
29 серпня 2018 12:06

Документи

29 серпня 2018 12:06
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2018 12:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Алан
#24447183
60 477,12
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 серпня 2018 12:06
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
06 вересня 2018 11:32