Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція зовнішнього огородження підстанцій Західної ЕС Інв. № 020044,Інв. № 020480,Інв. № 020119,Інв. № 020125,Інв. № 020190,Інв. № 020212,Інв. № 020098,Інв. № 020161,Інв. № 020030,Інв. № 020172 45454000-4 Реконструкція
Очікувана вартість
41 433 180,40 UAH
UA-2018-08-10-000060-c c3361924326d4a10b72801c33e198903
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Охріменко Надія Василівна

+380442383365 Okhrimenko.NV@ua.energy

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Охріменко Надія Василівна
+380442383365
Okhrimenko.NV@ua.energy
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2018 09:00
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2018 12:00
Початок аукціону: 06 вересня 2018 13:25
Очікувана вартість: 41 433 180,40 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 414 331,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 248599 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція зовнішнього огородження підстанцій Західної ЕС Інв. № 020044,Інв. № 020480,Інв. № 020119,Інв. № 020125,Інв. № 020190,Інв. № 020212,Інв. № 020098,Інв. № 020161,Інв. № 020030,Інв. № 020172 45454000-4 Реконструкція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога про внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 14 серпня 2018 16:24
Дата відповіді: 16 серпня 2018 15:53
Шановний тендерний комітет! З метою розширення кола потенційних учасників та уникнення їх дискримінації, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме в додатку 3 ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ підпункт ІІ. Вимоги до будівельно-монтажних робіт додати можливість розрахунку та ведення проектно-кошторисної документації та договірної кошторисної документації у програмному комплексі «Будівельні технології - кошторис» та інформаційному комплексі АВК-5, а також надання графіка виконання робіт в довільній формі без обов’язкової прив’язки до програмного забезпечення. У разі незадоволення вимоги наше підприємство буде вимушене звернутися до АМК.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що Замовником внесені зміни до Додатку 3 до тендерної документації.
уточнення
Дата подання: 16 серпня 2018 17:36
Дата відповіді: 17 серпня 2018 10:37
У внесених змінах додатку 3 у вимогах прописано: «учасник (переможець закупівлі)…», що маєте на увазі учасник чи переможець, або ж і учасник і переможець? Уточніть!
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що в Додатку 3 до тендерної документації мається на увазі надання переможцем закупівлі розробленої кошторисної частини проектної документації, графіку виконання робіт та завіреної копії ліцензії на програмне забезпечення, яке використовується для розроблення кошторисної частини проектної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-10-000060-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Ремтехналадка, Код ЄДРПОУ:25155206
Дата подання: 17 серпня 2018 11:47
Щодо дискримінації потенційних учасників
Шановний тендерний комітет, Вами було некоректно внесено зміни до Тендерної документації у частині розроблення та надання кошторисної документації.
Тендерної документацією передбачено розроблення учасниками кошторисної документації у будь-якому програмному комплексі чи іншим способом прийнятним для учасників.
Проте, вимагається надати лише у програмному комплексі "Будівельні технології - коштори", що свідчить та передбачає і розроблення у єдиному форматі ("Будівельні технології - кошторис).
Дана вимога дискримінує потенційних учасників та лобіює лише один єдиний програмний комплекс.
Шановний тендерний комітет, просимо внести зміни до Тендерної документації у даному розділі, шляхом "розроблення та подання Замовнику кошторисної документації та графіка виконання робіт у програмному комплексі "Будівельні технології - коштрис" або будь-якому іншому програмному комплексі чи форматі прийнятним для учасника".
У разі незадоволення вимоги, щодо явної дискримінації потенційних учасників, наше підприємство буде вимушене звернутися до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 серпня 2018 08:34
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо, що Замовником вже внесені всі необхідні зміни до тендерної документації. Ваша вимога до Замовника безпідставна та така, що немає підґрунтя, оскільки розроблення та надання кошторисної документації у програмному комплексі «Будівельні технології – кошторис», або у іншому програмному комплексі на етапі торгів не вимагається від учасників, а вимагається лише від переможця процедури закупівлі, через що відсутня будь-яка дискримінація потенційних учасників.
Також, слід зазначити, що на ринку існує безліч програмних комплексів для розробки кошторисної документації. Замовник використовує програмний комплекс «Будівельні технології – кошторис», тому якщо переможець буде надавати кошториси у програмному комплексі «АВК-5», чи будь-якому іншому – Замовник не зможе перевірити надані кошториси без додаткових витрат часу та коштів на їх конвертацію.
Окремо зазначаємо, що у ДП «НЕК «Укренерго» зараз не існує тендерного комітету, тому просимо Вас звертатись до Замовника коректно, а саме адресувати свої запити, вимоги, листи уповноваженій особі Замовника, яка вказана в тендерній документації
Номер вимоги: UA-2018-08-10-000060-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "КОМПАНІЯ РОС", Код ЄДРПОУ:36104970
Дата подання: 14 вересня 2018 16:06
Щодо відхилення тендерної пропозиції
10 серпня 2018 року Державне підприємство «Національна енергетична компанія «Укренерго» (далі – Замовник) були оголошені відкриті торги на закупiвлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція зовнішнього огородження підстанцій Західної ЕС Інв. № 020044, Інв. № 020480, Інв. № 020119, Інв. № 020125, Інв. № 020190, Інв. № 020212, Інв. № 020098, Інв. № 020161, Інв. № 020030, Інв. № 020172 45454000-4 Реконструкція. Iдентифікатор закупівлі: UA-2018-08-10-000060-c.
06 вересня 2018 року статус зазначеної закупівлі змінився на кваліфікацію.
12 вересня 2018 року на сайті системи публічних закупівель PROZORRO Замовником було розміщено протокольне рішення № 388/18-КС від 12.09.2018 р. про вiдхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «Компанія РОС» (далі – Учасник), як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, зазначеним в тендерній документацiї, відповідно до вимог частини 1 статті 30 Закону Украiни «Про публічні закупівлі».
Замовник вважає, що Учасник не підтвердив наявність 20 обо більше працівників – членів бригад відповідно до вимог Форми № 1 Додатку № 2 до тендерної документації.
Приватне підприємство «Компанія РОС» не погоджуеться з рішенням Замовника про вiдхилення тендерної пропозиції, вважає його прийнятим на підставі необ'єктивної та упередженої оцінки тендерної пропозиції Учасника ¬ та таким, що порушує вимоги частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних пiдстав.
Пунктом 1 роздiлу I додатку 2 до тендерної документацiї «Перелiк документiв, якi пiдтверджують кваліфікаційні критерiї та відсутність пiдстав для вiдмови в участі у процедурі закупівлі» Замовником вимагалась на підтвердження наявності працівників відповідної квалiфiкацiї, якi мають необхідні знання та досвід, довiдка (складена за формою № 1) про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в якій зазначається, що Учасник повинен мати зокрема фаховий персонал:
- прораби ≥ 3 працівника
- майстер/керівник робіт ≥ 2 працівників
- члени бригад ≥ 20 працівників.


Тендерною документацією Замовника передбачена також можливість вказати інших працівників, які будуть задіяні при виконані робіт. Тобто персонал який буде залучено для виконання робіт. Приватним підприємством «Компанія РОС» в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 27.08.2018 № 59/13 серед інших працівників вказано інженера з охорони праці в посадові обов’язки якого серед іншого входить виконання комплексу геодезичних робіт, що забезпечують відповідність геометричних параметрів, координат і висотних позначок об’єктів будівництва. Вказані роботи виконуються в складі бригад під час виконання будівельних робіт, тому вказана посадова особа є членом бригади та рахується до загальної чисельності членів бригад.
Замовником в тендерній документації не зазначено вимоги щодо підтвердження посадових обов’язків працівників а також професійний склад бригад, тому дану посадову особу (інженера з охорони праці) було зазначено в інших працівниках, які будуть задіяні при виконані робіт.
Крім цього до членів бригад також слід віднести інженерів проектувальників які окрім основних обов’язків згідно посадових інструкцій мають додаткові обов’язки з виконання комплексу геодезичних робіт, що забезпечують відповідність геометричних параметрів, координат і висотних позначок об’єктів будівництва.
На думку Приватного підприємства «Компанія РОС» забезпечення виконання умови щодо наявності фахового персоналу – членів бригад в кількості ≥ 20 працівників підтверджене в достатній мipi i не може слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевикладене керуючись п. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ПП «Компанія РОС» та враховуючи інформацію висвітлену в даній вимозі скасувати рiшення Замовника вiд 12.09.2018 № 388/18-КС про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «Компанія РОС» на закупiвлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція зовнішнього огородження підстанцій Західної ЕС Інв. № 020044, Інв. № 020480, Інв. № 020119, Інв. № 020125, Інв. № 020190, Інв. № 020212, Інв. № 020098, Інв. № 020161, Інв. № 020030, Інв. № 020172 45454000-4 Реконструкція.
В іншому випадку ми будемо змушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України для захисту наших прав та законних інтересів відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 вересня 2018 13:10
Відповідно до п 1.1. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції мав надати Довідку (складена за формою №1 Додатку 2 до тендерної документації) про наявність в учасника (та/або субпідрядника відповідно до таблиці до Форми №1) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у тому числі з обов’язковою наявністю відповідного персоналу та підтверджуючими копіями документів. Зокрема передбачено наявність фахового персоналу:
- прораби ≥ 3 працівника
- майстер/керівник робіт ≥ 2 працівників
- члени бригад ≥ 20 працівників.
Учасником ПП «Компанія РОС» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №59/13 від 27.08.2018р., в якій зазначено 19 членів бригад. Будь-які документи, з яких Замовник міг дійти висновку, що інші працівники також залучаються до виконання робіт як члени бригад, у складі тендерної пропозиції відсутні.
Враховуючи вищевикладене тендерну пропозицію ПП «Компанія РОС», відхилено як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію (ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Документи

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2018 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КОМПАНІЯ РОС" 37 289 862,36
UAH
33 900 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ТЕНДЕРТРЕЙДБУД" 40 368 488,34
UAH
33 900 587,00
UAH
Документи
ТОВ "ВІЗИН РІЧ" 39 361 482,58
UAH
36 950 000,00
UAH
Документи
ТОВ Ремтехналадка 39 371 727,00
UAH
39 371 727,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД" 41 354 397,78
UAH
41 354 397,78
UAH
Документи
ТОВ "ТРОСТЯНЕЦЬ ТРЕЙДБУД ІНЖИНІРІНГ" 41 433 180,40
UAH
41 433 180,40
UAH
Документи

Публічні документи

05 вересня 2018 11:40
Електронний підпис
05 вересня 2018 11:40
Технічна частина.pdf
05 вересня 2018 11:22
Електронний підпис
05 вересня 2018 11:21
Про субпідрядників.pdf
05 вересня 2018 11:21
Про досвід.pdf
05 вересня 2018 11:21
Повноваження директора.pdf
05 вересня 2018 11:21
Ліцензія та дозволи.pdf
05 вересня 2018 11:21
Установчі документи.pdf
05 вересня 2018 11:21
Технічна частина.pdf
05 вересня 2018 11:21
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 вересня 2018 10:02
Електронний підпис
05 вересня 2018 09:27
Західна.pdf

Публічні документи

24 вересня 2018 17:10
Електронний підпис
24 вересня 2018 17:09
Довідка МВС.pdf
24 вересня 2018 17:09
Довідка ДФС.pdf
24 вересня 2018 17:09
Документи переможця.pdf
04 вересня 2018 19:50
Електронний підпис
04 вересня 2018 19:48
Тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2018 19:48
Субпідряд.pdf
04 вересня 2018 19:48
Статут ВЕЛТАБУДСЕРВИС.pdf
04 вересня 2018 19:48
Проект договору.pdf
04 вересня 2018 19:48
Працівники 2.pdf
04 вересня 2018 19:48
Працівники 1.pdf
04 вересня 2018 19:48
Ліцензія.zip
04 вересня 2018 19:48
Кошторис 3.pdf
04 вересня 2018 19:48
Кошторис 2.pdf
04 вересня 2018 19:48
Кошторис 1.pdf
04 вересня 2018 19:48
Досвід 2.pdf
04 вересня 2018 19:48
Досвід 1.pdf
04 вересня 2018 19:48
Документи директора.pdf
04 вересня 2018 19:48
Довідки.pdf
04 вересня 2018 19:48
Доверенность 121.zip
04 вересня 2018 19:48
гарантия 6245.zip
04 вересня 2018 19:48
Відсутність підстав.pdf
04 вересня 2018 19:48
53.imd

Публічні документи

05 вересня 2018 10:52
Інші довідки.rar
05 вересня 2018 10:52
Антикорупц.програма.rar
05 вересня 2018 10:52
Гарантия_5484.zip
05 вересня 2018 10:52
Довереность Рыжий.zip
05 вересня 2018 10:52
Л_ценз_я.zip
05 вересня 2018 10:52
Техн.характеристики.rar
05 вересня 2018 10:52
Тенд проп. Західна.pdf

Публічні документи

05 вересня 2018 11:58
ТЕНДЕРНА_ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 вересня 2018 11:58
ТЕХНІЧНА_ЧАСТИНА.pdf
05 вересня 2018 11:58
10858 Центрбуд p7s.rar

Публічні документи

05 вересня 2018 09:15
Західні ЕС.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КОМПАНІЯ РОС"

ТОВ "ТЕНДЕРТРЕЙДБУД"

ТОВ "ВІЗИН РІЧ"

ТОВ Ремтехналадка

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД"

ТОВ "ТРОСТЯНЕЦЬ ТРЕЙДБУД ІНЖИНІРІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "КОМПАНІЯ РОС"
#36104970
Відхилено 33 900 000,00
UAH
12 вересня 2018 15:49
ТОВ "ТЕНДЕРТРЕЙДБУД"
#37892395
Відхилено 33 900 587,00
UAH
17 вересня 2018 16:44
ТОВ "ВІЗИН РІЧ"
#40889560
Переможець 36 950 000,00
UAH
21 вересня 2018 11:44
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

12 вересня 2018 15:49
Електронний підпис
06 вересня 2018 14:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

17 вересня 2018 16:44
Електронний підпис
12 вересня 2018 15:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВІЗИН РІЧ" #40889560

№ рішення у справі

60/77-р/к

Дата рішення у справі

27.06.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

21 вересня 2018 11:44
Електронний підпис
18 вересня 2018 11:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2018 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІЗИН РІЧ"
#40889560
36 950 000,00
UAH
Документи

Документи

21 вересня 2018 11:44
Електронний підпис
18 вересня 2018 11:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 20:12
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2019 16:35
ДУ №1 (1).pdf зміни до договору
22 квітня 2019 16:35
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2018 12:57
1_Договір №08-4_2635-18 від 11.10.18_ВізинРічЗхЕС.pdf укладений
12 жовтня 2018 11:46
2_Договір №08-4_2635-18 від 11.10.18_ВізинРічЗхЕС.pdf укладений
12 жовтня 2018 11:46
3_Договір №08-4_2635-18_від 11.10.18_ВізинРічЗхЕС.pdf укладений
12 жовтня 2018 11:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна строку виконання проектних робіт, без зміни загального строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 08-4/2635-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 08-4/2635-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2018 — 20 січня 2020
Сума оплати за договором: 7 390 000,00
UAH
Причини розірвання договору: Згідно листа від 11.01.2020 №01/1094 договір розірвано в односторонньому порядку. Розпочата претензійна робота.