Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друкована продукція з елементами захисту
Очікувана вартість
20 685,00 UAH
UA-2018-08-10-000100-a a0a58ad975734912898f1f82e0ec3e09
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черковська Надія Володимирівна

+380347265425 kalushrl@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 серпня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Районна лікарня Калуської районної ради"
Код ЄДРПОУ: 33271905
Місцезнаходження: 77300, Україна , Івано-Франківська обл., Калуш, Каракая,25
Контактна особа: Черковська Надія Володимирівна
+380347265425
kalushrl@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Аналіз сечі загальний - 4000 шт, аналіз крові (на реакцію Вассермана) - 2000 шт, аналіз крові на вміст глюкози натщесерце - 2000 шт, біохімічний аналіз крові - 4000 шт, відомість на видачу продуктів - 1000 шт, відомість обліку відвідувань у поліклініці (амбулаторії), диспансері, центрі первинної медико-санітарної допомоги, консультації, вдома - 2000 шт, журнал - 35 шт, журнал комісії медичного огляду осіб з визначенням спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я - 4 шт, журнал обліку прийому хворих у стаціонар та відмов у госпіталізації - 4 шт, журнал реєстрації амбулаторних пацієнтів - 137 шт, журнал реєстрації амбулаторних хворих - 50 шт, інформована згода на проходження тесту на ВІЛ - 1000 шт, історія хвороби (медична карта стаціонарного хворого, інформована добровільна згода пацієнта на проведення діагностики, лікування, та на проведення операції та знеболення, листок лікарських призначень, температурний лист, карта пацієнта, який вибув із стаціонару) - 1000 шт, карта хворого денного стаціонару поліклініки, стаціонару вдома - 1000 шт, картка працівника, який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду - 1000 шт, клінічний аналіз крові - 4000 шт, листок лікарських призначень - 1000 шт, листок призначень препаратів наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів хворим, які отримують лікування в стаціонарних або амбулаторних умовах, і виконання цих призначень - 1000 шт, медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я - 2000 шт, накладна (вимога) - 1000 шт, направлення на госпіталізацію - 2000 шт, направлення на медико-соціально-експертну комісію (МСЕК) - 1000 шт, порційна вимога - 1000 шт, протокол обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів - 1000 шт, результат аналізу - 2000 шт, результат мікробіологічного дослідження та визначення чутливості виділених культур до хіміотерапевтичних препаратів (антибіотики) - 1000 шт, результат мікробіологічного дослідження та визначення чутливості виділених культур до хіміотерапевтичних препаратів (протигрибкові препарати) - 1000 шт, рецепт - 2000 шт, таблиці міжнародної класифікації первинної медичної допомоги (ІСРС-2) - 100 шт, цитроморфологічне дослідження - 1000 шт
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 найменувань
Друкована продукція з елементами захисту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, м. Калуш, вул. Каракая, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту

Тендерна документація

10 серпня 2018 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Підприємець Гусак Іван Михайлович
#2833603236
Переможець 20 685,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2018 10:35

Документи

10 серпня 2018 10:35
Електронний підпис
10 серпня 2018 10:32
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 21:39
Електронний підпис укладений
10 серпня 2018 10:40
Договір укладений
10 серпня 2018 10:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 20 685,00
UAH з ПДВ